Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren hebquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
En nog een tip voor stinkie, op NGC gaat het nu over duiken
Tsja, ik heb de mijne 3 maanden geleden ook voor 1400 bij laten werken, maar om er nu weer 2000 aan uit te geven. Nu zoveel pech mee gehad de laatste tijd, hij is aan alle kanten wel een keer geraakt de afgelopen maanden. Die Carisma heb ik ook gekocht toen ik met de vorige 2 aanrijdingen op een dag had, dus ik zie dit ook maar als een teken aan de wandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke verrassing zo dubbel op ja.
Me meisje liet pas voor 1700 euro aan haar auto verlassen omdat ze er zoveel om geeft.![]()
![]()
Mitsubishi Colt, oude model uit 1988.![]()
![]()
Nu heeft ze weer flinke schade door die aanrijding van vorige week.![]()
Man kwam van rechts, maar reed veel te hard, alleen hoe toon je dat aan..
Mijn idee over die tandwielen, maar hee wie ben ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij stond er op mijn tandwiel ook KLX650C, maar ik kan het mis hebben.![]()
Heb het stickertje niet meer natuurlijk.
Die KLX onderdelen bij Nol zijn wel interessant.![]()
Ik moet nog een schakelpookje hebben, en wie weet wat meer .. motorblok ofzo misschien wel.![]()
Yes it isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Damn you popijn en makster, sleutelen r0x![]()
Bungholequote:
Straks weer om 4 uur opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef Youp het volgende:
en nu ben ik slapenmorgen weer om 7 uur op om naar het werk te gaan
(met de KTM
)
Kan me voorstellen dat je stond tequote:
Ah jij moet straks al weer opstaan.. oooh dan lig ik lekker te ronkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef vetprob het volgende:
[..]
Straks weer om 4 uur opEn vandaag was ik er ook al zo vroeg uit.
Tip: ga niet achter de PC hangen dan ben je zo
Hij mag nog een kwartiertje slapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah jij moet straks al weer opstaan.. oooh dan lig ik lekker te ronken![]()
![]()
Die illusie heb ik wel vaker, zelfs na een pietluttigheidje die niet in direct gerelateerde zin is, soms zelfs na het tanken .. damn wat loopt' ie ineens mooi rond, en wat werkt alles soepel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef vetprob het volgende:
Alleen lastig dat ik nieuwe duurdere olie moet kopen, maar vind hem nu zeker na het starten beter lopen/schakelen. Dus daarom laat ik het zo.
quote:
Maar wat sfeervolle beelden zijn nooit weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren heb
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:57 schreef vetprob het volgende:
Vrouw met smaak en een vrouw met nog meer smaak![]()
Nou ga ik K.O.
Yepquote:
Zorg je in de 'nieuwe' auto dan wel voor een goede handsfree optie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Tsja, ik heb de mijne 3 maanden geleden ook voor 1400 bij laten werken, maar om er nu weer 2000 aan uit te geven. Nu zoveel pech mee gehad de laatste tijd, hij is aan alle kanten wel een keer geraakt de afgelopen maanden. Die Carisma heb ik ook gekocht toen ik met de vorige 2 aanrijdingen op een dag had, dus ik zie dit ook maar als een teken aan de wand
Ging over een heel breed scala aan duikitemsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren heb
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... toch geld genoeg de laatste tijd.
Dus voortaan al je postings maar via copy paste knippen en plakken met de muis, of met 1 hand tikken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
huisarts zei gewoon dat m'n hand veel rust nodig heeft
Shit, dan kan je zeker ook niet motorrijden..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:32 schreef RB het volgende:
Yep![]()
Zit/ lig nu alleen met een brakke rug die niet wil zoals ik zou willen![]()
Gele kast op zijn rug?Zal iig wel rebreather geweest zijn, waarschijnlijk een Inspiration, ook bekend als yellow box of deathquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef hicham het volgende:Mogguh
![]()
[..]
Ging over een heel breed scala aan duikitemsGeschiedenis, recordpogingen en nog wat dingen. Man (Nuno Gomez oid, misschien ken jij de naam wel
) probeerde een diepterecord te verbeteren, iets van 300 meter diep duiken. Nog nooit iemand zo diep geweest, dus de duikapparatuur was ook nog nooit op die diepte geweest. Bleek z'n apparatuur het niet meer aan te kunnen op 297 meter diepte
Zit je dan alleen in de diepte en niemand die je kan helpen
Door z'n ervaring is ie heel rustig gebleven en niet in paniek geraakt, hij had met behulp van een noodfles verder kunnen ademen. Ik weet niet meer hoe dat ding heet wat het bij hem begaf, zo een ademstuk dat met behulp van de waterdruk werkt, een regulator om het zuurstof op de juiste manier toe te dienen en het uitgeademde op de juiste manier af te voeren naar zo een recycle fles. Jij weet vast wel waar ik het over heb nu
Jij bent gekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus voortaan al je postings maar via copy paste knippen en plakken met de muis, of met 1 hand tikken.
Je kan er ook de hele dag een biefstuk op leggen van de Aldi om te koelen, want die hoeft toch niet koosjer te zijn?![]()
Hij had iets van 4 flessen op z'n rugquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Gele kast op zijn rug?Zal iig wel rebreather geweest zijn, waarschijnlijk een Inspiration, ook bekend als yellow box of death
300 meter lijkt wel zo'n magische grens ofzo, iedereen wil er naar toe.
Beetje theoretisch gezwets, niemand weet hoe het echt zit, want fabrikanten testen natuurlijk gewoon nooit met andere merken olien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ik zag wel al dat je had gereageerd op m'n olie vraagje
12 uur, damn wat een bagger profiel. Met een volledige saturatie duik zijn ze rond die zelfde tijd bezig, en dat houd in dat je bloed vol zit met "belletjes" zeg maar. Bounce dive op en neer....zo de software erbij moeten hebben maar met de juiste gassen gok ik niet meer dan 6 uur.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij had iets van 4 flessen op z'n rug(en er hingen nog flessen aan het koord die hem omlaag begeleide, aan die 4 had ie natuurlijk niet genoeg
) Wou iig over de 300 meter gaan maar de techniek liet hem in de steek bij 297. Waren spannende momenten voor de cameracrew en de rest die was meegekomen want hij had een soort van rood zakje meegekregen waaraan hij een koperen plaatje moest vastmaken en vervolgens naar de oppervlakte laten drijven zodat ze wisten hoe ver hij was gekomen. Toen dat ding boven was bleek er geen koperen plaatje aan te zitten
En dan is het een heel tijdje gespannen wachten (z'n vriendin was er ook) omdat hij sowieso niet in 1 klap omhoog kan vanwege die belletjes in je bloed ofzo
In 20 minuten naar de diepte en iets van 12 uur om weer omhoog te komen
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje theoretisch gezwets, niemand weet hoe het echt zit, want fabrikanten testen natuurlijk gewoon nooit met andere merken olien.![]()
Maar het is zeker denkbaar dat additieven van een niet uitgebalanseerde mix mekaar niet aardig vinden.
Het is nog slechter om met een te laag pijl rond te rijden, maar volgend voorschrift vul je dan bij tot het minium met een andere olie als het echt niet anders kan, en ververs je de boel direct bij de eerste gelegenheid.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
12 uur, damn wat een bagger profiel. Met een volledige saturatie duik zijn ze rond die zelfde tijd bezig, en dat houd in dat je bloed vol zit met "belletjes" zeg maar. Bounce dive op en neer....zo de software erbij moeten hebben maar met de juiste gassen gok ik niet meer dan 6 uur.
En die belletjes zijn trouwens de gassen van wat je inademd die je bloed in worden geperst door de diepte, die moeten ook weer de tijd krijgen eruit te komen, anders krijg je idd belletjes en heb je een probleem
70 meter, 20 minuten op diepte, met 60 minuten er weer uit, men vond dat best een aggresief profielquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
En wat is jouw diepste duik geweest dan
Toen ik dat programma keek vond ik het best interessant dat geduik![]()
Alleen wel eng als je in paniek raakt, je kunt soms niet meteen naar de oppervlakte gaan
Take a look at my sign on the left.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp het![]()
Maar jouw sig heH, daar kijk ik al een tijdje tegenaan![]()
Woordenwisseling gehad met je chef?
Oude meuk.quote:
op een van die onderwaterfoto's. Staat ook nog een CR500 eigenaar opquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Take a look at my sign on the left.![]()
We cannot save him.![]()
And we have given a million chances for that.
[..]
Oude meuk.![]()
![]()
Geintje, sta je zelf nog ergens op de pic?![]()
Begrijp niks van wat je zegt, ligt dat aan mij of aan jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Take a look at my sign on the left.![]()
We cannot save him.![]()
And we have given a million chances for that.
D'ohquote:[..]
Oude meuk.![]()
![]()
Geintje, sta je zelf nog ergens op de pic?![]()
Onderwater is niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
op een van die onderwaterfoto's. Staat ook nog een CR500 eigenaar op
Dat moet je niet aan mij vragen, probeer Vetprob eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Begrijp niks van wat je zegt, ligt dat aan mij of aan jou
Ah, ook duidelijk.quote:
Die's nog niet wakker, ik wacht met spanning op de wekker die afgaatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, probeer Vetprob eens.![]()
Dat is 'um ook niet, dat is maar een jongetje die mee is gegaanquote:[..]
Ah, ook duidelijk.![]()
![]()
Maar ik dacht dat Stinkie nogal stevig was, of is dat pas sinds de goede zorgen van BE.![]()
Maar voor een interessante vraag mag je hem best wakker maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:46 schreef hicham het volgende:
Die's nog niet wakker, ik wacht met spanning op de wekker die afgaat
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Biefstukje voor op je hand mag je dan ws ook op je oog leggen.
(gebruik wel de andere kant ivm hygiene)
Ik kan niet tellen en nadenken tegelijk, dus ik weet niet wanneer die 2 seconden om zijnquote:Maar als ik nou zeg: lees eerst onderschrift, dan 2 seconden overdenking, dan het linkerschrift..
.. en dan iemand die vraagt of je even de hamer en de spijkers wilt aangeven.![]()
Nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef hicham het volgende:
Ik kan niet tellen en nadenken tegelijk, dus ik weet niet wanneer die 2 seconden om zijn
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
die goede zorgen heeft hij ook op mijn over gebracht.
in volgorde:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onderwater is niet zo duidelijk.
Heeft hij trouwens wel eens gecrossed ofzo.![]()
Wist je dat hij wel eens rechtdoor gaat bij rotondes.![]()
![]()
Was jij zo dik?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ik ben degene die die groepsfoto genomen heeft, dus daar sta ik niet.
En ik mis mijn 86 kilo
Heb Dinsdag gereden, maar kwam van de motor af alsof ik een oude kerel van 90 wasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Shit, dan kan je zeker ook niet motorrijden..
Verder geen vakantieplannen?
Wat heb je dan gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:21 schreef RB het volgende:
[..]
Heb Dinsdag gereden, maar kwam van de motor af alsof ik een oude kerel van 90 was![]()
![]()
Niet echt vakantie plannen , motor rijden en kijken waar ik uitkom was meer de bedoeling![]()
Maar in zo`n staat als ik nou ben is er geen lol aan![]()
Wist ik het maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:35 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaanHeeft ondeugend je rug weer gebruikt als trampoline
?
Komt wel weer goed!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:11 schreef kutvent het volgende:
Was jij zo dik?
Dat je 86 kilo bent kwijtgeraakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |