Bedankt!quote:Slowchatten is in dit topic natuurlijk ook toegestaan! Heel veel plezier in dit handige en gezellige forum!
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooie TT
En handig (<---winkwink) dat alles nu mooi bij elkaar staat
Ze zijn allemaal even groot maar ik wist niet hoeveel pixels breed ik het moest maken. Als iemand dat weet dan pas ik de gifjes ff aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er super uit Conflict! Helemaal top!
Zeik ende zeur modus... de onderste slowchat-balk is net een fractie te breed... nu zie je zo'n lelijk stippellijntje...Niks gezegd...
zo danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
550 pixels volgens dat faq gebeuren
Dat zou echt héél praktisch zijn ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef Conflict het volgende:
Ik wil ook nog een balkje met handige topics maken, zodat we een lijstje met veel voorkomende klussen hebben. Alles in een topic, met een OP, ben benieuwd of het gaat werken
Zo, balkje erbij... Zijn die letters nou groter dan de rest? Edit: nee dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou echt héél praktisch zijn ja!![]()
Nu is alles nog redelijk terug te vinden, maar over een tijdje lopen users drie keer het wiel uit te vinden vrees ik.
Goed plan Flicy![]()
Het balkje lijkt wat meer naar rechts te staan....?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zo, balkje erbij... Zijn die letters nou groter dan de rest? Edit: nee dus
Dank je!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef nikky het volgende:
Mag ik Conflict even complimenteren met zijn geweldige OP.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is een eer om in dit eerste deel van de slowchat te mogen posten, en dan nog wel op de eerste pagina. Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
Dat staat buiten kijf!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is een eer om in dit eerste deel van de slowchat te mogen posten, en dan nog wel op de eerste pagina. Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
Bedankt en van hetzelfde!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:43 schreef Gurb het volgende:
ziet er goed uit, prettig weekend trouwens iedereen!
*meldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
wees welkom in helmond!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook wel zin om weer eens wat te klussen
Maar dat duurt nog tot februariIk heb dat hele huis in gedachten al wel drie keer beklust
Je weet wat ze in OUD over klussen zeggen he?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook wel zin om weer eens wat te klussen
Maar dat duurt nog tot februariIk heb dat hele huis in gedachten al wel drie keer beklust
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet wat ze in OUD over klussen zeggen he?![]()
Eh....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet wat ze in OUD over klussen zeggen he?![]()
Ja graag maar dan gaan we gewoon bier drinken natuurlijkquote:
en die tepels?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja graag maar dan gaan we gewoon bier drinken natuurlijk
En een beetje met afgezakte broek naar een schroevendraaier knipogen af en toe.
Ik moet immers mijn krachten sparen voor mijn nieuwe huis, dat snap je best
Nou... zeg dat niet te snel... KvK = Klussen voor Kidsquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zeg dat niet te snel... KvK = Klussen voor Kids
Die kids kunnen natuurlijk achterwege blijven maar dat klussen is toch niet echt slecht.
Dank je, was dat alles wat je wilde vragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef Conflict het volgende:
Nu mag je msn weer uit.
ja en dat van die tepels.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je, was dat alles wat je wilde vragen?
![]()
Ziet er idd erg goed uit!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef nikky het volgende:
Mag ik Conflict even complimenteren met zijn geweldige OP.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt?
Of neem je ons nou in de maling![]()
quote:Geboortedatum: 1977-07-31
Whehe, die heeft er zin inquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen Klussers
Rise and shine and construct you all
Ja praten inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whehe, die heeft er zin in![]()
Laten we de hele dag over klussen gaan praten![]()
Mogguh![]()
Heel leuk Conflict! Ervaring met bootjes opknappen, of wordt het een nieuwe belevenis?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:30 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een kleine houten zeilboot te gaan kopen, met een trailer erbij. Kost niet zo gek veel, vooral als je er zelf een op gaat knappen. Lijkt me een leuk project.
Je loopt toch niet over naar PTA hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Gurb het volgende:
mogguh allemaal, nog geklust van het weekend, of gewoon het hele weekend dronken geweest, net als ik
ga vandaag wel weer klussen, trekhaak bouwen samen met papa onder zijn nieuwe auto
heel niet, maar als echte doe het zelver hoort het monteren van een trekhaak er ook bij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je loopt toch niet over naar PTA hè?![]()
Ik heb drie bootjes opgeknapt samen met iemand, jaar of 10 geleden. Daarom wil ik ook een houten boot, dan weet ik wat ik moet doen. En houten bootjes zijn mooier dan die van polyester.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel leuk Conflict! Ervaring met bootjes opknappen, of wordt het een nieuwe belevenis?
O wat heerlijk! Leuk is dat! En raar vind ik 'altijd', dat je dan voor het eerst je eigen voordeur binnenstapt na de overdracht!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Beaker het volgende:
Geen idee of ik heier goed zit, maarvandaag de sleutel van ons nieuwe huis gehad
Uiteraard gaat er geklust wordenEn als ik vragen heb dan vraag ik ze wel hier
Foto's volgen uiteraard
Schilderen misschien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand misschien een TIP hoe ik het beste een knal rode muur wit kan maken
quote:
Een paar keer schilderenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Beaker het volgende:
[..]Dat is nog is een goede tip
zover waren wij ook al.........
Bij de betere bouwmarkt hebben ze ook speciale lange zaagjes voor in je decoupeerzaag, maar meestal gebruik je voor zulke klussen een reciprozaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef mordradead het volgende:
damn, vanochtend gingen we dus bezig met het plaatsen van een dakraam... nou ja, decoupeerzaag erop natuurlijk bleek dat zaagje niet goed te zijn, nieuwe zaagjes gehaald dat ging wat beter maar die zaagjes waren te kort
met een bijtel en een hamer toch met de zaagsneden van de decoupeerzaag een gat om dakpannen eraf te halen gekregen en toen kwam ik toevallig bij het zagen van 2 latjes in de garage een black en decker scorpion tegen... dat we die hadden zeganyways, dat ding werkte fantastisch en er zit nu een heel groot gat in
![]()
Toch een paar tegenslagen gehad ja, ik ga voortaan toch maar hoofdletters gebruiken de eerste was dus dat het eerste zaagje kapot ging en de tweede kapot was, de derde tegenslag was die verschrikkelijk gore scheet die m'n vader liet en de vierde was dat toen we een klein gat erin hadden het begon te regenen maar he, na regen komt zonneschijn
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
Daarmee kan het ook idd, da's een gewone elektrische zaag, voor luie mensen![]()
Dit is een reciprozaag, blad is daarvan ietsje minder hoog, waaardoor je ook bochtjes kan zagen, een soort van overzized decoupeerzaag(niet kwijlen Dude
)
[afbeelding]
Mooie keuken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Beaker het volgende:
Morgen nieuwe foto's, want was vandaag mijn toestel vergeten![]()
De honger in Afrika en de groeiende terroristische dreiging heb je ook gelijk even meegenomen?quote:
Dag Gurbquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:37 schreef Gurb het volgende:
en er is ook wereldvrede meteen
goedendag allemaal, iedereen goed weekend gehad?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De honger in Afrika en de groeiende terroristische dreiging heb je ook gelijk even meegenomen?![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:35 schreef mordradead het volgende:
huizenjacht roeleert, fc groningen roeleert
Ik hoop het zo! Geef maar een gil wanneer er geduimd moet wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Binnenkort kan ik hopelijk/waarschijnlijk naar hartelust mee ouwehoeren hier!
Met een beetje mazzel binnenkort eigenaren van een leuk jaren '30 huis!
Kunnen we met zijn allen eens ophouden met het mauwen over NEN normen? Het forum is 'FOK! Klust het zelf', niet 'Bouwprofessionals werkforum'. Niet iedereen heeft de beschikking over alle NEN boeken, en niet iedereen is bereid ze op te vragen en door te lezen. Dat krampachtige 'Als je het niet volgens die-en-die norm doet gaat het stuk' geneuzel begint langzaam vervelend te worden. Toegegeven, het is belangrijk een (doe-het-zelf)klus goed en grondig uit te voeren, maar verwachten dat elke klusser eerst een half jaar gaat studeren op een norm is wat overtrokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef een fokker het volgende:
NEN is je vreemd lijkt me??
Je hebt best een beetje gelijk vind ik. Niet iedereen kan/wil semi-professioneel aan de slag gaan. Aan de andere kant kan het geen kwaad als professionals hier tips geven en van mijn part halen ze elke NEN erbij die ze maar willen. Het moet echter niet zo worden dat je weggehoond wordt als je het niet helemaal volgens de normen doet. Maar gebeurt dat? Ik speurde net even naar welk topic je zou kunnen bedoelen, maar kon het zo gauw niet vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:03 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Kunnen we met zijn allen eens ophouden met het mauwen over NEN normen? Het forum is 'FOK! Klust het zelf', niet 'Bouwprofessionals werkforum'. Niet iedereen heeft de beschikking over alle NEN boeken, en niet iedereen is bereid ze op te vragen en door te lezen. Dat krampachtige 'Als je het niet volgens die-en-die norm doet gaat het stuk' geneuzel begint langzaam vervelend te worden. Toegegeven, het is belangrijk een (doe-het-zelf)klus goed en grondig uit te voeren, maar verwachten dat elke klusser eerst een half jaar gaat studeren op een norm is wat overtrokken.
Daarnaast, als je de NEN norm zo goed kent, geef dan ook meteen even antwoord, met een waarom erbij...
Had het oorspronkelijk in <bewuste topic> willen plaatsen, maar is hier meer op zijn plaats. Beetje een rant van mij, dus mag ook gewoon genegeerd worden...
Tips geen probleem, graag zelfs. Maar ik zie het nog wel eens gebeuren dat een oplossing inderdaad van tafel geveegd wordt onder de NEN vlag. Of dat een topic met een simpele thuisklus vraag alleen als antwoord krijgt 'dat mag niet want NEN'. Daar stoor ik me wat aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt best een beetje gelijk vind ik. Niet iedereen kan/wil semi-professioneel aan de slag gaan. Aan de andere kant kan het geen kwaad als professionals hier tips geven en van mijn part halen ze elke NEN erbij die ze maar willen.
Niet zo heftig als ik het beschrijf, al is de quote wel verbatim. En het topic is natuurlijk bewust weggelaten. Het was voor het ranten niet relevantquote:normen doet. Maar gebeurt dat? Ik speurde net even naar welk topic je zou kunnen bedoelen, maar kon het zo gauw niet vinden.
Het is wat aan het minderen inderdaad. Toch zou ik graag zien dat de bewuste profs niet 'nee want NEN' roepen, maar gewoon zinvolle tips geven. Dat er in de NEN staat dat je een Wubbel altijd met een driekwarts pief moet aansluiten volgens de norm is leuk en aardig, maar als je met een halve pief ook toekan, en het lever geen uitzonderlijk gevaar op, dan is dat handiger te roepen dan 'nee, NEN'. Wijzen op gevaren is goed, maar het wordt onder de noemer van normen nog wel eens (schromelijk) overdreven.quote:Als het heel storend is kun je altijd even aan de bel trekken. Toch is mijn indruk dat het meevalt, maar in het ene topic vind je meer profs bij elkaar dan in andere.
Wellicht, maar zo woest belangrijk vind ik het nou ook weer nietquote:O en ik zou zeggen: waarom open je geen topic waarin je deze discussie start? Best interessant en het klaart wellicht de lucht! Toch?
Jaaaaaaaaaaaaaa Be! Dikke zoen voor jou en het stinkdiertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!
Het is van ons!
We hebben het zojuist gekocht!
14 Oktober krijgen we de sleutel!
Ik heb weer wat te klussen!
Van harte BEquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!
Het is van ons!
We hebben het zojuist gekocht!
14 Oktober krijgen we de sleutel!
Ik heb weer wat te klussen!
Jep in Gouda.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef Gurb het volgende:
mooi huis BE, deze staat ook in Gouda?
Ik draaide schroevendraaiers wel eens helemaal tot pulp. Ik denken dat ik een sterk wijf was johquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik moest gister 8 schroeven los draaien met platte kop, kon ze met geen mogelijkheid loskrijgen, niet met schroevendraaier en hamer, niet door een ringsleutel om de schroevendraaier te doe. Toen kocht ik een nieuwe schroevendraaier (mijn oude van dit formaat was gejat door bouwvakker) en toen draaide ik al die schroeven met een soepele pols beweging in een keer los.
Zo zie je maar weer. Goed gereedschap is het halve werk.
Ik vond het wel een leuke anekdothe![]()
Heel veel succes vandaag!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef Beaker het volgende:
Ons huis is klaar op onze slaapkamer naDe vloerbedekking is binnen en kan gelegt worden. Het enige wat tegen zit is dat de behanger pas over twee weken kan komen
maar omdat de rest wel af is gaan we morgen al verhuizen
Vandaag de kasten uit elkaar halen etc.
En voorlopig even met de matrassen op grond slapen
foto's staan in het andere topic
Consider it done.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef robh het volgende:
Hey, kan trapper-as in Tik in trapas even veranderd worden in trapas?
Merci doekoe.
Haske bedanktquote:
Ik had 'm al verplaatst. Ik vind dat klussen over auto's en fietsen gewoon in PTA horen. Staat ook zo in onze FAQ natuurlijk. Waar staat dat dan? Klussen aan fiets en huis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:55 schreef robh het volgende:
[..]
Haske bedankt
Oh, Conflictmag mijn topic ajb hier blijven staan? Ik zie de link niet zo tussen klussen aan een fiets en auto's treinen en vliegtuigen
![]()
Dit forum is ook vele malen leuker dan hullie daar in PTA natuurlijk![]()
![]()
Ik klus aan mijn fiets in en om het huis, zoals in de beschrijving van DHZ staat![]()
![]()
Hier komme!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef Beaker het volgende:Tadaaaaa
Ons huisje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De slaapverdieping is nog niet af, maar hopelijk kan dat volgende week afgemaakt worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha die Clauwheee, hoe is het? Hoe is je nieuwe baan??
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed, wel. Die baan heb ik vanochtend opgezegd
Iets met rare organisatie, rare regeltjes, niet eerlijk zijn van hun kant enzo..en de werkzaamheden leken niet echt op de vacatureomschrijving destijds...Heul kort door de bochtquote:
Hm, dan heb je groot gelijk. Ik hoop dat je snel iets geschikters vindt. En qua 'laten we positief blijven': je weet nu in elk geval hoe je het níet wilt hebben en waar je op moet letten als je een nieuwe baan aanneemt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Iets met rare organisatie, rare regeltjes, niet eerlijk zijn van hun kant enzo..en de werkzaamheden leken niet echt op de vacatureomschrijving destijds...Heul kort door de bocht
Juustem!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, dan heb je groot gelijk. Ik hoop dat je snel iets geschikters vindt. En qua 'laten we positief blijven': je weet nu in elk geval hoe je het níet wilt hebben en waar je op moet letten als je een nieuwe baan aanneemt.
Ja natuurlijk! Er zijn wat topics (geweest) over de badkamer, dus ik denk dat er wel animo voor is!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou een topic over de zone indeling van een badkamer en wat daar wel en niet aan electrische materialen toegepast worden een interesant topic zijn hier op fok ?
Dan ben ik wel bereid om dat even uit te tekenen e.d.
Vervangen dak van rijwoning (Fotoverslag)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef joshus_cat het volgende:
Ander onderwerp: Bij deze een nominatie voor de klus van het jaar: de fok!ker die z'n hele huis vanaf de fundering aan het heropbouwen is, met behoud van de originele details. Kan de posting zo even niet vinden, en ik weet ook niet hoe 't ermee staat..ben eigenlijk wel benieuwd.
Die gaat ook ver, maar ik bedoelde deze: Dekking betonvloerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vervangen dak van rijwoning (Fotoverslag)
Bedoel je deze?
Ah oké! Ik zet hem erbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Die gaat ook ver, maar ik bedoelde deze: Dekking betonvloer
Oke dan zal ik binnenkort eens even wat dingetjes uit gaan tekenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Er zijn wat topics (geweest) over de badkamer, dus ik denk dat er wel animo voor is!![]()
Hartstikke goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Oke dan zal ik binnenkort eens even wat dingetjes uit gaan tekenen![]()
Als ik een antwoord op een vraag niet weet antwoord ik meestal niet. Googlen moet men eerst zelf maar doen en de kans is ook groot dat iemand iets uit ervaring weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Zo is dat! Je bent per slot van rekening toch niet voor niets Mod!
Ik heb dat zelf ook heel sterk, als iemand een vraag stelt slinger ik gelijk Google aan, maar zelf pleur ik net zo makkelijk mijn vragen neer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik een antwoord op een vraag niet weet antwoord ik meestal niet. Googlen moet men eerst zelf maar doen en de kans is ook groot dat iemand iets uit ervaring weet.![]()
Is het niks voor Biancavia en mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren het balkon geschuurd en half in de grondverf gezet!
Van stinkie's flat, die moet toch nu echt af en in de verkoop!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef Gurb het volgende:
Hallo, daar was ik ook weer
ben ff 10 dagen naar kroatie geweest, lekker met 10 vrienden op vakantie geweest, net terug
morgen en overmorgen nog ff klussen aan mijn auto (had ik al verteld dat ik een auto heb gekocht?) en dan maandag beginnen met mijn eerste werk, junior-werkvoorbereider bij een bouwbedrijf, dus dan zal ik overdag waarschijnlijk hier weinig te vinden zijn (of het werk moet suf zijn, en ik kan onbeperkt internetten, dan niet)
veel gemist de afgelopen 14 dagen?
Goed werk, hield je het droog?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren het balkon geschuurd en half in de grondverf gezet!
Van stinkie's flat, die moet toch nu echt af en in de verkoop!
wat heb ik nou weer in mijn lowlandsweekend gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Conflict klust aan Biancavia tegenwoordig![]()
Je moet ook niet weggaan man!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer in mijn lowlandsweekend gemist
Als jullie in Vlaardingen willen wonen vast wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef Conflict het volgende:
Is het niks voor Biancavia en mij?![]()
Ja, het waaide de goeie kant op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed werk, hield je het droog?
Alle buitenklussen vallen in het water deze zomer![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
edit, niet baggeren hier!
Ja al een paar bezichtigingen gehad! Niets te klagen, ondanks vakantietijd. Ik heb de beproefde methode van de poster voor het raam nog niet eens hoeven gebruiken. Ik word trouwens al steeds handiger in de rondleiding én het ad hoc op het oog schoonmaken/opleuken van het huis (het bosje bloemen op tafel!).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Hoe is het eigenlijk met de verkoop van je stulpje? Heb je al kijkers gehad?
Hm, van een kale kip kun je niet plukken, zo zegt het boekje zelfverkoop van de VEHquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Toch wel een aantal ijzertjes in het vuur enzo.
Kan me voorstellen dat je die persoon wel voor je wil hebben idd. Maar goed, als alles op papier staat en je bent de bedenktijd voorbij kan je iig wel boetes vangen. Is weer een leuk meevallertje.Maar goed, verkopen is belangrijk.
Duimen voor die student dus!
Stinkies flat schiet aardig op. We hebben zondag nog een paar uurtjes daar doorgebracht. Het verfwerk van het balkon zit in de grondverf, dus dat kan geschilderd worden. De voordeur is afgelakt, dus ook netjes. Stinkie heeft de plaatjes voor op de raampjes nu 1 keer in de grondverf staan dus die kunnen afgelakt worden en dan erop gekit. Hij gaat daar vanavond weer aan verder.
Mijn moeder komt langs en dan gaan we aan mijn trouwjurk beginnen!
Morgenavond wordt het dus of naaien of verven voor mij. We moeten nu echt even alle uurtjes tussendoor puzzelen om te zien wat prioriteit heeft.
Ja, dat is ook waar. Beter maar gewoon een hebben die echt solide lijkt. Maar goed, 7 maanden te gaan en nu al redelijk wat interesse is absoluut niet slecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, van een kale kip kun je niet plukken, zo zegt het boekje zelfverkoop van de VEHDie boetes zijn 'leuk' als de koper ook betaalt, maar als dat lastig wordt kun je een procedure ingaan die enorm veel tijd en energie kost. En ondertussen lopen de vaste lasten dan door.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het huis wordt vekocht. Ik heb ook nog een maand of zeven, dat is wel erg relaxed moet ik zeggen.
Ja, kon het niet laten met de jurk.quote:Oeh je trouwjurk!Dus alles erop en eraan! Wat leuk. Show je hem nog eens een keer, hier of per mail? Ben heel benieuwd!!
Meis, dat is toch gewoon leuk, zo'n jurk! Het is toch een heel speciale dag, dus dan mag je best een beetje uitpakken lijkt me! En je trouwt dan toch met een redelijk klein gezelschap, dus dat intieme heb je dan toch. Prima middenweg als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar. Beter maar gewoon een hebben die echt solide lijkt. Maar goed, 7 maanden te gaan en nu al redelijk wat interesse is absoluut niet slecht!
[..]
Ja, kon het niet laten met de jurk.We wilden eerst echt alleen met z'n 2-tjes, maar stinkie wilde toch de ouders erbij en toen had ik zoiets van 'dan toch ook maar een jurk'.
Er komt zeker weten een foto hier te staan als het eenmaal zo ver is!
*check je mail even
Ja precies! En we geven nog een groot feest als we eenmaal goed en wel gesettled zijn in het nieuwe huis en dan trek ik hem uiteraard gewoon weer aan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Meis, dat is toch gewoon leuk, zo'n jurk! Het is toch een heel speciale dag, dus dan mag je best een beetje uitpakken lijkt me! En je trouwt dan toch met een redelijk klein gezelschap, dus dat intieme heb je dan toch. Prima middenweg als je het mij vraagt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies! En we geven nog een groot feest als we eenmaal goed en wel gesettled zijn in het nieuwe huis en dan trek ik hem uiteraard gewoon weer aan!
Ik kan me ook niet voorstellen dat je bij een tweede (derde?) huwelijk in dezelfde trouwjurk gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
En laten we wel wezen... als hij vies wordt die avond... je trekt hem wrsch toch verder nooit meer aan, dus dan maar beter nog een keertje showen!
Whahaha, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn meneer is jarig!!
Hij krijgt zo een grasmaaier van mij cadeau
Mét koperen naamplaatje: "Opper Gazon Meester [insert zijn naam]"
Omdat we straks een gazonnetje hebben![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
is het eigenlijk een elektrische / brandstof / duw maaier?
of zo'n hele luxe zitmaaier? (Geen idee hoe groot het grasveld is)
In mijn Nieuwe Leven in mijn Droomhuis met mijn Ideale Man en een Blauwe Grasmaaier regent het nooit natuurlijkquote:
Errug prettig om te ontdekken dat je zelf ook kunt doen wat die geldwolven doen (en vaak doen ze 't nog slechter ook)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Dude! Wat onwijs goed meid! Mooie prijs dus ook nog! Helemaal te gek dit!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Ben zoooo blij, opgelucht, pffffff. Weer een stapje afgehandeld van De Grote Overstap naar Grunn
Nu op alle gemak een baan zoeken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
We willen hem nog pimpen met blingbling-velgen
![]()
En uiteraard krijgt mijn Lustobject (jajajajaja hij is ook van binnen mooi en zo etcetera) een duwmaaier. Werken zal hij! Zwetend in de zomerzonHet zilte vocht dat van zijn gespierde borstkas op het dorstige gras drupt
De kabels in zijn armen die zich spannen bij elke duw
En trek
En duw
En trek
![]()
maai-sletquote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Is toch mooi soft-erotisch opgeschreven?
![]()
O leuk, maak een mooi verslag!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Ballebek het volgende:
Vanaf maandag de 19e ben ik Den Jaques; krijg sleutel van ons nieuwe huis.
Moet heel veel aan gebeuren, zal later vandaag een topic plaatsen met foto's
Ja, ooit heb je ons voor- en nafoto's beloofdquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Verven met dit late zomerzonnetje op je handen is niet echt ideaal.
Het droogt voor je het goed en wel uit hebt gesmeerd.
Maar het wordt wel mooi!
Dat is nou net de vraag die ik stelquote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je geen naad op de vloer dan zou ik het aan 1 stuk kopen. Vind je het minder erg als de naad mss een beetje te zien is dan kan je het in 2 stukken leggen.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
mijn eerste huis
quote:
De vloerbedekking in mijn eerste 'woning' kwam bij de Kwantum vandaan. Niks mis mee!quote:Zonder naad lijkt me inderdaad mooier. Ik heb me net nog het volgende bedacht. De deur zit precies halverwege de lange muur. De eventuele naad komt op 4 meter te liggen dus daar kijk je dan gelijk recht op als je de kamer binnenkomt. Het is niet zo dat ik het onder het bed kan wegmoffelen ofzo.
Morgen maar eens uitgebreid zoeken naar een mooie vloerbedekking.
Iemand ervaring met Kwantum trouwens? (15% korting)
Liefje tochquote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Dat flatje was toch echt mijn eerste huis...
Hoe wat goedkoop gedaan kan worden?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
hoi. kan iemand dat topic nog herinneren waarbij een persoon vroeg hoe dat goedkoop gedaan kon worden? ik kan het namelijk niet vinden en heb nog wat voor ts.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe wat goedkoop gedaan kan worden?
fijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga eens even kijken of ik wat kan vinden.
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 15 september 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond weer wat aan het prutsen geweest in de flat! Het einde is nu eindelijk in zicht. Wat dingetjes afgewerkt hier en daar.
Nu moet de buitenkant van de buitendeur en de 2 raampjes op het balkon nog en de balkonvloer en dan kunnen we gaan opruimen en alles weer een beetje recht zetten.
Hier en daar nog een plintje erop en dan kan de makelaar komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |