Ik voel me eigenlijk wel wat beter ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:41 schreef PatrickM het volgende:
Hoe laat? 1 uur ofzo?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:02 schreef BertV het volgende:
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Das 40 (!!!!!!!!)km/h te hard PatrickWat als de ijscoman plotseling overstak...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan had ik ff midden op de snelweg stil gaan staan en een ijsje bij 'm gekocht
quote:Bla bla bla
Je mag gewoon niet he![]()
Ik wil ook zoveel...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
FS wil eventueel met de kleine naar het zwembad,
Moet net lukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan beter naar mn huis komen want het pontje ligt achter me
Heb je nog 1,40?
Okee, spreken we half twee af, goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham heeft een perfecte beschrijving naar mn huis
We kunnen beter gelijk bij de pont afspreken dan.
A15 afslag Dordrecht/Papendrecht nemen. Bovenaan bij stoplichten rechts. Kijk uit voor de flitspaal bij de afrit Papendrecht op de N3Brug over.. (weer een flitspaal) 2e afrit (die we ook namen om colletje te halen voor Mercy). Onderaan bij stoplichten rechts. Alsmaar rechtdoor, dan net voor de bocht (bij 5e stoplichten geloof ik) rechtsaf richting Veer Werkendam (staat aangegeven). En verder kan je niet want dan val je in t water
Ik ben niet door de paal geflitst (zal beetje dom zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef hicham het volgende:
Volgens mij zat er geen rolletje in de flitspaal die ene keer trouwens, heb nog steeds geen boete binnengekregen en jij heb hem al toch Riet? Terwijl jij een dag na mij werd geflitst. Of zou het iets te maken hebben met het feit dat we de motor net die dag het kenteken hadden overgeschreven?
Oh nee, volgens mij hadden we kenteken overschrijven al eerder gedaan
Ach, ik gaf net met m'n stomme kop ff gas bij een stoplicht waar ik dagelijks langskom om niet door rood te rijden (staat een beetje kut afgesteld dat ding, springt net te snel op rood terwijl je al bij het op oranje springen niet meer kan remmen)... kutding flitst ook voor snelheid... dus met een beetje mzzl niets, en met een beetje pech 30 euro...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben niet door de paal geflitst (zal beetje dom zijn) maar door de KLPD..... struikrovers dus. Staan de laatste heel vaak en heel sneaky op de Rondweg..
Altijd zondequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, ik gaf net met m'n stomme kop ff gas bij een stoplicht waar ik dagelijks langskom om niet door rood te rijden... kutding flitst ook voor snelheid... dus met een beetje mzzl niets, en met een beetje pech 30 euro...
Ja, jij zou ook wel naar het zwembad willen met een vrouw, gebracht en gehaald worden en dan nog de hele tijd in het zwembad de aandacht hebben, geknuffeld worden, wat lekkers krijgen uit de snoepautomaat, enz enz.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, jij zou ook wel naar het zwembad willen, gebracht en gehaald worden en dan nog de hele tijd in het zwembad de aandacht van een vrouw, wat lekkers krijgen uit de snoepautomaat, enz enz.
Ik wacht denk ik ff tot ik een nieuwe achterband hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef PatrickM het volgende:
Tja, ik zit nog te twijvelen... of carbon of alu...
Zal iig nog wel ff duren tot ik m'n vakantiegeld heb...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:48 schreef PatrickM het volgende:
M'n voorrem maakt ook een slepend geluid als ik rem met m'n SV... en dat zijn toch echt gloedjenieuwe blokjes die eronder zitten...
Trouwens riet, ik ga nu op de motor stappen. Ben dus zo half twee/kwart voor twee bij de pond
Blijkbaar het merk die ze gebruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:48 schreef PatrickM het volgende:
M'n voorrem maakt ook een slepend geluid als ik rem met m'n SV... en dat zijn toch echt gloedjenieuwe blokjes die eronder zitten...
quote:
quote:
Heerlijk gereden iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Back![]()
![]()
![]()
Heerlijk gereden... wat een weertje
Wat een parasieten rijden er rond op de Nederlandse wegen
Die SV doet volgens mij niet onder voor een gemiddelde oudere 1000cc V-twin... de tering heee.quote:Die SV650 is echt een wheeliemachine![]()
Wat dacht je van een kleiner voortandwiel Patrick
Nee, te extreme zithouding.... denk een Aprilia Falco danquote:
Ik had ook wel zo'n vermoeden. Zo'n chromen dopje zou voor geen meter staan bij een frame waar heel veel bouten gewoon zichtbaar zijn... en ook zo'n zwart afdekdopje zou niet staanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mist geen dopje PatM
Kijk maar http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=sv650n&btnG=Zoeken
Hoe laat? Dan kom ik op m'n KLXquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je ook maar niet zo hard rijden![]()
Ik ga de mijne morgen ook grondig wassen op mn pa's werk...Kom je ook
Rondleidinkje erbij
Ga ik niet redden... paasbrunchquote:
* jaloers is *quote:Is reuze handig, hebben daar een wasstraat (handmatig dan). Alle middelen aanwezig....
Eerst afspuiten, daarna in de sop zetten en schoonmaken, daarna drogen met de zeem, daarna evt. nog in de was en daarna je knopjes (tussen je knipperlichtschakelaartje etc)droogspuiten met de compressor
De lucht is hier redelijk blauwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Onweer hier!! Woei ! Word ineens teringdonker
Uhm... ik verwacht zo'n jaar of drie met de SV te doen. Ik schat dat er dan zo'n 50.000 tot 80.000 km's op staatquote:
Ik ga ook voor aluquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:24 schreef PatrickM het volgende:
Ben trouwens bij de beneluxtunnel in z'n 3 @ 120 km p/h @ 10.000 rpm doorgegaan. Wat een huil geeft dat blok zeg
Ik denk dat ik daarom toch voor de alu uitlaat ga... geluid past denk ik beter bij het motorkarakter
1250 kmquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga ook voor alu![]()
Als de Belasting eens opschoot
Hoeveel km staat er nu op je teller?
Boekje zeg 1600 km braaf inrijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus mag je toch vol volgens het boekje
Vroegah... toen je bij de 1000km voluit mocht
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:35 schreef PatrickM het volgende:
Ik zeg tegen boekje: sterf met je 1600 km inrijden...
M'n vader zegt zelfs dat je praktisch niet meer in hoeft te rijden vanwege de huidige materialen en olieen. Vrachtwagens bijvoorbeeld hoeven helemaal niet meer ingereden te worden (m'n vader werkt bij een vrachtwagengarage)...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
1600km.... LOL, dat is echt veeeeeel teveel van het goede, 500-800km is echt ruim voldoendeZeker met de techniek van vandaag...
Dat is een ding wat zeker is. Vandaar dat ik ook de eerste 300 km ook niet boven de 5000 rpm ben gegaan. Gewoon om zeker te weten dat de lagers enzo goed inlopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok, misschien, maar ik zou het toch niet kunnen denk ik om gelijk een nieuwe motor vol open te trekken.... gaat tegen je gevoel in op 1 of andere manier
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Er is ook maar een ding belangrijk... pas planken als het blok warm is(zo'n 10 tot 15 km warm rijden)
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je haast ofzo dat je gelijk naar huis wou trouwensDacht misschien wou je de Garmin nog zien
Als ik mn pa zo gek krijgquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijn
de Garmin zie ik sowiezo eind mei
N-wegen en snelwegen en drukke doorgaande wegenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Over struikrovers/bermtoeristen/naaiers/ratten:
Die staan 9 vd 10 keer toch alleen op N-wegen en langs snelwegen?Een enkele keer langs een dijk op een drukke (mooie zondag). Zoals vorige week zondag.... langs de Lekdijk, heel sneaky achter een zeecontainer
Waar is NL dan? Zie alleen maar flitspalenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een Mapsource bestand met alle flitspalen in NL
[afbeelding]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We doen het echt voor de verkeersveiligheid hoor![]()
NL is ook wel bekend als flitspaalland, dus jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:05 schreef PatrickM het volgende:
Waar is NL dan? Zie alleen maar litspalen![]()
Dat is netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
En check mijn verbruik.Klik!
Ongelooflijk.![]()
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Onweer hier!! Woei ! Word ineens teringdonker
In Duitsland is een supercell aan de gangquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.
Daar houd ik toch niet zo van op de motor.![]()
Nee, maar zonder kilometerteller, dagteller, benzinemeter of aanduiding wat dan ook leek de eerste de beste pomp direct na de snelweg en vlakbij Kockengen wel de plaats bij uitstek om even te tanken, zeker als je nog nooit een lang stuk gereden hebt -wat ook niet bij deze motor hoort.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is netjesMaar tank jij altijd voor 3 of 4 euro?
quote:
Zeker, zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef PatrickM het volgende:
tv aan het kijken... Wegmisbruikers was weer eens ouderwets triest....
quote:
Das nei zo best dan hehquote:Op zondag 27 maart 2005 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat zo regenen vrees ik.... wou ff mn motor wassen..
Je rook inderdaad een vette olielucht...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeuzes PatM zag je gisteren die oliesto... euh YZF750R nogTelkens als ie terugschakelde een hele blauwe walm
Zei toch dat het olieboten waren
Wat zou er in zn rugzak gezeten hebben.....
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef hicham het volgende:
Ik zei het toch Riet, we moeten op ons hoogtepunt stoppen. Dat is beter
Que?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
De Fok! MC lijkt idd uit elkaar te gaan vallen
LOL alweerquote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Eerst volgende meetquote:Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Nav welke post istie gebanned dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Als ie wilt posten wel jaquote:Op zondag 27 maart 2005 14:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?
Is goedquote:[..]
Eerst volgende meet
Die is uiteraard verwijdert, maar wel ge-PRINT SCREEN'ed omdat het te verwachten was dat ie niet mocht blijven staanquote:Op zondag 27 maart 2005 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nav welke post istie gebanned dan?
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Overigens, als het waar is dat ie bewust heeft gezegd dat de Holocaust nooit heeft plaats gevonden vind ik het wel een enorme hufter diie voor mij part permanent gebanned wordt...
onzinquote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenHet is sterker dan hem
Hij meent echt niet alles wat ie zegt hoor, en dat weet je
Klik
Mja, jullie mogen best weten wat ie heeft gezegd. Vandaar dat plaatje, die ik nu overigens weer heb weggehaaldquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Idd.... wat een hufterquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Tja, voor de westerse geschiedenis een van de ergste dingen, maar kijk eens onder andere naar de Balkan en naar Africa... daar zijn er de afgelopen 20 jaar toch ook wel echt de vreselijkste dingen gebeurd met dezelfde impact als de holocaust en de zelfde schaalgrootte... alleen zijn dit voor westerse landen geen belangrijke partners dus is het gelijk niet ernstig genoeg om er veel nadruk op te leggen in het nieuws...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd.... wat een hufterIs 1 vd ergste dingen die er in de geschiedenis is gebeurd.... vind ik dan
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20quote:
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20
Leuke quotering.Nu nog iemand met verstand van afrikaans voetbal.
Dunno, ik denk bij wedstrijden alleen nog maar in geld. Dooien in het veld - wedstrijd staken - inleg terug, simpel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?
Onderbouwing?quote:
Ik ook met tot nu toe bijna 10% rendement over de inleg.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe ook zomaar wat.
Neuh, is gewoon leuk voor tussendoor zijn alleen geen leuke wedstrijden vandaag.quote:Lars, ben je nu aan het gokken geslagen nu je uitkering gestopt is?
Waarvoor?quote:
Uitkering loopt nog tot einde van de maand en qua zoeken ben ik de uitzendbureaus weer aan het stalken.quote:Hoe zit het nu met je uitkering en werk zoeken eigenlijk
Je rookt tochquote:Op zondag 27 maart 2005 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?Ben niet echt verslavingsgevoelig.
Is gewoon leuk om te doen en als je er nog wat mee verdient is dat mooi meegenomen toch?
Vandaar ook het "niet echt", ieder mens heeft zijn zwakheden.quote:
Mwah dat is geen probleem, meeste mensen raken in de problemen met gokkasten en andere spelen waar je direct resultaat hebt.quote:t Is zeker leuk als je er wat mee verdient maar ik ken wat mensen die daardoor nu blut zijn, als je jezelf in de hand weet te houden is het geen probleem natuurlijk
Kom jij weer die bullshit erbij betrekkenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
Sorry, voetbal is niet voor mij weggelegdquote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog een tip voor de kwalificatie DR Congo VS Ghana?![]()
Hicham, doet Marokko niet mee voor kwalificatie?
Heeft er alles mee te maken...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef hicham het volgende:
Kom jij weer die bullshit erbij betrekken![]()
![]()
Heeft er helemaal niets mee te maken man
Nietesquote:
Jullie vroegen wat er was gepost, en ik laat het zienquote:[..]
Trouwens ik ben niet degene die begint met bullshit te posten
Klote Marokkaantjes is zooooo 2001 he...quote:
quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik maar denken dat het de toren van De Bilt was
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens hicham is het dus de toren van Schiphol
Waar heb ik dat gezegdquote:Op zondag 27 maart 2005 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens hicham is het dus de toren van Schiphol
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef Mobydick het volgende:
[...]
afgelopen vrijdag heb ik effe een wedstrijdje gehouden met mijn CR500 tegen de XR600sm.Heb het laten filmen met een fotocamera dus is het wat onduidelijk.Oja mijn start heb ik in mijn 2de versnelling moeten doen.De eerste was niet op de grond te houdenen zoals je kan horen rij ik niet volgas.
http://www.surinamepowersports.com/Videos/maasvlakte%20026.MOV
Gisteren toen ik bij MotorXtra wegreed zei de Zot nog dat ik een echte held was.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Mario2T het volgende:
Dat bedoel ik dus! Niet volgas en gewoon met gemak in de 4e een wheelie.
Wel een gaaf filmpje:9.
De 4T gaat volgas en de 2T duidelijk niet en is dus wel gewoon sneller.
Je hoort de 4T dus ook gewoon veel duidelijker, want die moet dus sleuren tegen een CR500 die wordt ingehouden.
Nog enig argument nodig waarom je een CR500 zou willen?:}
Restecp voor onze Pepijnquote:Op zondag 27 maart 2005 19:29 schreef Martijntje het volgende:
[...]
verder gister even naar die cr van worldbeater gekeken....damn..wat een knots van een cilinder
maar eigenlijk ben ik gewoon bang voor zo'n 500
Wat?quote:
Een rollende sprint? Met veel rotondes erbij?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou best een sprintje aandurven met een FJR tegen die CRHij kan dat ding toch niet op de grond houden
Maar nog niet voor wat ik met de CR kan.quote:
Utlimate pimp-stylequote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Hij liep daar toen ik verder wilde rijden in 1 trap.![]()
Wat heb je gehaald op je teller danquote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef bwt het volgende:
Heb afgelopen zaterdag eens de autobahn uitgeprobeerd. Was lekker weer dus waarom niet.
Weet nu dus dat ik een verbruik van onder de 1 op 10 kan halen. Dacht dat 1 op 15 zo'n beetje wel het maximum was.
Had af en toe het gevoel dat de motor los van de grond kwam bij een kleine oneffenheid.
En hard rijden is af en toe wel leuk, maar het is het normale bochtenwerk wat veeeeel leuker blijft.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:
Ik vind dit filmpje echt geweldig
http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
Je demping moet ervoor zorgen dat je banden contact houden met de weg.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met (achter)vering/demping stand van de motor? Is het voor de wegligging beter als die zo hard mogelijk staan, of moet je een tussenweg zien te vinden? Ze staan bij mij nu op de hoogste stand, nog van Rietje. Maar goed, Rietje weegt ook wat zwaader dan ikIk stoor me er verder niet aan, alleen soms op echt hobbelige klinkerwegen merk ik dat ik voor het comfort dat ding wel zachter kan zetten
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet m zachter danHij staat idd op zn hardst.. meer grondspeling
Echt?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.![]()
Whahahahahahahahahahaquote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit filmpje echt geweldig
http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
(geen motorfilmpje trouwens)
Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wickedquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....![]()
Leuke zelfbouwquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk eens.... mooie Kawasaki SM, of het is een Suzuki?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kawasaki = Suzuki
Kawasaki KLR400... oftewel een Suzuki DRZ400
Kreeg ik via MSN van onze Youp...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuke zelfbouwen waarom ga jij nu ook SM piccie's posten?
![]()
![]()
![]()
Waar zeg ik trouwens dat de demping op zn zwaarst staat.....quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.![]()
Beetje raar uniform heeft ze aan.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wicked![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 28 maart 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
Rechts een CR500 die in de tweede versnelling optrekt ivm met wheeliegevaar en niet uit alle macht door kan trekken ivm hetzelfde wheeliegevaar.
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
de uitlaat van mijn koekblik is weer afgebroken maar nu aan de demperkant
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.![]()
Valt mee, ze hebben een aantal kampers eruit geflikkert dus het Remus-onder-Mercedes-200D-gehalte is behoorlijk gedaalt.quote:Tja qua geluid zul je niet echt opvallen tussen de andere kampers daar.![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat je zegt is dat die op de hardste stand is afgesteld, dat zie ik als een synoniem voor zwaar.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zeg ik trouwens dat de demping op zn zwaarst staat.....
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het enige wat je zegt is dat die op de hardste stand is afgesteld, dat zie ik als een synoniem voor zwaar.
Ja, ik had hem nu gewoon op z'n hardst gelaten ivm met betere wegligging dacht ikquote:Op maandag 28 maart 2005 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet m zachter danHij staat idd op zn hardst.. meer grondspeling
Op de Autobahn mag je niet overal zo hard als je wilt.... is maar op sommige stukken, anders staat er gewoon een bord max. 130. Als je dan einde alle geboden ziet mag je zo hard als je wilt, maar houd er wel rekening mee dat als je een ongelukt krijgt en je reed harder dan 160 dat je altijd fout zit voor de verzekering.
De meeste mensen rijden gewoon 130/40 op de rechterbaan, maar als 130 de max. snelheid is rijd ook echt iedereen streng 130 daar...
Er is echt wat mis met jouquote:
Donorcodicil heb ik niet bij me, maar wel eergisteren ingevuld en opgestuurdquote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Je demping moet ervoor zorgen dat je banden contact houden met de weg.
Als hij veel te zwaar staat en alles veel te hard dempt dan kan je achterwiel gaan stuiteren op een gegeven moment, en dat geeft uiteraard beduidend minder grip.Donorcodocil bij je?
![]()
quote:
Met mij is niks mis met mn engels is al helemaal niks misquote:Op maandag 28 maart 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
Er is echt wat mis met jouVolgens mij heb ik hem iets van 3 keer gekeken en ik bleef er maar om lachen
Het is gewoon uberdroog. Die man is dronken, agente weet het, maar hij doet gewoon al die tests goed. En hoe zij het ook vervolgens aanpakt (ik weet niet waarom). Maar bijvoorbeeld dat in een rechte lijn lopen in kleine stapjes, maakt ze opeens danspasjes van
En die man begint ook te dansen opeens
![]()
Dat alfabet ookVolgens mij kunnen zelfs nuchtere mensen niet het alfabet zo snel achterstevoren zeggen, tenzij je eerder geoefend hebt. Maar om het vervolgens dronken te doen
. Het leukste van allemaal is dat ie aan het eind zelf toegeeft dat hij dronken is en dat hij het ook leuk opvat als ie gearresteerd wordt
Uiteindelijk zijn ze wel bijna een half uur bezig geweest, gezien de tijd rechtsboven
Volgens mij kan jij gewoon geen engels en kijk jij alleen maar naar de plaatjes
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik wilde thuis al eerder Fokken, maar Fok was iedere dag stuk. Nou blijkt het niet aan Fok te liggen maar aan bepaalde instellingen.En ik maar wachten tot ie 't weer doet.
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:28 schreef PatrickM het volgende:
M'n zwager vind de alu Leo ook het mooist staan onder de SV
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ouders hadden een compie besmet met een virus.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef hollander172 het volgende:
Heb ooit een klant gehad die ik niet wijs kon maken dat het internet zonder haar aanwezigheid ook gewoon doorliep, ze was er van overtuigd dat als het af en toe "kapot" was en het bij niemand meer deed.
Ook een vrouw trouwens.![]()
Ik ben ook geen veringspecialist hoor.quote:
Tsja altijd leuk die dingen, heb weleens geprobeerd uit te leggen hoe een virus werkt aan iemand maar verder dan het "olievlek" verhaal kwam ik niet.quote:
Kayaba ofwel KYB.quote:Lars/Hollander jij hrbt toch wel eens een Showa cursus gehad o.i.d.?
Je ZXR met de Ohlins stond toch ook voor iemand met een veel hoger gewicht afgesteld?
Met die Belgie meet had je er enorm veel last van.![]()
Ben weer even weg..
Nou zo anti-computer ben ik niet. Ik noem het alleen zo. Ik kon wel op alle andere sites komen, maar niet op Fok. Ik dacht dat dat aan de Fok server lag want die deed het de laatste tijd zo slecht (traag). Wij zeggen steeds 'FOK IS STUK!!!!!!!!'quote:Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ooit een klant gehad die ik niet wijs kon maken dat het internet zonder haar aanwezigheid ook gewoon doorliep, ze was er van overtuigd dat als het af en toe "kapot" was en het bij niemand meer deed.
Ook een vrouw trouwens.![]()
Toch valt het in dezelfde categorie als "mijn internet doet het niet".quote:Op maandag 28 maart 2005 15:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou zo anti-computer ben ik niet. Ik noem het alleen zo. Ik kon wel op alle andere sites komen, maar niet op Fok. Ik dacht dat dat aan de Fok server lag want die deed het de laatste tijd zo slecht (traag). Wij zeggen steeds 'FOK IS STUK!!!!!!!!'Daarom heb ik ook niet naar andere opties gekeken.
We lezen je overlijdensadvertentie vanzelf welquote:Op maandag 28 maart 2005 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben dus enorme fan van de Hayabusa, en ben van plan elke maand een bedrag aan te kant te schuiven, zodat ik op mijn 21,5ste hem kan aanschaffen
Nu vind mijn vader mij een boomklever, maar is het inderdaad dom om gelijk al eerste motor een Busa te kopen?
Heel dom.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:14 schreef Geqxon het volgende:
maar is het inderdaad dom om gelijk al eerste motor een Busa te kopen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Dan neem ik wel genoegen met een GSX-R 750 oid
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef PatrickM het volgende:
We lezen je overlijdensadvertentie vanzelf wel
Easy tigerquote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je Tomosje blijven rijden (aannemende dat je die hebt, gezien je sign)
Dat is wel het handigst om mee te beginnenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Laat ik nou eerst mijn motor-rijbewijs gaan halen
Is meer dan pittig genoeg voor een beginneling. Zit meer dan genoeg power in om flink in de problemen te komen als beginnelingquote:
Wat rijden die dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik nog kan, is kwijlen op het materiaal van mijn broer en vader
Niets nieuws onder de horizon dusquote:Op maandag 28 maart 2005 16:38 schreef RB het volgende:
Ze waren de hele tijd in de achtervolging maar konden de rest niet bijhouden![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is meer dan pittig genoeg voor een beginneling. Zit meer dan genoeg power in om flink in de problemen te komen als beginneling
idd Geqxon... dood ga je toch een keer... dus wat vroeger dan later maakt eigenlijk ook niets uit...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Wat een geleuter weer, de busa is gewoon een overrated toerfietsje.
Gewoon halen dat ding Geqxon.![]()
Zei Hollander met tonnen ervaringquote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Wat een geleuter weer, de busa is gewoon een overrated toerfietsje.
Gewoon halen dat ding Geqxon.![]()
Busa rijden en dood gaan heeft weinig met elkaar te maken vriend.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
idd Geqxon... dood ga je toch een keer... dus wat vroeger dan later maakt eigenlijk ook niets uit...
Face the facts..... je wilt toch eens een keer dat gaskraantje heeeeeel ver open draaien..... dat wilt iedereen wel in meer of mindere matequote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Busa rijden en dood gaan heeft weinig met elkaar te maken vriend.Hap, hap.
Het is meer zijn rechterhandje die het hem doet en ik ken het menneke niet dus ik kan dat ook niet inschatten.
Dacht dat jij niet meer zou happen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zei Hollander Lars met 7 jaar meer levenservaring
Ja en?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Face the facts..... je wilt toch eens een keer dat gaskraantje heeeeeel ver open draaien..... dat wilt iedereen wel in meer of mindere mateVooral als je WEET dat je motor zo snel kan... en ook door zijn imago. En juist bij gebrek aan ervaring gaat zoiets dan mis....
Italjet Dragster 180quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:51 schreef hollander172 het volgende:
Wat maakt het uit of je met 170km/h op een geknepen bandit op een bocht aankomt of met 300km/h op een busa?
Blijf je nou happen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inschattingsvermogen icm vermogen....
Voor de helft, stoeltjes moeten er nog opquote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef PatrickM het volgende:
Is die zwevende tribune eigenlijk al af?
Tja, in dat opzicht kan je stellen dat je je ook op een Tomos dood kan rijden...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijf je nou happen?
Jij hebt wel een verdomd goed inschattingsvermogen als je vanaf je burostoel kan stellen dat ie zich op een busa kapot rijdt maar op een bandit niet, hulde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |