Ik zag nu net dat het topic dicht was, moest nog naar de volgende pagina gaan en dacht dat ik wel niet de laatste geweest zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat dt staat nog steeds verkeerd Youssef... pas het eens aan in je txt op groothoodfje![]()
![]()
Anders valt het effe met bakken uit de hemel![]()
![]()
Ja, het word echt lente hoor...
neeH.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:27 schreef Romius het volgende:
Smiddags![]()
[afbeelding]![]()
Is dit icoontje trouwens niks voor je Pepijn?![]()
Ik bedoelde Youssef.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
@Pepijn
Ik hogere schoolMBO... maar heb nooit Duits gehad hoor
Wel Frans..
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij had je het toch tegen mij
[afbeelding]
Hoi pappa van Jasperquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
De topics sluiten automatisch bij 300 posts,quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben eigenlijk best benieuwd waarom je perse een cardanfiets wil hebben,
Niet iedereen is zo'n reus als jij. Misschien heeft hij wel het postuur van lars.quote:en de VX800 hebben een aantal MC'ers hier uitgebreid bekeken toen we naar Groningen gingen,
en is best een leuk ding om te zien, maar we vonden hem in het echt toch meer tegen vallen als op foto's, hij is erg smal, iel, klein, laag, en er zitten hele dunne bandje onder,
Vrijdag, probeer zo vroeg mogelijk daar te zijn. 11:00 open toch?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur)
misschien dat Raus en ik Zaterdag gaan,quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
Ik heb het niet helemaal meegekregen
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."quote:
Deze moet je irl zien, voelen, ruiken, horen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:48 schreef Faithz het volgende:
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."
Over het algemeen genomen vind ik hem ook mooi trouwens.. erg apart. Niet mijn ding maar smaak verschilt gelukkig
WAararR Iisss ketttuuungg??? hhuuhuhh??quote:
lelijk dingquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."
Over het algemeen genomen vind ik hem ook mooi trouwens.. erg apart. Niet mijn ding maar smaak verschilt gelukkig
Ik hoop het.. schaam me doodquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lelijk ding
dit is net als een liedje op de radio dat vaak gedraaid werd, als je hem te vaak hoort vind je er op den duur geen zak meer aan![]()
![]()
![]()
Aan de paddo's gezeten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
WAararR Iisss ketttuuungg??? hhuuhuhh??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt beemer trouwens van bij? Vanwege zijn Maya de Bijenkont?
quote:http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33308.htm?ret=http%3A//www.marktplaats.nl/plaats.php3
Zoals het er nu uitziet ga ik straks ook even aan een milieubelastend ritje doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heerlijk gereden trouwensWerd echt weer eens tijd
Wat een heerlijke bochtjes en dijkjes daar van Hoogvliet tot Zwijndrecht
Best leuk ding. Vraag me alleen af hoe ze al die functies willen gaan doen..quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)laats.nl/plaats.php3
Digitale benzine meterquote:- digitale toeren teller
- max toeren (ook kun je zien bij welke snelheid dat was)
- digitale km teller
- trip teller (km)
- max speed (ook te zien bij hoeveel toeren dat was
- Digitale benzine meter
- koelvloeistof temperatuur
- buiten temperatuur
- totale km stand
Ken je die dijkjes nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet ga ik straks ook even aan een milieubelastend ritje doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Best leuk ding. Vraag me alleen af hoe ze al die functies willen gaan doen..
[..]
Digitale benzine meterWaar halen ze het brandstofniveau vandaan?
Wil hier toch nog effe op terug komen, jij niet blijkbaarquote:eens even rekenen,:7
rondje ring a 15 euro per 20 minuten, dat voor het gemak even 12 keer = totaal 180 euro,
2dagen cursus in Frankrijk met 12 ronden van 20 minuten, met, instructies, professionele begeleiding, machine controle, kleding controle, banden service, en nog veel meer. maakt een totaal van 250 euro,
waar zou je dan beter mee af zijn ?
[sub]het is maar waar je voor wil gaan[/sub[
Het is idd maar waar je voor gaat, op de Ring heb je ook wel curussen trouwens.quote:Along its 3.1km
Je begon zelf terug te krabbelen "je hebt nog niet zoveel rijervaring etc."quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze moet je irl zien, voelen, ruiken, horen.Vooraf was niemand enthousiast hier.
Live 10 van 11, alleen die eigenwijze Hollander172/Lars niet.Maar dat was ook geen proefritmeet.
Hij had dus maar aan 2 van de 4 eisen voldaan.![]()
Analoog vlottertje, digitale weergave.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:54 schreef ploderus het volgende:
Digitale benzine meterWaar halen ze het brandstofniveau vandaan?
Zijn je bandjes al bijna op? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/57745/1quote:
Het was niet aan te raden volgens de vorige eigenaar (die toevallig vanavond mailde hoe het er mee ging!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
VetttMaar je hoeft dus niet meer gas te blijven geven enzo omdat ie nu wel stationair draait
Dat kon toch niet
En euhm, die motorcross aad in bleiswijk he... die kennen wij nog niet. Kan je daar meer over vertellen
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
zat bijna op een Hyundai met 2 hoofddoekjes (dacht dat die geen rijbewijs mochten halen) die ineens als tegenligger links af ging slaan en langzaam over de weghelft reed wat ik aan kwam stormen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben ook lekker gereden vanavond!!![]()
![]()
Heerlijk toch dat we niet vaak alleen hoeven te rijden.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben ook lekker gereden vanavond!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]Een islamitische hyundai
![]()
Alleen vrouwen moeten een hoofddoek hoor, auto's hoeven dat niet![]()
Ja dat is tof als de een foto's kan maken!! Dat doen wij dus ook regelmatig. En je leert ook snel van de foto's omdat je dan kunt zien hoe je rijdt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:52 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Wij ook, en dan rijden we niet eens met het vrouwelijk geslacht in de buurt. Dus 1+1 maniak = racuuh
![]()
Altijd leuk, kan de ander nog foto's maken enzo
En een beetje stunts samen proberen, in je eentje doe je dat minder snel omdat je dan het idee heb bekeken te worden
![]()
Pep.Ik dacht dat je mijn reactie niet had gelezen
Hicham werkt morgen voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen geven ze zon op en 6 graden dus ik ga eens megalange tocht maken
Zijn er mensen die zin hebben om mee te gaan? Hicham? De rest werkt zeker allemaal![]()
DAMN!! Ik schrok serieus toen ik zie auto zag afslaan...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
En nog een voor Pep, het bekende onverwachts afslaan verhaal. Nu mét beelden
http://www.big-boys.com/articles/bikecrash55.html
Idd, maar misschien werk ik dan welquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hicham werkt morgen voor mij
Damn, wel leuk zo een FokMC, zie al voor me hoe ik die leegte na mijn examens ga opvullen.
Wie heeft eigenlijk wie aangestoken? Mercy jou, of jij Mercy? Of hadden jullie allebei het virus alquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is tof als de een foto's kan maken!! Dat doen wij dus ook regelmatig. En je leert ook snel van de foto's omdat je dan kunt zien hoe je rijdt.![]()
Komt ie nu meequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen geven ze zon op en 6 graden dus ik ga eens megalange tocht maken
Zijn er mensen die zin hebben om mee te gaan? Hicham? De rest werkt zeker allemaal![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, maar misschien werk ik dan welKan altijd nog parttime werken
Coll filmpje.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
En nog een voor Pep, het bekende onverwachts afslaan verhaal. Nu mét beelden
http://www.big-boys.com/articles/bikecrash55.html
Nee, ik wilde toch maar even dicht bij huis blijven zo de eerste keer weer..quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje jammer van je Pepijn dat je niet de dijkjes ben wezen onderzoeken die ik aanraadde
quote:Je kent ze wel hopelijk als motorrijdende Hoogvlieter?
Dat moet je ook niet weten, dat moet je gewoon aanvoelen... dat zie je allemaal per plekke. Gewoon doen wat voor jou goed aanvoelt dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het was best wel even wennen. Ik vond de rit niet echt lekker gaan.Ik was te veel bezig met rekening houden met het weer (dat is niet verkeerd), maar ik wist niet echt wat nu ideaal was om te rijden. Welke versnellingen, welke toerentallen, hoe schuin door de bocht, wanneer remmen ?
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef Youssef het volgende:
Damn, wel leuk zo een FokMC, zie al voor me hoe ik die leegte na mijn examens ga opvullen.
Automatiek komt pas met ervaring -dingen doen/uitvoeren waar je niet over nadenkt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat moet je ook niet weten, dat moet je gewoon aanvoelen... dat zie je allemaal per plekke. Gewoon doen wat voor jou goed aanvoelt dan komt het helemaal goed
Ja dat klopt wel. Ik heb me een beetje op laten jutten door de wijze lessen over hoe goed je nu op moet passen met dit weer. Nou ja, volgende keer weet ik al meer en dan zal het wel goed gaan denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet weten, dat moet je gewoon aanvoelen... dat zie je allemaal per plekke. Gewoon doen wat voor jou goed aanvoelt dan komt het helemaal goed
Je bedoelt aanvoelen dat je best hangend naar linksachter/onder een krant pakkend een bocht naar rechts tussen twee paaltjes door richting een abbonnee die een tuinkabouter langs het pad heeft staan gaan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Automatiek komt pas met ervaring -dingen doen/uitvoeren waar je niet over nadenkt.
Dat was mij gisteren weer heel duidelijk geworden op de boksschool.
Dan moet ik weer nadenken over dingen die anderen gewoon doen .. is na 4 weken trainen voorbij.
![]()
Mercy heeft mij aangestoken. Ik had eerst niet eens zin om mee achterop te gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
Wie heeft eigenlijk wie aangestoken? Mercy jou, of jij Mercy? Of hadden jullie allebei het virus al
Btw: wat weten de meeste mensen (waarvan veeeel vrouwen sorry maar t'is een feit) nou over in de goede versnelling rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
1-0quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Een vrouw die alles beter weet in het motorrijden Pep
[afbeelding]
Ik zou daar maar niet zo zeker over zijn, ze weet niet eens de voorkant te vinden
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Een vrouw die alles beter weet in het motorrijden Pep
[afbeelding]
Ik zou daar maar niet zo zeker over zijn, ze weet niet eens de voorkant te vinden
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk wie aangestoken? Mercy jou, of jij Mercy? Of hadden jullie allebei het virus al
[..]
Dat was met 15000km ook al hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:
Nu begrijp ik ook waarom Riet zo goed kan rijden, met 40k bewust sportief rijden kom je er wel
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:
Je bedoelt aanvoelen dat je best hangend naar linksachter/onder een krant pakkend een bocht naar rechts tussen twee paaltjes door richting een abbonnee die een tuinkabouter langs het pad heeft staan gaan?
Dat moet inderdaad vanzelf gaan.Nu begrijp ik ook waarom Riet zo goed kan rijden, met 40k bewust sportief rijden kom je er wel
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
En behalve een beetje gek doen ..
[afbeelding]
De babe uithangen.
[afbeelding]
Heeft ze geen klaphelmpie ..
[afbeelding]
Maar rijdt ook nog eens beter auto.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
En gewoon rustig blijven filmen he ..
Bij pa's werk.. motor afgespoeld en ff wat geouwehoerdquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest
moest je een handoekje halen ofzo.
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben bang dat ik daar 100% schuldig aan ben,
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Brengt mij op: hoe staat het met't huiswerk.
1-0.
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.htmlquote:Na het oplossen van mist en het verdwijnen van de gladheid wordt het
een fraaie donderdag. Er zijn er perioden met zon en het blijft droog.
Pas in de loop van de dag draait de wind naar het westen en neemt hij
wat in kracht toe. De middagtemperatuur komt uit op een graad of 6.
Het principe snap ik wel, maar hoeveel motoren hebben nu standaard een vlotter ofzo in de tank zitten? En als je een (bijgeleverde?) vlotter zelf wilt installeren en goed af wilt stellen ben je echt wel even langer bezig dan de drie uur die zij in hun advertentie noemen..quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Analoog vlottertje, digitale weergave.
Zal links op het display wel weergegeven worden. Irritant is dat als je vlotter maar enkele meetpunten heeft dit soort displays slecht aangestuurd worden en irri gaan knipperen net bij het volgende meetpunt. Het werkt wel maar is niet ideaal.
Volgens vrij recente berichten niet hoor,quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent echt de ideale schoonzoon he.
![]()
[url=http://www.vox.de/28379_29249.php?mainid=20011118&area=traumpaar&bereich=Ams[/url]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben bang dat ik daar 100% schuldig aan ben,
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mercy heeft mij aangestoken. Ik had eerst niet eens zin om mee achterop te gaan.Maar 1 rit achterop en ik heb meteen de eerstvolgende werkdag naar de rijschool gebeld voor lessen.
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Youssef het volgende:
Dat wijf kan niet rijden joh
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de hamvraag is: kan ze hem zelf optillen die motor.
![]()
Staat er echt zo bij van: baancommisaris kom'me ff helpen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe haal ik het ook in mijn hoofd om dochters enthausiast te maken voor motoren, en ook nog toelaat dat dochter een 2e nog snellere motor te kopen![]()
Volgens Mercy kan je beter rijden als je nooit valtquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had ook kunnen antwoorden, ja ze heeft een hoop blessures gehad, niet te tellen gewoon .. blijft een vrouw heH.![]()
Ga maar zitten .. zo ja .. ik hou hem vast, wees niet bang.quote:
Ghe ghe, ik was daar ook, had ze gewaarschuwd voor een overvaller op een zwarte motor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zag nog een rode Fiero staan in Spijkenisse... aan de zijkant van de Texaco, aan de andere kant van de doorgaande weg, bij die vage winkelsZit ook een sanitairzaak geloof ik...
k Dacht dat jij me aan het stalken was![]()
Soms slaap ik wel 4 keer op een dagquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef Didiot het volgende:
(vrijdag, zie tijdstip van deze post![]()
)
quote:
Hoiquote:
Jij komt er nog wel eens achter dat een vervolgopleiding niet veel verschilt van de basisschoolquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat soort spreekbeurten deed ik in groep 8
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Men staat te popelen naar school/werk te gaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook niet altijd even aanwezig
Volgens mij benut je je tijd beter
Het is maar goed dat je op het platteland woont, dan hebben minder mensen er last van..quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
Met de CR500 naar het werk.
![]()
Ik voel me net ghostrider op dat ding.![]()
Iedereen, maar dan ook iedereen kijkt om.
Kinderen blijven op het zebrapad staan.![]()
Leuk, totdat je de politie tegen komt. Die zullen ook wel kijken.
Of zijn agenten geen mensen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ter compensatie (of voorkoming van een woensdagavond rel) een piccie van een vrouw die alles in het motorrijden beter weet, weet en uitvoert dan ik.![]()
[afbeelding]
Stuurt even weer-ga-loos een Beemer R1100S rond.
Gaarne een apart .txt bestand over de verbeteringen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:19 schreef Youssef het volgende:
FokMCOP.txt updated
Maken of krakenJe kan hem previewen door even de .txt te kopieren en in je reactie venster op Preview te drukken
![]()
Getsie, wat een lelijk edit berichtjeVV
quote:
Ok, dan mochten we in een jaar tijd noteren:quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef Didiot het volgende:
Zus en zwager waren op visite...
M'n zwager gaat z'n ZX9R waarschijnlijk verkopen, en als ik z'n leren pak pas (wat waarschijnlijk het geval is) heb ik voor goedkoop een leren pak erbij (maar dat duurt helaas minimaal tot aan de zomer ws.)
En morgen (vrijdag, zie tijdstip van deze post![]()
) een textiel pak uitzoeken
Geen dingen gaan verzinnen die andere gezegd zouden hebben, Riet,quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens Mercy kan je beter rijden als je nooit valtAls ik wellis vertel over bepaalde rijtechniek krijg ik van hem te horen dat het allemaal wel mij valt met mee omdat ik al eens onderuit gegaan ben
![]()
Dt fouten weggehaaldquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaarne een apart .txt bestand over de verbeteringen.![]()
quote:Wat is het laatste nieuws?
Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven
De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.
Laatste topics:
Fok Motorclub [SC deel 180]Lekker blanco!
Fok Motorclub [SC deel 181]De nachtbrakers
Fok Motorclub [SC deel 182]Stilstand is achteruitgang
Fok Motorclub [SC deel 183] De OP! _O_
Fok Motorclub [SC deel 184]Laten we de lentedans doen!
Geen opbouwende kritiek hierquote:
Ik heb toch het idee dat die krengen wel erg vaak stuk gaan..quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn nog niet binnen, ze verwachten er 500
Gaan ook vaak stuk, maar als je weet hoeveel er verkocht worden dan schijnt het wel mee te vallen,quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat die krengen wel erg vaak stuk gaan..
Ik had ooit een klant die de avond ervoor bezopen was en bier over zijn ipaq had geflikkerd...![]()
Hij liet dan ding ook nog maken voor 255 euro (was dat toen geloof ik)Ooit een ipaq gehad die naar bier rook?
![]()
Zitten jullie trouwens op industrieterrein of in de stad?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef Youssef het volgende:
Martie:
Waarom organiseer jij de meet niet met je chick? Kan je gelijk laten zien wie de wijste is van jullie 2en dat je ook wel een goede meet kan organiseren
Stephan:
Waarom organiseer jij de meet niet? Kan je gelijk laten zien wie de wijste is van jullie 2 en dat je best gewoon meets wil blijven organiseren en dat het beste kan
Staphan & Martie:
Waarom organiseren jullie de meet niet samen? Kunnen jullie gelijk laten zien dat jullie de wijsten zijn en best samen kunnen werken
School
vanwaar ineens deze tips ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef Youssef het volgende:
Martie:
Waarom organiseer jij de meet niet met je chick? Kan je gelijk laten zien wie de wijste is van jullie 2en dat je ook wel een goede meet kan organiseren
Stephan:
Waarom organiseer jij de meet niet? Kan je gelijk laten zien wie de wijste is van jullie 2 en dat je best gewoon meets wil blijven organiseren en dat het beste kan
Staphan & Martie:
Waarom organiseren jullie de meet niet samen? Kunnen jullie gelijk laten zien dat jullie de wijsten zijn en best samen kunnen werken
School
quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, worden er gewoon veeeeeel verkocht, en als ze defect gaan zijn ze blijkbaar in goede handen.![]()
![]()
Geen idee waar dat is, ikke op de brandquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gaan ook vaak stuk, maar als je weet hoeveel er verkocht worden dan schijnt het wel mee te vallen,
de meest vreemde dingen komen hier binnen, zelfs wel eens een doos met p*rn dvd's gezien,
niemand mocht een kopietje maken
wij zitten op de Rietvelden,
De Rietvelden zit langs de A59quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:16 schreef Faithz het volgende:
[..]
Geen idee waar dat is, ikke op de brand
ff de nedis opgezocht in de tel gidsquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
De Rietvelden zit langs de A59
de Brand langs de A2
dat is vlakbij ons oefencircuitje![]()
zit jij vlak bij Nedis ?
dat is best een mooie locatie,quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
ff de nedis opgezocht in de tel gids
Ik zit aan de andere kant van de rotonde, vlakbij TCSKijk uit over de A2.
-ed (=ABNquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
+ed![]()
![]()
![]()
Was bedoelt voor de Brabo's.
Je had op de brand moeten blijven zittenquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is best een mooie locatie,![]()
Wij zitten naast de Sligro,
ik heb ooit nog bij Nedis gewerkt, op de Brand,
Welke meetquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef Youssef het volgende:
Martie:
Stephan:
Staphan & Martie:
School
Kleed je maar warm aan knul, tis frisjesquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo![]()
Deze jongen gaat zo eens een FLINK stuk rijdenPontje over bij Werkendam, door de Biesbosch... dan richting Ulvenhout en lekker bochtjes rijden daar
-ed (ABN is tenminste verstaanbaarquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
+ed (ABN = niet relaxed)
Ga je serieus worden!
![]()
Het is hier al 9 graden dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
Kleed je maar warm aan knul, tis frisjes![]()
Ze (wie?) gaan lunchen en alleen zuiderlingen mogen komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke meetEn ik ga helemaal niks met Martie doen
Dat is wel het voordeel als je meer richting de Midde(n?)landse zee woontquote:
Ik heb t helemaal gemist vrees ik...quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:24 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ze (wie?) gaan lunchen en alleen zuiderlingen mogen komen![]()
Of heb ik het nu weer verkeerd begrepen en waren jullie niet serieus?
Het is mij als noorderling ook een beetje ontschoten. Heeft Pep ook mazzel mee, anders was ik aangifte van discriminatie gaan doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb t helemaal gemist vrees ik...
Lunchen ? Klinkt spannend
Riet heeft het over de post van Youssef.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:24 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ze (wie?) gaan lunchen en alleen zuiderlingen mogen komen![]()
Of heb ik het nu weer verkeerd begrepen en waren jullie niet serieus?
Je kunt het nu beter rekken tot net na de zomerquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanmiddag naar het CWI en maandag naar een marketing bureau die mensen vragen voor de commerciele verkoopEr komt weer een beetje beweging in geloof ik
Net nu het mooi weer word
![]()
Zo ver was ik ook nog wel gekomenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet heeft het over de post van Youssef.
En ik was niet serieus, Mercy en Faith zitten blijkbaar binnen een paar kilometer van elkaar.
Dus ik zag gelijk een trio lunch meet opbloeien.
(ZX6R, CBR-600, VFR-750 wel te verstaan)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:30 schreef ploderus het volgende:
Het is mij als noorderling ook een beetje ontschoten. Heeft Pep ook mazzel mee, anders was ik aangifte van discriminatie gaan doen![]()
![]()
Volgens mij ben je daar een beetje te laat mee.. Er zijn genoeg leden voor een Fokasaki!MCquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We moeten wel een stop zetten op aanwas van leden met een Kawasjaak.
De verhoudingen lopen scheef..![]()
Vraag is of Youssef er dan nog bij mag.![]()
![]()
Moet hij toch maar een Honda CR500 SM kopen..![]()
Rightquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je kunt het nu beter rekken tot net na de zomer![]()
Zo lang duurt dat niet meer![]()
En het is nooit te laat voor een stop, er mag gewoon niets meer bij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:37 schreef ploderus het volgende:
Volgens mij ben je daar een beetje te laat mee.. Er zijn genoeg leden voor een Fokasaki!MC![]()
![]()
Heb je straks eindelijk plakasfalt, moet je werkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
RightZal toch geld moeten hebben
En na de zomer ga ik ws. toch weer ICT verder studeren..... met dit diploma'tje kan je ook niet zo gek veel
Praat Youssef dan ff een yamaha aan! Die is toch ondervertegenwoordigdquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het is nooit te laat voor een stop, er mag gewoon niets meer bij.![]()
Kunnen we Mercy ook nog tegenhouden, anders gaat het maar door he die Kwakken.![]()
Net de website gekregen van een klant van ons, gaan binnenkort beginnen met importeren van motoren uit Amerika. http://www.redhorse.nl/
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Praat Youssef dan ff een yamaha aan! Die is toch ondervertegenwoordigd![]()
Van Pepijn mag het geen kwak zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:55 schreef Faithz het volgende:
[..]![]()
een kwak natuurlijjk!!
Lunchen doe ik het liefst hier, lopend buffetleuke baas ja ja
![]()
Niet doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow ok..
Zit er hard aan te denken toch maar weer te gaan studeren volgend jaar... proberen op MBO ICT niveau 4 te komen (niveau 3 overslaan)
Raad mn vader ook aan..
Raus en ik komen dan wel bij jou lunchenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:55 schreef Faithz het volgende:
[..]![]()
een kwak natuurlijjk!!
Lunchen doe ik het liefst hier, lopend buffetleuke baas ja ja
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik komen dan wel bij jou lunchen![]()
oh is dat zo ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:
Raar bedrijf.. hier eet iedereen op kosten van de baas en gaat het overgebleven brood elke dag met een collega mee, naar eigen zeggen voor de eendjes
Tja in de gouden dagen bij mijn oude werkgever had ik gratis lunch en een auto van de zaak.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:
Raar bedrijf.. hier eet iedereen op kosten van de baas en gaat het overgebleven brood elke dag met een collega mee, naar eigen zeggen voor de eendjes
1 april, kikker in je bilquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
er zijn plannen om een APK in te gaan voeren voor motoren, en het schijnt dat het al deze zomer ingevoerd gaat worden,![]()
![]()
![]()
bron
Zal me niks verbazen dat het wel een keertje komt, in Duitsland hebben ze natuurlijk al de TÜV keuring. Zou wel klote zijn, die van mij zou al niet eens meer door de keuring komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
er zijn plannen om een APK in te gaan voeren voor motoren, en het schijnt dat het al deze zomer ingevoerd gaat worden,![]()
![]()
![]()
bron
Ik sta er zelf ook van te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij is wel errug wakker vandaag he![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:16 schreef Romius het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat het wel een keertje komt, in Duitsland hebben ze natuurlijk al de TÜV keuring. Zou wel klote zijn, die van mij zou al niet eens meer door de keuring komen![]()
Stond toch al op M-F ook.quote:
MS wattequote:Op donderdag 10 maart 2005 11:03 schreef Romius het volgende:
[..]
Niet doen![]()
Je hebt er geen fuck aan, misschien alleen het papiertje, maar echt wat leren, vergeet het maar.
Je kan beter wat van die MCSE cursussen gaan doen, genoeg transcenders, ebooks ed te vinden op het i-net. En dan gewoon examen
ik geef iedereen altijd het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij gelooft een vrouw nog steeds gelijk op haar woord he.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je twijfelt dus altijd zeg je ..
Typisch een vrouw.quote:
Ik ben scherp vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Typisch een vrouw.![]()
Niets ontgaat ze :w} }w w} w:}
En Fok! was net even traag. Drukte direct op edit.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Typisch een vrouw.![]()
Niets ontgaat ze :w} }w w} w:}
En Fok! was net even traag. Drukte direct op edit.![]()
quote:
Zeker doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]tnx.
Riet ik ga morgenochtend naar de beurs.![]()
Kom nog wel even op die FJR zitten, en even vragen of ze de sleutel uit de kist willen pakken.![]()
toevallig een zx6r uit 1998?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeker doenwil die kop wel zien van dat stand mannetje
![]()
![]()
Klote zooi, zou vandaag een motor kopen, welke dat is zeg ik niet meer, wordt een verassingMaar ben er nu echt zeker van
Alleen die kloothommel heeft afgezegd, had geen zin in ombouw gedoe. Klootzak
Had dat eerder gezegd.
Maar ik hou vol.![]()
Jij speelt valsquote:
Misschien dan toch maar eerst niveau 3/4 doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MS wattetrans watte
![]()
Zegt me helemaal niks...
Zo.... heeerlijk geredenBeetje fris dat wel, toch nog zo'n 180km op de teller er bij gezet
Helemaal niet vals, ik zag je broertje voorbij komen op MFquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij speelt vals [afbeelding]
Toevallig op zoek naar een duo seat afdekkapje?![]()
![]()
Als we nu allemaal hetzelfde vragen bij de FJR stand?![]()
![]()
Hoe bedoel je piccie? Pikkie?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Helemaal niet vals, ik zag je broertje voorbij komen op MF
Ik ben iid op zoek naar een seatcover voor mn zx6r, model jr. 1996, rood
Feli![]()
Piccie?
hey die heb ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef Romius het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eerst niveau 3/4 doen![]()
Dit ken je toch wel? [afbeelding]
Erg theoretisch, dat wel![]()
Whehehehe, ontkenningsfasequote:Op donderdag 10 maart 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie denken echt dat ik dat meende he van die ijzeren kistJullie happen iig lekker
Vraag me af wie er voor lul staat als je het vraagt
Hoe plan jij die routes? Via dat kaartje of ken je die route al?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat doe je als het 10 graden is, droog met af en toe een zonnetje en je zit al vanaf 12 januari te wachten op goed weer
Mijn rondje van vandaag![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een heerlijke fiets![]()
![]()
![]()
Niet, ook de reden dat ik meets organiseer?quote:
Jij wilt niet weten wat ''ijzeren kistje'' binnen de FJR Club betekendquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
Whehehehe, ontkenningsfase
Te laat, you're screwed![]()
![]()
Opletten bolleboosquote:
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vanwaar ineens deze tips ?
ik heb er geen problemen mee om een meet te organiseren hoor,
Precies. Kan ik me mateloos aan ergeren....quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsEr is al een paar keer gevraagd om foto's en OPM opperde eerder al meeting foto's. Maar weinig duidelijk respons, loopt allemaal langs elkaar heen.
En aangezien jullie zaten te kibbelen
Daar hoeft voor mij niet op gereageerd te worden, tenzij iemand duidelijk om een mening vraagt of gewoon antwoorden nodig heeft. Daarom heb ik nu maar even een ":? Het laatste nieuws? " kopje in de OP meegenomen. Heb nog wel hoop dat er dan mensen zijn die erop reageren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er nog wat bij gezet..
Veranderd mijn mening niet..quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hoeft voor mij niet op gereageerd te worden, tenzij iemand duidelijk om een mening vraagt of gewoon antwoorden nodig heeft. Daarom heb ik nu maar even een ":? Het laatste nieuws? " kopje in de OP meegenomen. Heb nog wel hoop dat er dan mensen zijn die erop reageren.
En jij wilt je BMW verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben wel binnendoor gereden ivm eventuele politie.![]()
wel jammer op zichquote:OPM opperde eerder al meeting foto's data.
Ik reageer niet altijd op je posts omdat ik simpelweg niets erover te zeggen heb, maar ze dragen toch bij aan het topic? En daar gaat het om.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Veranderd mijn mening niet..
Niks hoeft natuurlijk... maar waarom zit je dan in een SC topic, als je toch maar in je eigen wereldje leeft...
Ik heb ook al 3x een datum gegeven... geen responsquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pffik ben begonnen met regelen maar zoals Youssef zei; geen respons. en wat mij betreft blijf jij lekker vooraan rijden, riet
ik heb die meets ervaren als leuke routes die leuk werden gereden
Stond dat je zeker wist dat dit hem ging worden.. vandaar dat ik dacht dat het deze ging worden maar je bedoelde het modelquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Opletten bolleboos![]()
Degene die ik vandaag zou "kopen
" krabbelde terug. Wilde de motor alleen completement zo verkopen en er niets meer aan doen (terug zetten naar 25kW
)
Vraag me af of ik niet gewoon het risico moet nemen, motor kopen -> motoport oid -> begrenzen/kopietje mee. Later komen de kenteken papieren wel mee.![]()
Mjah, voorlopig zijn er nog tig andere op marktplaats dus.
Damn, echt mooi weer momenteel. Goede dag uitgekozen RietEn de opperkneus hicham zit thuis
Zou wel makkelijk zijn ja, maar wie rijdt hem voor me naar de plaats van bestemmingquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Stond dat je zeker wist dat dit hem ging worden.. vandaar dat ik dacht dat het deze ging worden maar je bedoelde het model![]()
Waarom regel je de 25kw zelf niet? Praat je dat van de prijs af
Ja zegquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niks hoeft natuurlijk... maar waarom zit je dan in een SC topic, als je toch maar in je eigen wereldje leeft...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:00 schreef Youssef het volgende:
Zou wel makkelijk zijn ja, maar wie rijdt hem voor me naar de plaats van bestemmingEn straks is er iets waardoor ie niet 25kW kan ofzo
![]()
Weekveel, zou best kunnen ja
![]()
Lol.. hoezo een post verkeerd begrijpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja zegik ga even 'verplicht' een reply verzinnen omdat iemand anders een minderwaardigheidscomplex krijgt
Ik reageer als ik daartoe behoefte heb, of een andere goede reden (een vraag beantwoorden, pics bewonderen
), niet omdat ik anders medelijden moet krijgen zeg. Ik weet niet hoevaak ik ben genegeerd hiero, en ik kan me recentelijk herinneren dat Didiot nogal vaak dingen postte zonder dat er werd gereageerd op hem
Maar goed, hij ging ook niet klagen en ik ga er van uit dat de lurkers het gewoon lezen. Beetje rare gedachtes houd jij er soms op na hoor
wij + patm hadden in principe al afgesproken voor aankomend weekend, maar het gaat weer nat-sneeuwen/regenenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook al 3x een datum gegeven... geen respons![]()
Ok, hier is je respons, ik wil meten![]()
![]()
Zeg maar waar we gaan rijden, wat we gaan doen, waar we meeten en wanneer
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik denk dat je het te moeilijk maakt voor jezelf en voor de verkoper. die wilt namelijk gewoon geld en klaar is kees, dat jij 25Kw wilt hebben is jouw probleem lijkt mij
missch dat je er wat vd prijs kunt afhalen, ok...
dat je het geduld er nog voor kan opbrengen om zo moeilijk te doenrijd die ene keer gewoon zelf naar plaats van bestemming, er zijn er genoeg die altijd zo rijden
Jij = weeramateurquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu is het nog poepweer maar volgende week niet meer![]()
Kunt vast wel ergens tegen betaling een motor aanhangertje vinden, of de eigenaar brengt hem of je brengt hem zelf.. (eigen risico) maar ik zou er als verkoper zijnde ook geen zin in hebben... logisch tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:27 schreef Youssef het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:03 schreef Faithz het volgende:
Kunt vast wel ergens tegen betaling een motor aanhangertje vinden, of de eigenaar brengt hem of je brengt hem zelf.. (eigen risico) maar ik zou er als verkoper zijnde ook geen zin in hebben... logisch toch
Ik zou die zx gewoon halen en zelf 25kw zetten.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:38 schreef hicham het volgende:
Zo, ben ik daar weer vanafEigenlijk stelt het ook niets voor, maar toch altijd die zenuwen he
Of hebben jullie dat niet?
En dan nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
... toen zei Mercy nog iets van ''Word niet echt op gereageerd he?"
Niet relevante info, graag doorgaan met de essentie. }:wquote:(en ga dit nu niet ontkennen want had de precieze quotes naar Didiot gemailed).
1 keer die zin posten is genoeg, je zit al over de 20 keer.quote:Daarom doe ik de komende tijd ook niks meer
Er is een discussie tussen mensen waar ineens foto's tussendoor komen..quote:Maar laten we eerlijk zijn, 90% van de posts is crap om het zo maar te noemen, dus als iemand dan eens iets serieus post bijvoorbeeld zoals foto's van een gereden route incl. foto's van motor (om maar een voorbeeld te noemen) kan daar best op gereageerd worden vind ik...
Of foto's van vakantie of foto's van een bepaalde omgeving waar je op vakantie heen gaat
Op die foto's is wel gereageerd zelfs al poging tot versturen geweest maar was te veel voor mailbox dus kwam terug, en via msn is er nog niet van gekomen,quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat er op de een of andere manier moeilijk dingen geregeld hier. Soms heeft Riet wel gelijk wat betref geen reacties krijgen op postsEr is al een paar keer gevraagd om foto's en OPM opperde eerder al meeting foto's data. Maar weinig duidelijk respons, loopt allemaal langs elkaar heen.
En aangezien jullie zaten te kibbelen
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
9An\ders r\eageer j\e ff o9p je eigen post,Ma\ar hij is w9el vet ho\or, voor zov\e9r ik kan zi\en
![]()
Bitchffiiigggttquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit moet maar eens afgelopen zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |