Kalou wil niet bij Feyenoord blijven, maar wil wel in Nederland blijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef PirE het volgende:
De Kalou soap gaat maar door:
Uit het AD van vandaag:
[..]
Wat kunnen we hier uit opmaken, het blijft een oppervlakkig statement. Maar het feit dat hij vastbesloten is om in Nederland te blijven maakt de positie van PSV een stuk sterker aangezien Feyenoord weinig optie's heeft als Kalou niet bijtekend.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)quote:Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.
2008 is nog lang. Het lijkt me sterk dat als hij zich zo door blijft ontwikkelen, hij tot die tijd in Nederland gaat blijven. Wellicht een laatste jaar op huurbasis, terwijl hij al onder contract ligt bij een Engelse of Spaanse club.
Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)
En met vertrek (en of dat dan op huurbasis is of niet) naar het buitenland vergooit hij zijn kansen op een Nederlands paspoort.
Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.
Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.
Een speler als Kalou moet zich ontwikkelen in de CL en meedoen voor de titel. Als ik hem was dan zou ik ook nokken bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
Dude, jij redeneert altijd zo erg met oogkleppen op. Kalou wil Champions League en in Nederland blijven. Sim-pel.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
Eerst een paar maanden niet komen en de kampioensfeest missenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe![]()
Ben benieuwd of het jullie lukt Vlaar aan te trekken.
Zou een zeer goede aankoop zijn (helaas)
Vind ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.
quote:Zabaleta ziet transfer naar PSG wel zitten
Espanyol en Paris Saint-Germain zijn de belangrijkste kandidaten om Pablo Zabaleta in te lijven. De aanvoerder van Argentinië onder 20 liet zich erg lovend uit over de Franse club.
'Tijdens het WK heb ik geen contact gehad, maar spelen voor PSG, ja, dat lijkt me erg leuk', verklaarde Zabaleta na de gewonnen finale in Utrecht. De twintigjarige middenvelder staat nog onder contract bij San Lorenzo en de Argentijnse club zegt minimaal vijf miljoen euro te willen ontvangen als transfervergoeding.
'PSG is een grote ploeg, die mij kan overtuigen. Ik wil spelen in een voorname competitie en voor een ambitieuze ploeg. Na mijn terugkeer in Argentinië, zal ik tijdens de komende dagen een beslissing nemen.'
maar zn lijstje was niet meer actueel dat jullie dat nou niet snappenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
Ik zat net wat te bedenken. Inter had interesse in Alex en Chelsea ziet in Adriano een serieuze optie voor de positie als spits. Adriano voldoet aan de eisen voor een Work Permit. Alex niet. Wat als Chelsea nou een boel geld biedt voor Adriana met Crespo & Alex als extra spelers om de deal aantrekkelijk genoeg te maken voor Inter. Inter heeft dan met Crespo een spits die goed uit de voeten kan in de Serie A en ze hebben Alex voor de defensie. Lijkt me een win-win situatie voor beide teams en PSV is dan de grote verliezer.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]
In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.
Cultheld is zelf ook al doorgestreept op de lijst van welkome gasten op het VBL forumquote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe staat het met Dagoberto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |