abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:41:41 #26
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25707155
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik doe ook wat met milieu.
Ik zit nu bij een detacheringsclub waarvan Randstad 100% eigenaar is. Dus vandaar, collega.
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meer
Trotse mamma :)
pi_25707430
Motor heeft grote beurt nodig en nieuwe kleppakingen

Achter remschoentjes plaatsen gaat nog wel lukken denk ik, maar damn! Wat een dure hobby. Kan ik nog kiezen ook: 450 euro en een dag me motor kwijt of ergens andsers een week en dan 200/300 euro. Kleppakkingen en evt remschoentjes niet meegerekent
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:54:25 #28
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25707490
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef Faithz het volgende:
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meer
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25707689
Volgens mij heb je maar 1 klepdeksel pakking nodig En dat kost haast niks... ik was 9 euro kwijt
pi_25707772
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heb je maar 1 klepdeksel pakking nodig En dat kost haast niks... ik was 9 euro kwijt
2 cilinders 2 pakkingen toch?

Die dingen zelf kosten niks nee, maar die monteurs zijn zo verrekte duur. Tank eraf en zo. Die dingen zitten toch op je cilinder of ben ik nou gek!

Tis een Honda NTV btw
pi_25707852
Als t in 2 cilinder in V-vorm is wel ja Klepdeksekpakking vervangen = tank eraf, kleppendeksel eraf
pi_25707967
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:22:36 #33
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_25708028
PatrickM!!! waarom geen R ???

Ik heb zaterdag na 8 minuten trappen mn oude KLR650 aangetrapt en ben even de klei ingegaan in de Haarlemmermeer....het was Heerlijk!!! 110 door de stront met 300 hazen en konijnen voor me uit wegvluchtend!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:36:41 #34
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25708330
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
het is in principe ook erg simpel. als je er rustig voor gaat zitten is alle techniek wel te begrijpen lijkt me.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:40:19 #35
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25708406
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.

Tank eraf is zo gedaan (wel kraantje dichtdraaien ) daarna gewoon rustig losdraaien en niks forceren. Smeer de contactvlakken even in met vet als het zo'n rubberen ding is of gebruik wat loctite (blauw meen ik? ) als het een gewone pakking is. Dan de bouten kruislings vastdraaien. Moment moet je even opzoeken in het WPH.

Ga niet sleutelen zonder WPH, scheelt je een hoop ellende en zoekwerk. WPH's kan je wel vinden via MF oid. Je zal vast de eerste niet zijn die een WPH zoekt voor dit type.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25708505
en
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.

Tank eraf is zo gedaan (wel kraantje dichtdraaien ) daarna gewoon rustig losdraaien en niks forceren. Smeer de contactvlakken even in met vet als het zo'n rubberen ding is of gebruik wat loctite (blauw meen ik? ) als het een gewone pakking is. Dan de bouten kruislings vastdraaien. Moment moet je even opzoeken in het WPH.

Ga niet sleutelen zonder WPH, scheelt je een hoop ellende en zoekwerk. WPH's kan je wel vinden via MF oid. Je zal vast de eerste niet zijn die een WPH zoekt voor dit type.
Ben idd driftig aan het zoeken op MF. W8 nu op antwoord aldaar. Maar het forum is overdag niet zo druk als deze

Overigen voor degene die het nog wisten. De schouder doet het volgens mij weer een beetje goed. (zou er dan toch nog honbal inzitten dit jaar?)

2003 motorongevalletje gehad waarbij ik een gescheurd kraakbeen in schouder heb opgelopen. Mei vorig jaar aan geopereerd.....
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:44:01 #38
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25709978
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

Leuk zo'n mechanische knie
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25710290
Hallo

Ik zie dat er mooi-weer posters bij zijn gekomen

Riet, ga je dat ding op je bandit doen Het is toch voor de FJR van je pa bedoelt? En moet je nu eerst een nieuwe kabel kopen voordat je weer verder kan? Verder vroeg ik me eigenlijk opeens af wat je op het midden van je stuur had op je vorige Bandit? Ik zat erop te letten en in het midden is er een klein stukje donkerrood in tegenstelling tot de rest van de stuur die lichtrood is. Dus daar had je een ring omheen met iets erop ofzo

Vandaag weer een paar uurtjes gereden, maar was niet echt leuk. Ik moet routes zien uit te stippelen want vandaag heb ik vooral de saaie wegen genomen Blegh Dan is er niets leuks meer aan

Verder heb ik een beetje rondgekeken op motozoom.nl (handig, want de bestelnummers van Motozoom en Louis.de komen overeen dus dan hoef je niet in die baggertaal te zoeken ) en de volgende dingen lijken me wel leuk

Behuizing voor klokje (midden van het stuur - vandaar mijn vraag Riet ):

En een klokje dat erin kan :

Olietemperatuurmetertje lijkt me ook wel leuk

Voor hoeveel had jij die trouwens gekocht Riet

En een gear indicator lijkt me ook wel handig/leuk Maar die is niet te koop bij motozoom / louis.de, iemand van Motor-forum heeft het zelf gemaakt:

Maar die moet ik zelf zien te maken ofzo Kwa electronica lukt het me wel denk ik, het nadeel is echter dat je ook iets bij het schakelblok ofzo moet aanpassen en daar zit de

Tot zover mijn post
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:02:27 #41
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25710532
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Hallo

Ik zie dat er mooi-weer posters bij zijn gekomen
Ik heb de hele winter doorgereden hoor
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_25710583
Daar zat idd zo'n klokje op, maar toen was het batterijtje leeg en toen heb ik m er maar afgehaald En nu heb ik de tijd digitaal in mn cockpit

En ja, ik mag die GPS ook gebruiken af en toe En ik heb het kabeltje weten te redden

Dat olietempmetertje was 29 euro ongeveer bij Louis.de....
pi_25710627
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:

Vandaag weer een paar uurtjes gereden, maar was niet echt leuk. Ik moet routes zien uit te stippelen want vandaag heb ik vooral de saaie wegen genomen Blegh Dan is er niets leuks meer aan
Streetpilot III kopen, tweedehands
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:13:51 #44
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25710829
Weekend
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:16:02 #45
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25710887
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25714057
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik heb de hele winter doorgereden hoor
Maar niet doorgepost Was zeker te koud in het Fok!MC topic
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zat idd zo'n klokje op, maar toen was het batterijtje leeg en toen heb ik m er maar afgehaald En nu heb ik de tijd digitaal in mn cockpit

En ja, ik mag die GPS ook gebruiken af en toe En ik heb het kabeltje weten te redden

Dat olietempmetertje was 29 euro ongeveer bij Louis.de....
Ah op die manier Heeft Youssef ook, ik vind het wel handig om te de tijd te weten tijdens het toeren daarom wil ik ook zo een klokje. Digitaal kan ook maar die wordt bevestigt met iets wat lijkt op dubbelzijdige tape. Ik denk dat die er dan binnen de kortste keren afgetrokken wordt Vandaar mijn keuze voor die analoge
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Streetpilot III kopen, tweedehands
Heh? Waar heb je dat nou weer vandaan
quote:
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:13 schreef RB het volgende:
Weekend
[afbeelding]

en toen was het stil
pi_25714126
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
PatrickM!!! waarom geen R ???

Ik heb zaterdag na 8 minuten trappen mn oude KLR650 aangetrapt en ben even de klei ingegaan in de Haarlemmermeer....het was Heerlijk!!! 110 door de stront met 300 hazen en konijnen voor me uit wegvluchtend!
Omdat een elektrische start ook best prettig is als je 'm voor woon/werk gebruikt
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:35:54 #48
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25714318
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef hicham het volgende:

en toen was het stil
Stilte voor de storm
pi_25714794
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:57:47 #50
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25714817
Anders heb ik vandaag heel de dag op een Tankwagen van Schenk Tanktransport gereden.

Vanmorgen om 04:15 uur uit mijn nest, douchen en naar de Nerefco op Pernis. Daar aangekomen eerst een tankwagen afgetankt met 29000 liter Ultimate 98 (nieuwe benzine van BP) en 11000 liter Ultimate diesel.

Vervolgens naar Oud - Beijerland en Berschenkhoek om te lossen en daarna weer terug naar de rafinaderij. Was echt een zeer leerzame en zeer toffe dag, echt mooi spul zo een tankwagen

En nu ben ik naar de klote en ga ik pitten

Mensen bedankt voor het lachen..........
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')