abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:41:52 #1
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25593689

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• BMW R1100S '01 - (Patrick281)
  • Kawasaki ZXR400 '94 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki GSX600F '91 - (Stinkie)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?
    Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven

De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.

Zoldermeet: [FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 185] Pielemuis
    Fok Motorclub [SC deel 187]De Eifel is het motorparadijs
    Fok Motorclub [SC deel 188] Navigatieheaumeaux en PDAmietjes
    Fok Motorclub [SC deel 189] De 1e Fok!MC Motormeet van 2005
    Fok Motorclub [SC deel 190]Contactgestoorde turken

• ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_25593705
    quote:
    De 1e meet is een feit
    nu de pics nog
    pi_25593721
    quote:
    Was echt niet overdreven hoor omdat ik meestal achteraan reed kon ik het allemaal goed overzien
    en bij allemaal inclusief mijzelf waren oortjes aanwezig. als ik er aan dacht corrigeerde ik het wel meteen, maar toch best vaak moeten doen
    Toch verkeerd gezien Ik heb bij elke bocht de tenen op de steppen want anders gaan mn laarzen er echt aan... wat wil je met maat 47.5
    pi_25593727
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:41 schreef Mercy_symbol het volgende:

op komt

kan hem niet vinden
    www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
    pi_25593752
    Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnen Best een opluchting vind ik trouwens
    pi_25593756
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nu de pics nog
    De voorproefjes zijn iig erg smakelijk
    pi_25593770
    OP-URL staat in de vorige OP

Magoed, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad Youssef en ik zijn net thuis en wij hebben iig een leuke dag gehad Pics + filmpjes komen later nog wel, eerst even pizza eten en kopspijkers kijken. Hectische, maar toch leuke dag geweest dus nu even uitrusten. Heb het andere topic nog niet gelezen dus dat komt allemaal nog wel, voor nu even alleen dit bericht

zaterdag 19 maart 2005 @ 19:46:32 #8
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25593810
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
    Tnx
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      zaterdag 19 maart 2005 @ 19:52:04 #9
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25593965
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
    Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnen Best een opluchting vind ik trouwens
    ja dat hebben we toch heel volwassen opgelost het heeft mij zeker ook opgelucht, weten tenminste wat we aan elkaar hebben en dat er van beide kanten zeker geen kwade intenties waren.
    Let's race
    Buienradar
    pi_25593990
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ja dat hebben we toch heel volwassen opgelost het heeft mij zeker ook opgelucht, weten tenminste wat we aan elkaar hebben en dat er van beide kanten zeker geen kwade intenties waren.
    Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppig

je hoefde eigenlijk niet eens een nieuwe band of wel
      zaterdag 19 maart 2005 @ 19:56:32 #11
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25594083
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppig

je hoefde eigenlijk niet eens een nieuwe band of wel
    jawel

maar wilde deze kans ook zeker niet voorbij laten gaan.

ik had het al voorspeld dat er iets ging gebeuren

check

en daarna op "end" drukken
    Let's race
    Buienradar
    pi_25594176
    Was ook maar een geintje

Van dat stukje in dat topic, ja, dat zei je, maar heb dat stukje nooit gezien.....

Nou ja, nu is het ook goed.
      zaterdag 19 maart 2005 @ 20:02:45 #13
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25594259
    wij zijn naar verjaardag

Let's race
    Buienradar
    pi_25594405
    Didiot ik denk dat we toch maar gewoon gedeeltelijk snelweg pakken en gedeeltelijk binnendoor, we pakken gewoon de snelweg tot Aachen als jij dat goed vindt... want Mapsource pakt alleen maar N-wegen in Nederland als je binnendoor gaat, kan je natuurlijk wel omleggen naar dijkjes enzo, maar Nederland is toch vrij saai vergeleken met de Eifel Dus gewoon vanaf Aachen de B258 naar Schuld pakken

Als jij het goed vindt natuurlijk. Op deze manier is het maar 3 uur rijden (315km). Dan houd je nog veel tijd over om daar lekker te rijden en om 5 uur richting de Ring te gaan en daar wat te eten langs het finishstuk
    pi_25594642
    supernerd belde; morgenochtend is ie klaar
    pi_25594669
    Beter Nog meer foto's dus

Best vaag, in de nieuwe Route66 (2005) heet de "Bosweg" Volkerakdam en in Mapsource ook

Zo heet die dam ja, maar dat weggetje ook volgens deze software... en ik maar denken dat het de Bosweg heette Nou ja, in Route66 2004 heette het wel de Bosweg..
    pi_25594723
    Ik ook kopspijkers
    pi_25594742
    Owja.. shit
    pi_25595181
    pi_25595255
    Zometeen Kabouter vd Toor en Spee weer
    pi_25595262
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
    Beter Nog meer foto's dus
    yep jij had ook nog een paar actiepics gemaakt

jammer dat de batts zo snel leeg waren ........niet dus, had pepijn ook een keer was gewoon de temp ofzo nu is ie weer gewoon vol namelijk...
    pi_25595288
    Een paar? Best veel, denk een stuk of 12
    pi_25595302
    quote:
    Op zaterdag 19 maart 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

yep jij had ook nog een paar actiepics gemaakt

jammer dat de batts zo snel leeg waren ........niet dus, had pepijn ook een keer was gewoon de temp ofzo nu is ie weer gewoon vol namelijk...
    Ja, ik weet niet, ik was foto's aan t maken en ineens zag ik zo'n logo van het batterijtje knipperen toen deed ie niks meer...
    pi_25595309
    niet met de mijne
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')