De vraag is natuurlijk of ie bij Heerenvene had moeten blijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Nee, in één jaar van PSV naar Heracles is een goede stap
Op dat moment misschien; maar Afellay is jong en kan zich ontwikkelen. Het seizoen erop kan je een ster hebben, terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).quote:
Niet overdrijven, maar dat ze hem voor Sibon geruild hebben is wel schandalig...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).
Nee, daar is hiddink te slim voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink heeft altijd gezegd VDV nooit te hebben gesproken over een overgang naar PSV. In hoeverre is dat dan blijven trekken?
[..]
Mijn mening is gestaaft op basis van de ervaringen bij Ajax. Dat het bij PSV nog moet blijken lijkt mij duidelijk.....quote:1) Zeg ik ook niet. aar alleen maar een roze bril ophouden en de gang van zaken als zaligmakend zien, is een ander verhaal. Dat mag jij denken, maar ga dan niet de discussie aan als je niet openstaat voor andere meningen.
2) Dat zeg ik ook: PSV heeft een slechte jeugdopleiding. Je hoort mij nergens praten over hoofdstedelijke arrogantie, wel over jouw weigering je te verdiepen in een andere mening.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet overdrijven, maar dat ze hem voor Sibon geruild hebben is wel schandalig...
Huntelaar is nog niet beter dan VoH. Vooral tactisch kan Klaasjan nog heel wat leren. Qua voetballer is hij misschien wel beter en er zit denk ik ook wel meer talent in.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op dat moment misschien; maar Afellay is jong en kan zich ontwikkelen. Het seizoen erop kan je een ster hebben, terwijl als je hem niet laat spelen het een twede Huntelaar wordt (die inmiddels 600 keer beter is dan VoH).
Je hebt duidelijke argumenten waarom het bij jouw club anders is, maar ik moet zeggen dat ik dat erg moeilijk te begrijpen vind. Het is niet amsterdams om eigen jeugd op te hemelen het gebeurt ook bij andere clubs. Trots op door hun voortgebrachte talenten en die koesteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink heeft altijd gezegd VDV nooit te hebben gesproken over een overgang naar PSV. In hoeverre is dat dan blijven trekken?
[..]
1) Zeg ik ook niet. aar alleen maar een roze bril ophouden en de gang van zaken als zaligmakend zien, is een ander verhaal. Dat mag jij denken, maar ga dan niet de discussie aan als je niet openstaat voor andere meningen.
2) Dat zeg ik ook: PSV heeft een slechte jeugdopleiding. Je hoort mij nergens praten over hoofdstedelijke arrogantie, wel over jouw weigering je te verdiepen in een andere mening.
Ik zie ook graag een jeugdspeler in het veld, maar een jong, buitenlands talent als Farfán ook. PSV is nu eenmaal van oudsher geen ploeg die bekend staat om zijn goede jeugdopleiding, wel om zijn uitstekende scouting. Dat er intensief gewerkt wordt een verbetering van de (doorstroom uit de) jeugdopleiding juich ik toe, maar het is 'des PSV's' om ook te blijven kijken en focussen op spectaculaire scouting, dat hoort nu eenmaal bij de club. Ik snap best dat je als ajacied meer gefocust bent op eigen jeugd, omdat dat een integraal onderdeel is van de clubcultuur. Bij PSV is dat gewoon minder dus ben je anders gewend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:00 schreef sqlsmurft het volgende:
Je hebt duidelijke argumenten waarom het bij jouw club anders is, maar ik moet zeggen dat ik dat erg moeilijk te begrijpen vind. Het is niet amsterdams om eigen jeugd op te hemelen het gebeurt ook bij andere clubs. Trots op door hun voortgebrachte talenten en die koesteren.
Ik heb het idee dat Afellay dit jaar zeker zijn kans zal krijgen en meer zal spelen, maar het is gebleken dat hij ook blessuregevoelig is. Datzelfde geldt voor John de Jong en Cocu is ook niet meer de jongste. Een sterk bezet middenveld is dus zeker geen overbodige luxe, en ook Afellay zal veelvuldig aan spelen toekomen.quote:Waarom zo'n Affelay onder druk zetten door een buitenlands talent ernaast te zetten
Dat je een dragende speler koopt (noem een Cocu) en het talent in zijn schaduw laat rijpen okay daar kan ik nog begrip voor opbrengen, maar een exotisch talent erbij halen snap ik niet.
En inderdaad misschien wil of kan ik het wel niet snappen![]()
Op Huntelaar na vind ik het wel meevallen. Verder vond ik ook KJ erg wisselvallig afgelopen seizoen.quote:Aan de andere kant zolang je resultaten haalt en je fans juichen het toe dan moet je lekker zo doorgaan, maar ik vind het ergens gewoon jammer. Ik zie toch regelmatig ex-spelers van jouw club opbloeien bij een andere club waarvan Huntelaar het meest recente voorbeeld is. Of ze schitteren wel in de jeugdteams van Oranje en that's it. Een vorm van kapitaalvernietiging maar ook jammer voor het nederlands voetbal.
Geloof jij dat Martin van Geel bezig is met Vlaar?quote:Grappig dat jij Guus op zijn woord gelooft dat hij VdV nooit benadert heeft...![]()
Ben ik niet met je eens. Vennegoor is voor een ploeg veel nuttiger dan Huntelaar, en zorgt voor meer onrust bij de vijandelijke verdediging. Meer een "oorlogmaker". Klaas-Jan is weliswaar jong, maar het is maar de vraag of hij het niveau van Jan zal gaan halen. Waarschijnlijk wel, maar hij kan nog een terugslag krijgen. Vennegoor is ook "pas" zesentwintig trouwens, en wordt m.i. er onderschat door de meeste mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]Hij is iig beter dan zowel VoH als Sibon. Exemplarisch voor de manier waarop het huidige PSV beleid fout kan gaan.
*kuch*Alex*kuch*Vampeta*kuch*quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Een Braziliaanse middenvelder erbij? Afwachten, PSV is meer van de Braziliaanse spitsen. En keepers, sinds dit seizoen.
we hebben stax in alle linies een Braziliaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Een Braziliaanse middenvelder erbij? Afwachten, PSV is meer van de Braziliaanse spitsen. En keepers, sinds dit seizoen.
hij heeft een goed laatste seizoen gedraaid, hij was een drijvende kracht op rechts met veel drive naar vorenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vampeta, vond je die zo bijzonder?
mag ik ook een keer scorebordjournalistiek gebruiken als t me uitkomtquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:15 schreef methodmich het volgende:
Dat waren Chris van der Weerden en Kasper Bogelund ook.
En 41 caps vooral behaald spelend in Brazilië, op momenten dat de Europese internationals niet overvlogen voor 1 van de 225 interlands die de Brazilianen op last van sponsor Nike jaarlijks speelden.
Persoonlijk vond ik hem altijd een leuke speler. Heeft niks met z'n geaardheid te maken, maar zoals rubbereend ook al zegt hij had altijd een drive naar voren en probeerde voetballend uit lastige situaties te komen. Het lukte hem niet altijd, maar het was in ieder geval amusant om naar te kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vampeta, vond je die zo bijzonder?
Zou hij dat niet allng gelerd hebben als hij afgelopen seizoen bij PSVhad gespeeld?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Huntelaar is nog niet beter dan VoH. Vooral tactisch kan Klaasjan nog heel wat leren. Qua voetballer is hij misschien wel beter en er zit denk ik ook wel meer talent in.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:
Als hij de beter voetballer en een groter talent is, zou je hem toch altijd de kans moeten geven?
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Vennegoor is voor een ploeg veel nuttiger dan Huntelaar, en zorgt voor meer onrust bij de vijandelijke verdediging. Meer een "oorlogmaker". Klaas-Jan is weliswaar jong, maar het is maar de vraag of hij het niveau van Jan zal gaan halen. Waarschijnlijk wel, maar hij kan nog een terugslag krijgen. Vennegoor is ook "pas" zesentwintig trouwens, en wordt m.i. er onderschat door de meeste mensen. [/quoté]
Vennegoor is idd een stormram. als hij goed speelt, is dat omdat de spelers om hem heen goed spelen. Huntelaar kan zelf een wedstrijd beslissen, en is minder afhankelijk van de spelers om hem heen, omdat hij meer klasse heeft zeg maar.
[quote]Dit is dan wel een voorbeeld van wanbeleid aan de kant van PSV, maar het moge duidelijk zijn dat het aankoopbeleid van PSV sowieso het sterkst is van de Nederlandse ploegen
Ik denk niet dat Huntelaar dit seizoen dezelfde prestatie als VoH had kunnen neerzetten, puur omdat VoH tactisch volwassener is en een betere teamspeler is. Het teamspel was nou juist de kracht van het succesvolle PSV van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou hij dat niet allng gelerd hebben als hij afgelopen seizoen bij PSVhad gespeeld?
Als hij de beter voetballer en een groter talent is, zou je hem toch altijd de kans moeten geven?
Hiddink kan spelers snel laten meegaan in het PSV systeem. Die zogenaamde tactische voorsprong lijkt me geen belemmering; daar heb je voorbereidingen voor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huntelaar dit seizoen dezelfde prestatie als VoH had kunnen neerzetten, puur omdat VoH tactisch volwassener is en een betere teamspeler is. Het teamspel was nou juist de kracht van het succesvolle PSV van afgelopen seizoen.
Ik weet wel waarom hij eieren voor zijn geld gekozen heeft. Het punt is dat PSV ervoor had moeten zorgen dat hij dat niet deed.quote:Daarnaast heeft Hiddink vantevoren aangegeven aan Huntelaar dat hij niet de eerste spits zou worden als hij zou blijven. Daarop besloot Huntelaar dat het beter was voor zijn ontwikkeling om wekelijks te spelen, bij een andere club.
Destijds eiste Huntelaar dat hij regelmatig zou spelen, iets wat Hiddink hem niet kon beloven. Dan kun je er als club weinig meer aan doen. Als een speler echt weg wil kun je hem moeilijk tegenhouden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
Ik weet wel waarom hij eieren voor zijn geld gekozen heeft. Het punt is dat PSV ervoor had moeten zorgen dat hij dat niet deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |