Oh ja,quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
tvp
ik ga ff de steunen op de motor zetten en voeding van mn accu aftappen
Ik heb ze er wel eens over horen klagen jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef ZX9R het volgende:
Die "stomme" dingen zoals een brandblusser die je moet controleren tijdens een handhavingsbezoek is maar 1 van de domme dingen die je moet doen.
Als het beleid nu eens eenduidig was, dan was er geen probleem.
Zo moet een vloer van de arbeidsinspectie ruw zijn ivm uitglijden.
Maar van milieu moet ie weer glad zijn ivm besmettingsgevaar oid.
Of er moet van de arbeidsinspectie een lamp buiten opgehangen worden omdat het misschien wel eens mogelijk is dat er 's nachts geladen wordt. Van de afdeling milieu mag dat weer niet omdat het niet vergund is en omdat het een mogelijke lichtvervuiling voor de omgeving oplevert
Ook zo met die stomme brandblussers. Hangt zo'n ding net niet op de juiste plaats (daar waar ie op tekening staat) ben je al in overtreding.
Ik vind dat dom, dat handhaven.
Ben aan het solliciteren op van alles en nog wat maar lurk af en toe wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:18 schreef Faithz het volgende:
Waar is iedereen?
Rietje ziek
Pepijn..?
![]()
Ah maar je bent er welquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietje ziekIk ben lekker in de tuin aan het klussen
Zei ik toch net... GPS aan het installeren
Maakt me echt geen bal meer uit, zit nu al 9 maanden thuis zonder zicht op iets.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef Faithz het volgende:
Wat voor werk zoek je?
Het kan opeens heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu constant de uitzendbureaus aan het bestoken en het lijkt er op dat ze nu zwichten.Alleen die club van blauwen waar Mark werkt is nogal stug in de omgang maar de aanhouder wint.
Ik weet het, verlies de hoop ook niet maar er moet wel snel wat voorbij komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Het kan opeens heel snel gaan.
Kijk maar naar mij. Maandag nog geen enkel zicht op een baan en nu al weer de tweede dag werkzaam bij mijn nieuwe "oude" baas![]()
Je doet toch iets met milieu?quote:Die blauwen van Mark, Randstad?
Dan ben ik collega van Mark geworden als dat zo is![]()
Nu is het voor MC begrippen erg rustig hoor,quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
Wow, je moet hier wel stevig door blijven lezen om bij te blijven zeg.
Let ik ff een paar dagen niet op dan zijn we al weer 6 topics verder.
Ik doe ook wat met milieu.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Je doet toch iets met milieu?Of bedoel je met milieu dat elitaire sfeertje wat er bij die kantoren hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |