Blijkbaar het merk die ze gebruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:48 schreef PatrickM het volgende:
M'n voorrem maakt ook een slepend geluid als ik rem met m'n SV... en dat zijn toch echt gloedjenieuwe blokjes die eronder zitten...
quote:
quote:
Heerlijk gereden iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Back![]()
![]()
![]()
Heerlijk gereden... wat een weertje
Wat een parasieten rijden er rond op de Nederlandse wegen
Die SV doet volgens mij niet onder voor een gemiddelde oudere 1000cc V-twin... de tering heee.quote:Die SV650 is echt een wheeliemachine![]()
Wat dacht je van een kleiner voortandwiel Patrick
Nee, te extreme zithouding.... denk een Aprilia Falco danquote:
Ik had ook wel zo'n vermoeden. Zo'n chromen dopje zou voor geen meter staan bij een frame waar heel veel bouten gewoon zichtbaar zijn... en ook zo'n zwart afdekdopje zou niet staanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mist geen dopje PatM
Kijk maar http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=sv650n&btnG=Zoeken
Hoe laat? Dan kom ik op m'n KLXquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je ook maar niet zo hard rijden![]()
Ik ga de mijne morgen ook grondig wassen op mn pa's werk...Kom je ook
Rondleidinkje erbij
Ga ik niet redden... paasbrunchquote:
* jaloers is *quote:Is reuze handig, hebben daar een wasstraat (handmatig dan). Alle middelen aanwezig....
Eerst afspuiten, daarna in de sop zetten en schoonmaken, daarna drogen met de zeem, daarna evt. nog in de was en daarna je knopjes (tussen je knipperlichtschakelaartje etc)droogspuiten met de compressor
De lucht is hier redelijk blauwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Onweer hier!! Woei ! Word ineens teringdonker
Uhm... ik verwacht zo'n jaar of drie met de SV te doen. Ik schat dat er dan zo'n 50.000 tot 80.000 km's op staatquote:
Ik ga ook voor aluquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:24 schreef PatrickM het volgende:
Ben trouwens bij de beneluxtunnel in z'n 3 @ 120 km p/h @ 10.000 rpm doorgegaan. Wat een huil geeft dat blok zeg
Ik denk dat ik daarom toch voor de alu uitlaat ga... geluid past denk ik beter bij het motorkarakter
1250 kmquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga ook voor alu![]()
Als de Belasting eens opschoot
Hoeveel km staat er nu op je teller?
Boekje zeg 1600 km braaf inrijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus mag je toch vol volgens het boekje
Vroegah... toen je bij de 1000km voluit mocht
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:35 schreef PatrickM het volgende:
Ik zeg tegen boekje: sterf met je 1600 km inrijden...
M'n vader zegt zelfs dat je praktisch niet meer in hoeft te rijden vanwege de huidige materialen en olieen. Vrachtwagens bijvoorbeeld hoeven helemaal niet meer ingereden te worden (m'n vader werkt bij een vrachtwagengarage)...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
1600km.... LOL, dat is echt veeeeeel teveel van het goede, 500-800km is echt ruim voldoendeZeker met de techniek van vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |