Raar, maar ik heb helemaal geen last van vertragingen va de server. Hij is in mijn ogen nog nooit zo snel geweest, en de wedstrijden beginnen altijd netjes om 20:10...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Deel 1:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:42 schreef Cart_man het volgende:
Wist niet eens dat beker deze week was.
Forza Fiasco - Blucerchiati 0 - 4, dat moge duidelijk zijn.
En hoe bereken je hier de Trainingsupdate? Doe eens wat meer info....kan met HAM zien wie de stijgers enzo...maar verder...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:28 schreef REFUSED het volgende:
Ik heb even geregeld dat David Hasselhoff bij Jonks op zijn verjaardag komt zingen. Kan hij wel gebruiken na afgelopen week
en dan zie je in mijn geval:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Deel 1:
ham openen
Deel 2:
klik op: online
klik op: get team data (of f5)
klik op: je naam en wachtwoord invullen
Deel 3:
klik op: tools
klik op: list of changes
daar kan je per team of per speler bekijken wat er veranderd is sinds de vorige periode dat je dit gedaan hebt (week).
Je kan dan aanvinken wat je wilt zien, bv stamina, playmaking of vorm ofzo.
grumpey, kende je die speler van hem nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:28 schreef Grumpey het volgende:
pvrens, 18 jaar en al uitmuntend is netjes! Heeft mijn U-20 speler vam Portugal nog niet eens (komende week pas)....
Hoeveel heb je betaald voor de speler vorig seizoen?
de vraag is nu nog of dat dezelfde persoon is?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:31 schreef Grumpey het volgende:
nee, maar ik ga hem nu zeker in de gaten houden
Met mij gaat het goed en met de bondscoach ook wel
Ik denk dat ik mijn complete middenveld ga aanpassen op de counterattack...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:10 schreef komrad het volgende:
wat ga je er voor terugkopen dan SW
dus weinig PM en heeel veel passenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn complete middenveld ga aanpassen op de counterattack...
Ik zit te denken aan 1 centrale middenvelder met veel pm + passen en 2 briljante wingers....quote:
waarom niet met 2 inners, 1 winger en er een erg goede spits bijkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan 1 centrale middenvelder met veel pm + passen en 2 briljante wingers....
(Ik weet dan ik dan aan 2 wonderbaarlijke defs niet genoeg heb... Maar ik heb nog meer centen hè
Dat is ook waar ik over nadenk, omdat ik in dat geval ook wat makkeiljker een keer indien nodig zonder CA kan spelen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom niet met 2 inners, 1 winger en er een erg goede spits bijkopen.
Ik heb helaas geen centen
soms is het handig geen geld te hebben, zit je niet met dit soort problemenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik over nadenk, omdat ik in dat geval ook wat makkeiljker een keer indien nodig zonder CA kan spelen...
Whahahaha, dit zijn voor mij de kleinste problemen in life mên...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef komrad het volgende:
[..]
soms is het handig geen geld te hebben, zit je niet met dit soort problemen
voor mij ook, ik probeer mijn HT beperkingen te relativeren door te stellen dat het eigenlijk een probleem oplost.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whahahaha, dit zijn voor mij de kleinste problemen in life mên...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mij ook, ik probeer mijn HT beperkingen te relativeren door te stellen dat het eigenlijk een probleem oplost.![]()
Welkomquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef RemCOW het volgende:
Hee hallo, ik ben ook begonnen met hattrick
Train nu op verdedigen. Ben wat 18 en 19 jarigen (verdedigers) aan 't kopen voro zo'n min mogelijk geld. Heb een nieuwe coach (die oude kan ik verkopen/ontslaan?). Heb een 24 sterren team nu.
Bekerwedstrijd verloren, maargoed de tegenstander was ook stuk beter.
Team id = 206761
Jammer, maar ja... Wat zal ie waard zijn?quote:Jouke Schijf (66113530)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 776 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ga je die zelf trainen qyn?quote:Op zondag 29 mei 2005 09:15 schreef qyn het volgende:
Jimmie Schelle (66106464)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 970
Wage: 684 ¤/week
Owner: Waailappen United
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Moet te doen zijn volgens mij. Maar zat wel een in die uit X komt, dus die heeft wel een voorsprong.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Welkom
De oude kan je ontslaan... Heb je nix meer aan
Beetje leuke competitie of is is lastig?
Ik twijfel.. Heb d'r eigenlijk geen plek voor.. Maar hij stijgt wel snel naar uitstekend verwacht ik..quote:
je kan iig niet verwachten dat het een U20 speler wordt, wel een erg lekkere speler nauurlijk en allicht beter dan een waailap van 18 met een tsi waar je ze zelfs de golfbaan niet mee op durft te sturenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:34 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Heb d'r eigenlijk geen plek voor.. Maar hij stijgt wel snel naar uitstekend verwacht ik..
Tweakers:quote:Op zondag 29 mei 2005 03:31 schreef Uddel het volgende:
blij verhaal
als je nou eens op fok ook zo gaat postenquote:Uddel schreef op zondag 29 mei 2005 @ 03:37:
Die van mij: 18 jaar, TSI 1540, matig conditie, matig positiespel, matig vleugelspel, goed verdedigen, zwak passen.. ook niet om ontevreden over te zijn, vooral omdat ik vorige week en drie weken terug óók al goeie pulls had.. sinds dat ik uitstekend jeugd heb, ben ik tevreden over 3 van de 4 pulls die ik gemaakt heb.. ik ben er blij mee..
Hopen op veel publiek is het beste wat je kan doen...quote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet woensdag voor de beker tegen een team met 60 sterren, ik zit rond de 30
Wat is dan de beste taktiek? Counter of pressing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |