Opletten bolleboosquote:
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vanwaar ineens deze tips ?
ik heb er geen problemen mee om een meet te organiseren hoor,
Precies. Kan ik me mateloos aan ergeren....quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsEr is al een paar keer gevraagd om foto's en OPM opperde eerder al meeting foto's. Maar weinig duidelijk respons, loopt allemaal langs elkaar heen.
En aangezien jullie zaten te kibbelen
Daar hoeft voor mij niet op gereageerd te worden, tenzij iemand duidelijk om een mening vraagt of gewoon antwoorden nodig heeft. Daarom heb ik nu maar even een ":? Het laatste nieuws? " kopje in de OP meegenomen. Heb nog wel hoop dat er dan mensen zijn die erop reageren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er nog wat bij gezet..
Veranderd mijn mening niet..quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hoeft voor mij niet op gereageerd te worden, tenzij iemand duidelijk om een mening vraagt of gewoon antwoorden nodig heeft. Daarom heb ik nu maar even een ":? Het laatste nieuws? " kopje in de OP meegenomen. Heb nog wel hoop dat er dan mensen zijn die erop reageren.
En jij wilt je BMW verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben wel binnendoor gereden ivm eventuele politie.![]()
wel jammer op zichquote:OPM opperde eerder al meeting foto's data.
Ik reageer niet altijd op je posts omdat ik simpelweg niets erover te zeggen heb, maar ze dragen toch bij aan het topic? En daar gaat het om.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Veranderd mijn mening niet..
Niks hoeft natuurlijk... maar waarom zit je dan in een SC topic, als je toch maar in je eigen wereldje leeft...
Ik heb ook al 3x een datum gegeven... geen responsquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pffik ben begonnen met regelen maar zoals Youssef zei; geen respons. en wat mij betreft blijf jij lekker vooraan rijden, riet
ik heb die meets ervaren als leuke routes die leuk werden gereden
Stond dat je zeker wist dat dit hem ging worden.. vandaar dat ik dacht dat het deze ging worden maar je bedoelde het modelquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Opletten bolleboos![]()
Degene die ik vandaag zou "kopen
" krabbelde terug. Wilde de motor alleen completement zo verkopen en er niets meer aan doen (terug zetten naar 25kW
)
Vraag me af of ik niet gewoon het risico moet nemen, motor kopen -> motoport oid -> begrenzen/kopietje mee. Later komen de kenteken papieren wel mee.![]()
Mjah, voorlopig zijn er nog tig andere op marktplaats dus.
Damn, echt mooi weer momenteel. Goede dag uitgekozen RietEn de opperkneus hicham zit thuis
Zou wel makkelijk zijn ja, maar wie rijdt hem voor me naar de plaats van bestemmingquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Stond dat je zeker wist dat dit hem ging worden.. vandaar dat ik dacht dat het deze ging worden maar je bedoelde het model![]()
Waarom regel je de 25kw zelf niet? Praat je dat van de prijs af
Ja zegquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niks hoeft natuurlijk... maar waarom zit je dan in een SC topic, als je toch maar in je eigen wereldje leeft...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:00 schreef Youssef het volgende:
Zou wel makkelijk zijn ja, maar wie rijdt hem voor me naar de plaats van bestemmingEn straks is er iets waardoor ie niet 25kW kan ofzo
![]()
Weekveel, zou best kunnen ja
![]()
Lol.. hoezo een post verkeerd begrijpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja zegik ga even 'verplicht' een reply verzinnen omdat iemand anders een minderwaardigheidscomplex krijgt
Ik reageer als ik daartoe behoefte heb, of een andere goede reden (een vraag beantwoorden, pics bewonderen
), niet omdat ik anders medelijden moet krijgen zeg. Ik weet niet hoevaak ik ben genegeerd hiero, en ik kan me recentelijk herinneren dat Didiot nogal vaak dingen postte zonder dat er werd gereageerd op hem
Maar goed, hij ging ook niet klagen en ik ga er van uit dat de lurkers het gewoon lezen. Beetje rare gedachtes houd jij er soms op na hoor
wij + patm hadden in principe al afgesproken voor aankomend weekend, maar het gaat weer nat-sneeuwen/regenenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook al 3x een datum gegeven... geen respons![]()
Ok, hier is je respons, ik wil meten![]()
![]()
Zeg maar waar we gaan rijden, wat we gaan doen, waar we meeten en wanneer
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik denk dat je het te moeilijk maakt voor jezelf en voor de verkoper. die wilt namelijk gewoon geld en klaar is kees, dat jij 25Kw wilt hebben is jouw probleem lijkt mij
missch dat je er wat vd prijs kunt afhalen, ok...
dat je het geduld er nog voor kan opbrengen om zo moeilijk te doenrijd die ene keer gewoon zelf naar plaats van bestemming, er zijn er genoeg die altijd zo rijden
Jij = weeramateurquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu is het nog poepweer maar volgende week niet meer![]()
Kunt vast wel ergens tegen betaling een motor aanhangertje vinden, of de eigenaar brengt hem of je brengt hem zelf.. (eigen risico) maar ik zou er als verkoper zijnde ook geen zin in hebben... logisch tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:27 schreef Youssef het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:03 schreef Faithz het volgende:
Kunt vast wel ergens tegen betaling een motor aanhangertje vinden, of de eigenaar brengt hem of je brengt hem zelf.. (eigen risico) maar ik zou er als verkoper zijnde ook geen zin in hebben... logisch toch
Ik zou die zx gewoon halen en zelf 25kw zetten.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:38 schreef hicham het volgende:
Zo, ben ik daar weer vanafEigenlijk stelt het ook niets voor, maar toch altijd die zenuwen he
Of hebben jullie dat niet?
En dan nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
... toen zei Mercy nog iets van ''Word niet echt op gereageerd he?"
Niet relevante info, graag doorgaan met de essentie. }:wquote:(en ga dit nu niet ontkennen want had de precieze quotes naar Didiot gemailed).
1 keer die zin posten is genoeg, je zit al over de 20 keer.quote:Daarom doe ik de komende tijd ook niks meer
Er is een discussie tussen mensen waar ineens foto's tussendoor komen..quote:Maar laten we eerlijk zijn, 90% van de posts is crap om het zo maar te noemen, dus als iemand dan eens iets serieus post bijvoorbeeld zoals foto's van een gereden route incl. foto's van motor (om maar een voorbeeld te noemen) kan daar best op gereageerd worden vind ik...
Of foto's van vakantie of foto's van een bepaalde omgeving waar je op vakantie heen gaat
Op die foto's is wel gereageerd zelfs al poging tot versturen geweest maar was te veel voor mailbox dus kwam terug, en via msn is er nog niet van gekomen,quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsEr is al een paar keer gevraagd om foto's en OPM opperde eerder al meeting foto's data. Maar weinig duidelijk respons, loopt allemaal langs elkaar heen.
En aangezien jullie zaten te kibbelen
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
9An\ders r\eageer j\e ff o9p je eigen post,Ma\ar hij is w9el vet ho\or, voor zov\e9r ik kan zi\en
![]()
Bitchffiiigggttquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit moet maar eens afgelopen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |