Ik voel me eigenlijk wel wat beter ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:41 schreef PatrickM het volgende:
Hoe laat? 1 uur ofzo?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:02 schreef BertV het volgende:
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Das 40 (!!!!!!!!)km/h te hard PatrickWat als de ijscoman plotseling overstak...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan had ik ff midden op de snelweg stil gaan staan en een ijsje bij 'm gekocht
quote:Bla bla bla
Je mag gewoon niet he![]()
Ik wil ook zoveel...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
FS wil eventueel met de kleine naar het zwembad,
Moet net lukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan beter naar mn huis komen want het pontje ligt achter me
Heb je nog 1,40?
Okee, spreken we half twee af, goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham heeft een perfecte beschrijving naar mn huis
We kunnen beter gelijk bij de pont afspreken dan.
A15 afslag Dordrecht/Papendrecht nemen. Bovenaan bij stoplichten rechts. Kijk uit voor de flitspaal bij de afrit Papendrecht op de N3Brug over.. (weer een flitspaal) 2e afrit (die we ook namen om colletje te halen voor Mercy). Onderaan bij stoplichten rechts. Alsmaar rechtdoor, dan net voor de bocht (bij 5e stoplichten geloof ik) rechtsaf richting Veer Werkendam (staat aangegeven). En verder kan je niet want dan val je in t water
Ik ben niet door de paal geflitst (zal beetje dom zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef hicham het volgende:
Volgens mij zat er geen rolletje in de flitspaal die ene keer trouwens, heb nog steeds geen boete binnengekregen en jij heb hem al toch Riet? Terwijl jij een dag na mij werd geflitst. Of zou het iets te maken hebben met het feit dat we de motor net die dag het kenteken hadden overgeschreven?
Oh nee, volgens mij hadden we kenteken overschrijven al eerder gedaan
Ach, ik gaf net met m'n stomme kop ff gas bij een stoplicht waar ik dagelijks langskom om niet door rood te rijden (staat een beetje kut afgesteld dat ding, springt net te snel op rood terwijl je al bij het op oranje springen niet meer kan remmen)... kutding flitst ook voor snelheid... dus met een beetje mzzl niets, en met een beetje pech 30 euro...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben niet door de paal geflitst (zal beetje dom zijn) maar door de KLPD..... struikrovers dus. Staan de laatste heel vaak en heel sneaky op de Rondweg..
Altijd zondequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, ik gaf net met m'n stomme kop ff gas bij een stoplicht waar ik dagelijks langskom om niet door rood te rijden... kutding flitst ook voor snelheid... dus met een beetje mzzl niets, en met een beetje pech 30 euro...
Ja, jij zou ook wel naar het zwembad willen met een vrouw, gebracht en gehaald worden en dan nog de hele tijd in het zwembad de aandacht hebben, geknuffeld worden, wat lekkers krijgen uit de snoepautomaat, enz enz.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, jij zou ook wel naar het zwembad willen, gebracht en gehaald worden en dan nog de hele tijd in het zwembad de aandacht van een vrouw, wat lekkers krijgen uit de snoepautomaat, enz enz.
Ik wacht denk ik ff tot ik een nieuwe achterband hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef PatrickM het volgende:
Tja, ik zit nog te twijvelen... of carbon of alu...
Zal iig nog wel ff duren tot ik m'n vakantiegeld heb...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:48 schreef PatrickM het volgende:
M'n voorrem maakt ook een slepend geluid als ik rem met m'n SV... en dat zijn toch echt gloedjenieuwe blokjes die eronder zitten...
Trouwens riet, ik ga nu op de motor stappen. Ben dus zo half twee/kwart voor twee bij de pond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |