quote:Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop snel wat te horen van mijn bron Guus Geluko. Zal dan gelijk een update posten.
quote:Kalou wil namelijk heel graag naar PSV en na een eerste afwijzing van Feyenoord leek het erop dat Feyenoord alsnog akkoord zou gaan met PSV (ze waren dan ook heel dicht bij een akkoord). Maar dit is niet doorgegaan nadat er alsnog concrete belangstelling kwam voor zowel Kuijt als Castelen. Castelen zou in de belangstelling staan van Auxerre en Tottenham Hotspur en, Kuijt zou (zoals eerder al bekend) door Liverpool worden gevolgd en er zou al sprake zijn van een concreet bod.
Hierdoor zou Feyenoord de onderhandelingen met PSV voor onbepaalde tijd stopgezet hebben, hierop heeft Kalou en zijn zaakwaarnemer (die al eerder had laten weten zijn contract bij Feyenoord niet te verlengen) bij de club aangeklopt om te vragen om duidelijkheid. Dit zou hoog zijn opgelopen, zo hoog zelfs dat de zaakwaarnemer van Kalou met hogere middelen (gerecht) heeft gedreigd. Wat hierna is gebeurd is niet echt bekend maar het heeft er alles van weg dat Kalou aan de ene kant zo snel mogelijk Feyenoord wil verlaten en dat zo hier en daar ook laat doorschemeren (deels bewust om wat te forceren). Aan de andere kant wil Kalou zijn eigen ruiten niet ingooien omdat de kans gewoon bestaat dat hij volgend jaar nog in de Kuip speelt, en dat het dan niet verstandig is om Feyenoord voor rotte vis uit te maken lijkt wel duidelijk (vooral naar het publiek toe).
Het is dus sowieso afwachten maar het feit dat het al rond is zoals hier ene 7Ronaldo7 verkondigd kan ik verwerpen met informatie van goed ingelichte mensen..Ik kan sowieso zeggen dat Hiddink WEL al met Kalou gesproken heeft en dat er een soort van mondeling akkoord ligt tussen de speler en de club, hij wil wel...zelfs dolgraag. Maar Feyenoord zou geen speler meer hoeven te verkopen als ze Kuijt voor 9 miljoen (naar verluid) aan Liverpool verkopen...laat staan als ook Castelen vertrekt.
het draait alleen maar om geldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
Robinho had dus gewoon bij ons kunnen spelen en nu gaat hij voor een hele berg geld naar Real
Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.quote:PSV beraadt zich over Kalou
Door Paul van den Bosch
PSV beslist een dezer dagen of het een laatste poging waagt Feyenoorder Salomon Kalou binnen te halen.
Vorige week beëindigde de Rotterdamse club de besprekingen. Omdat PSV toch een topaanvaller wil vastleggen, heeft het de hoop op Kalou nog niet opgegeven. Volgens voorzitter Rob Westerhof heeft zijn club een paar dagen radiostilte ingebouwd, omdat de pas 19-jarige de afgelopen week tussen verschillende emoties werd geslingerd.
,,We beslissen op korte termijn of we alsnog een bod op Kalou doen of dat we hem uit ons hoofd zetten'', aldus Westerhof. ,,In dat geval wenden we ons tot de andere kandidaat op ons lijstje.'' Die naam wil hij niet prijsgeven. Feyenoord denkt dat PSV de transfersom, circa ¤15 miljoen, niet wil betalen.
Kalou speelde gisteravond één helft als Feyenoorder tegen zondag-tweedeklasser Alphense Boys. De Rotterdamse club speelde slecht en boekte een minieme zege, 1-0.
15 miljoen is wel belachelijk veel voor Kalou zeg, de helft lijkt me meer dan redelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet dat PSV ¤ 15 miljoen euro voor Kalou gaat betalen.
Goeie redenering. In principe staat er een prima elftal voor nu en in de toekomst ook met 1 of 2 aankopen. Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]Er is nog hoop.
Ik denk trouwens dat het middenveld wat er nu staat lekker lang mee kan gaan. Nu hebben we Cocu als de man met ervaring, met daarnaast waarschijnlijk Simons en Vayrinnen. Als Cocu na volgend seizoen stopt (?) of aftakelt, dan kan Simons die rol overnemen. Afellay is dan in de luwte klaargestoomd voor een basisplaats, en Vayrinnen is ook weer een jaartje verder .Die drie komen op mij niet over als spelers die snel zullen vertrekken bij PSV
In de verdediging zal Alex waarschijnlijk vertrekken, en Ooijer zal binnen enige tijd wel een blessure krijgen die zijn loopbaan eindigt. Bouma en Lee zijn niet zo opvallend (of goed) dat ze snel zullen worden verkocht, dus dat blijft wel. Ron Vlaar zou dus een prima aankoop zijn, om het verlies van Alex op te vangen.
De voorhoede zal traditiegetrouw na volgend seizoen wel weer overhoop liggen. Als naar verwachting Farfan een stormachtige ontwikkeling doormaakt, en Beasly het niet waar kan maken, zullen die twee wel vertrekken (Beasly niet zo snel waarschijnlijk). Vennegoor mag van mij nog heel lang blijven, vind ik een heel nuttige speler
Is inderdaad het beste, komt Kalou wel is het mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* blijft die soap nu door gaan ??
Hij komt niet... te duur... feyenoord wilt niet enz enz...
Ik heb de hoop alleen op gegeven.
Op papier wel ja, maar zoals we weten zegt dat niet veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Zonder enige twijfelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Mocht Kalou komen dan is PSV toch wel de belangrijkste kampioenskandidaat dacht ik zo.
Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Kalou komt niet, dat kan Wotte gewoon niet verkopen aan de eigen aanhang. Ik denk dat het zo blijft zoals het nu is.
idd dus Feyenoord zit in een lastige positie ze kunnen het bijna nooit goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook![]()
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
Precies. Feyenoord kan wel de grote boze club uithangen in deze zaak, maar eigenlijk heeft Feyenoord totaal geen controle hierover. Op dit moment wil/gaat Kalou niet naar het buitenland wat eigenlijk zou betekenen dat zijn waarde minder hoog is. Hij kan eventueel pas over 3 jaar verkocht worden aan het buitenland en 3 jaar is behoorlijk lang in het hedendaagse voetbal. Jammergenoeg voor Feyenoord loopt zijn contract over 2 jaar af. Kalou/Feyenoord heeft dan, tot die tijd eigenlijk maar 3 optie's:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij dit jaar niet komt nemen we hem over 2 jaar gewoon transfervrij over, kan ook![]()
Want hij moet dan nog 1 jaar in Nederland bljiven om de Nederlandse Nationaliteit te verkrijgen
Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Zapper het volgende:
Sibon gaat weg DD, en PSV gaat écht nog wel spelers kopen.
Waar heb je dat gelezen???quote:
Bron?quote:
Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
Bron?
ja naar sparta als ze persoonlijk rondkomenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang Sibon nog niet weg is, staat ie er gewoon bij. Als geen club zijn transfersom wil betalen, speelt ie gewoon bij PSV volgend jaar. Fehér, Lamey en Takak gaan sowieso wel nokken.
dan moet er wel een club zijn die hem wil kopen. En Lamey vind k bij lange na niet goed genoeg voor PSV net als Takakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Waarom worden spelers als Arvid Smit nog verhuurdHet is inmiddels wel duidelijk dat ze niet aan kunnen haken bij PSV. Fehèr, Colin, Lamey, Van der Schaaf idem. Takak zou ik er opzich bij willen hebben, maar het middenveld is al druk bezet. Lamey vind ik op zich goed genoeg voor een reserverol, maar ik dacht meegekregen te hebben dat hij weg wilt, onrust stookt enzo. Oprotten dus
bij verhuur zullen de clubs waarschijnlijk een groot deel van het salaris overnemen en waarom nu voor nix weg doen?quote:Waarom kunnen die spelers, die geen enkele kans maken om nog een nuttige bijdrage te gaan leveren, niet gewoon voor een spotprijs verkocht worden. Twee voor de prijs van één ofzo. Nu kosten ze ons alleen maar geld (salaris), terwijl je er níets voor terugkrijgtGewoon dumpen voor een paar ton die boys.
Lekker naar een smalle selectie, waarbij de eerste 25 (?) spelers nauwelijks voor elkaar onderdoenBij extreme hoeveelheden blessures en schorsingen gooi je gewoon een jeugdspeler voor de leeuwen. Want om nou salaris te betalen aan een grootverdiender als van der Schaaf, die per seizoen misschien 15 minuten zal meeballen, vind ik echt weggegooid geld.
van der schaaf er voor niets bij hebben daar in Almeloquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is nog niet officieel maar het staat inmiddels op de bekende fansites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |