quote:Ik denk dat je punch kracht ook niet veel meer is dan die van de echte Mickey.
gheghequote:Idd, ukkie is hetIk kan hem hebben met 2 vingers in mn neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
van lang zijn worden jullie Hollanders traaaag
[ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 04-03-2005 14:23:41 ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
gheghejullie denken mij te kennen
Ik kan ook karate, taekwondo en nog 20 andere gevaarlijke woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
van lang zijn worden jullie Hollanders traaaag
![]()
![]()
jullie tempo is mij te hoogquote:dinsdag 31 juni t/m vrijdag 5 juni
En afgetrapte CR500's.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Enne ja, 't is idd triest dat er weinig leuke fietsen onder de 5000 euro te krijgen zijn. Maar goed, er zijn kennelijk mensen die CB500's, afgetrapte FZR600's etc etc als droomfietsen zien
Haha, zal je zien, wordt je dalijk vollop weggereden door een chopperquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie tempo is mij te hoogzo hard dat jullie terug in de tijd gaan
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.
Op Fok! zitten ook een hele hoop gestoorde lui, maar die kom je gewoon amper tegen als zo'n beetje louter in 1 topic bent.![]()
Halloquote:
Ik ook!quote:
Mijn voorgeschiedenis met gemotoriseerde tweewielers is nihil.quote:Wat kan ik zeggen als iemand voor de eerste keer gaat lessen, iedereen is anders.
Ik ken je historie verder even niet voor mij halen, wel niet (schakel)brommer, andere 2 wieler ervaring, sommigen hebben al op een cross motor gereden.
De eerste paar lessen moet je het gewoon over je heen laten komen, en als je dat vragen hebt kunnen wij een (zo) goed (mogelijk) antwoord proberen te geven.
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik ga samen met een vriend lessen in Zoetermeer bij Verkeers Cetrum Zoetermeer en het is net weer begonnen met sneeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |