abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 juli 2005 @ 02:59:14 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28436023
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:58 schreef PyTh het volgende:
03.00 is bij mij nacht ja
mooie tijd he
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 juli 2005 @ 09:32:38 #102
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28437957
Robinho komt dus zeker niet. :|
Gr.
pi_28437962
Nee, dat was al een tijdje duidelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28441572
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef JustJunior het volgende:
Ik blijf nieuws posten hier
[..]

Ik heb de hoop dat Jordi ooit nog op PSV-niveau zal spelen al lang opgegeven eigenlijk. Maar misschien haalt hij het niveau Den Bosch nog wel een keer

onze Jordi
  zondag 3 juli 2005 @ 14:18:38 #105
17328 methodmich
Nummer 10
pi_28443575
Jordi naar Emmen, gezellig. Wel zwaar, met die veeleisende vijf man op de tribune. Hopelijk kan ie het aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28443625
De eerste wedstrijd wordt hij wellicht al op de proef gesteld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:21:06 #107
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28443660
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Jordi naar Emmen, gezellig. Wel zwaar, met die veeleisende vijf man op de tribune. Hopelijk kan ie het aan.
Ik denk het wel. Emmen is denk ik wel een goede club om een herstart van zijn carriere te maken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 3 juli 2005 @ 15:10:57 #108
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445344
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Emmen is denk ik wel een goede club om een herstart van zijn carriere te maken.
Lekker rustig in ieder geval. En een prima team want Emmen heeft een paar leuke aankopen gedaan deze zomer: Bas vd Brink van Utrecht, Veldmate van Groningen, Wolters van AZ, Sergio van Dijk en natuurlijk trainer Jan van Dijk. Het zal me benieuwen hoe Jordi gaat presteren met dat team. Veel slechter dan afgelopen seizoen kan gelukkig niet
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28445435
Bas v/d Brink speelde al voor Emmen toch, net zoals Wolters.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:17:49 #110
17328 methodmich
Nummer 10
pi_28445556
Wolters is nu definitief Emmens eigendom geloof ik. Veldmate hadden ze ook al.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 juli 2005 @ 15:23:57 #111
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445766
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bas v/d Brink speelde al voor Emmen toch, net zoals Wolters.
Emmen heeft vd brink wel een gehuurd geloof ik ja, maar was geen eigendom van emmen. Wolters idem. Die laatste heeft een goeie lange pass en vrije trap in z'n benen trouwens.
pi_28445797
Ze speelden er vorig seizoen ook al, verder heeft Emmen zich niet echt spectaculair versterkt vind ik. Het gaat een lastig seizoen worden voor Emmen.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:28:49 #113
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28445914
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze speelden er vorig seizoen ook al, verder heeft Emmen zich niet echt spectaculair versterkt vind ik. Het gaat een lastig seizoen worden voor Emmen.
No offence, maar voor een eerste divisie club vind ik die 5 spelers die ik opnoemde echt wel spectaculair voor een club die vorig jaar bijna werd opgeheven. ze hadden een selecite van 15 man en eindigde als laatste in de GG als Fortuna die strafpunten niet had gekregen. ben best wel verbaasd dat ze zoveel leuke spelers hebben weten aan te trekken.
pi_28445950
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:28 schreef Spideyman het volgende:

[..]

No offence, maar voor een eerste divisie club vind ik die 5 spelers die ik opnoemde echt wel spectaculair voor een club die vorig jaar bijna werd opgeheven. ze hadden een selecite van 15 man en eindigde als laatste in de GG als Fortuna die strafpunten niet had gekregen. ben best wel verbaasd dat ze zoveel leuke spelers hebben weten aan te trekken.
Sergio van Dijk, Mark Veldmate, Jordi Hoogstrate en Moerad. Als je vorig seizoen laatste bent geworden dan ga je opnieuw een zwaar seizoen tegemoet. Nacompetitie zit er echt niet in voor Emmen, dan hebben andere teams toch echt meer kwaliteit.
  zondag 3 juli 2005 @ 19:20:05 #115
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28451912
Kan iemand me vertellen waar het PSV-topic gebleven is?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28452737
hier
  zondag 3 juli 2005 @ 21:00:47 #117
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28455077
Robinho definitief naar Madrid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Spideyman op 04-07-2005 12:23:45 ]
  zondag 3 juli 2005 @ 21:09:10 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28455332
En Gerald lijkt nu eindelijk naar Heracles Almelo te komen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 3 juli 2005 @ 21:12:50 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28455452
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:09 schreef Zapper het volgende:
Sibon blij, PSV blij, Heracles blij
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 3 juli 2005 @ 21:14:45 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28455518
Zapper blij
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 4 juli 2005 @ 09:29:59 #121
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28466764
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat was al een tijdje duidelijk.
Ik bedoel dat ie nu definitief bij Madrid heeft getekend.
Gr.
pi_28471120
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:09 schreef Zapper het volgende:
Dan moet Vennegoor zijn contract wel verlengen.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:33:36 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28471722
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:
Robinho definitief naar Madrid.
dan hebben jullie nog kans
  maandag 4 juli 2005 @ 12:36:51 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28471862
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:33 schreef twi het volgende:

[..]

dan hebben jullie nog kans
hehe

Ben benieuwd of het jullie lukt Vlaar aan te trekken.
Zou een zeer goede aankoop zijn (helaas)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 4 juli 2005 @ 13:42:10 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28474668
De Kalou soap gaat maar door:

Uit het AD van vandaag:
quote:
Kalou twijfelt

Salomon Kalou haalde zich vorige week de woede van de Feyenoord-leiding op de hals. Hij sprak openlijk over zijn wens naar PSV te vertrekken.

Daar kwam hij later op terug, maar zaterdag liet de Ivoriaan bij Radio Rijnmond doorschemeren weinig zin te hebben in Feyenoord.

Wil je naar PSV?
Kalou: ,,Iedereen weet wat ik wil. Meer kan ik niet zeggen, voor commentaar moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn.''
Sta je op 14 augustus bij Feyenoord in de basis?
,,Dat kan ik niet zeggen, in het voetbal is zo veel mogelijk.''
Je wilt niet zeggen dat je in Rotterdam blijft?
,,Het is niet zeker of ik blijf. In het voetbal is niets zeker. Ik weet niet wat er de komende tijd gaat gebeuren.''
Vertrek je misschien naar een buitenlandse club?
,,Nee, ik wil ooit voor het Nederlands elftal spelen. Dus dan moet ik in Nederland blijven voetballen.''
Wat kunnen we hier uit opmaken, het blijft een oppervlakkig statement. Maar het feit dat hij vastbesloten is om in Nederland te blijven maakt de positie van PSV een stuk sterker aangezien Feyenoord weinig optie's heeft als Kalou niet bijtekend.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28477242
Ik maak me er momenteel niet zo druk meer om
De grootste teleurstelling heb ik nog niet helemaal kunnen verwerken, Park...

Nu ga ik niet meer hopen of speculeren (denk ik)
pi_28478644
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef PirE het volgende:
De Kalou soap gaat maar door:

Uit het AD van vandaag:
[..]

Wat kunnen we hier uit opmaken, het blijft een oppervlakkig statement. Maar het feit dat hij vastbesloten is om in Nederland te blijven maakt de positie van PSV een stuk sterker aangezien Feyenoord weinig optie's heeft als Kalou niet bijtekend.
Kalou wil niet bij Feyenoord blijven, maar wil wel in Nederland blijven.
Feyenoord wil Kalou niet kwijt, maar als ze hem niet verkopen dan zitten ze met een ontevreden speler die volgend jaar gratis de deur uit zal wandelen.

You do the math.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:55:42 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28479540
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:03:56 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28479868
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Over twee jaar, CMT, z'n contract loopt nog tot 2007. Punt is dat 'ie pas in 2008 een Nederlands paspoort kan aanvragen.
pi_28480734
3 jaartjes bij PSV zou dat dan betekenen
pi_28480826
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef twi het volgende:
Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.

2008 is nog lang. Het lijkt me sterk dat als hij zich zo door blijft ontwikkelen, hij tot die tijd in Nederland gaat blijven. Wellicht een laatste jaar op huurbasis, terwijl hij al onder contract ligt bij een Engelse of Spaanse club.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:32:40 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28481011
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Twee jaar dan. Dat scheelt wel wat, maar feit blijft dat Feyenoord zit met een ontevreden speler die gratis de deur uit gaat wandelen.

2008 is nog lang. Het lijkt me sterk dat als hij zich zo door blijft ontwikkelen, hij tot die tijd in Nederland gaat blijven. Wellicht een laatste jaar op huurbasis, terwijl hij al onder contract ligt bij een Engelse of Spaanse club.
Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)
En met vertrek (en of dat dan op huurbasis is of niet) naar het buitenland vergooit hij zijn kansen op een Nederlands paspoort.
pi_28481327
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als hij bij feyenoord blijft verwacht ik niet zo'n gigantische progressie (met alle respect)
En met vertrek (en of dat dan op huurbasis is of niet) naar het buitenland vergooit hij zijn kansen op een Nederlands paspoort.
Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28481428
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij Feyenoord zal het gehele spel op hem afgestemd worden, teriwjl hij bij PSV wsl een van de 11 zal zijn. Goede kansen om zich tot een uitblinker te ontpoppen in Rdam dus volgens mij.
Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.
pi_28481530
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij een Europese topclub is hij ook gewoon 1 van de 11.
Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28481830
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Daarom moet ie ook gewoon in Rotterdam blijven. Feyenoord moet hem aan zijn contract houden en hopen op een Trabelsi-ontknoping.
Een speler als Kalou moet zich ontwikkelen in de CL en meedoen voor de titel. Als ik hem was dan zou ik ook nokken bij Feyenoord.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:57:02 #137
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28481872
quote:

[..]

Dude, jij redeneert altijd zo erg met oogkleppen op. Kalou wil Champions League en in Nederland blijven. Sim-pel.
pi_28482485
quote:

[..]

Eerst een paar maanden niet komen en de kampioensfeest missen en maanden later weer terugkomen
pi_28483212
Jong-PSV moet in de 1e ronde van AC tegen NSO
pi_28483782
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

hehe

Ben benieuwd of het jullie lukt Vlaar aan te trekken.
Zou een zeer goede aankoop zijn (helaas)
Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.
pi_28484174
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik vind dat PSV Vlaar ook moet proberen te halen.
Vind ik ook Kan hij dit seizoen zijn speelminuutjes meepakken als Bouma weer eens een pijntje heeft. Als Alex dan verkast kan Vlaar het overnemen

Streep nog maar een Zuid-Amerikaan van het lijstje van cultheld weg Misschien dat Ferreyra een goed woordje kan doen, maar ik denk dat een van de belangrijkere spelers van Argentinië U20 sowieso niet naar PSV zal gaan.
quote:
Zabaleta ziet transfer naar PSG wel zitten

Espanyol en Paris Saint-Germain zijn de belangrijkste kandidaten om Pablo Zabaleta in te lijven. De aanvoerder van Argentinië onder 20 liet zich erg lovend uit over de Franse club.

'Tijdens het WK heb ik geen contact gehad, maar spelen voor PSG, ja, dat lijkt me erg leuk', verklaarde Zabaleta na de gewonnen finale in Utrecht. De twintigjarige middenvelder staat nog onder contract bij San Lorenzo en de Argentijnse club zegt minimaal vijf miljoen euro te willen ontvangen als transfervergoeding.

'PSG is een grote ploeg, die mij kan overtuigen. Ik wil spelen in een voorname competitie en voor een ambitieuze ploeg. Na mijn terugkeer in Argentinië, zal ik tijdens de komende dagen een beslissing nemen.'

maandag 4 juli 2005 @ 18:27:59 #142
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28484500
Misschien is het maar goed ook die gast deed me sowieso teveel aan Bosvelt denken
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_28486611
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juli 2005 @ 21:12:00 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28490263
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
De hele lijst van cultheld is al doorgestreept, op Rósicky na. Die heeft nog niet afgezegd.
maar zn lijstje was niet meer actueel dat jullie dat nou niet snappen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28492167
quote:
Er is nog hoop.

Ik denk trouwens dat het middenveld wat er nu staat lekker lang mee kan gaan. Nu hebben we Cocu als de man met ervaring, met daarnaast waarschijnlijk Simons en Vayrinnen. Als Cocu na volgend seizoen stopt (?) of aftakelt, dan kan Simons die rol overnemen. Afellay is dan in de luwte klaargestoomd voor een basisplaats, en Vayrinnen is ook weer een jaartje verder .Die drie komen op mij niet over als spelers die snel zullen vertrekken bij PSV

In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.

De voorhoede zal traditiegetrouw na volgend seizoen wel weer overhoop liggen. Als naar verwachting Farfan een stormachtige ontwikkeling doormaakt, en Beasly het niet waar kan maken, zullen die twee wel vertrekken (Beasly niet zo snel waarschijnlijk). Vennegoor mag van mij nog heel lang blijven, vind ik een heel nuttige speler
  maandag 4 juli 2005 @ 22:23:55 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28493109
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.
Ik zat net wat te bedenken. Inter had interesse in Alex en Chelsea ziet in Adriano een serieuze optie voor de positie als spits. Adriano voldoet aan de eisen voor een Work Permit. Alex niet. Wat als Chelsea nou een boel geld biedt voor Adriana met Crespo & Alex als extra spelers om de deal aantrekkelijk genoeg te maken voor Inter. Inter heeft dan met Crespo een spits die goed uit de voeten kan in de Serie A en ze hebben Alex voor de defensie. Lijkt me een win-win situatie voor beide teams en PSV is dan de grote verliezer.

Bovenstaand is slechts een speculatie van mijn kant, en ik weet niet hoe solid de deal tussen PSV en Chelsea is betreffende Alex, maar in de voetballerij is alles mogelijk om Kalou te quoten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 4 juli 2005 @ 22:27:07 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28493249
Lurkt Pipo_De_Clown hier nog?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:25:40 #148
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28495630
quote:
Cultheld is zelf ook al doorgestreept op de lijst van welkome gasten op het VBL forum
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28495664
Hoe staat het met Dagoberto?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:39:20 #150
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28496186
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe staat het met Dagoberto?
Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.
pi_28496237
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.

Anders komt Pato wellicht.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:25:57 #152
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28498022
interessant stukje op PSV netwerk
quote:
Kalou wil namelijk heel graag naar PSV en na een eerste afwijzing van Feyenoord leek het erop dat Feyenoord alsnog akkoord zou gaan met PSV (ze waren dan ook heel dicht bij een akkoord). Maar dit is niet doorgegaan nadat er alsnog concrete belangstelling kwam voor zowel Kuijt als Castelen. Castelen zou in de belangstelling staan van Auxerre en Tottenham Hotspur en, Kuijt zou (zoals eerder al bekend) door Liverpool worden gevolgd en er zou al sprake zijn van een concreet bod.

Hierdoor zou Feyenoord de onderhandelingen met PSV voor onbepaalde tijd stopgezet hebben, hierop heeft Kalou en zijn zaakwaarnemer (die al eerder had laten weten zijn contract bij Feyenoord niet te verlengen) bij de club aangeklopt om te vragen om duidelijkheid. Dit zou hoog zijn opgelopen, zo hoog zelfs dat de zaakwaarnemer van Kalou met hogere middelen (gerecht) heeft gedreigd. Wat hierna is gebeurd is niet echt bekend maar het heeft er alles van weg dat Kalou aan de ene kant zo snel mogelijk Feyenoord wil verlaten en dat zo hier en daar ook laat doorschemeren (deels bewust om wat te forceren). Aan de andere kant wil Kalou zijn eigen ruiten niet ingooien omdat de kans gewoon bestaat dat hij volgend jaar nog in de Kuip speelt, en dat het dan niet verstandig is om Feyenoord voor rotte vis uit te maken lijkt wel duidelijk (vooral naar het publiek toe).

Het is dus sowieso afwachten maar het feit dat het al rond is zoals hier ene 7Ronaldo7 verkondigd kan ik verwerpen met informatie van goed ingelichte mensen..Ik kan sowieso zeggen dat Hiddink WEL al met Kalou gesproken heeft en dat er een soort van mondeling akkoord ligt tussen de speler en de club, hij wil wel...zelfs dolgraag. Maar Feyenoord zou geen speler meer hoeven te verkopen als ze Kuijt voor 9 miljoen (naar verluid) aan Liverpool verkopen...laat staan als ook Castelen vertrekt.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:27:40 #153
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28498085
Hmm.. interessant inderdaad Maar Kuyt voor 9 miljoen laten vertrekken zou een lachertje zijn. Dan hoeft Kalou ook niet zoveel op te brengen. Denk ook niet dat ze hem voor zó weinig laten vertrekken.

Overigens meldt die 7ronaldo7 gast dat het al rond is Voor zover dat betrouwbaar is
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 00:38:14 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28498470
Robinho had dus gewoon bij ons kunnen spelen en nu gaat hij voor een hele berg geld naar Real
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28499077
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
Robinho had dus gewoon bij ons kunnen spelen en nu gaat hij voor een hele berg geld naar Real
het draait alleen maar om geld
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:58:50 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28499098
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

het draait alleen maar om geld
echt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28502277
Kuijt voor maar 9 miljoen

Dat zou ik een domme actie van Feyenoord vinden. Voor die man kunnen ze echt wel meer vangen en zonder hem stelt Feyenoord echt niets meer voor. Goor vertrekt ook zeker, want die heeft het verbruid. Nu maar hopen dat ze ook inzien dat Kalou niet te behouden valt...
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:53:13 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28502344
quote:
PSV beraadt zich over Kalou
Door Paul van den Bosch
PSV beslist een dezer dagen of het een laatste poging waagt Feyenoorder Salomon Kalou binnen te halen.
Vorige week beëindigde de Rotterdamse club de besprekingen. Omdat PSV toch een topaanvaller wil vastleggen, heeft het de hoop op Kalou nog niet opgegeven. Volgens voorzitter Rob Westerhof heeft zijn club een paar dagen radiostilte ingebouwd, omdat de pas 19-jarige de afgelopen week tussen verschillende emoties werd geslingerd.

,,We beslissen op korte termijn of we alsnog een bod op Kalou doen of dat we hem uit ons hoofd zetten'', aldus Westerhof. ,,In dat geval wenden we ons tot de andere kandidaat op ons lijstje.'' Die naam wil hij niet prijsgeven. Feyenoord denkt dat PSV de transfersom, circa ¤15 miljoen, niet wil betalen.

Kalou speelde gisteravond één helft als Feyenoorder tegen zondag-tweedeklasser Alphense Boys. De Rotterdamse club speelde slecht en boekte een minieme zege, 1-0.
Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:15:48 #159
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28502642
15 is inderdaad wel erg veel, daar kun je wel wat anders leuks voor kopen. (15 Sibonnen bijvoorbeeld).
Gr.
pi_28503886
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.
15 miljoen is wel belachelijk veel voor Kalou zeg, de helft lijkt me meer dan redelijk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:25:46 #161
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28503919
*zucht* blijft die soap nu door gaan ??
Hij komt niet... te duur... feyenoord wilt niet enz enz...
Ik heb de hoop alleen op gegeven.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:44:53 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28504331
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Er is nog hoop.

Ik denk trouwens dat het middenveld wat er nu staat lekker lang mee kan gaan. Nu hebben we Cocu als de man met ervaring, met daarnaast waarschijnlijk Simons en Vayrinnen. Als Cocu na volgend seizoen stopt (?) of aftakelt, dan kan Simons die rol overnemen. Afellay is dan in de luwte klaargestoomd voor een basisplaats, en Vayrinnen is ook weer een jaartje verder .Die drie komen op mij niet over als spelers die snel zullen vertrekken bij PSV

De voorhoede zal traditiegetrouw na volgend seizoen wel weer overhoop liggen. Als naar verwachting Farfan een stormachtige ontwikkeling doormaakt, en Beasly het niet waar kan maken, zullen die twee wel vertrekken (Beasly niet zo snel waarschijnlijk). Vennegoor mag van mij nog heel lang blijven, vind ik een heel nuttige speler
Goeie redenering. In principe staat er een prima elftal voor nu en in de toekomst ook met 1 of 2 aankopen. Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:52:08 #163
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504495
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* blijft die soap nu door gaan ??
Hij komt niet... te duur... feyenoord wilt niet enz enz...
Ik heb de hoop alleen op gegeven.
Is inderdaad het beste, komt Kalou wel is het mooi meegenomen.
Zo niet niks aan de hand.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:52:14 #164
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28504498
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Op papier wel ja, maar zoals we weten zegt dat niet veel.

Het verbaasd me dat ze bij Feyenoord niet wat harder hun best doen om kalou en Kuijt the houden en de verdediging dicht te timmeren. Volgens mij zou die club met een paar fatsoenlijke aankopen en 2 topspitsen meteen hoge ogen gooien in de titelstrijd.

Dat ze niet ruim in het geld zitten weet ik ook wel, maar juist als je 2 van zulke toppers van spitsen hebt moet het toch wel mogelijk zijn om wat investeerders/sponsors te vinden om de rest van de selectie wat meer op peil te brengen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:53:21 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504519
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Zonder enige twijfel
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:58:04 #166
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28504623
Kalou komt niet, dat kan Wotte gewoon niet verkopen aan de eigen aanhang. Ik denk dat het zo blijft zoals het nu is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:03:01 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28504736
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Kalou komt niet, dat kan Wotte gewoon niet verkopen aan de eigen aanhang. Ik denk dat het zo blijft zoals het nu is.
Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 12:11:00 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28506513
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
idd dus Feyenoord zit in een lastige positie ze kunnen het bijna nooit goed doen.

maarja we zien wel, ben wel benieuwd wie de volgende op de lijst is, duidelijk is dat er een vervanger voor Park wordt gehaald
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:28:36 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507042
Ik denk dat de selectie zo blijft, misschien dat er nog een talentje bij komt.

Nieuw:
Timmy Simons (Club Brugge), Osmar Ferreyra (CSKA Moskou), Mika Väyrynen (Heerenveen), Goessens (eigen jeugd)
Weg:
Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (Milan), Ji-sung Park (Manchester United), Arvid Smit (Willem II, verhuurd)

Dan hebben we:
Doel
Gomes, Zoetebier, Coe

Verdediging
Lucius, Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lee, Goessens (evt. Cocu, Ferreyra en Simons indien nodig)

Middenveld
Cocu, Väyrynen, Simons, Afellay, De Jong, Ferreyra (evt. Lucius indien nodig)

Aanval
Robert, Vennegoor of Hesselink, Beasley, Farfán, Vonlanthen, Sibon

De spelers Takak, Van der Schaaf, Fehér, Colin en Lamey zitten in principe niet bij het eerste.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:31:18 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28507150
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Precies. Feyenoord kan wel de grote boze club uithangen in deze zaak, maar eigenlijk heeft Feyenoord totaal geen controle hierover. Op dit moment wil/gaat Kalou niet naar het buitenland wat eigenlijk zou betekenen dat zijn waarde minder hoog is. Hij kan eventueel pas over 3 jaar verkocht worden aan het buitenland en 3 jaar is behoorlijk lang in het hedendaagse voetbal. Jammergenoeg voor Feyenoord loopt zijn contract over 2 jaar af. Kalou/Feyenoord heeft dan, tot die tijd eigenlijk maar 3 optie's:
-Nu of zomer 2006 verkopen aan een Nederlandse club (Ajax of PSV)
-2 jaar houden en hem dan transfervrij laten gaan
-Overtuigen om bij te tekenen.

Feyenoord zit in een behoorlijk lastige situatie. De meeste supporters denken op korte termijn en zijn echt niet bezig met een eventueel transfervrij vertrek van Kalou over 2 jaar. Kalou is volgend jaar al een stuk minder waard met een contract wat met een jaar afloopt. Feyenoord wil denk ik wel verkopen omdat er echt geen geld is om spelers te halen en ze moeten wat aangezien deze groep gewoon niet goed genoeg is. Het bedrag wat ze ontvangen voor Kalou (ergens tussen de 5 en 10 miljoen is al veel) kunnen ze dan weer investeren in een paar waardeloze spelers waarvan ze er al zoveel hebben rondlopen....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:37:28 #171
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28507412
Sibon gaat weg DD, en PSV gaat écht nog wel spelers kopen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:41:51 #172
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507585
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Zapper het volgende:
Sibon gaat weg DD, en PSV gaat écht nog wel spelers kopen.
Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28507869
Sibon gaat naar Almelo.
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:53:27 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28508048
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sibon gaat naar Almelo.
Waar heb je dat gelezen???
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:55:05 #175
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28508111
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sibon gaat naar Almelo.
Bron?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:58:11 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28508215
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
Bron?
Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.
pi_28508472
Waarom worden spelers als Arvid Smit nog verhuurd Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet aan kunnen haken bij PSV. Fehèr, Colin, Lamey, Van der Schaaf idem. Takak zou ik er opzich bij willen hebben, maar het middenveld is al druk bezet. Lamey vind ik op zich goed genoeg voor een reserverol, maar ik dacht meegekregen te hebben dat hij weg wilt, onrust stookt enzo. Oprotten dus

Waarom kunnen die spelers, die geen enkele kans maken om nog een nuttige bijdrage te gaan leveren, niet gewoon voor een spotprijs verkocht worden. Twee voor de prijs van één ofzo. Nu kosten ze ons alleen maar geld (salaris), terwijl je er níets voor terugkrijgt Gewoon dumpen voor een paar ton die boys.

Lekker naar een smalle selectie, waarbij de eerste 25 (?) spelers nauwelijks voor elkaar onderdoen Bij extreme hoeveelheden blessures en schorsingen gooi je gewoon een jeugdspeler voor de leeuwen. Want om nou salaris te betalen aan een grootverdiender als van der Schaaf, die per seizoen misschien 15 minuten zal meeballen, vind ik echt weggegooid geld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:17:42 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28508979
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.
ja naar sparta als ze persoonlijk rondkomen en er komt nog een speler bij volgens de voorzitter want hij zegt dat als Kalou niet komt ze naar de volgende op t lijstje gaan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:20:12 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28509086
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Waarom worden spelers als Arvid Smit nog verhuurd Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet aan kunnen haken bij PSV. Fehèr, Colin, Lamey, Van der Schaaf idem. Takak zou ik er opzich bij willen hebben, maar het middenveld is al druk bezet. Lamey vind ik op zich goed genoeg voor een reserverol, maar ik dacht meegekregen te hebben dat hij weg wilt, onrust stookt enzo. Oprotten dus
dan moet er wel een club zijn die hem wil kopen. En Lamey vind k bij lange na niet goed genoeg voor PSV net als Takak
quote:
Waarom kunnen die spelers, die geen enkele kans maken om nog een nuttige bijdrage te gaan leveren, niet gewoon voor een spotprijs verkocht worden. Twee voor de prijs van één ofzo. Nu kosten ze ons alleen maar geld (salaris), terwijl je er níets voor terugkrijgt Gewoon dumpen voor een paar ton die boys.

Lekker naar een smalle selectie, waarbij de eerste 25 (?) spelers nauwelijks voor elkaar onderdoen Bij extreme hoeveelheden blessures en schorsingen gooi je gewoon een jeugdspeler voor de leeuwen. Want om nou salaris te betalen aan een grootverdiender als van der Schaaf, die per seizoen misschien 15 minuten zal meeballen, vind ik echt weggegooid geld.
bij verhuur zullen de clubs waarschijnlijk een groot deel van het salaris overnemen en waarom nu voor nix weg doen?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 13:21:28 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28509136
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.
van der schaaf er voor niets bij hebben daar in Almelo
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:29:21 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28509421
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
van der schaaf er voor niets bij hebben daar in Almelo
Nee we hebben Wuytens al
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:51:30 #182
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28510320
Sibon gaat dus in 2 jaar van Heerenveen naar Heracles, doet ie ook niet echt goed.
Gr.
pi_28510689
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef Goldboy het volgende:
Sibon gaat dus in 2 jaar van Heerenveen naar Heracles, doet ie ook niet echt goed.
Nee, in één jaar van PSV naar Heracles is een goede stap
pi_28510835
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
bij verhuur zullen de clubs waarschijnlijk een groot deel van het salaris overnemen en waarom nu voor nix weg doen?
Als je ze voor een schijntje wegdoet, dat krijg je een schijntje en hoef je géén salaris te betalen. Als je ze verhuurt krijg je geen transfergeld, en betaal je een deel van het salaris. Wat is nou de betere oplossing?

Als er nou hoop was dat zo'n speler opeens een opleving zou krijgen en toch het PSV-niveau aankon, dan snap ik verhuur. Bijvoorbeeld de Robben-constructie. Maar deze spelers zullen nooit of te nimmer bij PSV aanhaken, dus waarom dan verhuur?

Over de kwaliteit van een speler kunnen meningen natuurlijk altijd verschillen Ik vind dat Takak in de voorbereiding vorig seizoen, en bij RKC leuke dingen heeft laten zien. Als we hem hier laten, en speeltijd gunnen (wat met dit middenveld niet zal gebeuren), dan kan hij wel zo iemand als John de Jong worden denk ik.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:38:12 #185
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28511976
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan moet er wel een club zijn die hem wil kopen. En Lamey vind k bij lange na niet goed genoeg voor PSV net als Takak
Waar baseer jij je oordeel over Takak precies op?
Heb die gast in het echt zien voetballen en kan je vertellen dat p$v dit soort eigen talenten juist zou moeten koesteren ipv zo de deur uit flikkeren.
Die gast kan enorm goed voetballen en heeft ook nog eens een goede mentaliteit.
Bij p$v heb ik hem nog nooit een kans en zelfs geen kansje zien krijgen en bij elke club waar hij tijdens een verhuurperiode heeft gespeeld was hij een van de beste spelers. Dat is verrotte knap als je middenin een seizoen bij een mindere ploeg ineens moet gaan staan. Dan heb je ballen !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:40:06 #186
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28512060
Wat stoer, jij typt p$v
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:40:29 #187
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28512068
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Waar baseer jij je oordeel over Takak precies op?
Heb die gast in het echt zien voetballen en kan je vertellen dat p$v dit soort eigen talenten juist zou moeten koesteren ipv zo de deur uit flikkeren.
Die gast kan enorm goed voetballen en heeft ook nog eens een goede mentaliteit.
Bij p$v heb ik hem nog nooit een kans en zelfs geen kansje zien krijgen en bij elke club waar hij tijdens een verhuurperiode heeft gespeeld was hij een van de beste spelers. Dat is verrotte knap als je middenin een seizoen bij een mindere ploeg ineens moet gaan staan. Dan heb je ballen !
Begin nu eens eerst met het gewoon schrijven van PSV...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:51:18 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28512426
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Je vergeet voor het gemak iets belangrijks. Een PSV-salaris (dus wat deze jongens bij PSV verdienen) is voor veel andere Nederlandse ploegen niet te betalen. PSV wil spelers als bv. van der Schaaf kwijt en van der Schaaf gaat natuurlijk niet zomaar ergens anders voetballen voor half geld (zou ik ook niet doen).

Met een huurconstructie ben je minder kwijt aan salaris en de hurende club heeft er een speler bij en hoeft geen transfersom neer te leggen. Het voordeel voor PSV zit hem ook in het feit dat de speler meer speeltijd krijgt wat hem weer meer in de picture brengt bij andere clubs.

Een speler dumpen is kapitaalvernietiging. Je zal net zien dat hij ergens transfervrij gaat ballen en de sterren van de hemel speelt. Verhuren is dan altijd nog de beste optie zolang een speler een restwaarde heeft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:54:01 #189
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28512547
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Begin nu eens eerst met het gewoon schrijven van PSV...
'k zie niet in waarom. 't Is niet mijn club en gezien hun handelen afgelopen seizoen en ook weer dit seizoen mbt spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen vind ik het $-club waar ik weinig symphatie voor kan opbrengen. Omdat ik wel een duidelijk vraag heb die betrekking heeft op deze club heb ik deze geposted in dit topic. Anders was ik er lekker buiten gebleven, maar ik verbaas me als buitenstaander over deze gang van zaken en het gebrek aan kritiek erop (sterker nog zelfs instemming) van de eigen fans. Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:11:07 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28513156
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

'k zie niet in waarom. 't Is niet mijn club en gezien hun handelen afgelopen seizoen en ook weer dit seizoen mbt spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen vind ik het $-club waar ik weinig symphatie voor kan opbrengen. Omdat ik wel een duidelijk vraag heb die betrekking heeft op deze club heb ik deze geposted in dit topic. Anders was ik er lekker buiten gebleven, maar ik verbaas me als buitenstaander over deze gang van zaken en het gebrek aan kritiek erop (sterker nog zelfs instemming) van de eigen fans. Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
Brugge en Feyenoord werden het niet eens over de transfersom. PSV en Brugge kwamen er wel. Dat Simons niet naar Feyenoord is alleen maar het gevolg van een gebrek aan daadkracht van Feyenoord kant. De verkopende club kiest voor de hoogste bieder, dat was PSV.

Daarnaast kent Ajax veel meer een jeugdcultuur dan PSV. Ajax drijft voornamelijk op een hele goede jeugdopleiding. PSV heeft, in Nederland dan, het beste scouting-netwerk voor buitenlandse spelers. Beide clubs hebben een totaal andere werkwijze om hun doel te bereiken en je kan ze ook niet vergelijken met elkaar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:16:37 #191
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28513318
Eigenlijk wil ik ze niet vergelijken, maar alleen benadrukken wat ik zo raar vind.
Is er een talent krijgt ie geen kans, maar wordt ie vrolijk vervangen door een belg
Dat deze belg ook nog eens in de belangstelling staat van een concurrent en de interesse die men getoond heeft in vPersie, VdV etc geeft alleen maar aan dat men ondanks de goede scouting in het buitenland vooral oog heeft voor de binnenlandse talenten van de grote concurrenten.
En hierdoor vallen de eigen talenten buiten de boot wat mijns inziens in het geval van Takak onterecht is. Ook al weet een fan me hier te vertellen dat Takak terecht weg moet alleen de redenen hierachter is mij een raadsel.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:26:48 #192
108367 Gallorini
über alles..
pi_28513706
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef sqlsmurft het volgende:
Eigenlijk wil ik ze niet vergelijken, maar alleen benadrukken wat ik zo raar vind.
Is er een talent krijgt ie geen kans, maar wordt ie vrolijk vervangen door een belg
Dat deze belg ook nog eens in de belangstelling staat van een concurrent en de interesse die men getoond heeft in vPersie, VdV etc geeft alleen maar aan dat men ondanks de goede scouting in het buitenland vooral oog heeft voor de binnenlandse talenten van de grote concurrenten.
En hierdoor vallen de eigen talenten buiten de boot wat mijns inziens in het geval van Takak onterecht is. Ook al weet een fan me hier te vertellen dat Takak terecht weg moet alleen de redenen hierachter is mij een raadsel.
Precies..!!

Kuch*Huntelaar*kuch.
Had de ideale spits rond Jantje geweest imo.
Hoi mam..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:28:59 #193
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28513788
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sqlsmurft het volgende:

Bij ajax zou de trainer een probleem met de fans hebben als hij op die manier eigen jeugd afserveert, maar jullie juichen het toe en hebben liever een belg omdat hij anders bij de concurrent gespeeld had.
Owww daarom had het ajaxpubliek problemen met Koeman, Adriaanse, Wouters, Van Gaal en Olsen. Ze lieten de jeugd niet goed doorstromen

Wat een onzin zeg. Heb je enig idee hoe tevreden heel Eindhoven en omstreken is met de aankopen die Hiddink heeft gedaan? Het gaat om de club waar je achter staat! Ik kan prima genieten van een meedogenloze tackle van Alex, een rush van Lee of een pingelactie van Farfán. 100.000 keer liever dat en daarmee in de halve finale van de CL komen dan vast blijven houden aan starre dogma's als 4-3-3 en 'de jeugd de kans geven' (ook al zijn ze nog niet aan het niveau toe.)

En wat brengt jeugd nou op als je een Kluivert, Davids, Seedorf, Musampa, Wooter, Quincy en ga zo maar door gratis en voor niets de deur uit laat lopen na 2 seizoenen voetballen in Nederland?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:00 #194
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28513826
Ik vind het van weinig respect betuigen, maar goed dat zal wel aan mij liggen.

Takak is aanvallend prima maar verdedigend een 0, verder is hij tactisch veel te slecht voor PSV. Oftewel: hij komt tekort. Simons stond vorig jaar al op een shortlist van PSV maar was toen niet aan de orde omdat zowel Vogel als Van Bommel bleven. Dat Feyenoord interesse in hem toonde is niet vreemd, toen Feyenoord en Brugge er niet uitkwamen heeft PSV alsnog toegehapt. Niks raars aan.

En dat dingen bij Ajax anders gaan dan bij PSV is al jaren bekend. Voor jou is een talent alles, omdat je voor Ajax bent. Ik zie liever een speler die beter is dan geforceerd een talent brengen omdat het iemand uit de eigen jeugd is. Ik vind dat de jeugdopleiding meer moet brengen, maar de investering daarin is in volle gang en zal de komende jaren meer vruchten gaan afwerpen.

En logisch dat PSV interesse heeft in de talenten van de Nederlandse concurrenten: andere spelers kunnen het niveau (Robbens uitgezonderd) gewoonweg niet aan. Waarom zou je dan niet bij Ajax en PSV gaan kijken? Zo'n Gentlemens Agreement zegt me geen fluit.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:29 #195
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28513839
Lezen we het nog, DD?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:58 #196
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28513856
Een CL Spideyman.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:31:33 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28513877
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef sqlsmurft het volgende:
Zowel van Persie als VDV zaten op een zijspoor bij hun clubs, dat kun je niet ontkennen. Interesse tonen in een spelen is niet verboden, zeker niet als deze speler in onmin leeft met zijn trainer/bestuur.

Ajax zat in de jaren 90 ook achter Ronaldo aan, daar hoor je niemand over.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:33:22 #198
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28513946
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Een CL Spideyman.
hehe, touché.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:35:05 #199