quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Jullie hebben tot donderdag voor de awardnominaties, daarna kunnen jullie stemmen op 1 van de 3 genomineerden:quote:<Chen> koop ik deze gister
<Chen> Marcus Coulthard [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
<Chen> TSI = 720, 20 jaar, redelijk in vorm
<Chen> Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
<Chen> Conditie: zwak Keepen: rampzalig
<Chen> Positiespel: slecht Passen: waardeloos
<Chen> Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
<Chen> Scoren: matig Spelhervatting: matig
<Chen> ik denk 19 jaar. lekker mooi zo enzo...
<Johan-Derksen> is ie 20
<Chen> ja
<Joralf> knurft
quote:Je kunt stemmen tot 30-05-2005 om 07:00.
Je hebt gestemd op Grumpey.
Ik heb vorig seizoen 7 tegendoelpunten gehad (Divisie 45176)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
Omdat als je er wel een keer bent het altijd over je wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan ik nou weer zo vaak voor de Jose blabla award genomineerd wordenIk ben nooit meer op irc en ik post hier nooit wat over mijn wedstrijd
ga ik eens ontopicop irc, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Omdat als je er wel een keer bent het altijd over je wedstrijd gaat
andere stemming SW, maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb ook op Grumpey gestemd....
hee ik ook alquote:
en terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar er moet straks nog echt gestemd wordenIk sta nu 2e qua nominaties voor grootste zeurkous
Heb jij op iemand anders gestemd?? Of bedoel je de awards... (Die heb ik al ingevuld)quote:
wil jij hiermee beweren dat ik een leven heb?quote:En het was niet eens mijn idee
Maar goed, als je eenmaal doorhebt dat je je leven aan het verneuken ben met dat spel, dan zul je me gelijk geven
Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:45 schreef REFUSED het volgende:
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Nielzsche
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIIIquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:19 schreef maniack28 het volgende:
WoW-award: Voor de grootste loser spammer van fokhattrick
Maniack28
VERGEET NIET JE PENALTYNEMERS IN TE STELLEN!!!!
sow... heb ik ook weer een zinvolle bijdrage gedaa![]()
Hier welquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIII
4-4-2 gaan spelen met pure middenvelder als verdediger in dé wedstrijd van het seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:34 schreef maniack28 het volgende:
Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichten
hmmm sommige teams gebruiken 20 jarigen nog als trainees, maar opzich ja, dat kan wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef TearSong het volgende:
Dank voor de tip Mokkaboon! Ik twijfelde er zelf ook al over, train idd. geen verdediging (haha, ben gewoon happig op 'jong') Maar vanaf een jaartje of 20 is het toch wel te doen, of zou je op zoek gaan naar nog wat ouder?
een sterren freakquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Doelstellingen:
- 5 sterrenverdediging behalen
- minimaal 5 sterren kepper aanschaffen
- Niet rechtstreeks degraderen uit V
- Zoveel mogelijk sterren behalen
- Fok-cup minimaal de kwartfinale bereiken
- KNVB beker minimaal de 4e ronde overleven
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
een sterren freakik zou zeggen kies een stat voor je verdediging die je wilt halen... sterren zeggen zo weinig...
zo veel mogelijk sterren halen? das geen doel.. das een streveneen doel is SMART geformuleerd leren wij op school... Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch en Tijdsgebonden... 'zo veel mogelijk' is dus niet concreet genoeg
uh oh, fokcup! die had ik nog niet in m'n lijstje staan... hmmm moet ik es over nadenken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Mokkaboon het volgende:
zoooooooooooooooooo![]()
daar maak je geen vrienden mee![]()
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenquote:25-05-2005 Doelstellingen
-Kampioen worden
-Minimaal tot de 4de ronde van de beker penetreren.
-Fok!Cup terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar. (ondergetekende)
-Twee of drie nieuwe trainees
-Stadion vol
Nielzsche namens NFM
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef neilpad het volgende:
[..]
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenal zal ie dan wel anders heette mss..
Voor maar 900kquote:Unto Palo (65529456)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 892 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kan, maar dan moeten ze ook een vaste naam krijgen.... Dirk Kuyt award is seizoensgebonden... dus dan moeten we het gewoon topscorersaward noemen enz. enz. Ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:19 schreef maniack28 het volgende:
WoW-award: Voor de grootste loser spammer van fokhattrick
Maniack28
VERGEET NIET JE PENALTYNEMERS IN TE STELLEN!!!!
sow... heb ik ook weer een zinvolle bijdrage gedaa![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
omg, damn
helemaal vergeten...![]()
Nu maar hopen dat het niet zo ver moet komen...
ALS ik ze nodig heb tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]En ik had je nog gewaarschuwd
Koei-award volgend seizoen
idem hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mn bekertegenstander zou sterker moeten zijn maar is aan het counteren en ik sta nu 1-0 voor..
Edit: 2-0 al.
deze komen uit mijn competitie ik moet zelf om 1745, dat wordt nog wat...quote:10 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
tsjonge jonge... niemand neemt mijn wijze adviezen aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjit. 2-1. Ik hoop maar niet dat het gelijkspel wordt want ik heb (natuurlijk) geen strafschopnemers ingesteld.
Ja hallo. Ik lees heel selectief hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
tsjonge jonge... niemand neemt mijn wijze adviezen aanHeb het nog zo gezegd
![]()
hmmz nu je et zo zegt. Ik heb ook geen strafschopnemers ingesteldquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjit. 2-1. Ik hoop maar niet dat het gelijkspel wordt want ik heb (natuurlijk) geen strafschopnemers ingesteld.
Volgens mij niet hoor... is toch allemaal publiek van jou? Door al die winst zal je publiek juist blij zijn en je fanclub zal groeienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef ASSpirine het volgende:
5 wo's in mijn divisie
Ik zal ook minder toeschouwers krijgen voor de thuiswedstrijden tegen wo's?
Pff Kut supporters allemaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om mensen met supporter voorrang te geven op de servers? Zodat wij tenminste een fatsoenlijk wedstrijdverslag hebben en dat ook netjes kunnen volgen ipv dat alles in 1x gebeurd?
had ik dus ook gehoopt, maar ze gingen toch iets tegen de wo's doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... is toch allemaal publiek van jou? Door al die winst zal je publiek juist blij zijn en je fanclub zal groeienmjah... wel een beetje jammer... 5 WO's... dan hadden ze potverdorie beter die kunnen vervangen ipv er een XI bij te gooien
![]()
![]()
quote:Glen Walsh (60195780)
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
En hier doen we het voor in de beker! en uiteraard sta ik voorquote:25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 23 346 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En hier doen we het voor in de beker! en uiteraard sta ik voor
quote:25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 51 798 ¤ aan entreegeld.
quote:Minnertsga zal het een tijdje zonder Klement Yuriev moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Andy Mear.
hoeveel weken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn uitmuntend scoren goed passen spits
![]()
![]()
![]()
quote:Iemand interesse, loopt over 1 uur af (19:00 uur) en kost 100k:
Glen Walsh (60195780)
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Zwaar relaxedquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:18 schreef komrad het volgende:
25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 59 572 ¤ aan entreegeld
ik speelde wel thuis timmyasd
of uit tegen mij, leuk een fed battlequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zwaar relaxed
In de tweede ronde eis ik een thuiswedstrijd
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn uitmuntend scoren goed passen spits
![]()
![]()
![]()
en zie hier mijn 4 sterren winger er ook nog uit!quote:Na 88 minuten moest Peter Imbach vanwege een knieblessure van het veld. Ewald Wisse kwam hem vervangen
het zal geen uren meer duren voordat we het weten. Ik kan mijn sterren niet tellen vanwege blessures en rode kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]zou iig wel leuk zijn ja..
Met 0-2 gewonnen, zwaaar verdiend, 38 sterren
Nope, 1-1 in 115 min. IX vs. Vquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef komrad het volgende:
whehe sta je inmiddels al voor?
ik ook, toch nog goed gekomen... De rest uit mijn poule heeft gewoon 5-0 gewonnen... tegenstanders die niemand opstellen... Ik haat zequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef The_Hives het volgende:
feli Mango
zelf heb ik ook gewonnen. Wel een blessure van 1week voor een def. Was wel penaltynemers vergeten
decadentie ten topquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:21 schreef Lortnoc het volgende:
Ai, m'n oude bok aka future coach van 36 voor 4 weken eruit geschopt. Dat gaat weinig ervaring worden de komende wedstrijden
Verder wel gewonnen met PIC enzo....jullie kennen 't wel.
ga doodquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef Uddel het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ..
NOMINATIE VOOR DE KOEI-AWARD: JONKS
WHAHAHAHAHA, M'N LACHSPIEREN.. AUW IK KRIJG SPIERPIJN.. WHAHAHAHA
sorry hoor, maar je doet het toch echt zelf... en dan, het is maar een spelletje en het komt heus wel goed!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je enig fatsoen in je kloten had gehad, dan had je gewacht met posten tot OP ZN MINST morgen...
Helaas.... Deze pubers kunnen dat niet aan...
Wat is het verschil als ik het vandaag of morgen post? Morgen is het niet zo leuk meer.. dan is het al "gebeurd".. een spreekwoordelijke "oude koe"quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je enig fatsoen in je kloten had gehad, dan had je gewacht met posten tot OP ZN MINST morgen...
Helaas.... Deze pubers kunnen dat niet aan...
Het is zeker klote, maar hee, neem een biertje thuis en realiseer je dat dit gewoon maar een spel is. Een verslavend spel, maar een spel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef Jonks het volgende:
*zwijgt* *voelt ziek* *kan niet lachen* ... *godver*
ik ken het gevoel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef Jonks het volgende:
*zwijgt* *voelt ziek* *kan niet lachen* ... *godver*
haha zooooow das wel heel erg kut. Bij 3-1 verwacht je toch wel dat je er bent.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ruststand 3-1, eindstand 3-6.
Dat was mijn bekeravontuur.
DAT is nu juist niet de bedoeling van Supporter. Supporter moet je meer zien als wat geld geven om ze te kunnen laten vernieuwen ed. Dat je daarvoor wat gezichtjes te zien krijgt, een logo en wat statistieken is leuk maar helpt jouw niet je team beter te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om mensen met supporter voorrang te geven op de servers? Zodat wij tenminste een fatsoenlijk wedstrijdverslag hebben en dat ook netjes kunnen volgen ipv dat alles in 1x gebeurd?
1-6 lijkt mij een duidelijk uitslag en zeker geen matchengine hobbel?? En jij gelooft uberhaubt al als iemand zegt dat je maar 1 vrije trap per 4 wedstrijden krijgt?! tja...... lees het dan ieder geval zelf even na want zoiets ongeloofwaardigs heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef ASSpirine het volgende:
Het is officieel
I have been proper fucked by the matchengine
1-6
2 tegengoals door misverstand keeper-verdediger
2 tegengoals door vrije trappen !!!
1 tegengoal door penalty
1 gewone tegengoal
ik zelf scoor uit een penalty
ik hoop dat ik in de toekomst alleen maar special events voor mij krijg
Oef...... klinkt kut! maar wat verwacht je dan met 2 verdedigers? Als een pass naar voren al een kans betekend zit het er dik in dat je er wat om je oren krijgt. Maarja........quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
ik ken het gevoel....
Ik speel V, moest voor de beker tegen een uitermate zwakke ploeg uit IX, dus arrogant als ik ben speelde ik 2-5-3 om 8 lui op passen te kunnen trainen. 3 spitsen op middenveld enzo, je kent het welAllicht ook geen penaltynemers opgesteld want ik ging toch wel winnen!
0-4![]()
Hij 23 sterren, ik 37.5![]()
Ok, ik had wel een zwakker middenveld (hij motste ook waarschijnlijk want normaal had hij minder) maar dan nog, met mijn uitstekend(laag) centrale aanval zou je dan toch wel verwachten een paar goals te maken tegen een slecht(laag) verdediging toch?
verliezen met 14.5 ster verschil, en dan nog met 0-4 ook, waar gaat het heen met deze maatschappij!!
Ja en nee, ik weet dat dat de insteek is van Supporter, maar door het toenemende aantal divisies, is hattrick de laatste tijd retetraag..... en wat doen ze dan? Ze pleuren er een XI bij ipv eerst alle VI, VII, VIII en IX WO's te vervangen. Waarom? Ik bedoel, ASSpirine heeft een VII divisie met 5 WO's. Waarom gooien ze daar niet wat nieuwe mensen in ipv in XI? Dan heb je minder rekenkracht nodig en gewoon een divisie minder aan uitslagen en standen om bij te werken. En ik vind ook dat als die servers zo traag zijn dat ze daar onmiddelijk wat aan moeten doen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
DAT is nu juist niet de bedoeling van Supporter. Supporter moet je meer zien als wat geld geven om ze te kunnen laten vernieuwen ed. Dat je daarvoor wat gezichtjes te zien krijgt, een logo en wat statistieken is leuk maar helpt jouw niet je team beter te maken.
De insteek van HT blijft dat het voor iedereen gratis kan zijn. Vind dat ze het zo wel goed opgelost hebben.
Tja...... dat probleem hadden we ook toen de X erbij kwam. Is ook opgelost door het 1 en ander uit te breiden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik weet dat dat de insteek is van Supporter, maar door het toenemende aantal divisies, is hattrick de laatste tijd retetraag..... en wat doen ze dan? Ze pleuren er een XI bij ipv eerst alle VI, VII, VIII en IX WO's te vervangen. Waarom? Ik bedoel, ASSpirine heeft een VII divisie met 5 WO's. Waarom gooien ze daar niet wat nieuwe mensen in ipv in XI? Dan heb je minder rekenkracht nodig en gewoon een divisie minder aan uitslagen en standen om bij te werken. En ik vind ook dat als die servers zo traag zijn dat ze daar onmiddelijk wat aan moeten doen.....
Ik zat gister gewoon een halve wedstrijd te wachten op een verslag, net als vele anderen. Dat is toch niet leuk? Je wilt het live meemaken en niet in 1x een verslag van 45 minuten zien staan. En dat is dus het grote probleem en als daar niks aan gedaan wordt dan wordt een groot deel van het spelletje verziekt, de matches zijn namelijk het leukste en spannendste deel van Hattrick.
Wat is er voordeel aan als wij voorrang krijg bij matchreports? Dus dat supporters gewoon lekker om de 5 minuten een berichtje krijgen bij htlive over wat er gebeurd.... en dat de niet supporters gewoon lekker 45 minuten mogen wachtenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja...... dat probleem hadden we ook toen de X erbij kwam. Is ook opgelost door het 1 en ander uit te breiden.
Wat ik wel met je eens ben is dat het totaal onnodig is omdat er nog veel teveel W.O. teams in de lagere divisies zitten.
maar dan nog vind ik niet dat je tegen betaling een voordeel uit een online spel moet halen.![]()
wees gerust, daar ga je volgende editie nog wel fijntjes aan herinnerd wordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Jonks het volgende:
(eigenlijk verdien ik na gisteren die award zonder verdere uitleg)
Dan heb ik dat gemist, het spijt mequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:44 schreef REFUSED het volgende:
ik heb het zelfs nog gepost toen je vroeg waarom...
Finale Fok!Cup: vv Emmen - Nielzsche's Fußball Mannschaft 2 - 1
Nielzsche verliest alleen maar omdat hij zijn centrale verdediger waar een middenvelder speelt, niet heeft gerepositioneerd en dus 2 sterren haalt ipv de gebruikelijke 5 op het middenveld. hierdoor verspeelt hij dus de Fok!Cup, aangezien het een close-call was qua wedstrijd/uitslag.
iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:49 schreef REFUSED het volgende:
[..]
wees gerust, daar ga je volgende editie nog wel fijntjes aan herinnerd worden
*kuch*quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef maniack28 het volgende:
Gewonnen door Tearsong met Sexy Knieeën. Zijn eerste keeper Jon Brouwer had slechts 5 doelpunten tegen vorig seizoen. Gefeliciteerd Tearsong!!!
quote:
dat doe je alleen omdat jij al 3 stemmen hebtquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat doe je alleen omdat jij al 3 stemmen hebt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:57 schreef maniack28 het volgende:
Co Adriaanse-award: Grumpey
Ajax-award: Mangoworks
Salomon Kalou-award: Jonks
Koei-award: De Hovenier
Jose Mourinho-award: Jorlaf
WoW-award: sirdalord
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef qyn het volgende:
Co Adriaanse-award: TimmyAsd
Ajax-award: refused
Salomon Kalou-award: hives
Jose Mourinho-award: Komrad
WoW-award: qyn (spreekt tegenwoordig met klanten af in stormwind de virtuele hoofdstad van de humans in de wereld van wow)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef qyn het volgende:
Co Adriaanse-award: Grumpey
Ajax-award: refused
Salomon Kalou-award: Jonks
Jose Mourinho-award: Komrad
WoW-award: sirdalord (Jij bent ermee begonnen smeerlap)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zie hier en daar wat tactisch stemmen, mensen die zelf ergens voor genomineerd zijn stemmen niet meer in die categorie. Zeker onder het motto: Als ik niet op mezelf mag stemmen krijgen de anderen mijn stem ook niet
Co: Timmy
Ajax: mangoworks
Kalou: Jonks
Koei: Hovenier
Mourinho: Hivens
WoW: sirdahol
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Co: Jonks
Ajax: refused
Kalou: Jonks
Koei: Hovenier
Mourinho: Maniack28
WoW: sirdalord (verrader)
Raar, maar ik heb helemaal geen last van vertragingen va de server. Hij is in mijn ogen nog nooit zo snel geweest, en de wedstrijden beginnen altijd netjes om 20:10...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Deel 1:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:42 schreef Cart_man het volgende:
Wist niet eens dat beker deze week was.
Forza Fiasco - Blucerchiati 0 - 4, dat moge duidelijk zijn.
En hoe bereken je hier de Trainingsupdate? Doe eens wat meer info....kan met HAM zien wie de stijgers enzo...maar verder...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:28 schreef REFUSED het volgende:
Ik heb even geregeld dat David Hasselhoff bij Jonks op zijn verjaardag komt zingen. Kan hij wel gebruiken na afgelopen week
en dan zie je in mijn geval:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Deel 1:
ham openen
Deel 2:
klik op: online
klik op: get team data (of f5)
klik op: je naam en wachtwoord invullen
Deel 3:
klik op: tools
klik op: list of changes
daar kan je per team of per speler bekijken wat er veranderd is sinds de vorige periode dat je dit gedaan hebt (week).
Je kan dan aanvinken wat je wilt zien, bv stamina, playmaking of vorm ofzo.
grumpey, kende je die speler van hem nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:28 schreef Grumpey het volgende:
pvrens, 18 jaar en al uitmuntend is netjes! Heeft mijn U-20 speler vam Portugal nog niet eens (komende week pas)....
Hoeveel heb je betaald voor de speler vorig seizoen?
de vraag is nu nog of dat dezelfde persoon is?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:31 schreef Grumpey het volgende:
nee, maar ik ga hem nu zeker in de gaten houden
Met mij gaat het goed en met de bondscoach ook wel
Ik denk dat ik mijn complete middenveld ga aanpassen op de counterattack...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:10 schreef komrad het volgende:
wat ga je er voor terugkopen dan SW
dus weinig PM en heeel veel passenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn complete middenveld ga aanpassen op de counterattack...
Ik zit te denken aan 1 centrale middenvelder met veel pm + passen en 2 briljante wingers....quote:
waarom niet met 2 inners, 1 winger en er een erg goede spits bijkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan 1 centrale middenvelder met veel pm + passen en 2 briljante wingers....
(Ik weet dan ik dan aan 2 wonderbaarlijke defs niet genoeg heb... Maar ik heb nog meer centen hè
Dat is ook waar ik over nadenk, omdat ik in dat geval ook wat makkeiljker een keer indien nodig zonder CA kan spelen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom niet met 2 inners, 1 winger en er een erg goede spits bijkopen.
Ik heb helaas geen centen
soms is het handig geen geld te hebben, zit je niet met dit soort problemenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik over nadenk, omdat ik in dat geval ook wat makkeiljker een keer indien nodig zonder CA kan spelen...
Whahahaha, dit zijn voor mij de kleinste problemen in life mên...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef komrad het volgende:
[..]
soms is het handig geen geld te hebben, zit je niet met dit soort problemen
voor mij ook, ik probeer mijn HT beperkingen te relativeren door te stellen dat het eigenlijk een probleem oplost.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whahahaha, dit zijn voor mij de kleinste problemen in life mên...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mij ook, ik probeer mijn HT beperkingen te relativeren door te stellen dat het eigenlijk een probleem oplost.![]()
Welkomquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef RemCOW het volgende:
Hee hallo, ik ben ook begonnen met hattrick
Train nu op verdedigen. Ben wat 18 en 19 jarigen (verdedigers) aan 't kopen voro zo'n min mogelijk geld. Heb een nieuwe coach (die oude kan ik verkopen/ontslaan?). Heb een 24 sterren team nu.
Bekerwedstrijd verloren, maargoed de tegenstander was ook stuk beter.
Team id = 206761
Jammer, maar ja... Wat zal ie waard zijn?quote:Jouke Schijf (66113530)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 776 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ga je die zelf trainen qyn?quote:Op zondag 29 mei 2005 09:15 schreef qyn het volgende:
Jimmie Schelle (66106464)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 970
Wage: 684 ¤/week
Owner: Waailappen United
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Moet te doen zijn volgens mij. Maar zat wel een in die uit X komt, dus die heeft wel een voorsprong.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Welkom
De oude kan je ontslaan... Heb je nix meer aan
Beetje leuke competitie of is is lastig?
Ik twijfel.. Heb d'r eigenlijk geen plek voor.. Maar hij stijgt wel snel naar uitstekend verwacht ik..quote:
je kan iig niet verwachten dat het een U20 speler wordt, wel een erg lekkere speler nauurlijk en allicht beter dan een waailap van 18 met een tsi waar je ze zelfs de golfbaan niet mee op durft te sturenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:34 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Heb d'r eigenlijk geen plek voor.. Maar hij stijgt wel snel naar uitstekend verwacht ik..
Tweakers:quote:Op zondag 29 mei 2005 03:31 schreef Uddel het volgende:
blij verhaal
als je nou eens op fok ook zo gaat postenquote:Uddel schreef op zondag 29 mei 2005 @ 03:37:
Die van mij: 18 jaar, TSI 1540, matig conditie, matig positiespel, matig vleugelspel, goed verdedigen, zwak passen.. ook niet om ontevreden over te zijn, vooral omdat ik vorige week en drie weken terug óók al goeie pulls had.. sinds dat ik uitstekend jeugd heb, ben ik tevreden over 3 van de 4 pulls die ik gemaakt heb.. ik ben er blij mee..
Hopen op veel publiek is het beste wat je kan doen...quote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet woensdag voor de beker tegen een team met 60 sterren, ik zit rond de 30
Wat is dan de beste taktiek? Counter of pressing?
Is het goed als ik hem vanavond opstel? Heb een WO namelijk..quote:Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Jonks het volgende:
Uddel, laat je je jeugdspeler woensdag meespelen ergens centraal achterin? Ik heb mogelijk wel interesse namelijk.
Op IRC zag ik de link naar het topic, ik post nooit op GoT in het Hattricktopic, alleen maar op Fok.. ennuh.. wat is het verschil tussen het verhaal op GoT en het verhaal op Fok!?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:07 schreef REFUSED het volgende:
Fok:
[..]
Tweakers:
[..]
als je nou eens op fok ook zo gaat posten
Ik had daarvoor altijd klote YP's.. dus ik mag nu toch ook wel een keer mazzel hebben?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Uddel mazzelaar!
Ik heb al maanden een uitstekende JO, maar tot zover nauwelijks een goeie YP
komrad, ik gun het je van harte, maar ik kan niet zorgen dat jij een goeie YP krijgt.. stel dat ik er wat aan kon doen, dan had ik jou een hele vette YP gegeven.quote:
Speciality: Heavyweightquote:
Te koop voor 1K iigquote:Op zondag 29 mei 2005 10:38 schreef komrad het volgende:
[..]
je kan iig niet verwachten dat het een U20 speler wordt, wel een erg lekkere speler nauurlijk en allicht beter dan een waailap van 18 met een tsi waar je ze zelfs de golfbaan niet mee op durft te sturen
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:01 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Speciality: Heavyweight
gives a player more control over the ball.
negative side-effect: very slow.
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:01 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Speciality: Heavyweight
gives a player more control over the ball.
negative side-effect: very slow.
ik wil best 1k biedne maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik hem daar niet voor hebquote:
HAM geeft hem als Centrale Verdediger 3,1, in redelijk vorm.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:25 schreef Jonks het volgende:
Qyn, die YP van mij is volgens mij behoorlijk hoog goed pm, ik laat hem spelen in de friendly lijkt hij je niet wat voor een skilltrade? Ik zet hem er voor 100k (symbolisch) op vanavond.
@ Uddel, goed ik zal hem in de gaten houden voor vanavond![]()
je dat wil ik wel geloven, ham geeft alle verdedigers in redelijk vorm ongeveer .1 of .6 zeker als ze nog niet volgens het progje getraind zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 15:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
HAM geeft hem als Centrale Verdediger 3,1, in redelijk vorm.
Zo een van 17 kocht ik vorige week... was toen 900kquote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mijn YP heeft een flink hoog TSI
Robert-Jan Duivenvoorden
TSI = 1 090, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
maar verder lijkt je me ook niet ZO goed.
Tja, en als iemand bezopen uit de stad komt, kan die 2 miljoen biedenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:12 schreef komrad het volgende:
ik weet niet JD, als iemand denkt dat hij erg hoog is (wat hij dus niet is) dan zou het eventueel wel tot 200k kunnen
same herequote:Op zondag 29 mei 2005 11:35 schreef ArTiC het volgende:
Jullie mogen me dankbaar zijn..ik vis er iedere week die TSI < 100 spelers uit zodat jullie leuke YP kunnen pullen
suc6 dan maarquote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond mijn állereerste competitieduel. Spaaaaaaannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |