Bron: www.vi.nlquote:'PSV wint felle strijd om Márcio Mossoró'
6/7/2005 12:19
PSV lijkt er weer een Braziliaan bij te krijgen. De Eindhovenaren hebben de beste papieren om José Márcio da Costa - voetbalnaam Márcio Mossoró - aan te trekken. De net 22-jarige middenvelder speelde zich in de kijker bij tweedeklasser Paulista FC, dat verrassend de Copa Brasil won.
'Paulista heeft aanbiedingen gehad van Flamengo, Fluminense, Vasco, Santos, Palmeiras, Corinthians en Cruzeiro. En in het buitenland van Dinamo Kiev, Olympique Marseille en PSV', somde vice-voorzitter Luiz Roberto Raimundo op tegenover het Braziliaanse voetbalmaandblad Placar.
'Ik denk dat hij naar PSV gaat, omdat dat een club is met een goede historie voor Braziliaanse spelers. Bovendien komen spelers daarna vaak bij grote Europese clubs terecht', aldus Raimundo. 'Het is onze insteek om met PSV te gaan samenwerken, een deel van de rechten op spelers te verkopen om later mee te delen bij grote transfers.'
Toeval of niet, Guus Hiddink mist donderdag de eerste training van de Nederlandse landskampioen vanwege een verblijf in het buitenland. Hiddink wordt vrijdag weer terugverwacht in Eindhoven.
Mossoró geldt als een snelle en handige speler die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan. PSV trok eerder al Mika Väyrynen (Fin), Timmy Simons (Bel) en Osmar Ferreyra (Arg) aan om het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park op te vangen.
Dat hele forum is nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef JustJunior het volgende:
Op het forum van psv.netwerk.to () denken ze dat hij ook wel als buitenspeler kan spelen. Die aanname is alleen nergens op gebaseerd volgens mij.
Ze waren wel de eerste bij Robert en Kezman...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hele forum is nergens op gebaseerd.
Het forum of de site? De site zelf is in principe een goede bron. Maar wat er op het forum allemaal voor onzin uitgekraamd wordt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze waren wel de eerste bij Robert en Kezman...
Eind augustus pas....quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Goldboy het volgende:
Ik begin me toch 'n beetje ongerust te maken over verdidegers / spitsen.
Wanneer sluit de transferperidode precies?
Het forum. Ach, het pubergehalte is erg hoog maar er zit best leuk spul bij. Je moet gewoon een korrel zout meenemen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het forum of de site? De site zelf is in principe een goede bron. Maar wat er op het forum allemaal voor onzin uitgekraamd wordt...![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het forum. Ach, het pubergehalte is erg hoog maar er zit best leuk spul bij. Je moet gewoon een korrel zout meenemen.
Verdedigers?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Goldboy het volgende:
Ik begin me toch 'n beetje ongerust te maken over verdidegers / spitsen.
Wanneer sluit de transferperidode precies?
Whahahaha idd die beugel hahahahquote:
Dat is net zo'n redenatie die ze gebruiken op het psv-netwerkquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef Djekko het volgende:
Hiddink is morgen afwezig tijdens de eerste training, en wordt vrijdag weer terug verwacht. Er moet dan toch een transfer aanstaande zijn, me dunkt, want de eerste training mis je niet zomaar.
Ik kom ook op PSV Netwerkquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat is net zo'n redenatie die ze gebruiken op het psv-netwerkDat Kalou komt wisten ze doordat hij naarbeneden keek op een foto van de training van Feijenoord, en dat vd Vaart kwam wisten ze omdat hij van huisarts was gewisseld.
Hiddink is er wel vaker niet, en dat is niet erg. Maar het hoeft niets te betekenen. Ik ga er pas vanuit dat de transfer rond is als het op psv.nl gemeld wordt
Bij Chelsea hebben ze toch ook een aardig ijslands voetballertje rondlopen met roots bij psv.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Huntelaar na vind ik het wel meevallen. Verder vond ik ook KJ erg wisselvallig afgelopen seizoen.
We hebben bij ajax Vlaar niet nodig, maar gezien de integriteit van vGeel vermoed ik dat hij wel een poging gaat ondernemen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Geloof jij dat Martin van Geel bezig is met Vlaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |