abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28524046
Heb ik ook nooit gezegd, hij springt alleen in het oog omdat hij één van de eersten was die speelde in het buitenland in een grote competitie.
Kheb em zelf ook niet zoveel zien spelen om een oordeel te vellen.

Kan me er ook schromelijk in vergissen.
pi_28524177
En door zijn rode haar en zijn boekje "De Wijze Spreuken van Nakata".
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28524187
Ik denk dat hij bij PSV weinig toevoegt. Dure jongen en PSV heeft al wat spelers voor het middenveld. Vayrinen, Ferreyra en Simons zijn gehaald, terwijl ze ook nog Beasley en Farfan hebben. Vooral Farfan gaat dit seizoen doorbreken. Die gast is heel erg goed en na dit seizoen niet meer te houden voor PSV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28524335
Beasley gaat na dit jaar naar Racing Santander of Portsmouth denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28524548
Beasley blijft bij PSV denk ik. Hij is niet naar Europa gekomen om bij Santander te ballen natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:33:46 #231
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28524572
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Beasley gaat na dit jaar naar Racing Santander of Portsmouth denk ik.
Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28525156
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Na zijn PSV-tijd zal hij denk ik wel bij dit soort clubs terecht zal komen. Misschien toch een klein stapje hoger. Maar dan moet hij wel niet zo'n wisselvallig seizoen draaien als hij afgelopen jaar heeft gedaan.
Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:02:42 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28528017
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Beasley startte wel vaak op de bank, dat spreekt wel in zij voordeel voor zijn "wisselvallige" seizoen
Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben, hoewel hij toch wel veel speeltijd heeft gekregen. Op zich is Beasley een goede voetballer voor PSV. Door het vertrek van Park zal de kans voor hem op een basisplek wel zijn gestegen lijkt me.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:05:33 #234
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28528130
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Beasley moet nog sterker worden. Met zijn fysiek wordt het erg lastig in Engeland.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28529377
Beasley krijgt dit jaar een nieuwe kans
Ik denk dat hij nog wel een jaartje of 2 blijft
pi_28532293
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Nakata, leuk. Mag wel van mij, die maakt PSV niet sterker.
dat dachten we ook van Park, je weet het maar nooit dus
pi_28533081
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je om zoiets druk maken, dat is pas kinderachtig......
Ik maak me er niet druk om, lieve Feyenoorder, wees niet gerust

Het PSV netwerk weet nog wat te melden over die Mossoró.
quote:
Vice-president Paulista wil dat Márcio Mossoró naar PSV gaat

Of PSV echt daadwerkelijk concreet een bod heeft gedaan op Márcio Mossoró van Paulista is niet geheel duidelijk. De zaakwaarnemer van de aanvallend ingestelde middenvelder schermde gisteren al met de interesse van PSV naast interesse van diverse andere clubs. De vice-president van Paulista zou zijn speler echter het liefst naar PSV willen zien gaan. Dinamo Kiev, Olympique Marseille en PSV zouden interesse hebben getoond net als de Braziliaanse clubs Brasil, Flamengo, Vasco, Fluminense, Corinthians, Santos, Palmeiras en Cruzeiro. Volgens de vice-president kan de Braziliaanse competitie dit soort sterren niet houden. Vandaag liet hij weten te verwachten dat de middenvelder naar PSV gaat. 'Die club heeft een goede ervaring met Braziliaanse spelers en is daarbij een goede opstap en kans om later naar een topclub te gaan. Ons doel is om met PSV te gaan samenwerken, een deel van de rechten te verkopen en later te profiteren van een doorverkoop van de speler.'
Lange tijd werd er gesproken over een samenwerking van PSV met Paulista, die wat betreft de Brazilianen zeer innig zou worden. Voorlopig is daar echter nog nauwelijks iets van totstand gebracht.
quote:
Profiel van Márcio Mossoró

Naam: José Márcio da Costa
Geboortedatum: 04 / 07 / 1983
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 65 kg
Positie: Aanvallende middenvelder.
Clubs: 2003: Paulista FC-SP

Licht, klein, beugel Was cultheld hier nog maar, dan kon hij ons alles over hem vertellen
pi_28533181
We wachten rustig af tot hij er is, Mossoró heeft wel een coole beugel
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:57:56 #239
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28533372
Hij lijkt me nogal klein met zijn 1.69m en ook een behoorlijk lichtgewicht. Ken hem voor de rest niet. Ik had C+ toch niet moeten opzeggen nu ze het Braziliaans kampioenschap uitzenden....
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28533609
Trouwens. Klein, jong, licht, aanvallende middenvelder. Waarom zouden we een tweede Afellay kopen
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:07:51 #241
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28533783
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens. Klein, jong, licht, aanvallende middenvelder. Waarom zouden we een tweede Afellay kopen
Omdat we dan 2 toptalenten hebben
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28534074
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef Djekko het volgende:

[..]

Die zo blessuregevoelig zijn dat ze op jonge leeftijd al afknappen? Ik zie ook veel potentie in Affelay, maar laat hem eerst maar eens een heel seizoen op eredivisieniveau meedraaien.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:18:41 #243
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28534192
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:14 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die zo blessuregevoelig zijn dat ze op jonge leeftijd al afknappen? Ik zie ook veel potentie in Affelay, maar laat hem eerst maar eens een heel seizoen op eredivisieniveau meedraaien.
Verpest het nou niet Afellay gaat het zonder problemen redden En het is Afellay

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28534445
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ik wacht het af Komend jaar kan hem maken of breken (letterlijk ). Kan een hele goede worden
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28534721
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef Djekko het volgende:

[..]

Die allebei nauwelijks aan speelminuten komen dan Haal eerst maar eens een vleugelspeler lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 02:28:25 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28537466
je kan beter 2 goede talenten op één positie hebben dan er maar eentje die vervolgens geblesseerd raakt of stil blijft staan in zijn ontwikkeling
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28541204
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Puur speculatief.
[..]
Nadat VdV meerdere malen naar voren had gebracht niet naar PSV te gaan, bleef men toch aan hem trekken. Niets speculatiefs aan lijkt mij.
quote:
Nee hoor, waarom? Dat dat bij Ajax misschien zo verloopt. PSV is niet met Ajax te vergelijken, leer dat eens. Je club is niet zaligmakend, geloof me. Bij Ajax zouden eigen spelers misschien meer krediet hebben, maar de clubcultuur van PSV is gewoon anders dan die van jullie. Maar het past wel in het hoofdstedelijke plaatje om je eigen situatie als maatgevend te beschouwen, thanks for not letting me down.
[..]

Ook bullshit van de bovenste plank. Van Nistelrooij is een oer-PSV'er geworden, Ronaldo spreekt nog steeds vol lof over PSV en Arjen Robben ziet PSV als 'zijn' club.
2 hele kleine puntjes:

1) Met lof over een club spreken staat niet gelijk aan clubliefde.....

2) Jouw stellingen lijken mij redelijk lastig te onderbouwen, aangezien elk vergelijkingsmateriaal (lees: jeugdspelers) ontreekt. Je kan dan wel lopen mipepen over de hoofdstedelijke arrogantie, maar Ajax is een van de weinige clubs waar je het verschil in benadering van jeugdspelers/aankoop kunt beoordelen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28541249
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef Djekko het volgende:

[..]

voordat hij kan doorbreken bij jullie, staat er een aankoop op zijn plek
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:44:05 #249
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28541521
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:

Nadat VdV meerdere malen naar voren had gebracht niet naar PSV te gaan, bleef men toch aan hem trekken. Niets speculatiefs aan lijkt mij.
Hiddink heeft altijd gezegd VDV nooit te hebben gesproken over een overgang naar PSV. In hoeverre is dat dan blijven trekken?
quote:
2 hele kleine puntjes:

1) Met lof over een club spreken staat niet gelijk aan clubliefde.....

2) Jouw stellingen lijken mij redelijk lastig te onderbouwen, aangezien elk vergelijkingsmateriaal (lees: jeugdspelers) ontreekt. Je kan dan wel lopen mipepen over de hoofdstedelijke arrogantie, maar Ajax is een van de weinige clubs waar je het verschil in benadering van jeugdspelers/aankoop kunt beoordelen.
1) Zeg ik ook niet. aar alleen maar een roze bril ophouden en de gang van zaken als zaligmakend zien, is een ander verhaal. Dat mag jij denken, maar ga dan niet de discussie aan als je niet openstaat voor andere meningen.

2) Dat zeg ik ook: PSV heeft een slechte jeugdopleiding. Je hoort mij nergens praten over hoofdstedelijke arrogantie, wel over jouw weigering je te verdiepen in een andere mening.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:44:36 #250
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28541531
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

voordat hij kan doorbreken bij jullie, staat er een aankoop op zijn plek