abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:59:24 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28387512

Hier verder!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:01:48 #2
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28387593
Volgens mij is deze ook weer vol voordat de eerste training begint
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:06:37 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28387747
k was ook druk bezig met een nieuwe maarja die spammert is me weer voor

7 juli eerste training in t stadion
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28387909
moet zeggen dat de topics nu best snel vol zijn vergeleken met vorige zomer (denk ik toch)
pi_28388015
Wie heeft nog suggesties voor een nieuwe speler op Park zijn positie?
lollig
pi_28388073
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Kalou?
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:18:02 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28388106
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
k was ook druk bezig met een nieuwe maarja die spammert is me weer voor

7 juli eerste training in t stadion
Spammert ?? komt die weer hoor wie heeft hier de meeste aantal posten ???
pi_28388280
PSV !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28388302
quote:
Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:26:39 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28388431
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
moet zeggen dat de topics nu best snel vol zijn vergeleken met vorige zomer (denk ik toch)
En zelfs daar hebben jullie een Ajacied voor nodig
pi_28388461
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:

[..]

Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:28:37 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28388503
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...
pi_28388563
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28388613
quote:

[..]

Dan zijn jullie redelijk veilig dus .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28388654
trouwens, in Italië doen ze haast niks anders dan van de andere topclubs in te kopen
pi_28388659
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan zijn jullie redelijk veilig dus .
Hij had het over een concurrerende club, dus zijn ze sowieso veilig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:42:35 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28388997
quote:
vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:52:29 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28389369
k herhaal mijn post uit t vorige deel nog maar ff hij verzoop een beetje in t vorige deel in de discussie
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal nix meer gehoord over de zaak Leandro en daar word ik niet vrolijk van
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28389567
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
k herhaal mijn post uit t vorige deel nog maar ff hij verzoop een beetje in t vorige deel in de discussie
[..]
De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:04:05 #20
11102 knep
Mountainfreak
pi_28389803
PSV
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:04:55 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28389829
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...
Klopt zoiets heb ik ook opgevangen.... wel een beetje jammer....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:29:07 #22
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28390527
Is dan 't betaalde loon niet meer terug te halen?
Gr.
pi_28391869
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.
Als PSV nog een rol van betekenis wil spelen in Europa zullen zij een waardige vervanger voor Park moeten kopen. De Jong is een leuke speler. Maar zal niet het verschil kunnen maken in belangrijke Europese wedstrijden.
lollig
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:34:01 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28392478
quote:
Pokerspel om Salomon

Door Chris van Nijnatten

In het gevecht om Salomon Kalou verweert Feyenoord zich op een manier zoals het Legioen het wellicht graag ziet.

De club heeft gisterochtend vroeg bepaald, dat Kalou tegen geen enkele prijs naar concurrent PSV mag vertrekken.

Het is een geluid uit de vorige eeuw, maar zulke strijdbare taal horen de aanhangers van Feyenoord graag. Het kan echter geen toeval zijn dat Feyenoord het statement afgaf op een moment dat er oproer in de achterban uitbrak. Het gebeurde nadat de media, waaronder deze krant, meldden dat een vertrek van Kalou reëel was. En dat allemaal in een periode dat de clubs hun seizoenkaarten aan de man proberen te brengen.

De positie van Feyenoord is een lastige. Kalou heeft een nog twee jaar doorlopend contract. Het liefst zou de club de 20-jarige nog langer in Rotterdam houden. Daartoe is zijn zaakwaarnemer een aardig contract aangeboden.Momenteel verdient Kalou jaarlijks, afhankelijk van premies, ongeveer 350.000 euro per jaar. Als hij zijn contract verlengt, verdubbelt Feyenoord, eveneens afhankelijk van premies, de jaarwedde naar ongeveer ¤700.000 met een uitloop naar een nóg hoger bedrag.

Dat is niet zo veel als de Belg Timmy Simons, die bij PSV bijna anderhalf miljoen euro per jaar gaat verdienen, maar nog altijd wél een topsalaris in de eredivisie en zéker bij Feyenoord.

De zaakwaarnemers van Kalou hebben hem niettemin geadviseerd het bod van Feyenoord te negeren. Men vindt dat Kalou hogerop moet, hij moet in de Champions League spelen. Daarmee doemt voor Feyenoord het scenario op van een speler met een aflopend contract, die over een jaar voor bijna niks en over twee jaar voor helemáál niks vertrekt.

Feyenoord wil Kalou daarom best verkopen. Valencia was in de ogen van de Rotterdammers een goede kandidaat. Die club wilde zelf ook graag. De Spanjaarden waren, zo vertelt een uitstekend ingevoerde bron bij Valencia, bereid een transfersom van tussen de acht en tien miljoen neer te tellen. Maar Kalou wilde niet naar Spanje.

Vervolgens kwam PSV om de hoek kijken. De Eindhovenaren willen de aanvaller graag, Feyenoord kan het geld goed gebruiken, de zaakwaarnemers van Kalou vinden PSV een goeie club voor hem, maar Feyenoord krijgt zijn achterban over zich heen als Kalou naar een concurrent vertrekt. En dus zegt Feyenoord nu keihard dat Kalou niet naar PSV mag.

Juridisch gezien staat Feyenoord niet sterk in dit steekspel. Als PSV een serieus bod doet, tien miljoen euro of zoiets, is Kalou niet te houden. In een arbitragezaak bij de KNVB zou Feyenoord wellicht nog overeind kunnen blijven. Voor de gewone rechter is de club echter kansloos. Op simpele wijze zullen de adviseurs van Kalou kunnen aantonen dat er sprake is van positieverbetering en dat Kalou in het geval van een reële afkoopsom vrij van de ene naar de andere werkgever moet kunnen overstappen.

De vraag is nu of PSV in dit pokerspel zo ver wil gaan. In een eerste reactie zegt de club dat het de transfer van Kalou nu laat schieten. Maar zo'n verklaring is niets waard, gemeten naar de normen in het betaalde voetbal.

Feyenoord is echter met zijn laatste zet wat rechter in het zadel komen te zitten. De markt weet nu immers dat er keihard onderhandeld moet worden, de aanhang weet dat de club vecht voor zijn vedette en de zaakwaarnemers weten dat de club Kalou niet zo maar wil laten gaan. Dat is winst in een gevecht waarvan iedereen dacht dat Feyenoord onderop lag. Daar ligt Feyenoord nog steeds. Maar de club knokt voor zijn geloofwaardigheid en zijn ambities.

Alleen die houding al zal het Legioen even tot rust brengen. Daarin schuilt de winst op de korte termijn. En stiekem, zonder dat iemand het ziet, droomt Feyenoord van een topbedrag voor Kalou, dat dan weer wel.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:35:34 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28392532
Anderhalf miljoen per jaar voor Simons, zozo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:51:12 #26
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28393035
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Zapper het volgende:
Anderhalf miljoen per jaar voor Simons, zozo
Ergens anders had ik weer gehoord een miljoen.. volgens mij op OB, kan da?

Topics gaan wel érg snel
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:05:10 #27
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28393502
quote:

[..]

quote:
Ajax-talent Sno stapt over naar Feyenoord

13/4/2005 12:01

Feyenoord heeft de gelederen versterkt met de net achttienjarige Evander Sno. Saillant: de centrale verdediger komt over van Ajax en tekende voor twee seizoenen bij de club uit Rotterdam.

Sno geldt als een groot talent, maar leefde al een tijdje met de Amsterdammers in onmin. Bij die club legde hij onlangs ook een driejarig contract naast zich neer.

'Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt', zegt Henk van Stee, manager jeugdopleiding, op de website van Feyenoord.

Sno zal volgend seizoen gaan spelen in de beloftengroep van de Rotterdammers, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord.

Eerder deze week deed Sno al mee met Jong Feyenoord in een oefenduel tegen de VS onder twintig, maar Feyenoord moet Ajax nog toestemming vragen of het de speler met onmiddellijke ingang kan overnemen.

Naar verluidt wil de Amsterdamse club 125.000 euro aan opleidingskosten voor de verdediger zien.
dit mag dan weer wel?

uit jullie eigen topic, trouwens...

niet dat ik er mee zit, maar het is wel tekenend (en ja een oudje, maar zo gaat dat dus al blijkbaar een tijdje... )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28393640
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:16:57 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28393839
Da's ook triest natuurlijk, maar vind ik nog van een andere orde dan een Kalou (of willekeurige speler uit de gehele Ajax selectie die Hiddink wil, kunnen we niet gewoon van trainer wisselen?), die zich al lang heeft bewezen als belangrijke en zeer talentvolle speler op het hoogste niveau.
pi_28393994
Er is niks mis mee als een trainer iemand van de concurentie koopt.

Kijk nou Italie , daar ga je makkelijk alle topclubs langs.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:25:54 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28394124
En toch krijg ik de indruk dat jij er niks mis mee vind als er spelers van de concurrenten naar PSV gaan, maar als ze van PSV naar de concurrent gaan denk ik niet dat je 't nog zo op neemt. En in Italie kan je ook spelers kopen al heb je honderd miljoen schuld, dus als we hier alles gaan doen wat ze daar doen, dan kunnen we het hele betaalde voetbal wel op gaan heffen.
pi_28394203
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef twi het volgende:
En toch krijg ik de indruk dat jij er niks mis mee vind als er spelers van de concurrenten naar PSV gaan, maar als ze van PSV naar de concurrent gaan denk ik niet dat je 't nog zo op neemt. En in Italie kan je ook spelers kopen al heb je honderd miljoen schuld, dus als we hier alles gaan doen wat ze daar doen, dan kunnen we het hele betaalde voetbal wel op gaan heffen.
Als een club sterk is dan kopen ze spelers weg van de concurentie dan is de concurentie gewoon slap omdat ze hun spelers niet kunnen houden.
Dus ik kan er gewoon mee leven.
pi_28394928
quote:
Vennegoor: dichtbij contractverlenging met PSV
Jan Vennegoor of Hesselink laat via zijn officiele fansite weten dat hij dichtbij contractverlenging is met PSV. Hij verwacht binnen enkele dagen een akkoord. Hij ontkende direct dat hij in gesprek zou zijn met andere clubs, volgens de media zouden Besiktas en Tottenham Hotspur geinteresseerd zijn.
psv netwerk

Nu Lee nog

EDIT: Het originele bericht, van zijn fansite.
quote:
Vennegoor dichtbij contractverlenging met PSV

Jan Vennegoor of Hesselink is dichtbij contractverlenging met PSV. "Het is even stil
geweest omdat ik op vakantie ben geweest, maar we hebben de laatste dagen weer gesprekken gevoerd en zitten heel dicht bij elkaar. Binnenkort zal er wel witte rook
komen", aldus Jan Vennegoor of Hesselink.

De aanvaller wijst geruchten en publicaties dat hij met andere clubs -zoals het Turkse Besiktas en het Engelse Tottenham Hotspur- zou onderhandelen naar het rijk der fabelen verwijst. "Ik ben met geen enkele andere club in gesprek, alleen met PSV", aldus VoH.

[ Bericht 40% gewijzigd door JustJunior op 01-07-2005 18:05:00 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:11:58 #34
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28395243
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:57 schreef JustJunior het volgende:

[..]

psv netwerk

Nu Lee nog

EDIT: Het originele bericht, van zijn fansite.
[..]
Dat is in ieder geval goed nieuws. Een speler als Jan is altijd wel prettig om er bij te hebben
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28395353
Dus de soap rond Kalou gaat nog ff door... Spannend , Kunnen we vast titels gaan bedenken voor de komende 10 topics. Gaat nu ineens zo hard !

Mooi van VoH, nu idd Lee nog en we kunnen al een goed team op stellen!

PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 19:19:36 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28395874
Vennegoor blijft
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:34:40 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28396294
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]
Goeie column weer van Cris . Er staan toch altijd wel leuke columns in AD Sportwereld. De stukjes van David Endt (wel van Ajax ...) over de Italiaanse competitei zijn ook altijd top.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28396336
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoor blijft
pi_28396523
Ik hoop niet dat jan te veel gaat verdienen. Dadelijk speelt Robert hem uit de basis en krijg je hem niet meer verkocht omdat hij niet naar een club wil waar hij minder gaat verdienen. (zoals bij Sibon, vd Schaaf)
pi_28396751
quote:
Zoltan Gera?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28397006
wat gaat het weer hard
pi_28397083
PSV Wedstrijdprogramma 2005-2006
Za. 13 augustus Heracles Almelo - PSV
Zo. 21 augustus PSV - Vitesse
Zo. 28 augustus Roda JC - PSV
Za. 10 september PSV - FC Utrecht
Zo. 18 september FC Groningen - PSV
Za. 24 september PSV - RBC Roosendaal
Zo. 2 oktober sc Heerenveen - PSV
Za. 15 oktober PSV - AZ
Zo. 23 oktober PSV - Ajax
Za. 29 oktober FC Twente - PSV
Za. 5 november PSV - Sparta Rotterdam
Za. 19 november RKC Waalwijk - PSV
Zo. 27 november PSV - ADO Den Haag
Za. 3 december PSV - NAC Breda
Zo. 11 december Feyenoord - PSV
Za. 17 december PSV - Willem II
Ma. 26 december N.E.C. - PSV
Do. 29 december PSV - FC Twente
2006
Zo. 15 januari Sparta Rotterdam - PSV
Vr. 20 januari PSV - RKC Waalwijk
Zo. 29 januari ADO Den Haag - PSV
Za. 4 februari PSV - Roda JC
Wo. 8 februari FC Utrecht - PSV
Za. 11 februari PSV - Heracles Almelo
Za. 18 februari Vitesse - PSV
Zo. 26 februari AZ - PSV
Za. 4 maart PSV - sc Heerenveen
Zo. 12 maart Ajax - PSV
Za. 18 maart PSV - N.E.C.
Za. 25 maart Willem II - PSV
Za. 1 april RBC Roosendaal - PSV
Za. 8 april PSV - FC Groningen
Wo. 12 april PSV - Feyenoord
Zo. 16 april NAC Breda - PSV

Oktober wordt een zware maand, belangrijke wedstrijden
pi_28397359
Ik vond het al zo rustig, lees nu pas net MED.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:39:35 #44
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28397712
Kalou weet van niets? ... lekkere zaakwaarnemer heeft ie dan

of is het een gevalletje damage-control van Kalou zelf
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_28398312
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het al zo rustig, lees nu pas net MED.
Diego en Cult hebben enorm lang kunnen genieten van hun unban ...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:49:50 #46
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28398448
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?

OMG

Gaat de topicteller weer omlaag
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:51:24 #47
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28398486
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Zapper het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?

OMG

Gaat de topicteller weer omlaag
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkste
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:52:54 #48
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28398523
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkste
En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:58:27 #49
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28398645
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Zapper het volgende:

[..]

En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?
Als we weer normaal met elkaar omgaan en sommige users gaan negeren.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:59:50 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28398674
Vooral dat negeren moet lukken nu
pi_28399011
ik vond het wel raar dat cult en diego er plots niet waren
dat voorlopig weg zijn, hoe lang moet dat zijn?

trouwens, cult doet alleen irri als hij wordt uitgelokt door anderen

moreno en diego zijn op zichzelf irritant
pi_28399116
Cult kan ook behoorlijk irritant zijn met zijn name-dropping en zijn "inside info". Als ik dat soort troep wil lezen ga ik wel naar de forums van psv netwerk. Hij zal ook nooit eens toegeven dat hij er gewoon ongelooflijk naast zat, dat alles bij elkaar is ook behoorlijk irritant.

Maar daar zal die ban vast niet van komen .
pi_28399189
als ik ergens een lijstje zie met een naam dat ook maar neigt naar de latijnse kant lees ik het niet meer
ben het ondertussen al gewend geraakt

tegenwoordig dekt hij zich in door te zeggen dat het een hele nuttige speler is die PSV KAN halen
en momenteel nog betaalbaar is
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:19:05 #54
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28399207
Nu kan ik wel weer zeggen dat Bruggink terug moet enzo

ow en dat Sibon moet blijven hehe
pi_28399273
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:19 schreef Zapper het volgende:
Nu kan ik wel weer zeggen dat Bruggink terug moet enzo

ow en dat Sibon moet blijven hehe
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:22:22 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28399312
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgen
Maar niet ten koste van Sibon hoor
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:23:37 #57
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28399355
Zien jullie dat cultheld en Diego?

BRUGGINK MOET TERUG! ECHT WAAR, JA!

pi_28399543
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie dat cultheld en Diego?

BRUGGINK MOET TERUG! ECHT WAAR, JA!

golfer golfer !!!

Zie je dat, zapper is aan het trollen
daar staat maar één straf op, en dat is een B*n
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:34:39 #59
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28399692
Maar de vraag is, wat voor een bon?
pi_28399719
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:59 schreef Zapper het volgende:
Vooral dat negeren moet lukken nu
daar is dan ook een fok blocker voor
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:36:08 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28399748
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
daar is dan ook een fok blocker voor
En tóch kun je mijn posts nog zien
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:37:06 #62
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28399775
keke ^_^ ... ik ga volgende week donderdag effe naar de 1e training kijken denk ik, kom er toch praktisch langs op weg naar w0rk
pi_28400045
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:36 schreef Zapper het volgende:

[..]

En tóch kun je mijn posts nog zien
maar jij bent dan ook een lieverdje
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:48:09 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28400119
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef pascalheister het volgende:
maar jij bent dan ook een lieverdje

kijk toch eens wat een sfeer mensen!
pi_28400498
Kalou probeert volgens mij zijn haggie te redden... "Ik weet van niets". Bang voor het legioen denk ik, maar ja. De hoop op hem is al lang vervlogen. Er is nu een soap rond Zabaleta (volgens VI). Zou PSV daar ook iets mee te maken hebben??
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 00:33:27 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28403739
quote:
Za. 18 maart PSV - N.E.C.
Za. 25 maart Willem II - PSV
Za. 1 april RBC Roosendaal - PSV
Za. 8 april PSV - FC Groningen
Wo. 12 april PSV - Feyenoord
Zo. 16 april NAC Breda - PSV
de laatste wedstrjiden van t seizoen, de KNVB denkt aan ons, of we worden thuis kampioen of in de buurt van Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 00:35:47 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28403815
k vond Cult eigenlijk helemaal niet iritant als je zin hebt in een dicussie kun je altijd een boompje met m opzetten en voor de rest niet te veel op ingaan (doet hij ook niet als je hem klem hebt) en Diego gedroeg zich in het PSV topic de laatste tijd redelijk vond k. In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28404487
Ze zijn beide ook oke
pi_28405008
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 01:27:12 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28405018
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
nee hoor Bruggink mag lekker in Heerenveen blijven en Sibon mag snel daar weer terug heen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 01:39:01 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28405191
hier redt iemand zn hachie voor de eerste training van feyenoord:
quote:
1/7/2005 - Kalou ontkent uitspraken; wil geen transfer forceren
(Gepost door RvN)

Hoe geregisseerd het bericht is, is natuurlijk de vraag, maar Salomon Kalou ontkent op Feyenoord.nl dat hij de afgelopen weeken interviews heeft gegeven zoals het AD dat vanmorgen uitspraken van hem optekende. 'Ik was op vakantie in Abidjan, was weg van het nieuws en weet niet wat er hier gebeurd is. Wat ik altijd gezegd heb, geldt nog steeds: ik heb nog twee jaar contract bij Feyenoord en zo lang Feyenoord niet besluit mij te transfereren blijf ik Feyenoorder. Dat er uitspraken van mij in de kranten staan, vind ik bizar. Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden op vakantie ben gegaan. Ik ben vanmorgen om vijf uur teruggekomen, dus ik zou niet eens weten hoe dat zou kunnen."
PSV Netwerk
De aanvaller liet weten geen transfer te zullen forceren. "Maar ik ben niet blij met deze publiciteit. Als ik ooit weg ga hier, dan moet dat door de voordeur zijn, niet geforceerd."
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:59:26 #72
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28407303
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Ja dat vind ik ook.
pi_28408223
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:59 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook.
Zo ontzettend gemoedelijk.
Klik dan als je durft
pi_28408341
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo ontzettend gemoedelijk.
vriendschappelijke band he, krijg je met zo'n geweldig PSV team
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:59:16 #75
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28408454
quote:
RD: Sparta akkoord met PSV over huurprijs Feher, Takak en Lamey

Het Rotterdams Dagblad meldt dat Sparta eeen aakkoord heeft bereikt met PSV over de huurprijs van drie spelers: Csaba Feher, Jasar Takak en Michael Lamey. Of het drietal ook daadwerkelijk naar Rotterdam komt, is nog maar zeer de vraag. Sparta moet met de spelers zelf nog tot overeenstemming komen.
1) Takak mocht toch vertrekken?
2) Is Eindhoven te slecht voor deze spelers?
Gr.
pi_28408490
Liever in de Eredivisie dan in de GGD lijkt me...
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 12:16:14 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28409790
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:

[..]

1) ja, maar dan zal hij onbetaalbaar zijn voor Sparta
2) ja, dat zijn Eredivisiespelers
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28411002
wat waren ze dan aan het doen in het feijenoord-topic?
pi_28411150
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Zo duur is Takak niet denk ik. Sparta heeft best wel wat te besteden, ze kunnen ook spelers als Gudelj halen. Bij PSV zal Takak ook niet geweldig veel verdienen.

Ja, Feher, Lamey en Takak ga je niet bij Eindhoven neerzetten. Die kunnen best in de subtop Eredivisie mee. Een huurling die het bij RKC goed deed ga je niet dumpen bij Eindhoven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28412956
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Was het zo erg? Ik kom daar zelden...
pi_28412990
Het viel allemaal wel mee eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28413736
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
k vond Cult eigenlijk helemaal niet iritant als je zin hebt in een dicussie kun je altijd een boompje met m opzetten en voor de rest niet te veel op ingaan (doet hij ook niet als je hem klem hebt) en Diego gedroeg zich in het PSV topic de laatste tijd redelijk vond k. In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Hij zat altijd klem en bleef dan zeuren hoor.

Overigens gaat die Zabaleta vermoedelijk naar Espanyol.
www.thuisuiteten.nl
pi_28413755
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
wat waren ze dan aan het doen in het feijenoord-topic?
Laten zien dat ze geen kennis van zaken hadden, maar dan op een vervelende manier.
www.thuisuiteten.nl
pi_28414046
Ach ze doen vaker treiteren in het Feyenoord topic
Zullen ze toch wel gewend zijn daar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:37:00 #85
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28414339
quote:
Kalou houdt vragen over zijn nabije toekomst af

In een interview met Radio Rijnmond was Salomon Kalou veel minder duidelijk dan het interview dat gisterenavond op feyenoord.nl werd geplaatst. Bij bijna elke vraag over een mogelijke transfer naar PSV liet hij weten dat hij daar niets over kan zeggen. 'Jullie weten wel wat ik wil' voegde hij er nog aan toe. 'Als jullie meer willen weten, moeten jullie mijn zaakwaarnemer maar bellen.' Ook over de vraag of hij in augustus voor Feyenoord zal spelen liet hij weten 'ik weet het niet, ik kan niets zeggen. In het voetbal kan je niets zeggen over de toekomst.' Wel liet hij weten zeker in Nederland te willen blijven omdat hij voor het Nederlands elftal wil gaan uitkomen.
Die jongen komt gewoon.
pi_28414393
Het is wel echt een soap bij PSV deze zomer, Simons en nu Kalou
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juli 2005 @ 15:46:55 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28414648
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Park kon je ook wel een soap noemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28415204
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef Zapper het volgende:

[..]

Die jongen komt gewoon.
Alleen maar goed voor zijn carriere
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:12:11 #89
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28417045
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel meevallen. Welke transfer verloopt er nou helemaal geruisloos? Er zit altijd wel een haakje of oogje aan. Feit is dat PSV zich stevig roert in de transfermarkt en weer een paar prima spelers heeft aan weten te trekken. Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toe
pi_28417472
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:12 schreef Spideyman het volgende:
Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toe
Da's gemeen Spidey!
pi_28418635
Simons is een degelijke voetballer, al een paar jaren erg goed in de Belgische competitie. Ik denk dat hij net wat tekort komt voor de echte Europese top, daarvoor is hij te laat op gang gekomen en te lang bij Club Brugge blijven hangen. Goede voetballer voor PSV.
pi_28419383
quote:
Zenden voor twee jaar naar Liverpool

Boudewijn Zenden (28) speelt komend seizoen bij de houder van de UEFA Champions League, Liverpool FC. De oud-PSV'er tekent een contract voor twee seizoenen.

Zenden speelde vier seizoenen voor PSV. In 1998 verruilde hij de Eindhovense club voor een avontuur bij FC Barcelona. In 2001 maakte hij de overstap naar de Premier League en ging bij Chelsea FC aan de slag. De 54-voudig international speelde de afgelopen twee seizoen voor Middelsbrough, waar hij uitgroeide tot een vedette.

De eerste contacten tussen Bolo en de Reds werden al weer een dikke maand geleden gelegd. Dat was juist nadat Middlesbrough zich had uitgesproken z'n ster te willen behouden. Een paar weken daarvoor had Zenden zich nog ontevreden getoond door het bod dat zijn werkgever hem had gedaan.

bron: VI

Leuk voor hem. Ik zie Kalou naar PSV echt niet meer gebeuren. Na dat bericht van Feijenoord kunnen ze het toch niet maken om Salomon te verkopen?

Ik denk dat PSV nog aankomt met de andere Park, en misschien nog een onbekende buitenspeler. Alhoewel dat met Robert, Beasly, Farfan en dan misschien dus Park geen probleem zou moeten zijn
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:48:52 #93
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28424285
Die andere Park (Chu Yun ofzo??) is een leuke speler, mag er van mij wel bijkomen. Ik weet alleen niet of hij rechtsvoor op de plaats van z'n naamgenoot kan spelen, want volgens mij is het een echte nummer '10'.
pi_28425749
Hoe moeten we nu aan onze zuid amerikaanse spelers komen zonder Cult en Diego .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28425983
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Spideyman het volgende:
Die andere Park (Chu Yun ofzo??) is een leuke speler, mag er van mij wel bijkomen. Ik weet alleen niet of hij rechtsvoor op de plaats van z'n naamgenoot kan spelen, want volgens mij is het een echte nummer '10'.
Het lijkt er inderdaad op dat het meer een centrumspeler is. Hij schijnt wel ook op het middenveld te kunnen spelen.
quote:
A new star

Spearheaded by Park Chu-Young, Asia's Young Player of the Year, Korea Republic confirmed they have a crop of players rich enough to threaten the traditional world powers at this level. Six goals from Park, including a brace that helped down China 2-0 in the final, steered the young Taeguk Warriors to another regional title at the Asian U-19 Championship.

Coached by Park Sung-Hwa, Korea Republic also defeated China 2-0 in their opening match, before overcoming Ukraine 3-2 and losing 1-0 to Norway. Two goals from Park helped them defeat Algeria 2-1 after extra time in the semis before they drubbed Japan in the final.

Teenager Park Chu-Yong, top of the tournament's scoring chart with nine goals, was named the Most Valuable Player.
"I have watched him closely for many years, and now it seems that his potential is finally blossoming," said Choi Song-Ho, a key member of the national team at the 1986 and 1990 World Cups. "Aside from his deft skills and good stamina, he has a cool head and moves intelligently."
www.fifa.com
quote:
Park Chu-young Joins FC Seoul

Up-and-coming South Korean football player Park Chu-yong will play for FC Seoul, one of the country's domestic league teams, the club said Monday.

Park, 19, signed with FC Seoul for three years at the capped rookies salary of 50 million won (US$49,900), FC Seoul said in its news release.

Park, who had expressed interest in moving to a European club, may stimulate public interest in domestic K-league football after many of the star players from the 2002 World Cup left to play in international stage.

FC Seoul will try to transfer Park to an European club even though he will remain under contract here, said the club.

His agent, the club and Park's current team, Korea University, have all agreed with the terms of his contract conditions, said the club.

"Joining a professional club in Korea could be a short cut to reach an European club, especially a club in the premier league in England," said Park.

"But for now, the upcoming World Youth Championship is the most important thing to me," he said. "Still, I have much to learn from the K-league."
Park is to play his first professional game against FC Daegu at Seoul World Cup Stadium on March 9, the opener of the K-league's 2005 season.

"I'm not in real good shape now with my right ankle injury, which keeps me out of training," he added. "But I will do my utmost to recover from the injury before the K-league opens."
Park received rapturous acclaim after he contributed nine out of his team's total 11 goals in the Qatar Invitational Championship in January, leading his team to clinch the championship trophy.

"He can play as a mid-fielder or as a forward," said the team coach Lee Jang-soo. "As a clever player as he showed in the recent matches, he will settle on the adult field very quickly."
"I knew many clubs were competing with each other to take him on, but with luck, we succeeded in getting him onboard,"said Han Woong-su, vice president of FC Seoul.

"Although we have spent a lot of energy getting Park, we will try to transfer Park to a broader stage after the FIFA World Youth Championships in the Netherlands in June."
Yonhap News

Hij verdient bij FC Seoul in elk geval niets, dus waarschijnlijk neemt hij wel genoegen met het non-EU salaris wat hij bij PSV zou kunnen krijgen FC Seoul gaat er ook helemaal vanuit dat ze hem gaan verkopen aan een Europese ploeg.

Al die koreanen lijken ook echt op elkaar

[ Bericht 1% gewijzigd door JustJunior op 02-07-2005 21:50:24 ]
pi_28429844
Ik blijf nieuws posten hier
quote:
Hoogstrate gaat definitief voor Emmen uitkomen

Aanvankelijk werd er al gemeld dat Hoogstrate voorlopig met Emmen mee zou gaan trainen. Afgelopen week meldde het Eindhovens Dagblad dat de middenvelder in het kader van zijn herstel aan de slag gaat bij Veendam. Vandaag weet RTV Noord te melden dat vanmiddag is besloten dat Jordi Hoogstrate het gehele seizoen zal gaan spelen voor Emmen.
Ik heb de hoop dat Jordi ooit nog op PSV-niveau zal spelen al lang opgegeven eigenlijk. Maar misschien haalt hij het niveau Den Bosch nog wel een keer

onze Jordi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 juli 2005 @ 02:51:07 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28435829
hopelijk Jordi nu al zn ongemakken (wat dan ook) achter zich laten en weer lekker gaan ballen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 juli 2005 @ 02:53:43 #98
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28435890
Nachteend
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 juli 2005 @ 02:55:03 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28435921
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef PyTh het volgende:
Nachteend
Pyth

nacht? is t al zo laat?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 juli 2005 @ 02:58:08 #100
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28435995
03.00 is bij mij nacht ja
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 juli 2005 @ 02:59:14 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28436023
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:58 schreef PyTh het volgende:
03.00 is bij mij nacht ja
mooie tijd he
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 juli 2005 @ 09:32:38 #102
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28437957
Robinho komt dus zeker niet. :|
Gr.
pi_28437962
Nee, dat was al een tijdje duidelijk.
Klik dan als je durft
pi_28441572
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef JustJunior het volgende:
Ik blijf nieuws posten hier
[..]

Ik heb de hoop dat Jordi ooit nog op PSV-niveau zal spelen al lang opgegeven eigenlijk. Maar misschien haalt hij het niveau Den Bosch nog wel een keer

onze Jordi
  zondag 3 juli 2005 @ 14:18:38 #105
17328 methodmich
Nummer 10
pi_28443575
Jordi naar Emmen, gezellig. Wel zwaar, met die veeleisende vijf man op de tribune. Hopelijk kan ie het aan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28443625
De eerste wedstrijd wordt hij wellicht al op de proef gesteld.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:21:06 #107
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28443660
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Jordi naar Emmen, gezellig. Wel zwaar, met die veeleisende vijf man op de tribune. Hopelijk kan ie het aan.
Ik denk het wel. Emmen is denk ik wel een goede club om een herstart van zijn carriere te maken.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:10:57 #108
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445344
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Emmen is denk ik wel een goede club om een herstart van zijn carriere te maken.
Lekker rustig in ieder geval. En een prima team want Emmen heeft een paar leuke aankopen gedaan deze zomer: Bas vd Brink van Utrecht, Veldmate van Groningen, Wolters van AZ, Sergio van Dijk en natuurlijk trainer Jan van Dijk. Het zal me benieuwen hoe Jordi gaat presteren met dat team. Veel slechter dan afgelopen seizoen kan gelukkig niet
pi_28445435
Bas v/d Brink speelde al voor Emmen toch, net zoals Wolters.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:17:49 #110
17328 methodmich
Nummer 10
pi_28445556
Wolters is nu definitief Emmens eigendom geloof ik. Veldmate hadden ze ook al.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 juli 2005 @ 15:23:57 #111
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445766
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bas v/d Brink speelde al voor Emmen toch, net zoals Wolters.
Emmen heeft vd brink wel een gehuurd geloof ik ja, maar was geen eigendom van emmen. Wolters idem. Die laatste heeft een goeie lange pass en vrije trap in z'n benen trouwens.
pi_28445797
Ze speelden er vorig seizoen ook al, verder heeft Emmen zich niet echt spectaculair versterkt vind ik. Het gaat een lastig seizoen worden voor Emmen.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:28:49 #113
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445914
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze speelden er vorig seizoen ook al, verder heeft Emmen zich niet echt spectaculair versterkt vind ik. Het gaat een lastig seizoen worden voor Emmen.
No offence, maar voor een eerste divisie club vind ik die 5 spelers die ik opnoemde echt wel spectaculair voor een club die vorig jaar bijna werd opgeheven. ze hadden een selecite van 15 man en eindigde als laatste in de GG als Fortuna die strafpunten niet had gekregen. ben best wel verbaasd dat ze zoveel leuke spelers hebben weten aan te trekken.
pi_28445950
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:28 schreef Spideyman het volgende:

[..]

No offence, maar voor een eerste divisie club vind ik die 5 spelers die ik opnoemde echt wel spectaculair voor een club die vorig jaar bijna werd opgeheven. ze hadden een selecite van 15 man en eindigde als laatste in de GG als Fortuna die strafpunten niet had gekregen. ben best wel verbaasd dat ze zoveel leuke spelers hebben weten aan te trekken.
Sergio van Dijk, Mark Veldmate, Jordi Hoogstrate en Moerad. Als je vorig seizoen laatste bent geworden dan ga je opnieuw een zwaar seizoen tegemoet. Nacompetitie zit er echt niet in voor Emmen, dan hebben andere teams toch echt meer kwaliteit.
  zondag 3 juli 2005 @ 19:20:05 #115
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28451912
Kan iemand me vertellen waar het PSV-topic gebleven is?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28452737
hier
  zondag 3 juli 2005 @ 21:00:47 #117
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28455077
Robinho definitief naar Madrid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Spideyman op 04-07-2005 12:23:45 ]
  zondag 3 juli 2005 @ 21:09:10 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28455332
En Gerald lijkt nu eindelijk naar Heracles Almelo te komen
  zondag 3 juli 2005 @ 21:12:50 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28455452
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:09 schreef Zapper het volgende:
Sibon blij, PSV blij, Heracles blij
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 3 juli 2005 @ 21:14:45 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28455518
Zapper blij
  maandag 4 juli 2005 @ 09:29:59 #121
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28466764
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat was al een tijdje duidelijk.
Ik bedoel dat ie nu definitief bij Madrid heeft getekend.
Gr.
pi_28471120
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:09 schreef Zapper het volgende:
Dan moet Vennegoor zijn contract wel verlengen.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:33:36 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28471722
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:
Robinho definitief naar Madrid.
dan hebben jullie nog kans
  maandag 4 juli 2005 @ 12:36:51 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28471862
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:33 schreef twi het volgende:

[..]

dan hebben jullie nog kans
hehe

Ben benieuwd of het jullie lukt Vlaar aan te trekken.
Zou een zeer goede aankoop zijn (helaas)
  maandag 4 juli 2005 @ 13:42:10 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28474668
De Kalou soap gaat maar door:

Uit het AD van vandaag:
quote:
Kalou twijfelt

Salomon Kalou haalde zich vorige week de woede van de Feyenoord-leiding op de hals. Hij sprak openlijk over zijn wens naar PSV te vertrekken.

Daar kwam hij later op terug, maar zaterdag liet de Ivoriaan bij Radio Rijnmond doorschemeren weinig zin te hebben in Feyenoord.

Wil je naar PSV?
Kalou: ,,Iedereen weet wat ik wil. Meer kan ik niet zeggen, voor commentaar moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn.''
Sta je op 14 augustus bij Feyenoord in de basis?
,,Dat kan ik niet zeggen, in het voetbal is zo veel mogelijk.''
Je wilt niet zeggen dat je in Rotterdam blijft?
,,Het is niet zeker of ik blijf. In het voetbal is niets zeker. Ik weet niet wat er de komende tijd gaat gebeuren.''
Vertrek je misschien naar een buitenlandse club?
,,Nee, ik wil ooit voor het Nederlands elftal spelen. Dus dan moet ik in Nederland blijven voetballen.''
Wat kunnen we hier uit opmaken, het blijft een oppervlakkig statement. Maar het feit dat hij vastbesloten is om in Nederland te blijven maakt de positie van PSV een stuk sterker aangezien Feyenoord weinig optie's heeft als Kalou niet bijtekend.
pi_28477242
Ik maak me er momenteel niet zo druk meer om
De grootste teleurstelling heb ik nog niet helemaal kunnen verwerken, Park...

Nu ga ik niet meer hopen of speculeren (denk ik)
pi_28478644
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef PirE het volgende:
De Kalou soap gaat maar door:

Uit het AD van vandaag:
[..]

Wat kunnen we hier uit opmaken, het blijft een oppervlakkig statement. Maar het feit dat hij vastbesloten is om in Nederland te blijven maakt de positie van PSV een stuk sterker aangezien Feyenoord weinig optie's heeft als Kalou niet bijtekend.
Kalou wil niet bij Feyenoord blijven, maar wil wel in Nederland blijven.
Feyenoord wil Kalou niet kwijt, maar als ze hem niet verkopen dan zitten ze met een ontevreden speler die volgend jaar gratis de deur uit zal wandelen.

You do the math.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:55:42 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28479540
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:03:56 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28479868
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
pi_28480734
3 jaartjes bij PSV zou dat dan betekenen
pi_28480826
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.

2008 is nog lang. Het lijkt me sterk dat als hij zich zo door blijft ontwikkelen, hij tot die tijd in Nederland gaat blijven. Wellicht een laatste jaar op huurbasis, terwijl hij al onder contract ligt bij een Engelse of Spaanse club.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:32:40 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28481011
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.

2008 is nog lang. Het lijkt me sterk dat als hij zich zo door blijft ontwikkelen, hij tot die tijd in Nederland gaat blijven. Wellicht een laatste jaar op huurbasis, terwijl hij al onder contract ligt bij een Engelse of Spaanse club.
Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)
En met vertrek (en of dat dan op huurbasis is of niet) naar het buitenland vergooit hij zijn kansen op een Nederlands paspoort.
pi_28481327
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)
En met vertrek (en of dat dan op huurbasis is of niet) naar het buitenland vergooit hij zijn kansen op een Nederlands paspoort.
Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28481428
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.
Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.
pi_28481530
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.
Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
pi_28481830
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
Een speler als Kalou moet zich ontwikkelen in de CL en meedoen voor de titel. Als ik hem was dan zou ik ook nokken bij Feyenoord.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:57:02 #137
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28481872
quote:

[..]

Dude, jij redeneert altijd zo erg met oogkleppen op. Kalou wil Champions League en in Nederland blijven. Sim-pel.
pi_28482485
quote:

[..]

Eerst een paar maanden niet komen en de kampioensfeest missen en maanden later weer terugkomen
pi_28483212
Jong-PSV moet in de 1e ronde van AC tegen NSO
pi_28483782
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

hehe

Ben benieuwd of het jullie lukt Vlaar aan te trekken.
Zou een zeer goede aankoop zijn (helaas)
Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.
pi_28484174
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.
Vind ik ook Kan hij dit seizoen zijn speelminuutjes meepakken als Bouma weer eens een pijntje heeft. Als Alex dan verkast kan Vlaar het overnemen

Streep nog maar een Zuid-Amerikaan van het lijstje van cultheld weg Misschien dat Ferreyra een goed woordje kan doen, maar ik denk dat een van de belangrijkere spelers van Argentinië U20 sowieso niet naar PSV zal gaan.
quote:
Zabaleta ziet transfer naar PSG wel zitten

Espanyol en Paris Saint-Germain zijn de belangrijkste kandidaten om Pablo Zabaleta in te lijven. De aanvoerder van Argentinië onder 20 liet zich erg lovend uit over de Franse club.

'Tijdens het WK heb ik geen contact gehad, maar spelen voor PSG, ja, dat lijkt me erg leuk', verklaarde Zabaleta na de gewonnen finale in Utrecht. De twintigjarige middenvelder staat nog onder contract bij San Lorenzo en de Argentijnse club zegt minimaal vijf miljoen euro te willen ontvangen als transfervergoeding.

'PSG is een grote ploeg, die mij kan overtuigen. Ik wil spelen in een voorname competitie en voor een ambitieuze ploeg. Na mijn terugkeer in Argentinië, zal ik tijdens de komende dagen een beslissing nemen.'

maandag 4 juli 2005 @ 18:27:59 #142
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28484500
Misschien is het maar goed ook die gast deed me sowieso teveel aan Bosvelt denken
pi_28486611
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juli 2005 @ 21:12:00 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28490263
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
maar zn lijstje was niet meer actueel dat jullie dat nou niet snappen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28492167
quote:
Er is nog hoop.

Ik denk trouwens dat het middenveld wat er nu staat lekker lang mee kan gaan. Nu hebben we Cocu als de man met ervaring, met daarnaast waarschijnlijk Simons en Vayrinnen. Als Cocu na volgend seizoen stopt (?) of aftakelt, dan kan Simons die rol overnemen. Afellay is dan in de luwte klaargestoomd voor een basisplaats, en Vayrinnen is ook weer een jaartje verder .Die drie komen op mij niet over als spelers die snel zullen vertrekken bij PSV

In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.

De voorhoede zal traditiegetrouw na volgend seizoen wel weer overhoop liggen. Als naar verwachting Farfan een stormachtige ontwikkeling doormaakt, en Beasly het niet waar kan maken, zullen die twee wel vertrekken (Beasly niet zo snel waarschijnlijk). Vennegoor mag van mij nog heel lang blijven, vind ik een heel nuttige speler
  maandag 4 juli 2005 @ 22:23:55 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28493109
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.
Ik zat net wat te bedenken. Inter had interesse in Alex en Chelsea ziet in Adriano een serieuze optie voor de positie als spits. Adriano voldoet aan de eisen voor een Work Permit. Alex niet. Wat als Chelsea nou een boel geld biedt voor Adriana met Crespo & Alex als extra spelers om de deal aantrekkelijk genoeg te maken voor Inter. Inter heeft dan met Crespo een spits die goed uit de voeten kan in de Serie A en ze hebben Alex voor de defensie. Lijkt me een win-win situatie voor beide teams en PSV is dan de grote verliezer.

Bovenstaand is slechts een speculatie van mijn kant, en ik weet niet hoe solid de deal tussen PSV en Chelsea is betreffende Alex, maar in de voetballerij is alles mogelijk om Kalou te quoten.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:27:07 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28493249
Lurkt Pipo_De_Clown hier nog?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:25:40 #148
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28495630
quote:
Cultheld is zelf ook al doorgestreept op de lijst van welkome gasten op het VBL forum
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28495664
Hoe staat het met Dagoberto?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:39:20 #150
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28496186
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe staat het met Dagoberto?
Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.
pi_28496237
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.

Anders komt Pato wellicht.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:25:57 #152
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28498022
interessant stukje op PSV netwerk
quote:
Kalou wil namelijk heel graag naar PSV en na een eerste afwijzing van Feyenoord leek het erop dat Feyenoord alsnog akkoord zou gaan met PSV (ze waren dan ook heel dicht bij een akkoord). Maar dit is niet doorgegaan nadat er alsnog concrete belangstelling kwam voor zowel Kuijt als Castelen. Castelen zou in de belangstelling staan van Auxerre en Tottenham Hotspur en, Kuijt zou (zoals eerder al bekend) door Liverpool worden gevolgd en er zou al sprake zijn van een concreet bod.

Hierdoor zou Feyenoord de onderhandelingen met PSV voor onbepaalde tijd stopgezet hebben, hierop heeft Kalou en zijn zaakwaarnemer (die al eerder had laten weten zijn contract bij Feyenoord niet te verlengen) bij de club aangeklopt om te vragen om duidelijkheid. Dit zou hoog zijn opgelopen, zo hoog zelfs dat de zaakwaarnemer van Kalou met hogere middelen (gerecht) heeft gedreigd. Wat hierna is gebeurd is niet echt bekend maar het heeft er alles van weg dat Kalou aan de ene kant zo snel mogelijk Feyenoord wil verlaten en dat zo hier en daar ook laat doorschemeren (deels bewust om wat te forceren). Aan de andere kant wil Kalou zijn eigen ruiten niet ingooien omdat de kans gewoon bestaat dat hij volgend jaar nog in de Kuip speelt, en dat het dan niet verstandig is om Feyenoord voor rotte vis uit te maken lijkt wel duidelijk (vooral naar het publiek toe).

Het is dus sowieso afwachten maar het feit dat het al rond is zoals hier ene 7Ronaldo7 verkondigd kan ik verwerpen met informatie van goed ingelichte mensen..Ik kan sowieso zeggen dat Hiddink WEL al met Kalou gesproken heeft en dat er een soort van mondeling akkoord ligt tussen de speler en de club, hij wil wel...zelfs dolgraag. Maar Feyenoord zou geen speler meer hoeven te verkopen als ze Kuijt voor 9 miljoen (naar verluid) aan Liverpool verkopen...laat staan als ook Castelen vertrekt.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:27:40 #153
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28498085
Hmm.. interessant inderdaad Maar Kuyt voor 9 miljoen laten vertrekken zou een lachertje zijn. Dan hoeft Kalou ook niet zoveel op te brengen. Denk ook niet dat ze hem voor zó weinig laten vertrekken.

Overigens meldt die 7ronaldo7 gast dat het al rond is Voor zover dat betrouwbaar is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 00:38:14 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28498470
Robinho had dus gewoon bij ons kunnen spelen en nu gaat hij voor een hele berg geld naar Real
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28499077
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
Robinho had dus gewoon bij ons kunnen spelen en nu gaat hij voor een hele berg geld naar Real
het draait alleen maar om geld
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:58:50 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28499098
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

het draait alleen maar om geld
echt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28502277
Kuijt voor maar 9 miljoen

Dat zou ik een domme actie van Feyenoord vinden. Voor die man kunnen ze echt wel meer vangen en zonder hem stelt Feyenoord echt niets meer voor. Goor vertrekt ook zeker, want die heeft het verbruid. Nu maar hopen dat ze ook inzien dat Kalou niet te behouden valt...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:53:13 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28502344
quote:
PSV beraadt zich over Kalou
Door Paul van den Bosch
PSV beslist een dezer dagen of het een laatste poging waagt Feyenoorder Salomon Kalou binnen te halen.
Vorige week beëindigde de Rotterdamse club de besprekingen. Omdat PSV toch een topaanvaller wil vastleggen, heeft het de hoop op Kalou nog niet opgegeven. Volgens voorzitter Rob Westerhof heeft zijn club een paar dagen radiostilte ingebouwd, omdat de pas 19-jarige de afgelopen week tussen verschillende emoties werd geslingerd.

,,We beslissen op korte termijn of we alsnog een bod op Kalou doen of dat we hem uit ons hoofd zetten'', aldus Westerhof. ,,In dat geval wenden we ons tot de andere kandidaat op ons lijstje.'' Die naam wil hij niet prijsgeven. Feyenoord denkt dat PSV de transfersom, circa ¤15 miljoen, niet wil betalen.

Kalou speelde gisteravond één helft als Feyenoorder tegen zondag-tweedeklasser Alphense Boys. De Rotterdamse club speelde slecht en boekte een minieme zege, 1-0.
Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:15:48 #159
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28502642
15 is inderdaad wel erg veel, daar kun je wel wat anders leuks voor kopen. (15 Sibonnen bijvoorbeeld).
Gr.
pi_28503886
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.
15 miljoen is wel belachelijk veel voor Kalou zeg, de helft lijkt me meer dan redelijk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:25:46 #161
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28503919
*zucht* blijft die soap nu door gaan ??
Hij komt niet... te duur... feyenoord wilt niet enz enz...
Ik heb de hoop alleen op gegeven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:44:53 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28504331
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Er is nog hoop.

Ik denk trouwens dat het middenveld wat er nu staat lekker lang mee kan gaan. Nu hebben we Cocu als de man met ervaring, met daarnaast waarschijnlijk Simons en Vayrinnen. Als Cocu na volgend seizoen stopt (?) of aftakelt, dan kan Simons die rol overnemen. Afellay is dan in de luwte klaargestoomd voor een basisplaats, en Vayrinnen is ook weer een jaartje verder .Die drie komen op mij niet over als spelers die snel zullen vertrekken bij PSV

De voorhoede zal traditiegetrouw na volgend seizoen wel weer overhoop liggen. Als naar verwachting Farfan een stormachtige ontwikkeling doormaakt, en Beasly het niet waar kan maken, zullen die twee wel vertrekken (Beasly niet zo snel waarschijnlijk). Vennegoor mag van mij nog heel lang blijven, vind ik een heel nuttige speler
Goeie redenering. In principe staat er een prima elftal voor nu en in de toekomst ook met 1 of 2 aankopen. Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:52:08 #163
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504495
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* blijft die soap nu door gaan ??
Hij komt niet... te duur... feyenoord wilt niet enz enz...
Ik heb de hoop alleen op gegeven.
Is inderdaad het beste, komt Kalou wel is het mooi meegenomen.
Zo niet niks aan de hand.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:52:14 #164
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28504498
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Op papier wel ja, maar zoals we weten zegt dat niet veel.

Het verbaasd me dat ze bij Feyenoord niet wat harder hun best doen om kalou en Kuijt the houden en de verdediging dicht te timmeren. Volgens mij zou die club met een paar fatsoenlijke aankopen en 2 topspitsen meteen hoge ogen gooien in de titelstrijd.

Dat ze niet ruim in het geld zitten weet ik ook wel, maar juist als je 2 van zulke toppers van spitsen hebt moet het toch wel mogelijk zijn om wat investeerders/sponsors te vinden om de rest van de selectie wat meer op peil te brengen?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:53:21 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504519
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Zonder enige twijfel
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:58:04 #166
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28504623
Kalou komt niet, dat kan Wotte gewoon niet verkopen aan de eigen aanhang. Ik denk dat het zo blijft zoals het nu is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:03:01 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504736
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Kalou komt niet, dat kan Wotte gewoon niet verkopen aan de eigen aanhang. Ik denk dat het zo blijft zoals het nu is.
Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 12:11:00 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28506513
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
idd dus Feyenoord zit in een lastige positie ze kunnen het bijna nooit goed doen.

maarja we zien wel, ben wel benieuwd wie de volgende op de lijst is, duidelijk is dat er een vervanger voor Park wordt gehaald
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:28:36 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507042
Ik denk dat de selectie zo blijft, misschien dat er nog een talentje bij komt.

Nieuw:
Timmy Simons (Club Brugge), Osmar Ferreyra (CSKA Moskou), Mika Väyrynen (Heerenveen), Goessens (eigen jeugd)
Weg:
Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (Milan), Ji-sung Park (Manchester United), Arvid Smit (Willem II, verhuurd)

Dan hebben we:
Doel
Gomes, Zoetebier, Coe

Verdediging
Lucius, Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lee, Goessens (evt. Cocu, Ferreyra en Simons indien nodig)

Middenveld
Cocu, Väyrynen, Simons, Afellay, De Jong, Ferreyra (evt. Lucius indien nodig)

Aanval
Robert, Vennegoor of Hesselink, Beasley, Farfán, Vonlanthen, Sibon

De spelers Takak, Van der Schaaf, Fehér, Colin en Lamey zitten in principe niet bij het eerste.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:31:18 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28507150
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Precies. Feyenoord kan wel de grote boze club uithangen in deze zaak, maar eigenlijk heeft Feyenoord totaal geen controle hierover. Op dit moment wil/gaat Kalou niet naar het buitenland wat eigenlijk zou betekenen dat zijn waarde minder hoog is. Hij kan eventueel pas over 3 jaar verkocht worden aan het buitenland en 3 jaar is behoorlijk lang in het hedendaagse voetbal. Jammergenoeg voor Feyenoord loopt zijn contract over 2 jaar af. Kalou/Feyenoord heeft dan, tot die tijd eigenlijk maar 3 optie's:
-Nu of zomer 2006 verkopen aan een Nederlandse club (Ajax of PSV)
-2 jaar houden en hem dan transfervrij laten gaan
-Overtuigen om bij te tekenen.

Feyenoord zit in een behoorlijk lastige situatie. De meeste supporters denken op korte termijn en zijn echt niet bezig met een eventueel transfervrij vertrek van Kalou over 2 jaar. Kalou is volgend jaar al een stuk minder waard met een contract wat met een jaar afloopt. Feyenoord wil denk ik wel verkopen omdat er echt geen geld is om spelers te halen en ze moeten wat aangezien deze groep gewoon niet goed genoeg is. Het bedrag wat ze ontvangen voor Kalou (ergens tussen de 5 en 10 miljoen is al veel) kunnen ze dan weer investeren in een paar waardeloze spelers waarvan ze er al zoveel hebben rondlopen....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:37:28 #171
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28507412
Sibon gaat weg DD, en PSV gaat écht nog wel spelers kopen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:41:51 #172
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507585
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Zapper het volgende:
Sibon gaat weg DD, en PSV gaat écht nog wel spelers kopen.
Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28507869
Sibon gaat naar Almelo.
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:53:27 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28508048
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sibon gaat naar Almelo.
Waar heb je dat gelezen???
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:55:05 #175
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28508111
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sibon gaat naar Almelo.
Bron?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:58:11 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28508215
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
Bron?
Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.
pi_28508472
Waarom worden spelers als Arvid Smit nog verhuurd Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet aan kunnen haken bij PSV. Fehèr, Colin, Lamey, Van der Schaaf idem. Takak zou ik er opzich bij willen hebben, maar het middenveld is al druk bezet. Lamey vind ik op zich goed genoeg voor een reserverol, maar ik dacht meegekregen te hebben dat hij weg wilt, onrust stookt enzo. Oprotten dus

Waarom kunnen die spelers, die geen enkele kans maken om nog een nuttige bijdrage te gaan leveren, niet gewoon voor een spotprijs verkocht worden. Twee voor de prijs van één ofzo. Nu kosten ze ons alleen maar geld (salaris), terwijl je er níets voor terugkrijgt Gewoon dumpen voor een paar ton die boys.

Lekker naar een smalle selectie, waarbij de eerste 25 (?) spelers nauwelijks voor elkaar onderdoen Bij extreme hoeveelheden blessures en schorsingen gooi je gewoon een jeugdspeler voor de leeuwen. Want om nou salaris te betalen aan een grootverdiender als van der Schaaf, die per seizoen misschien 15 minuten zal meeballen, vind ik echt weggegooid geld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:17:42 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28508979
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.
ja naar sparta als ze persoonlijk rondkomen en er komt nog een speler bij volgens de voorzitter want hij zegt dat als Kalou niet komt ze naar de volgende op t lijstje gaan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:20:12 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28509086
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Waarom worden spelers als Arvid Smit nog verhuurd Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet aan kunnen haken bij PSV. Fehèr, Colin, Lamey, Van der Schaaf idem. Takak zou ik er opzich bij willen hebben, maar het middenveld is al druk bezet. Lamey vind ik op zich goed genoeg voor een reserverol, maar ik dacht meegekregen te hebben dat hij weg wilt, onrust stookt enzo. Oprotten dus
dan moet er wel een club zijn die hem wil kopen. En Lamey vind k bij lange na niet goed genoeg voor PSV net als Takak
quote:
Waarom kunnen die spelers, die geen enkele kans maken om nog een nuttige bijdrage te gaan leveren, niet gewoon voor een spotprijs verkocht worden. Twee voor de prijs van één ofzo. Nu kosten ze ons alleen maar geld (salaris), terwijl je er níets voor terugkrijgt Gewoon dumpen voor een paar ton die boys.

Lekker naar een smalle selectie, waarbij de eerste 25 (?) spelers nauwelijks voor elkaar onderdoen Bij extreme hoeveelheden blessures en schorsingen gooi je gewoon een jeugdspeler voor de leeuwen. Want om nou salaris te betalen aan een grootverdiender als van der Schaaf, die per seizoen misschien 15 minuten zal meeballen, vind ik echt weggegooid geld.
bij verhuur zullen de clubs waarschijnlijk een groot deel van het salaris overnemen en waarom nu voor nix weg doen?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:21:28 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28509136
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.
van der schaaf er voor niets bij hebben daar in Almelo
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:29:21 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28509421
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
van der schaaf er voor niets bij hebben daar in Almelo
Nee we hebben Wuytens al
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:51:30 #182
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28510320
Sibon gaat dus in 2 jaar van Heerenveen naar Heracles, doet ie ook niet echt goed.
Gr.
pi_28510689
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef Goldboy het volgende:
Sibon gaat dus in 2 jaar van Heerenveen naar Heracles, doet ie ook niet echt goed.
Nee, in één jaar van PSV naar Heracles is een goede stap
pi_28510835
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
bij verhuur zullen de clubs waarschijnlijk een groot deel van het salaris overnemen en waarom nu voor nix weg doen?
Als je ze voor een schijntje wegdoet, dat krijg je een schijntje en hoef je géén salaris te betalen. Als je ze verhuurt krijg je geen transfergeld, en betaal je een deel van het salaris. Wat is nou de betere oplossing?

Als er nou hoop was dat zo'n speler opeens een opleving zou krijgen en toch het PSV-niveau aankon, dan snap ik verhuur. Bijvoorbeeld de Robben-constructie. Maar deze spelers zullen nooit of te nimmer bij PSV aanhaken, dus waarom dan verhuur?

Over de kwaliteit van een speler kunnen meningen natuurlijk altijd verschillen Ik vind dat Takak in de voorbereiding vorig seizoen, en bij RKC leuke dingen heeft laten zien. Als we hem hier laten, en speeltijd gunnen (wat met dit middenveld niet zal gebeuren), dan kan hij wel zo iemand als John de Jong worden denk ik.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:38:12 #185
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28511976
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan moet er wel een club zijn die hem wil kopen. En Lamey vind k bij lange na niet goed genoeg voor PSV net als Takak
Waar baseer jij je oordeel over Takak precies op?
Heb die gast in het echt zien voetballen en kan je vertellen dat p$v dit soort eigen talenten juist zou moeten koesteren ipv zo de deur uit flikkeren.
Die gast kan enorm goed voetballen en heeft ook nog eens een goede mentaliteit.
Bij p$v heb ik hem nog nooit een kans en zelfs geen kansje zien krijgen en bij elke club waar hij tijdens een verhuurperiode heeft gespeeld was hij een van de beste spelers. Dat is verrotte knap als je middenin een seizoen bij een mindere ploeg ineens moet gaan staan. Dan heb je ballen !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:40:06 #186
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28512060
Wat stoer, jij typt p$v
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:40:29 #187
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28512068
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Waar baseer jij je oordeel over Takak precies op?
Heb die gast in het echt zien voetballen en kan je vertellen dat p$v dit soort eigen talenten juist zou moeten koesteren ipv zo de deur uit flikkeren.
Die gast kan enorm goed voetballen en heeft ook nog eens een goede mentaliteit.
Bij p$v heb ik hem nog nooit een kans en zelfs geen kansje zien krijgen en bij elke club waar hij tijdens een verhuurperiode heeft gespeeld was hij een van de beste spelers. Dat is verrotte knap als je middenin een seizoen bij een mindere ploeg ineens moet gaan staan. Dan heb je ballen !
Begin nu eens eerst met het gewoon schrijven van PSV...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:51:18 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28512426
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Je vergeet voor het gemak iets belangrijks. Een PSV-salaris (dus wat deze jongens bij PSV verdienen) is voor veel andere Nederlandse ploegen niet te betalen. PSV wil spelers als bv. van der Schaaf kwijt en van der Schaaf gaat natuurlijk niet zomaar ergens anders voetballen voor half geld (zou ik ook niet doen).

Met een huurconstructie ben je minder kwijt aan salaris en de hurende club heeft er een speler bij en hoeft geen transfersom neer te leggen. Het voordeel voor PSV zit hem ook in het feit dat de speler meer speeltijd krijgt wat hem weer meer in de picture brengt bij andere clubs.

Een speler dumpen is kapitaalvernietiging. Je zal net zien dat hij ergens transfervrij gaat ballen en de sterren van de hemel speelt. Verhuren is dan altijd nog de beste optie zolang een speler een restwaarde heeft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:54:01 #189
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28512547
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Begin nu eens eerst met het gewoon schrijven van PSV...
'k zie niet in waarom. 't Is niet mijn club en gezien hun handelen afgelopen seizoen en ook weer dit seizoen mbt spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen vind ik het $-club waar ik weinig symphatie voor kan opbrengen. Omdat ik wel een duidelijk vraag heb die betrekking heeft op deze club heb ik deze geposted in dit topic. Anders was ik er lekker buiten gebleven, maar ik verbaas me als buitenstaander over deze gang van zaken en het gebrek aan kritiek erop (sterker nog zelfs instemming) van de eigen fans. Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:11:07 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28513156
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

'k zie niet in waarom. 't Is niet mijn club en gezien hun handelen afgelopen seizoen en ook weer dit seizoen mbt spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen vind ik het $-club waar ik weinig symphatie voor kan opbrengen. Omdat ik wel een duidelijk vraag heb die betrekking heeft op deze club heb ik deze geposted in dit topic. Anders was ik er lekker buiten gebleven, maar ik verbaas me als buitenstaander over deze gang van zaken en het gebrek aan kritiek erop (sterker nog zelfs instemming) van de eigen fans. Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
Brugge en Feyenoord werden het niet eens over de transfersom. PSV en Brugge kwamen er wel. Dat Simons niet naar Feyenoord is alleen maar het gevolg van een gebrek aan daadkracht van Feyenoord kant. De verkopende club kiest voor de hoogste bieder, dat was PSV.

Daarnaast kent Ajax veel meer een jeugdcultuur dan PSV. Ajax drijft voornamelijk op een hele goede jeugdopleiding. PSV heeft, in Nederland dan, het beste scouting-netwerk voor buitenlandse spelers. Beide clubs hebben een totaal andere werkwijze om hun doel te bereiken en je kan ze ook niet vergelijken met elkaar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:16:37 #191
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28513318
Eigenlijk wil ik ze niet vergelijken, maar alleen benadrukken wat ik zo raar vind.
Is er een talent krijgt ie geen kans, maar wordt ie vrolijk vervangen door een belg
Dat deze belg ook nog eens in de belangstelling staat van een concurrent en de interesse die men getoond heeft in vPersie, VdV etc geeft alleen maar aan dat men ondanks de goede scouting in het buitenland vooral oog heeft voor de binnenlandse talenten van de grote concurrenten.
En hierdoor vallen de eigen talenten buiten de boot wat mijns inziens in het geval van Takak onterecht is. Ook al weet een fan me hier te vertellen dat Takak terecht weg moet alleen de redenen hierachter is mij een raadsel.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:26:48 #192
108367 Gallorini
über alles..
pi_28513706
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef sqlsmurft het volgende:
Eigenlijk wil ik ze niet vergelijken, maar alleen benadrukken wat ik zo raar vind.
Is er een talent krijgt ie geen kans, maar wordt ie vrolijk vervangen door een belg
Dat deze belg ook nog eens in de belangstelling staat van een concurrent en de interesse die men getoond heeft in vPersie, VdV etc geeft alleen maar aan dat men ondanks de goede scouting in het buitenland vooral oog heeft voor de binnenlandse talenten van de grote concurrenten.
En hierdoor vallen de eigen talenten buiten de boot wat mijns inziens in het geval van Takak onterecht is. Ook al weet een fan me hier te vertellen dat Takak terecht weg moet alleen de redenen hierachter is mij een raadsel.
Precies..!!

Kuch*Huntelaar*kuch.
Had de ideale spits rond Jantje geweest imo.
Hoi mam..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:28:59 #193
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28513788
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sqlsmurft het volgende:

Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
Owww daarom had het ajaxpubliek problemen met Koeman, Adriaanse, Wouters, Van Gaal en Olsen. Ze lieten de jeugd niet goed doorstromen

Wat een onzin zeg. Heb je enig idee hoe tevreden heel Eindhoven en omstreken is met de aankopen die Hiddink heeft gedaan? Het gaat om de club waar je achter staat! Ik kan prima genieten van een meedogenloze tackle van Alex, een rush van Lee of een pingelactie van Farfán. 100.000 keer liever dat en daarmee in de halve finale van de CL komen dan vast blijven houden aan starre dogma's als 4-3-3 en 'de jeugd de kans geven' (ook al zijn ze nog niet aan het niveau toe.)

En wat brengt jeugd nou op als je een Kluivert, Davids, Seedorf, Musampa, Wooter, Quincy en ga zo maar door gratis en voor niets de deur uit laat lopen na 2 seizoenen voetballen in Nederland?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:00 #194
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28513826
Ik vind het van weinig respect betuigen, maar goed dat zal wel aan mij liggen.

Takak is aanvallend prima maar verdedigend een 0, verder is hij tactisch veel te slecht voor PSV. Oftewel: hij komt tekort. Simons stond vorig jaar al op een shortlist van PSV maar was toen niet aan de orde omdat zowel Vogel als Van Bommel bleven. Dat Feyenoord interesse in hem toonde is niet vreemd, toen Feyenoord en Brugge er niet uitkwamen heeft PSV alsnog toegehapt. Niks raars aan.

En dat dingen bij Ajax anders gaan dan bij PSV is al jaren bekend. Voor jou is een talent alles, omdat je voor Ajax bent. Ik zie liever een speler die beter is dan geforceerd een talent brengen omdat het iemand uit de eigen jeugd is. Ik vind dat de jeugdopleiding meer moet brengen, maar de investering daarin is in volle gang en zal de komende jaren meer vruchten gaan afwerpen.

En logisch dat PSV interesse heeft in de talenten van de Nederlandse concurrenten: andere spelers kunnen het niveau (Robbens uitgezonderd) gewoonweg niet aan. Waarom zou je dan niet bij Ajax en PSV gaan kijken? Zo'n Gentlemens Agreement zegt me geen fluit.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:29 #195
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28513839
Lezen we het nog, DD?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:58 #196
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28513856
Een CL Spideyman.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:31:33 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28513877
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef sqlsmurft het volgende:
Zowel van Persie als VDV zaten op een zijspoor bij hun clubs, dat kun je niet ontkennen. Interesse tonen in een spelen is niet verboden, zeker niet als deze speler in onmin leeft met zijn trainer/bestuur.

Ajax zat in de jaren 90 ook achter Ronaldo aan, daar hoor je niemand over.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:33:22 #198
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28513946
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Een CL Spideyman.
hehe, touché.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:35:05 #199
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28514012
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Zapper het volgende:
Lezen we het nog, DD?
Why?
Wat een vrouw!
spits!
pi_28514037
ik noem een Peter Hoekstra........

werd ook door ajax weggekocht bij PSV.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:37:19 #201
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28514097
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:35 schreef vanderaalst het volgende:

Die wilde gewoon international worden, niks anders.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28514299
oh, ja dat was ik vergeten, Ook al kom je rechtstreeks van de basisschool, als je in 020 speelt kun je meteen in oranje...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 15:43:34 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28514342
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:35 schreef vanderaalst het volgende:

ja ajax wou zenden maar ze kregen Hoekstra
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:46:54 #204
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28514471
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het van weinig respect betuigen, maar goed dat zal wel aan mij liggen.

Takak is aanvallend prima maar verdedigend een 0, verder is hij tactisch veel te slecht voor PSV. Oftewel: hij komt tekort. Simons stond vorig jaar al op een shortlist van PSV maar was toen niet aan de orde omdat zowel Vogel als Van Bommel bleven. Dat Feyenoord interesse in hem toonde is niet vreemd, toen Feyenoord en Brugge er niet uitkwamen heeft PSV alsnog toegehapt. Niks raars aan.

En dat dingen bij Ajax anders gaan dan bij PSV is al jaren bekend. Voor jou is een talent alles, omdat je voor Ajax bent. Ik zie liever een speler die beter is dan geforceerd een talent brengen omdat het iemand uit de eigen jeugd is. Ik vind dat de jeugdopleiding meer moet brengen, maar de investering daarin is in volle gang en zal de komende jaren meer vruchten gaan afwerpen.

En logisch dat PSV interesse heeft in de talenten van de Nederlandse concurrenten: andere spelers kunnen het niveau (Robbens uitgezonderd) gewoonweg niet aan. Waarom zou je dan niet bij Ajax en PSV gaan kijken? Zo'n Gentlemens Agreement zegt me geen fluit.
Een eigen talent is voor mij niet alles, maar heeft altijd een streepje voor omdat hij al van de club is. Een aankoop moet daarom altijd beter zijn dan het eigen talent en dan bedoel ik beduidend beter.
Op dit moment (al een paar jaar) heeft jouw cluppie de schijn behoorlijk tegen wat het benaderen van spelers betreft waar de concurrent mee bezig is. Zakelijk zal het allemaal wel in orde zijn, maar moreel gezien klopt er geen hout van.
Tuurlijk had VdV een probleem bij ajax, maar hij zat zeker niet op een zijspoor (Blind wilde tot op het laatst met hem door). vPersie had het ook zwaar, maar hij hoefde ook niet weg. Doordat ze in de problemen zaten bij hun huidige club (net als Trabelsi) was het wel heel handig om juist op dat moment interesse te tonen. Blijf dat verdacht vinden.
Takak zou verdedigend niet goed genoeg zijn, nou het is inderdaad geen centrale verdediger maar een mannetje uit zijn rug laten lopen overkomt hem zelden. Tactisch moet hij bijleren en in vergelijking met Cocu is er veel te verbeteren, maar een onbenul zeker niet. Ik zou het eerder nog onervaren noemen.
Het afgelopen seizoen is er in Eindhoven een bijzonder knappe prestatie neergezet en ik begrijp dat het smaakt naar meer, maar ten koste van wat
Olsen is inderdaad door het publiek afgeserveerd omdat hij weigerde eigen jeugd op te stellen. Tuurlijk waren we blij met Laudrup en Arveladze, maar een voetbalclub moet nooit alleen een handelshuis zijn en ten alle tijde geld laten prefereren. Op de lange termijn keert dit tegen je ook al heeft jullie club een hoog knuffelimago in voetballand.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:53:00 #205
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28514719
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef PirE het volgende:

[..]

Zowel van Persie als VDV zaten op een zijspoor bij hun clubs, dat kun je niet ontkennen. Interesse tonen in een spelen is niet verboden, zeker niet als deze speler in onmin leeft met zijn trainer/bestuur.

Ajax zat in de jaren 90 ook achter Ronaldo aan, daar hoor je niemand over.
Die speelde nog niet voor PSV toen Ajax hem wou hoor.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:57:03 #206
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28514894
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Tuurlijk waren we blij met Laudrup en Arveladze, maar een voetbalclub moet nooit alleen een handelshuis zijn en ten alle tijde geld laten prefereren. Op de lange termijn keert dit tegen je ook al heeft jullie club een hoog knuffelimago in voetballand.
[offtopic]Onder Olsen debuteerde De Cler & Knopper. Daarnaast bleek de eigen jeugd in die tijd niet aan de eisen te voldoen, kijkend naar het laatste jaar Van Gaal. Olsen moest wel inkopen doen. En zo werden wij onder Laudrup , Arveladze en de kern van het Ajax van 1995 met overmacht kampioen en wonnen wij met 5-0 van Psv in de Amstel Cup finale. [/offtopic]
Porcupine Tee - Normal
pi_28515458
PSV
  dinsdag 5 juli 2005 @ 16:17:45 #208
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28515704
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Een eigen talent is voor mij niet alles, maar heeft altijd een streepje voor omdat hij al van de club is. Een aankoop moet daarom altijd beter zijn dan het eigen talent en dan bedoel ik beduidend beter.
Een eigen talent heeft bij mij ook een streepje voor, maar als ie slechter is dan een ander, moet die ander spelen. Zoals je weet is de eigen opleiding van PSV, vooral in het verleden, niet van bijster hoog niveau geweest. Dat betekent dat spelers dikwijls niet goed genoeg zijn.
quote:
Op dit moment (al een paar jaar) heeft jouw cluppie de schijn behoorlijk tegen wat het benaderen van spelers betreft waar de concurrent mee bezig is. Zakelijk zal het allemaal wel in orde zijn, maar moreel gezien klopt er geen hout van.
Je bedoelt Simons? En wie nog meer? En over moreel onjuist handelen gesproken: Van Geel wegtrekken bij AZ is wel oke? En Lindenbergh? Vlaar? Mij maakt het niks uit hoor, maar wijs niet naar anderen.
quote:
Tuurlijk had VdV een probleem bij ajax, maar hij zat zeker niet op een zijspoor (Blind wilde tot op het laatst met hem door). vPersie had het ook zwaar, maar hij hoefde ook niet weg. Doordat ze in de problemen zaten bij hun huidige club (net als Trabelsi) was het wel heel handig om juist op dat moment interesse te tonen. Blijf dat verdacht vinden.
VDV gaf aan niet bij Ajax te willen blijven en zat bij Ajax wel degelijk op een zijspoor. Overigens heeft PSV NOOIT contact gezocht met Ajax of VDV over een mogelijke overgang. Van Persie was duidelijk in onmin, mocht weg en PSV heeft toen met Feyenoord overeenstemming bereikt over een overgang. Van Persie was in principe ook rond totdat zijn droomclub met een droomaanbieding kwam. PSV is op de rechtsachter positie aanvallend minder uitgerust en Ajax heeft in Trabelsi een speler die al vaker problemen heeft gehad met Ajax en aangaf weg te willen. Waarom zou PSV dan niet mogen proberen hem te contracteren?
quote:
Takak zou verdedigend niet goed genoeg zijn, nou het is inderdaad geen centrale verdediger maar een mannetje uit zijn rug laten lopen overkomt hem zelden. Tactisch moet hij bijleren en in vergelijking met Cocu is er veel te verbeteren, maar een onbenul zeker niet. Ik zou het eerder nog onervaren noemen.
Jongen ga nu niet overdrijven. Takak is een aanvallende middenvelder die de positie van Van Bommel zou moeten overnemen. Voor die positie komt ie gewoon tekort, dus mag hij uitzien naar een andere ploeg. daar kun jij het niet mee eens zijn, en ik misschien ook niet, maar dat is een tactische overweging van de club.
quote:
Het afgelopen seizoen is er in Eindhoven een bijzonder knappe prestatie neergezet en ik begrijp dat het smaakt naar meer, maar ten koste van wat
De mening van ajacieden en Feyenoorders over PSV zal me echt worst wezen. Presteren, daar gaat het om, en ik kan me net zo goed vereenzelvigen met een enthousiaste PSV'er als Gomes als met Afellay, Ooijer of weet ik veel welke speler van mijn club, zolang ze maar hart voor PSV hebben. PSV moet het al sinds jaar en dag hebben van effectieve scouting en aankopen, dat is inmiddels onderdeel van de clubcultuur. Daar kun jij als ajacied problemen mee hebben, PSV'ers hebben dat niet.
quote:
Olsen is inderdaad door het publiek afgeserveerd omdat hij weigerde eigen jeugd op te stellen. Tuurlijk waren we blij met Laudrup en Arveladze, maar een voetbalclub moet nooit alleen een handelshuis zijn en ten alle tijde geld laten prefereren. Op de lange termijn keert dit tegen je ook al heeft jullie club een hoog knuffelimago in voetballand.
Komop zeg, PSV - en Ajax - zullen altijd handelsclubs blijven: de Nederlandse competitie is egwoon geen eindstation voor de grote spelers. Kijk naar Reiziger, Davids, Kluivert, Bergkamp etc, maar ook naar Ronaldo, Van Nistelrooij, Romario, Kezman, Robben etc. Geld mag nooit prefereren en dat doet het niet, ook niet bij PSV. Prestaties gaan voorop en zonder geld kun je niet presteren.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28516045
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef PirE het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak iets belangrijks. Een PSV-salaris (dus wat deze jongens bij PSV verdienen) is voor veel andere Nederlandse ploegen niet te betalen. PSV wil spelers als bv. van der Schaaf kwijt en van der Schaaf gaat natuurlijk niet zomaar ergens anders voetballen voor half geld (zou ik ook niet doen).

Met een huurconstructie ben je minder kwijt aan salaris en de hurende club heeft er een speler bij en hoeft geen transfersom neer te leggen. Het voordeel voor PSV zit hem ook in het feit dat de speler meer speeltijd krijgt wat hem weer meer in de picture brengt bij andere clubs.
Wat je hier zegt, klinkt allemaal logisch. En dat van het salaris is ook wel waar, maar doordat je de transfersom laag houdt, is het wellicht toch een optie voor andere clubs. Er wordt voorzover ik zie gewoon weinig gedaan om deze jongens kwijt te raken, terwijl ze bij PSV overbodig zijn. Dat is mijn punt.
quote:
Een speler dumpen is kapitaalvernietiging. Je zal net zien dat hij ergens transfervrij gaat ballen en de sterren van de hemel speelt. Verhuren is dan altijd nog de beste optie zolang een speler een restwaarde heeft.
Het kapitaal is al vernietigd bij jongens als Fehèr, van der Schaaf en Colin. Dus dat is een loos punt. En de kans dat zij nog op niveau gaan presteren is nihil.
pi_28516227
Kom op zeg. PSV heeft dit seizoen Nederlandse (Amsterdamse) taboes doorbroken door zogezegd "Italiaans" te spelen, en met resultaat. PSV is gewoon bezig een degelijke en zakelijke koers in te slaan, en daarbij hebben we lak aan overeenkomsten die niet meer gelden. Die "gentlemen agreement" is van het tijdperk van Raaij.

Je mag het er niet mee eens zijn, en balen dat PSV spelers probeert weg te kapen van je club. Maar immoreel? Zoals eerder aangehaald gebeuren dit soort dingen in andere competities veelvuldig, en wordt het in bepaalde mate geaccepteerd

En zolang je in dit topic zit, is het misschien wel zo respectvol om over PSV te spreken. Om een clubnaam te verbasteren omdat je het niet eens bent met het beleid is wel wat kinderachtig
pi_28516552
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:

VDV gaf aan niet bij Ajax te willen blijven en zat bij Ajax wel degelijk op een zijspoor. Overigens heeft PSV NOOIT contact gezocht met Ajax of VDV over een mogelijke overgang. Van Persie was duidelijk in onmin, mocht weg en PSV heeft toen met Feyenoord overeenstemming bereikt over een overgang. Van Persie was in principe ook rond totdat zijn droomclub met een droomaanbieding kwam. PSV is op de rechtsachter positie aanvallend minder uitgerust en Ajax heeft in Trabelsi een speler die al vaker problemen heeft gehad met Ajax en aangaf weg te willen. Waarom zou PSV dan niet mogen proberen hem te contracteren?
[..]
Omdat jullie vantevoren al wisten dat beiden niet zouden komen. Pure stokerij dus.
quote:
De mening van ajacieden en Feyenoorders over PSV zal me echt worst wezen. Presteren, daar gaat het om, en ik kan me net zo goed vereenzelvigen met een enthousiaste PSV'er als Gomes als met Afellay, Ooijer of weet ik veel welke speler van mijn club, zolang ze maar hart voor PSV hebben. PSV moet het al sinds jaar en dag hebben van effectieve scouting en aankopen, dat is inmiddels onderdeel van de clubcultuur. Daar kun jij als ajacied problemen mee hebben, PSV'ers hebben dat niet.
En wat zal er gebeuren als afgelopen seizoen ineens, uiteraard tegen alle verwachtingen in, een rampseizoen wordt? Wie worden er het eerst uitgeschopt? Juist, de buitenlanders. Als je altijd succes zou hebben, zou het niet uitmaken, maar ik de slechte periodes kan je beter eigen spelers in je selctie hebben, aangezien die meer krediet hebben.

En als er al zoiets als clubliefde bestaat, dan zal dat zeker niet komen van een aankoop die er misschien twee jaartjes zal spelen om vervolgens weer verkocht te worden. Van eigen kweek, dat al jaren bij de club zit, is in dat opzicht ook meer te verwachten.
pi_28516628
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:

[quote]En zolang je in dit topic zit, is het misschien wel zo respectvol om over PSV te spreken. Om een clubnaam te verbasteren omdat je het niet eens bent met het beleid is wel wat kinderachtig
Je om zoiets druk maken, dat is pas kinderachtig......
pi_28517072
wow, wat een lap tekst zeg

het werd eens rustig zonder cult en DAM...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:03:56 #214
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28517308
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:

Omdat jullie vantevoren al wisten dat beiden niet zouden komen. Pure stokerij dus.
Puur speculatief.
quote:
En wat zal er gebeuren als afgelopen seizoen ineens, uiteraard tegen alle verwachtingen in, een rampseizoen wordt? Wie worden er het eerst uitgeschopt? Juist, de buitenlanders. Als je altijd succes zou hebben, zou het niet uitmaken, maar ik de slechte periodes kan je beter eigen spelers in je selctie hebben, aangezien die meer krediet hebben.
Nee hoor, waarom? Dat dat bij Ajax misschien zo verloopt. PSV is niet met Ajax te vergelijken, leer dat eens. Je club is niet zaligmakend, geloof me. Bij Ajax zouden eigen spelers misschien meer krediet hebben, maar de clubcultuur van PSV is gewoon anders dan die van jullie. Maar het past wel in het hoofdstedelijke plaatje om je eigen situatie als maatgevend te beschouwen, thanks for not letting me down.
quote:
En als er al zoiets als clubliefde bestaat, dan zal dat zeker niet komen van een aankoop die er misschien twee jaartjes zal spelen om vervolgens weer verkocht te worden. Van eigen kweek, dat al jaren bij de club zit, is in dat opzicht ook meer te verwachten.
Ook bullshit van de bovenste plank. Van Nistelrooij is een oer-PSV'er geworden, Ronaldo spreekt nog steeds vol lof over PSV en Arjen Robben ziet PSV als 'zijn' club.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28518732
Je weet natuurlijk ook niet hoe het met psv zal gaan, DD, als ze eens een keer slecht eindigen want over de laatste 10 jaar zijn jullie meestal bij de eerste 2 geeindigd.
In ieder geval het meest constant van alle ploegen. Overigens hebben de psv spelers nu natuurlijk erg veel krediet, mocht het dit jaar helemaal mis gaan (6e plaats ofzo) dan nog breekt de pleuris niet uit zoals dat in Amsterdam of Rotterdam wel zou gebeuren.

Over die spelers en dat gentleman's agreement, dat vind ik maar onzin. Een speler bepaalt uiteindelijk waar hij speelt en als dat liever bij psv is dan bij Ajax, dan hoef ik hem ook niet.
Klik dan als je durft
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:14:15 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28519716
Er valt nog eer te behalen voor cultheld:

edit: fuck it

Aldus Elf.

[ Bericht 84% gewijzigd door Zapper op 05-07-2005 18:33:49 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:28:53 #217
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28520170
Is dat niet al een héél oud bericht? Dat was volgens mij het allereerste bericht over Granqvist..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:33:25 #218
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28520305
dat klopt ook nog, ik zat daar beetje rond te kijken maar dit stond nog bovenaan
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:39:22 #219
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28520467
quote:
De afgelopen dagen werden twee aanvallend ingestelde spelers in buitenlandse media in verband gebracht met PSV, zonder dat er concrete bronnen werden genoemd. Naar aanleiding van de melding in het AD dat PSV zich zou kunnen gaan richten op een andere kandidaat dan Kalou, zou dit relevant kunnen zijn. In Japanse media wordt al enkele dagen PSV genoemd als een van de geinteresseerde clubs in de Japanner Nakata. De oorspronkelijke bron zou uit Italiaanse media komen, hetgeen we niet hebben kunnen achterhalen.
PSV Netwerk
In Brazilie wordt PSV door de zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder Márcio Mossoró genoemd als een van de clubs die interesse heeft getoond. Diverse topclubs in Brazilie worden al enige tijd in verband gebracht met de speler van Paulista, een van de revelaties van het afgelopen jaar in Brazilie. De zaakwaarnemer noemde ook Olympique Lyon als geinteresseerde ploeg.
Volgende namen in het rijtje Aldus PSV Netwerk..
pi_28521831
Nakata, leuk. Mag wel van mij, die maakt PSV niet sterker.
www.thuisuiteten.nl
pi_28521940
Alsof Nakata haalbaar is voor PSV. Inamoto was ook niet haalbaar, Nakata al helemaal niet.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:25:14 #222
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28522088
Misschien gaat het wel over die schaatser, dat moet toch lukken lijkt me.
pi_28522817
Met Nakata erbij hebben we dan wel een nieuwe bron van inkomsten...
Maar of dat de bedoeling is

Ono!
pi_28523741
Nakata was toch altijd wel een goede speler... Heb de laatste jaren nog maar weinig van hem gehoord. Misschien wil Guus hem weer uit de slop trekken? (puur speculatief)
pi_28523779
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef ASSpirine het volgende:
Met Nakata erbij hebben we dan wel een nieuwe bron van inkomsten...
Maar of dat de bedoeling is

Ono!
Nakata is geen goedkope jongen en een matige voetballer.
pi_28524046
Heb ik ook nooit gezegd, hij springt alleen in het oog omdat hij één van de eersten was die speelde in het buitenland in een grote competitie.
Kheb em zelf ook niet zoveel zien spelen om een oordeel te vellen.

Kan me er ook schromelijk in vergissen.
pi_28524177
En door zijn rode haar en zijn boekje "De Wijze Spreuken van Nakata".
www.thuisuiteten.nl
pi_28524187
Ik denk dat hij bij PSV weinig toevoegt. Dure jongen en PSV heeft al wat spelers voor het middenveld. Vayrinen, Ferreyra en Simons zijn gehaald, terwijl ze ook nog Beasley en Farfan hebben. Vooral Farfan gaat dit seizoen doorbreken. Die gast is heel erg goed en na dit seizoen niet meer te houden voor PSV.
pi_28524335
Beasley gaat na dit jaar naar Racing Santander of Portsmouth denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_28524548
Beasley blijft bij PSV denk ik. Hij is niet naar Europa gekomen om bij Santander te ballen natuurlijk.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:33:46 #231
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28524572
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Beasley gaat na dit jaar naar Racing Santander of Portsmouth denk ik.
Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.
pi_28525156
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.
Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:02:42 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28528017
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben, hoewel hij toch wel veel speeltijd heeft gekregen. Op zich is Beasley een goede voetballer voor PSV. Door het vertrek van Park zal de kans voor hem op een basisplek wel zijn gestegen lijkt me.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:05:33 #234
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28528130
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Beasley moet nog sterker worden. Met zijn fysiek wordt het erg lastig in Engeland.
pi_28529377
Beasley krijgt dit jaar een nieuwe kans
Ik denk dat hij nog wel een jaartje of 2 blijft
pi_28532293
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Nakata, leuk. Mag wel van mij, die maakt PSV niet sterker.
dat dachten we ook van Park, je weet het maar nooit dus
pi_28533081
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je om zoiets druk maken, dat is pas kinderachtig......
Ik maak me er niet druk om, lieve Feyenoorder, wees niet gerust

Het PSV netwerk weet nog wat te melden over die Mossoró.
quote:
Vice-president Paulista wil dat Márcio Mossoró naar PSV gaat

Of PSV echt daadwerkelijk concreet een bod heeft gedaan op Márcio Mossoró van Paulista is niet geheel duidelijk. De zaakwaarnemer van de aanvallend ingestelde middenvelder schermde gisteren al met de interesse van PSV naast interesse van diverse andere clubs. De vice-president van Paulista zou zijn speler echter het liefst naar PSV willen zien gaan. Dinamo Kiev, Olympique Marseille en PSV zouden interesse hebben getoond net als de Braziliaanse clubs Brasil, Flamengo, Vasco, Fluminense, Corinthians, Santos, Palmeiras en Cruzeiro. Volgens de vice-president kan de Braziliaanse competitie dit soort sterren niet houden. Vandaag liet hij weten te verwachten dat de middenvelder naar PSV gaat. 'Die club heeft een goede ervaring met Braziliaanse spelers en is daarbij een goede opstap en kans om later naar een topclub te gaan. Ons doel is om met PSV te gaan samenwerken, een deel van de rechten te verkopen en later te profiteren van een doorverkoop van de speler.'
Lange tijd werd er gesproken over een samenwerking van PSV met Paulista, die wat betreft de Brazilianen zeer innig zou worden. Voorlopig is daar echter nog nauwelijks iets van totstand gebracht.
quote:
Profiel van Márcio Mossoró

Naam: José Márcio da Costa
Geboortedatum: 04 / 07 / 1983
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 65 kg
Positie: Aanvallende middenvelder.
Clubs: 2003: Paulista FC-SP

Licht, klein, beugel Was cultheld hier nog maar, dan kon hij ons alles over hem vertellen
pi_28533181
We wachten rustig af tot hij er is, Mossoró heeft wel een coole beugel
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:57:56 #239
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28533372
Hij lijkt me nogal klein met zijn 1.69m en ook een behoorlijk lichtgewicht. Ken hem voor de rest niet. Ik had C+ toch niet moeten opzeggen nu ze het Braziliaans kampioenschap uitzenden....
pi_28533609
Trouwens. Klein, jong, licht, aanvallende middenvelder. Waarom zouden we een tweede Afellay kopen
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:07:51 #241
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28533783
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens. Klein, jong, licht, aanvallende middenvelder. Waarom zouden we een tweede Afellay kopen
Omdat we dan 2 toptalenten hebben
pi_28534074
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef Djekko het volgende:

[..]

Die zo blessuregevoelig zijn dat ze op jonge leeftijd al afknappen? Ik zie ook veel potentie in Affelay, maar laat hem eerst maar eens een heel seizoen op eredivisieniveau meedraaien.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:18:41 #243
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28534192
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:14 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die zo blessuregevoelig zijn dat ze op jonge leeftijd al afknappen? Ik zie ook veel potentie in Affelay, maar laat hem eerst maar eens een heel seizoen op eredivisieniveau meedraaien.
Verpest het nou niet Afellay gaat het zonder problemen redden En het is Afellay

pi_28534445
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ik wacht het af Komend jaar kan hem maken of breken (letterlijk ). Kan een hele goede worden
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28534721
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef Djekko het volgende:

[..]

Die allebei nauwelijks aan speelminuten komen dan Haal eerst maar eens een vleugelspeler lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 02:28:25 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28537466
je kan beter 2 goede talenten op één positie hebben dan er maar eentje die vervolgens geblesseerd raakt of stil blijft staan in zijn ontwikkeling
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28541204
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Puur speculatief.
[..]
Nadat VdV meerdere malen naar voren had gebracht niet naar PSV te gaan, bleef men toch aan hem trekken. Niets speculatiefs aan lijkt mij.
quote:
Nee hoor, waarom? Dat dat bij Ajax misschien zo verloopt. PSV is niet met Ajax te vergelijken, leer dat eens. Je club is niet zaligmakend, geloof me. Bij Ajax zouden eigen spelers misschien meer krediet hebben, maar de clubcultuur van PSV is gewoon anders dan die van jullie. Maar het past wel in het hoofdstedelijke plaatje om je eigen situatie als maatgevend te beschouwen, thanks for not letting me down.
[..]

Ook bullshit van de bovenste plank. Van Nistelrooij is een oer-PSV'er geworden, Ronaldo spreekt nog steeds vol lof over PSV en Arjen Robben ziet PSV als 'zijn' club.
2 hele kleine puntjes:

1) Met lof over een club spreken staat niet gelijk aan clubliefde.....

2) Jouw stellingen lijken mij redelijk lastig te onderbouwen, aangezien elk vergelijkingsmateriaal (lees: jeugdspelers) ontreekt. Je kan dan wel lopen mipepen over de hoofdstedelijke arrogantie, maar Ajax is een van de weinige clubs waar je het verschil in benadering van jeugdspelers/aankoop kunt beoordelen.
pi_28541249
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef Djekko het volgende:

[..]

voordat hij kan doorbreken bij jullie, staat er een aankoop op zijn plek
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:44:05 #249
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28541521
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:

Nadat VdV meerdere malen naar voren had gebracht niet naar PSV te gaan, bleef men toch aan hem trekken. Niets speculatiefs aan lijkt mij.
Hiddink heeft altijd gezegd VDV nooit te hebben gesproken over een overgang naar PSV. In hoeverre is dat dan blijven trekken?
quote:
2 hele kleine puntjes:

1) Met lof over een club spreken staat niet gelijk aan clubliefde.....

2) Jouw stellingen lijken mij redelijk lastig te onderbouwen, aangezien elk vergelijkingsmateriaal (lees: jeugdspelers) ontreekt. Je kan dan wel lopen mipepen over de hoofdstedelijke arrogantie, maar Ajax is een van de weinige clubs waar je het verschil in benadering van jeugdspelers/aankoop kunt beoordelen.
1) Zeg ik ook niet. aar alleen maar een roze bril ophouden en de gang van zaken als zaligmakend zien, is een ander verhaal. Dat mag jij denken, maar ga dan niet de discussie aan als je niet openstaat voor andere meningen.

2) Dat zeg ik ook: PSV heeft een slechte jeugdopleiding. Je hoort mij nergens praten over hoofdstedelijke arrogantie, wel over jouw weigering je te verdiepen in een andere mening.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:44:36 #250
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28541531
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

voordat hij kan doorbreken bij jullie, staat er een aankoop op zijn plek
Die dan beter is dan Afellay.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:47:06 #251
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28541600
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Nee, in één jaar van PSV naar Heracles is een goede stap
De vraag is natuurlijk of ie bij Heerenvene had moeten blijven.
Gr.
pi_28541620
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die dan beter is dan Afellay.
Op dat moment misschien; maar Afellay is jong en kan zich ontwikkelen. Het seizoen erop kan je een ster hebben, terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).
pi_28541705
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).
Niet overdrijven, maar dat ze hem voor Sibon geruild hebben is wel schandalig...
pi_28541777
quote:

[..]

Hiddink heeft altijd gezegd VDV nooit te hebben gesproken over een overgang naar PSV. In hoeverre is dat dan blijven trekken?
[..]
Nee, daar is hiddink te slim voor . En het afschuiven op de media is wat al te makkelijk.
quote:
1) Zeg ik ook niet. aar alleen maar een roze bril ophouden en de gang van zaken als zaligmakend zien, is een ander verhaal. Dat mag jij denken, maar ga dan niet de discussie aan als je niet openstaat voor andere meningen.

2) Dat zeg ik ook: PSV heeft een slechte jeugdopleiding. Je hoort mij nergens praten over hoofdstedelijke arrogantie, wel over jouw weigering je te verdiepen in een andere mening.
Mijn mening is gestaaft op basis van de ervaringen bij Ajax. Dat het bij PSV nog moet blijken lijkt mij duidelijk.....
pi_28541805
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet overdrijven, maar dat ze hem voor Sibon geruild hebben is wel schandalig...
Hij is iig beter dan zowel VoH als Sibon. Exemplarisch voor de manier waarop het huidige PSV beleid fout kan gaan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:58:42 #256
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28541954
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Op dat moment misschien; maar Afellay is jong en kan zich ontwikkelen. Het seizoen erop kan je een ster hebben, terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).
Huntelaar is nog niet beter dan VoH. Vooral tactisch kan Klaasjan nog heel wat leren. Qua voetballer is hij misschien wel beter en er zit denk ik ook wel meer talent in.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:00:20 #257
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28541999
quote:

[..]

[..]

Je hebt duidelijke argumenten waarom het bij jouw club anders is, maar ik moet zeggen dat ik dat erg moeilijk te begrijpen vind. Het is niet amsterdams om eigen jeugd op te hemelen het gebeurt ook bij andere clubs. Trots op door hun voortgebrachte talenten en die koesteren.
Waarom zo'n Affelay onder druk zetten door een buitenlands talent ernaast te zetten
Dat je een dragende speler koopt (noem een Cocu) en het talent in zijn schaduw laat rijpen okay daar kan ik nog begrip voor opbrengen, maar een exotisch talent erbij halen snap ik niet.
En inderdaad misschien wil of kan ik het wel niet snappen
Aan de andere kant zolang je resultaten haalt en je fans juichen het toe dan moet je lekker zo doorgaan, maar ik vind het ergens gewoon jammer. Ik zie toch regelmatig ex-spelers van jouw club opbloeien bij een andere club waarvan Huntelaar het meest recente voorbeeld is. Of ze schitteren wel in de jeugdteams van Oranje en that's it. Een vorm van kapitaalvernietiging maar ook jammer voor het nederlands voetbal.

Grappig dat jij Guus op zijn woord gelooft dat hij VdV nooit benadert heeft...
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:09:06 #258
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28542264
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:00 schreef sqlsmurft het volgende:

Je hebt duidelijke argumenten waarom het bij jouw club anders is, maar ik moet zeggen dat ik dat erg moeilijk te begrijpen vind. Het is niet amsterdams om eigen jeugd op te hemelen het gebeurt ook bij andere clubs. Trots op door hun voortgebrachte talenten en die koesteren.
Ik zie ook graag een jeugdspeler in het veld, maar een jong, buitenlands talent als Farfán ook. PSV is nu eenmaal van oudsher geen ploeg die bekend staat om zijn goede jeugdopleiding, wel om zijn uitstekende scouting. Dat er intensief gewerkt wordt een verbetering van de (doorstroom uit de) jeugdopleiding juich ik toe, maar het is 'des PSV's' om ook te blijven kijken en focussen op spectaculaire scouting, dat hoort nu eenmaal bij de club. Ik snap best dat je als ajacied meer gefocust bent op eigen jeugd, omdat dat een integraal onderdeel is van de clubcultuur. Bij PSV is dat gewoon minder dus ben je anders gewend.
quote:
Waarom zo'n Affelay onder druk zetten door een buitenlands talent ernaast te zetten
Dat je een dragende speler koopt (noem een Cocu) en het talent in zijn schaduw laat rijpen okay daar kan ik nog begrip voor opbrengen, maar een exotisch talent erbij halen snap ik niet.
En inderdaad misschien wil of kan ik het wel niet snappen
Ik heb het idee dat Afellay dit jaar zeker zijn kans zal krijgen en meer zal spelen, maar het is gebleken dat hij ook blessuregevoelig is. Datzelfde geldt voor John de Jong en Cocu is ook niet meer de jongste. Een sterk bezet middenveld is dus zeker geen overbodige luxe, en ook Afellay zal veelvuldig aan spelen toekomen.
quote:
Aan de andere kant zolang je resultaten haalt en je fans juichen het toe dan moet je lekker zo doorgaan, maar ik vind het ergens gewoon jammer. Ik zie toch regelmatig ex-spelers van jouw club opbloeien bij een andere club waarvan Huntelaar het meest recente voorbeeld is. Of ze schitteren wel in de jeugdteams van Oranje en that's it. Een vorm van kapitaalvernietiging maar ook jammer voor het nederlands voetbal.
Op Huntelaar na vind ik het wel meevallen. Verder vond ik ook KJ erg wisselvallig afgelopen seizoen.
quote:
Grappig dat jij Guus op zijn woord gelooft dat hij VdV nooit benadert heeft...
Geloof jij dat Martin van Geel bezig is met Vlaar?
Wat een vrouw!
spits!
pi_28543053
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij is iig beter dan zowel VoH als Sibon. Exemplarisch voor de manier waarop het huidige PSV beleid fout kan gaan.
Ben ik niet met je eens. Vennegoor is voor een ploeg veel nuttiger dan Huntelaar, en zorgt voor meer onrust bij de vijandelijke verdediging. Meer een "oorlogmaker". Klaas-Jan is weliswaar jong, maar het is maar de vraag of hij het niveau van Jan zal gaan halen. Waarschijnlijk wel, maar hij kan nog een terugslag krijgen. Vennegoor is ook "pas" zesentwintig trouwens, en wordt m.i. er onderschat door de meeste mensen.

Dit is dan wel een voorbeeld van wanbeleid aan de kant van PSV, maar het moge duidelijk zijn dat het aankoopbeleid van PSV sowieso het sterkst is van de Nederlandse ploegen
pi_28544028
Een Braziliaanse middenvelder erbij? Afwachten, PSV is meer van de Braziliaanse spitsen. En keepers, sinds dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:04:59 #261
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28544102
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Een Braziliaanse middenvelder erbij? Afwachten, PSV is meer van de Braziliaanse spitsen. En keepers, sinds dit seizoen.
*kuch*Alex*kuch*Vampeta*kuch*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 12:06:19 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28544150
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
we hebben stax in alle linies een Braziliaan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28544264
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

*kuch*Alex*kuch*Vampeta*kuch*
Vampeta, vond je die zo bijzonder?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 12:13:47 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28544376
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

hij heeft een goed laatste seizoen gedraaid, hij was een drijvende kracht op rechts met veel drive naar voren
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 12:14:28 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28544395
en niet de vergeten 41 voudig international
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28544429
Dat waren Chris van der Weerden en Kasper Bogelund ook.

En 41 caps vooral behaald spelend in Brazilië, op momenten dat de Europese internationals niet overvlogen voor 1 van de 225 interlands die de Brazilianen op last van sponsor Nike jaarlijks speelden.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 12:16:52 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28544471
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:15 schreef methodmich het volgende:
Dat waren Chris van der Weerden en Kasper Bogelund ook.

En 41 caps vooral behaald spelend in Brazilië, op momenten dat de Europese internationals niet overvlogen voor 1 van de 225 interlands die de Brazilianen op last van sponsor Nike jaarlijks speelden.
mag ik ook een keer scorebordjournalistiek gebruiken als t me uitkomt
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:19:01 #268
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28544557
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik hem altijd een leuke speler. Heeft niks met z'n geaardheid te maken, maar zoals rubbereend ook al zegt hij had altijd een drive naar voren en probeerde voetballend uit lastige situaties te komen. Het lukte hem niet altijd, maar het was in ieder geval amusant om naar te kijken.
pi_28544565
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Huntelaar is nog niet beter dan VoH. Vooral tactisch kan Klaasjan nog heel wat leren. Qua voetballer is hij misschien wel beter en er zit denk ik ook wel meer talent in.
Zou hij dat niet allng gelerd hebben als hij afgelopen seizoen bij PSVhad gespeeld?
Als hij de beter voetballer en een groter talent is, zou je hem toch altijd de kans moeten geven?
pi_28544688
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:
Als hij de beter voetballer en een groter talent is, zou je hem toch altijd de kans moeten geven?
Ja.
pi_28544690
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Vennegoor is voor een ploeg veel nuttiger dan Huntelaar, en zorgt voor meer onrust bij de vijandelijke verdediging. Meer een "oorlogmaker". Klaas-Jan is weliswaar jong, maar het is maar de vraag of hij het niveau van Jan zal gaan halen. Waarschijnlijk wel, maar hij kan nog een terugslag krijgen. Vennegoor is ook "pas" zesentwintig trouwens, en wordt m.i. er onderschat door de meeste mensen. [/quoté]

Vennegoor is idd een stormram. als hij goed speelt, is dat omdat de spelers om hem heen goed spelen. Huntelaar kan zelf een wedstrijd beslissen, en is minder afhankelijk van de spelers om hem heen, omdat hij meer klasse heeft zeg maar.

[quote]Dit is dan wel een voorbeeld van wanbeleid aan de kant van PSV, maar het moge duidelijk zijn dat het aankoopbeleid van PSV sowieso het sterkst is van de Nederlandse ploegen
Dat is ook niet zo moeilijk
Als we kijken naar hoeveel van de binnengehaalde spelers er daarwerkelijk slagen, lijkt deze stelling mij niet zonder meer opgeld te doen (maar hier heb ik geen cijfers voor).
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:23:46 #272
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28544715
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zou hij dat niet allng gelerd hebben als hij afgelopen seizoen bij PSVhad gespeeld?
Ik denk niet dat Huntelaar dit seizoen dezelfde prestatie als VoH had kunnen neerzetten, puur omdat VoH tactisch volwassener is en een betere teamspeler is. Het teamspel was nou juist de kracht van het succesvolle PSV van afgelopen seizoen.

Daarnaast heeft Hiddink vantevoren aangegeven aan Huntelaar dat hij niet de eerste spits zou worden als hij zou blijven. Daarop besloot Huntelaar dat het beter was voor zijn ontwikkeling om wekelijks te spelen, bij een andere club.
pi_28544843
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Huntelaar dit seizoen dezelfde prestatie als VoH had kunnen neerzetten, puur omdat VoH tactisch volwassener is en een betere teamspeler is. Het teamspel was nou juist de kracht van het succesvolle PSV van afgelopen seizoen.
Hiddink kan spelers snel laten meegaan in het PSV systeem. Die zogenaamde tactische voorsprong lijkt me geen belemmering; daar heb je voorbereidingen voor.
quote:
Daarnaast heeft Hiddink vantevoren aangegeven aan Huntelaar dat hij niet de eerste spits zou worden als hij zou blijven. Daarop besloot Huntelaar dat het beter was voor zijn ontwikkeling om wekelijks te spelen, bij een andere club.
Ik weet wel waarom hij eieren voor zijn geld gekozen heeft. Het punt is dat PSV ervoor had moeten zorgen dat hij dat niet deed.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:30:13 #274
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28544935
Btw, voor mij zijn de termen 'voetballer' en 'speler' niet dezelfde.

Een goede voetballer is in mijn ogen iemand die de technische aspecten goed onder de knie heeft, een goede speler heeft in mijn ogen naast goede technische aspecten ook inzet, karakter, denksnelheid enz. in zich.

edit - rare zin
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:32:15 #275
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28545005
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:

Ik weet wel waarom hij eieren voor zijn geld gekozen heeft. Het punt is dat PSV ervoor had moeten zorgen dat hij dat niet deed.
Destijds eiste Huntelaar dat hij regelmatig zou spelen, iets wat Hiddink hem niet kon beloven. Dan kun je er als club weinig meer aan doen. Als een speler echt weg wil kun je hem moeilijk tegenhouden.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:36:33 #276
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28545155
quote:
'PSV wint felle strijd om Márcio Mossoró'

6/7/2005 12:19

PSV lijkt er weer een Braziliaan bij te krijgen. De Eindhovenaren hebben de beste papieren om José Márcio da Costa - voetbalnaam Márcio Mossoró - aan te trekken. De net 22-jarige middenvelder speelde zich in de kijker bij tweedeklasser Paulista FC, dat verrassend de Copa Brasil won.
'Paulista heeft aanbiedingen gehad van Flamengo, Fluminense, Vasco, Santos, Palmeiras, Corinthians en Cruzeiro. En in het buitenland van Dinamo Kiev, Olympique Marseille en PSV', somde vice-voorzitter Luiz Roberto Raimundo op tegenover het Braziliaanse voetbalmaandblad Placar.

'Ik denk dat hij naar PSV gaat, omdat dat een club is met een goede historie voor Braziliaanse spelers. Bovendien komen spelers daarna vaak bij grote Europese clubs terecht', aldus Raimundo. 'Het is onze insteek om met PSV te gaan samenwerken, een deel van de rechten op spelers te verkopen om later mee te delen bij grote transfers.'

Toeval of niet, Guus Hiddink mist donderdag de eerste training van de Nederlandse landskampioen vanwege een verblijf in het buitenland. Hiddink wordt vrijdag weer terugverwacht in Eindhoven.

Mossoró geldt als een snelle en handige speler die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan. PSV trok eerder al Mika Väyrynen (Fin), Timmy Simons (Bel) en Osmar Ferreyra (Arg) aan om het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park op te vangen.
Bron: www.vi.nl
pi_28545567
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Spideyman het volgende:

[..]

las het gister ook op psv.netwerk.to.
ben benieuwd naar deze speler
pi_28545677
Volgens mij is dat gewoon de VI-interpretatie van dat eerder genoemde bericht, over de vooriztter van Paulista. Op het forum van psv.netwerk.to ( ) denken ze dat hij ook wel als buitenspeler kan spelen. Die aanname is alleen nergens op gebaseerd volgens mij.
pi_28546355
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef JustJunior het volgende:
Op het forum van psv.netwerk.to ( ) denken ze dat hij ook wel als buitenspeler kan spelen. Die aanname is alleen nergens op gebaseerd volgens mij.
Dat hele forum is nergens op gebaseerd .
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:17:50 #280
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28546776
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat hele forum is nergens op gebaseerd .
Ze waren wel de eerste bij Robert en Kezman...
Wat een vrouw!
spits!
pi_28546903
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ze waren wel de eerste bij Robert en Kezman...
Het forum of de site? De site zelf is in principe een goede bron. Maar wat er op het forum allemaal voor onzin uitgekraamd wordt...
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:21:13 #282
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28546919
Ik begin me toch 'n beetje ongerust te maken over verdidegers / spitsen.
Wanneer sluit de transferperidode precies?
Gr.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:25 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28547004
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Goldboy het volgende:
Eind augustus pas....
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:50 #284
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28547020
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het forum of de site? De site zelf is in principe een goede bron. Maar wat er op het forum allemaal voor onzin uitgekraamd wordt...
Het forum. Ach, het pubergehalte is erg hoog maar er zit best leuk spul bij. Je moet gewoon een korrel zout meenemen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28547113
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het forum. Ach, het pubergehalte is erg hoog maar er zit best leuk spul bij. Je moet gewoon een korrel zout meenemen.
Ik kon de enorme hoeveelheden zout die ik daar nodig had niet meer betalen, sindsdien kom ik er zelden meer.
pi_28547324
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Die beugel
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:33:40 #287
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28547463
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Goldboy het volgende:
Verdedigers?

Ooijer, Lucius, Lamey, Alex, Bouma, Cocu, Ferreyra, Lee, Simons.......Opties genoeg lijkt me......
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:43:04 #288
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28547864
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die beugel
Whahahaha idd die beugel hahahah Zo voor schut

Get a life man
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:49:33 #289
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28548143
Hiddink is morgen afwezig tijdens de eerste training, en wordt vrijdag weer terug verwacht. Er moet dan toch een transfer aanstaande zijn, me dunkt, want de eerste training mis je niet zomaar.
pi_28548352
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef Djekko het volgende:
Hiddink is morgen afwezig tijdens de eerste training, en wordt vrijdag weer terug verwacht. Er moet dan toch een transfer aanstaande zijn, me dunkt, want de eerste training mis je niet zomaar.
Dat is net zo'n redenatie die ze gebruiken op het psv-netwerk Dat Kalou komt wisten ze doordat hij naarbeneden keek op een foto van de training van Feijenoord, en dat vd Vaart kwam wisten ze omdat hij van huisarts was gewisseld.

Hiddink is er wel vaker niet, en dat is niet erg. Maar het hoeft niets te betekenen. Ik ga er pas vanuit dat de transfer rond is als het op psv.nl gemeld wordt
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:57:40 #291
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28548499
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Dat is net zo'n redenatie die ze gebruiken op het psv-netwerk Dat Kalou komt wisten ze doordat hij naarbeneden keek op een foto van de training van Feijenoord, en dat vd Vaart kwam wisten ze omdat hij van huisarts was gewisseld.

Hiddink is er wel vaker niet, en dat is niet erg. Maar het hoeft niets te betekenen. Ik ga er pas vanuit dat de transfer rond is als het op psv.nl gemeld wordt
Ik kom ook op PSV Netwerk Maar waarom zou hij er anders niet zijn?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 14:14:26 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28549158
de nieuwe staat al klaar
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:34:57 #293
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28549901
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:
de nieuwe staat al klaar
Dus deze moet vol ?
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:36:01 #294
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28549939
Want dat is maar 1 woord hoor
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:25 #295
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28549978
vol
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:42 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28549991
Oeps ik was iets te vroeg :p
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:38:01 #297
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28550001
en dan maak ik nog een typo ook
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:38:40 #298
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28550026
We zijn er bijna
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:41:23 #299
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28550119
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:

Op Huntelaar na vind ik het wel meevallen. Verder vond ik ook KJ erg wisselvallig afgelopen seizoen.
Bij Chelsea hebben ze toch ook een aardig ijslands voetballertje rondlopen met roots bij psv.
Vonlanthen is ook hard op weg om de nieuwe Huntelaar te worden etc etc
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:

Geloof jij dat Martin van Geel bezig is met Vlaar?
We hebben bij ajax Vlaar niet nodig, maar gezien de integriteit van vGeel vermoed ik dat hij wel een poging gaat ondernemen.
Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat ajax het moreel allemaal zo lekker doet. Met feijenoord hebben we ook in de clinch gelegen over een mislukte spits (naam ff kwijt) die we wegkaapten op Schiphol etc. Alleen lijkt het me niet erg om op een forum een andere fan eens te wijzen op het handelen van zijn/haar club.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 14:41:26 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28550121
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 14:41:36 #301
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28550126
vol dan?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')