Oh ja,quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
tvp
ik ga ff de steunen op de motor zetten en voeding van mn accu aftappen
Ik heb ze er wel eens over horen klagen jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef ZX9R het volgende:
Die "stomme" dingen zoals een brandblusser die je moet controleren tijdens een handhavingsbezoek is maar 1 van de domme dingen die je moet doen.
Als het beleid nu eens eenduidig was, dan was er geen probleem.
Zo moet een vloer van de arbeidsinspectie ruw zijn ivm uitglijden.
Maar van milieu moet ie weer glad zijn ivm besmettingsgevaar oid.
Of er moet van de arbeidsinspectie een lamp buiten opgehangen worden omdat het misschien wel eens mogelijk is dat er 's nachts geladen wordt. Van de afdeling milieu mag dat weer niet omdat het niet vergund is en omdat het een mogelijke lichtvervuiling voor de omgeving oplevert
Ook zo met die stomme brandblussers. Hangt zo'n ding net niet op de juiste plaats (daar waar ie op tekening staat) ben je al in overtreding.
Ik vind dat dom, dat handhaven.
Ben aan het solliciteren op van alles en nog wat maar lurk af en toe wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:18 schreef Faithz het volgende:
Waar is iedereen?
Rietje ziek
Pepijn..?
![]()
Ah maar je bent er welquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietje ziekIk ben lekker in de tuin aan het klussen
Zei ik toch net... GPS aan het installeren
Maakt me echt geen bal meer uit, zit nu al 9 maanden thuis zonder zicht op iets.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef Faithz het volgende:
Wat voor werk zoek je?
Het kan opeens heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu constant de uitzendbureaus aan het bestoken en het lijkt er op dat ze nu zwichten.Alleen die club van blauwen waar Mark werkt is nogal stug in de omgang maar de aanhouder wint.
Ik weet het, verlies de hoop ook niet maar er moet wel snel wat voorbij komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Het kan opeens heel snel gaan.
Kijk maar naar mij. Maandag nog geen enkel zicht op een baan en nu al weer de tweede dag werkzaam bij mijn nieuwe "oude" baas![]()
Je doet toch iets met milieu?quote:Die blauwen van Mark, Randstad?
Dan ben ik collega van Mark geworden als dat zo is![]()
Nu is het voor MC begrippen erg rustig hoor,quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
Wow, je moet hier wel stevig door blijven lezen om bij te blijven zeg.
Let ik ff een paar dagen niet op dan zijn we al weer 6 topics verder.
Ik doe ook wat met milieu.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Je doet toch iets met milieu?Of bedoel je met milieu dat elitaire sfeertje wat er bij die kantoren hangt?
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik doe ook wat met milieu.
Ik zit nu bij een detacheringsclub waarvan Randstad 100% eigenaar is. Dus vandaar, collega.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef Faithz het volgende:
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meer
2 cilinders 2 pakkingen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heb je maar 1 klepdeksel pakking nodigEn dat kost haast niks... ik was 9 euro kwijt
het is in principe ook erg simpel. als je er rustig voor gaat zitten is alle techniek wel te begrijpen lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
Ben idd driftig aan het zoeken op MF. W8 nu op antwoord aldaar. Maar het forum is overdag niet zo druk als dezequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.
Tank eraf is zo gedaan (wel kraantje dichtdraaien) daarna gewoon rustig losdraaien en niks forceren. Smeer de contactvlakken even in met vet als het zo'n rubberen ding is of gebruik wat loctite (blauw meen ik?
) als het een gewone pakking is. Dan de bouten kruislings vastdraaien. Moment moet je even opzoeken in het WPH.
Ga niet sleutelen zonder WPH, scheelt je een hoop ellende en zoekwerk. WPH's kan je wel vinden via MF oid. Je zal vast de eerste niet zijn die een WPH zoekt voor dit type.
Ik heb de hele winter doorgereden hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Hallo
Ik zie dat er mooi-weer posters bij zijn gekomen![]()
Streetpilot III kopen, tweedehandsquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Vandaag weer een paar uurtjes gereden, maar was niet echt leuk. Ik moet routes zien uit te stippelen want vandaag heb ik vooral de saaie wegen genomenBlegh
Dan is er niets leuks meer aan
Maar niet doorgepostquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter doorgereden hoor
Ah op die manierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zat idd zo'n klokje op, maar toen was het batterijtje leeg en toen heb ik m er maar afgehaaldEn nu heb ik de tijd digitaal in mn cockpit
En ja, ik mag die GPS ook gebruiken af en toeEn ik heb het kabeltje weten te redden
Dat olietempmetertje was 29 euro ongeveer bij Louis.de....
Heh? Waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Streetpilot III kopen, tweedehands![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef RB het volgende:
[[url=http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/auto/auto179.gif]afbeelding][/URL]
quote:
Omdat een elektrische start ook best prettig is als je 'm voor woon/werk gebruiktquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
PatrickM!!! waarom geen R ???
Ik heb zaterdag na 8 minuten trappen mn oude KLR650 aangetrapt en ben even de klei ingegaan in de Haarlemmermeer....het was Heerlijk!!! 110 door de stront met 300 hazen en konijnen voor me uit wegvluchtend!
Stilte voor de stormquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |