Nope, 1-1 in 115 min. IX vs. Vquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef komrad het volgende:
whehe sta je inmiddels al voor?
ik ook, toch nog goed gekomen... De rest uit mijn poule heeft gewoon 5-0 gewonnen... tegenstanders die niemand opstellen... Ik haat zequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef The_Hives het volgende:
feli Mango
zelf heb ik ook gewonnen. Wel een blessure van 1week voor een def. Was wel penaltynemers vergeten
decadentie ten topquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:21 schreef Lortnoc het volgende:
Ai, m'n oude bok aka future coach van 36 voor 4 weken eruit geschopt. Dat gaat weinig ervaring worden de komende wedstrijden
Verder wel gewonnen met PIC enzo....jullie kennen 't wel.
ga doodquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef Uddel het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ..
NOMINATIE VOOR DE KOEI-AWARD: JONKS
WHAHAHAHAHA, M'N LACHSPIEREN.. AUW IK KRIJG SPIERPIJN.. WHAHAHAHA
sorry hoor, maar je doet het toch echt zelf... en dan, het is maar een spelletje en het komt heus wel goed!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je enig fatsoen in je kloten had gehad, dan had je gewacht met posten tot OP ZN MINST morgen...
Helaas.... Deze pubers kunnen dat niet aan...
Wat is het verschil als ik het vandaag of morgen post? Morgen is het niet zo leuk meer.. dan is het al "gebeurd".. een spreekwoordelijke "oude koe"quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je enig fatsoen in je kloten had gehad, dan had je gewacht met posten tot OP ZN MINST morgen...
Helaas.... Deze pubers kunnen dat niet aan...
Het is zeker klote, maar hee, neem een biertje thuis en realiseer je dat dit gewoon maar een spel is. Een verslavend spel, maar een spel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef Jonks het volgende:
*zwijgt* *voelt ziek* *kan niet lachen* ... *godver*
ik ken het gevoel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef Jonks het volgende:
*zwijgt* *voelt ziek* *kan niet lachen* ... *godver*
haha zooooow das wel heel erg kut. Bij 3-1 verwacht je toch wel dat je er bent.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ruststand 3-1, eindstand 3-6.
Dat was mijn bekeravontuur.
DAT is nu juist niet de bedoeling van Supporter. Supporter moet je meer zien als wat geld geven om ze te kunnen laten vernieuwen ed. Dat je daarvoor wat gezichtjes te zien krijgt, een logo en wat statistieken is leuk maar helpt jouw niet je team beter te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om mensen met supporter voorrang te geven op de servers? Zodat wij tenminste een fatsoenlijk wedstrijdverslag hebben en dat ook netjes kunnen volgen ipv dat alles in 1x gebeurd?
1-6 lijkt mij een duidelijk uitslag en zeker geen matchengine hobbel?? En jij gelooft uberhaubt al als iemand zegt dat je maar 1 vrije trap per 4 wedstrijden krijgt?! tja...... lees het dan ieder geval zelf even na want zoiets ongeloofwaardigs heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef ASSpirine het volgende:
Het is officieel
I have been proper fucked by the matchengine
1-6
2 tegengoals door misverstand keeper-verdediger
2 tegengoals door vrije trappen !!!
1 tegengoal door penalty
1 gewone tegengoal
ik zelf scoor uit een penalty
ik hoop dat ik in de toekomst alleen maar special events voor mij krijg
Oef...... klinkt kut! maar wat verwacht je dan met 2 verdedigers? Als een pass naar voren al een kans betekend zit het er dik in dat je er wat om je oren krijgt. Maarja........quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
ik ken het gevoel....
Ik speel V, moest voor de beker tegen een uitermate zwakke ploeg uit IX, dus arrogant als ik ben speelde ik 2-5-3 om 8 lui op passen te kunnen trainen. 3 spitsen op middenveld enzo, je kent het welAllicht ook geen penaltynemers opgesteld want ik ging toch wel winnen!
0-4![]()
Hij 23 sterren, ik 37.5![]()
Ok, ik had wel een zwakker middenveld (hij motste ook waarschijnlijk want normaal had hij minder) maar dan nog, met mijn uitstekend(laag) centrale aanval zou je dan toch wel verwachten een paar goals te maken tegen een slecht(laag) verdediging toch?
verliezen met 14.5 ster verschil, en dan nog met 0-4 ook, waar gaat het heen met deze maatschappij!!
Ja en nee, ik weet dat dat de insteek is van Supporter, maar door het toenemende aantal divisies, is hattrick de laatste tijd retetraag..... en wat doen ze dan? Ze pleuren er een XI bij ipv eerst alle VI, VII, VIII en IX WO's te vervangen. Waarom? Ik bedoel, ASSpirine heeft een VII divisie met 5 WO's. Waarom gooien ze daar niet wat nieuwe mensen in ipv in XI? Dan heb je minder rekenkracht nodig en gewoon een divisie minder aan uitslagen en standen om bij te werken. En ik vind ook dat als die servers zo traag zijn dat ze daar onmiddelijk wat aan moeten doen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
DAT is nu juist niet de bedoeling van Supporter. Supporter moet je meer zien als wat geld geven om ze te kunnen laten vernieuwen ed. Dat je daarvoor wat gezichtjes te zien krijgt, een logo en wat statistieken is leuk maar helpt jouw niet je team beter te maken.
De insteek van HT blijft dat het voor iedereen gratis kan zijn. Vind dat ze het zo wel goed opgelost hebben.
Tja...... dat probleem hadden we ook toen de X erbij kwam. Is ook opgelost door het 1 en ander uit te breiden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik weet dat dat de insteek is van Supporter, maar door het toenemende aantal divisies, is hattrick de laatste tijd retetraag..... en wat doen ze dan? Ze pleuren er een XI bij ipv eerst alle VI, VII, VIII en IX WO's te vervangen. Waarom? Ik bedoel, ASSpirine heeft een VII divisie met 5 WO's. Waarom gooien ze daar niet wat nieuwe mensen in ipv in XI? Dan heb je minder rekenkracht nodig en gewoon een divisie minder aan uitslagen en standen om bij te werken. En ik vind ook dat als die servers zo traag zijn dat ze daar onmiddelijk wat aan moeten doen.....
Ik zat gister gewoon een halve wedstrijd te wachten op een verslag, net als vele anderen. Dat is toch niet leuk? Je wilt het live meemaken en niet in 1x een verslag van 45 minuten zien staan. En dat is dus het grote probleem en als daar niks aan gedaan wordt dan wordt een groot deel van het spelletje verziekt, de matches zijn namelijk het leukste en spannendste deel van Hattrick.
Wat is er voordeel aan als wij voorrang krijg bij matchreports? Dus dat supporters gewoon lekker om de 5 minuten een berichtje krijgen bij htlive over wat er gebeurd.... en dat de niet supporters gewoon lekker 45 minuten mogen wachtenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja...... dat probleem hadden we ook toen de X erbij kwam. Is ook opgelost door het 1 en ander uit te breiden.
Wat ik wel met je eens ben is dat het totaal onnodig is omdat er nog veel teveel W.O. teams in de lagere divisies zitten.
maar dan nog vind ik niet dat je tegen betaling een voordeel uit een online spel moet halen.![]()
wees gerust, daar ga je volgende editie nog wel fijntjes aan herinnerd wordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Jonks het volgende:
(eigenlijk verdien ik na gisteren die award zonder verdere uitleg)
Dan heb ik dat gemist, het spijt mequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:44 schreef REFUSED het volgende:
ik heb het zelfs nog gepost toen je vroeg waarom...
Finale Fok!Cup: vv Emmen - Nielzsche's Fußball Mannschaft 2 - 1
Nielzsche verliest alleen maar omdat hij zijn centrale verdediger waar een middenvelder speelt, niet heeft gerepositioneerd en dus 2 sterren haalt ipv de gebruikelijke 5 op het middenveld. hierdoor verspeelt hij dus de Fok!Cup, aangezien het een close-call was qua wedstrijd/uitslag.
iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:49 schreef REFUSED het volgende:
[..]
wees gerust, daar ga je volgende editie nog wel fijntjes aan herinnerd worden
*kuch*quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef maniack28 het volgende:
Gewonnen door Tearsong met Sexy Knieeën. Zijn eerste keeper Jon Brouwer had slechts 5 doelpunten tegen vorig seizoen. Gefeliciteerd Tearsong!!!
quote:
dat doe je alleen omdat jij al 3 stemmen hebtquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat doe je alleen omdat jij al 3 stemmen hebt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:57 schreef maniack28 het volgende:
Co Adriaanse-award: Grumpey
Ajax-award: Mangoworks
Salomon Kalou-award: Jonks
Koei-award: De Hovenier
Jose Mourinho-award: Jorlaf
WoW-award: sirdalord
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef qyn het volgende:
Co Adriaanse-award: TimmyAsd
Ajax-award: refused
Salomon Kalou-award: hives
Jose Mourinho-award: Komrad
WoW-award: qyn (spreekt tegenwoordig met klanten af in stormwind de virtuele hoofdstad van de humans in de wereld van wow)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef qyn het volgende:
Co Adriaanse-award: Grumpey
Ajax-award: refused
Salomon Kalou-award: Jonks
Jose Mourinho-award: Komrad
WoW-award: sirdalord (Jij bent ermee begonnen smeerlap)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zie hier en daar wat tactisch stemmen, mensen die zelf ergens voor genomineerd zijn stemmen niet meer in die categorie. Zeker onder het motto: Als ik niet op mezelf mag stemmen krijgen de anderen mijn stem ook niet
Co: Timmy
Ajax: mangoworks
Kalou: Jonks
Koei: Hovenier
Mourinho: Hivens
WoW: sirdahol
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Co: Jonks
Ajax: refused
Kalou: Jonks
Koei: Hovenier
Mourinho: Maniack28