Omdat jullie vantevoren al wisten dat beiden niet zouden komen. Pure stokerij dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
VDV gaf aan niet bij Ajax te willen blijven en zat bij Ajax wel degelijk op een zijspoor. Overigens heeft PSV NOOIT contact gezocht met Ajax of VDV over een mogelijke overgang. Van Persie was duidelijk in onmin, mocht weg en PSV heeft toen met Feyenoord overeenstemming bereikt over een overgang. Van Persie was in principe ook rond totdat zijn droomclub met een droomaanbieding kwam. PSV is op de rechtsachter positie aanvallend minder uitgerust en Ajax heeft in Trabelsi een speler die al vaker problemen heeft gehad met Ajax en aangaf weg te willen. Waarom zou PSV dan niet mogen proberen hem te contracteren?
[..]
En wat zal er gebeuren als afgelopen seizoen ineens, uiteraard tegen alle verwachtingen in, een rampseizoen wordt? Wie worden er het eerst uitgeschopt? Juist, de buitenlanders. Als je altijd succes zou hebben, zou het niet uitmaken, maar ik de slechte periodes kan je beter eigen spelers in je selctie hebben, aangezien die meer krediet hebben.quote:De mening van ajacieden en Feyenoorders over PSV zal me echt worst wezen. Presteren, daar gaat het om, en ik kan me net zo goed vereenzelvigen met een enthousiaste PSV'er als Gomes als met Afellay, Ooijer of weet ik veel welke speler van mijn club, zolang ze maar hart voor PSV hebben. PSV moet het al sinds jaar en dag hebben van effectieve scouting en aankopen, dat is inmiddels onderdeel van de clubcultuur. Daar kun jij als ajacied problemen mee hebben, PSV'ers hebben dat niet.
Je om zoiets druk maken, dat is pas kinderachtig......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:
[quote]En zolang je in dit topic zit, is het misschien wel zo respectvol om over PSV te spreken. Om een clubnaam te verbasteren omdat je het niet eens bent met het beleid is wel wat kinderachtig![]()
Puur speculatief.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
Omdat jullie vantevoren al wisten dat beiden niet zouden komen. Pure stokerij dus.
Nee hoor, waarom? Dat dat bij Ajax misschien zo verloopt. PSV is niet met Ajax te vergelijken, leer dat eens. Je club is niet zaligmakend, geloof me. Bij Ajax zouden eigen spelers misschien meer krediet hebben, maar de clubcultuur van PSV is gewoon anders dan die van jullie. Maar het past wel in het hoofdstedelijke plaatje om je eigen situatie als maatgevend te beschouwen, thanks for not letting me down.quote:En wat zal er gebeuren als afgelopen seizoen ineens, uiteraard tegen alle verwachtingen in, een rampseizoen wordt? Wie worden er het eerst uitgeschopt? Juist, de buitenlanders. Als je altijd succes zou hebben, zou het niet uitmaken, maar ik de slechte periodes kan je beter eigen spelers in je selctie hebben, aangezien die meer krediet hebben.
Ook bullshit van de bovenste plank. Van Nistelrooij is een oer-PSV'er geworden, Ronaldo spreekt nog steeds vol lof over PSV en Arjen Robben ziet PSV als 'zijn' club.quote:En als er al zoiets als clubliefde bestaat, dan zal dat zeker niet komen van een aankoop die er misschien twee jaartjes zal spelen om vervolgens weer verkocht te worden. Van eigen kweek, dat al jaren bij de club zit, is in dat opzicht ook meer te verwachten.
Volgende namen in het rijtjequote:De afgelopen dagen werden twee aanvallend ingestelde spelers in buitenlandse media in verband gebracht met PSV, zonder dat er concrete bronnen werden genoemd. Naar aanleiding van de melding in het AD dat PSV zich zou kunnen gaan richten op een andere kandidaat dan Kalou, zou dit relevant kunnen zijn. In Japanse media wordt al enkele dagen PSV genoemd als een van de geinteresseerde clubs in de Japanner Nakata. De oorspronkelijke bron zou uit Italiaanse media komen, hetgeen we niet hebben kunnen achterhalen.
PSV Netwerk
In Brazilie wordt PSV door de zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder Márcio Mossoró genoemd als een van de clubs die interesse heeft getoond. Diverse topclubs in Brazilie worden al enige tijd in verband gebracht met de speler van Paulista, een van de revelaties van het afgelopen jaar in Brazilie. De zaakwaarnemer noemde ook Olympique Lyon als geinteresseerde ploeg.
Nakata is geen goedkope jongen en een matige voetballer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef ASSpirine het volgende:
Met Nakata erbij hebben we dan wel een nieuwe bron van inkomsten...
Maar of dat de bedoeling is
Ono!
Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Beasley gaat na dit jaar naar Racing Santander of Portsmouth denk ik.
Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.
Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben, hoewel hij toch wel veel speeltijd heeft gekregen. Op zich is Beasley een goede voetballer voor PSV. Door het vertrek van Park zal de kans voor hem op een basisplek wel zijn gestegen lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
Beasley moet nog sterker worden. Met zijn fysiek wordt het erg lastig in Engeland.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
dat dachten we ook van Park, je weet het maar nooit dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Nakata, leuk. Mag wel van mij, die maakt PSV niet sterker.
Ik maak me er niet druk om, lieve Feyenoorder, wees niet gerustquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je om zoiets druk maken, dat is pas kinderachtig......
quote:Vice-president Paulista wil dat Márcio Mossoró naar PSV gaat
Of PSV echt daadwerkelijk concreet een bod heeft gedaan op Márcio Mossoró van Paulista is niet geheel duidelijk. De zaakwaarnemer van de aanvallend ingestelde middenvelder schermde gisteren al met de interesse van PSV naast interesse van diverse andere clubs. De vice-president van Paulista zou zijn speler echter het liefst naar PSV willen zien gaan. Dinamo Kiev, Olympique Marseille en PSV zouden interesse hebben getoond net als de Braziliaanse clubs Brasil, Flamengo, Vasco, Fluminense, Corinthians, Santos, Palmeiras en Cruzeiro. Volgens de vice-president kan de Braziliaanse competitie dit soort sterren niet houden. Vandaag liet hij weten te verwachten dat de middenvelder naar PSV gaat. 'Die club heeft een goede ervaring met Braziliaanse spelers en is daarbij een goede opstap en kans om later naar een topclub te gaan. Ons doel is om met PSV te gaan samenwerken, een deel van de rechten te verkopen en later te profiteren van een doorverkoop van de speler.'
Lange tijd werd er gesproken over een samenwerking van PSV met Paulista, die wat betreft de Brazilianen zeer innig zou worden. Voorlopig is daar echter nog nauwelijks iets van totstand gebracht.
Licht, klein, beugelquote:Profiel van Márcio Mossoró
Naam: José Márcio da Costa
Geboortedatum: 04 / 07 / 1983
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 65 kg
Positie: Aanvallende middenvelder.
Clubs: 2003: Paulista FC-SP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |