Is het goed als ik hem vanavond opstel? Heb een WO namelijk..quote:Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Jonks het volgende:
Uddel, laat je je jeugdspeler woensdag meespelen ergens centraal achterin? Ik heb mogelijk wel interesse namelijk.
Op IRC zag ik de link naar het topic, ik post nooit op GoT in het Hattricktopic, alleen maar op Fok.. ennuh.. wat is het verschil tussen het verhaal op GoT en het verhaal op Fok!?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:07 schreef REFUSED het volgende:
Fok:
[..]
Tweakers:
[..]
als je nou eens op fok ook zo gaat posten
Ik had daarvoor altijd klote YP's.. dus ik mag nu toch ook wel een keer mazzel hebben?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Uddel mazzelaar!
Ik heb al maanden een uitstekende JO, maar tot zover nauwelijks een goeie YP
komrad, ik gun het je van harte, maar ik kan niet zorgen dat jij een goeie YP krijgt.. stel dat ik er wat aan kon doen, dan had ik jou een hele vette YP gegeven.quote:
Speciality: Heavyweightquote:
Te koop voor 1K iigquote:Op zondag 29 mei 2005 10:38 schreef komrad het volgende:
[..]
je kan iig niet verwachten dat het een U20 speler wordt, wel een erg lekkere speler nauurlijk en allicht beter dan een waailap van 18 met een tsi waar je ze zelfs de golfbaan niet mee op durft te sturen
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:01 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Speciality: Heavyweight
gives a player more control over the ball.
negative side-effect: very slow.
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:01 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Speciality: Heavyweight
gives a player more control over the ball.
negative side-effect: very slow.
ik wil best 1k biedne maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik hem daar niet voor hebquote:
HAM geeft hem als Centrale Verdediger 3,1, in redelijk vorm.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:25 schreef Jonks het volgende:
Qyn, die YP van mij is volgens mij behoorlijk hoog goed pm, ik laat hem spelen in de friendly lijkt hij je niet wat voor een skilltrade? Ik zet hem er voor 100k (symbolisch) op vanavond.
@ Uddel, goed ik zal hem in de gaten houden voor vanavond![]()
je dat wil ik wel geloven, ham geeft alle verdedigers in redelijk vorm ongeveer .1 of .6 zeker als ze nog niet volgens het progje getraind zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 15:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
HAM geeft hem als Centrale Verdediger 3,1, in redelijk vorm.
Zo een van 17 kocht ik vorige week... was toen 900kquote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mijn YP heeft een flink hoog TSI
Robert-Jan Duivenvoorden
TSI = 1 090, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
maar verder lijkt je me ook niet ZO goed.
Tja, en als iemand bezopen uit de stad komt, kan die 2 miljoen biedenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:12 schreef komrad het volgende:
ik weet niet JD, als iemand denkt dat hij erg hoog is (wat hij dus niet is) dan zou het eventueel wel tot 200k kunnen
same herequote:Op zondag 29 mei 2005 11:35 schreef ArTiC het volgende:
Jullie mogen me dankbaar zijn..ik vis er iedere week die TSI < 100 spelers uit zodat jullie leuke YP kunnen pullen
suc6 dan maarquote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond mijn állereerste competitieduel. Spaaaaaaannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |