quote:Ik denk dat je punch kracht ook niet veel meer is dan die van de echte Mickey.
gheghequote:Idd, ukkie is hetIk kan hem hebben met 2 vingers in mn neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
van lang zijn worden jullie Hollanders traaaag
[ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 04-03-2005 14:23:41 ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
gheghejullie denken mij te kennen
Ik kan ook karate, taekwondo en nog 20 andere gevaarlijke woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
![]()
![]()
jullie tempo is mij te hoogquote:dinsdag 31 juni t/m vrijdag 5 juni
En afgetrapte CR500's.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Enne ja, 't is idd triest dat er weinig leuke fietsen onder de 5000 euro te krijgen zijn. Maar goed, er zijn kennelijk mensen die CB500's, afgetrapte FZR600's etc etc als droomfietsen zien
Haha, zal je zien, wordt je dalijk vollop weggereden door een chopperquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie tempo is mij te hoogzo hard dat jullie terug in de tijd gaan
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.
Op Fok! zitten ook een hele hoop gestoorde lui, maar die kom je gewoon amper tegen als zo'n beetje louter in 1 topic bent.![]()
Halloquote:
Ik ook!quote:
Mijn voorgeschiedenis met gemotoriseerde tweewielers is nihil.quote:Wat kan ik zeggen als iemand voor de eerste keer gaat lessen, iedereen is anders.
Ik ken je historie verder even niet voor mij halen, wel niet (schakel)brommer, andere 2 wieler ervaring, sommigen hebben al op een cross motor gereden.
De eerste paar lessen moet je het gewoon over je heen laten komen, en als je dat vragen hebt kunnen wij een (zo) goed (mogelijk) antwoord proberen te geven.
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik ga samen met een vriend lessen in Zoetermeer bij Verkeers Cetrum Zoetermeer en het is net weer begonnen met sneeuwen.
quote:
Ik werk in Zoetermeer, vriend woont in Berkel. En die hut leek ons wel goed; 'KNMV gecertificeerde instructeurs' klonk stoer, goede ervaringen op motor-forum.nl gelezen en je kunt er een motorjas én -broek lenen. Dat je niet in je spijkerbroek rond rijdt ofzo, lijkt me niet relaxt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is in de buurt. En het sneeuwt behoorlijk ja .. zal wel niet doorgaan.
Al heb ik ook in de sneeuw gelest, samen met een instructeur die 2-3 keer onderuit ging.![]()
![]()
Rietvaerder is jouw vaste relnicht toch?quote:
Kijk maar uit, straks trapt ie je zijn topic uitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Rietvaerder is jouw vaste relnicht toch?
Tis gruwelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Gruwlijk touwharig gleufdiertje.
Je hebt teveel MF gelezen, zeker bang geworden van al die 'kleding topics'.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik werk in Zoetermeer, vriend woont in Berkel. En die hut leek ons wel goed; 'KNMV gecertificeerde instructeurs' klonk stoer, goede ervaringen op motor-forum.nl gelezen en je kunt er een motorjas én -broek lenen. Dat je niet in je spijkerbroek rond rijdt ofzo, lijkt me niet relaxt.
Nah, niet te veel en ik ben niet al te erg onder de indruk van het gemiddelde niveau daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt teveel MF gelezen, zeker bang geworden van al die 'kleding topics'.
Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.quote:
Zolang je maar niet kansloos panisch gaat doen is het okquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nah, niet te veel en ik ben niet al te erg onder de indruk van het gemiddelde niveau daar.Het lijkt me alleen zo vervelend om op je plaat te gaan met alleen een spijkerbroek aan, míjn broeken trekken dat in ieder geval niet.
![]()
Turkiterquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Youssef het volgende:
Van welke planeet komt OPM trouwens?
1) In Drente knauwen ze toch zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef ondeugend het volgende:
Tis gruwelijk
Je vader had zich beter kunnen concetreren op jouw schrijfvaardigheid in plaats op die van allochtonen....
Die leren sneller dan jij.
![]()
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.![]()
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Tja ik kick er nou eenmaal ontzettend op als jij je aan me irriteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Door jou (weer) te bannen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat. [afbeelding]![]()
(wat stelt die smiley eigenlijk voor
?)
Jawel, is ook wel verstandig. Maar niet leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
Beter voor je gezondheid.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
Enneuh, blijkt maar weer Pepijn, waarom ze jouw practical joke eruit hebben geknipt. Kennelijk was het een echte dijenkletser![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde meet geweest was -ja die van echte motorrijders
dan had je geweten waarom ik dat net gepost heb.
![]()
![]()
Nu hang jij er maar een beetje bij.![]()
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
Komop met dat geluidsbestandquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.![]()
[afbeelding] En nu aan het werk jij.![]()
ps. op de radio waren ze wel onder de indruk van mijn verhaal, maar ze hadden gewoon haast..![]()
Heb de helft niet eens kunnen vertellen.![]()
![]()
Ja en Turken stinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heH m'n opa.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:21 schreef Macchia_Nera het volgende:
[afbeelding]
Weer eens wat anders dan een supersport
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare... jij hebt wat uit te leggen denk ik?![]()
Ja, ik moest even flink slikken en was de hele tijd van slag af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zei toch jullie traaaag waren.............duurt meer dan 3 uur voordat ie es met een tegenantwoordje kan komen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, het betreft onderstaande folder.![]()
De "nieuwe" HD dealer heeft via een klantenbestand een zeer nutteloze mailing de deur uitgedaan.![]()
[afbeelding]
Ze hadden sinds een aantal jaren een aparte HD afdeling, en nu is dat de Harley store Rotterdam volgens de achterkant van de folder. Misschien wel goed om e.a. qua bedrijf te scheiden omdat Safe al eens failliet was.Maar wel database'je bij elkaar lenen.
![]()
![]()
De rest van de folder ziet er wel mooi uit qua fotografie.(blijft Harley dat wel
)
Wie ze wil zien moet even klikken. (al die HD foto's hier in ons topic![]()
)
Harley Sportster 883R.
Harley Sportster 883 LOW, XL1200 Custom, XL1200R.
Harley Street Rod, V-Rod.![]()
Harley Fat Boy, Softail Deluxe, Softail springer Classic.
Harley Dyna Super Glide Custom, Road King Custom.
Laatste pagina met wat info en stemmingmakerij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:38 schreef ondeugend het volgende:
Voor Youssef : ---> http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm
quote:Opnieuw trekt een sneeuwgebied over ons land dat geruime tijd voor sneeuw zorgt. Niet zulke hoeveelheden als de afgelopen dagen maar meest lichte sneeuw waardoor het sneeuwdek op veel plaatsen ongeveer 5 cm kan aangroeien. De nacht van donderdag op vrijdag was de koudste ooit in maart in ons land gemeten. Op veel plaatsen vroor het streng met minimumtemperaturen tussen -10 en -15 graden en op een aantal plaatsen zeer streng onder -15 graden. De laagste temperatuur is gemeten op het KNMI-weerstation van Marknesse waar het tot -20,7 graden is afgekoeld. Het was daarmee nog kouder dan op 7 maart 1971, toen in Wageningen met -18,7 graden het record van de 20e eeuw is gemeten.
Het komt zelden voor dat een zo groot deel van ons land zoveel sneeuw heeft als de afgelopen dagen is gevallen. Ook hartje winter is dat uitzonderlijk. Uit de archieven van de klimatologische dienst van het KNMI blijkt dat er op 11 januari 1959 voor het laatst op grote schaal meer dan 20 cm sneeuw viel, die niet door de wind opwoei, dus waarschijnlijk is de huidige sneeuwsituatie de ergste van de laatste 50 jaar.
Woensdagochtend meldde Heeg in het zuidwesten van Friesland een sneeuwdikte van 50 cm, de dikste sneeuwlaag in ons land sinds midden jaren tachtig. Ook op de Waddeneilanden viel in de winters van 1985 en 1987 plaatselijk een halve meter. In Friesland, Groningen en Drenthe roept de sneeuwsituatie herinneringen op aan de sneeuwstormen in de winter van 1979, toen de sneeuw het openbare leven ontwrichtte. Dat was echter een heel andere situatie dan nu omdat de problemen toen ontstonden door de combinatie van wind en sneeuw en de vorming van sneeuwduinen. Woensdag overdag en in de nacht heeft het nog licht doorgesneeuwd maar in het noorden werd het droog en is de sneeuwlaag al flink ingeklonken.Vrijdagmiddag gaat het opnieuw sneeuwen maar meer dan 2 tot 5 centimeter wordt niet verwacht. Daarna neemt de kou geleidelijk af maar het winterse weer is nog niet voorbij.
Een hoeveelheid van 20 cm of meer binnen 24 uur, die niet door de wind is opgewaaid, komt op een willekeurige plaats in het binnenland gemiddeld eens in de 10 jaar voor. Een hoeveelheid van 35 cm of meer komt gemiddeld eens in de halve eeuw voor. Aan de kust is dat nog zeldzamer. De huidige sneeuwsituatie is nog unieker omdat niet een enkele plaats maar een groot gebied te maken heeft met zulke grote hoeveelheden en natuurlijk ook omdat het al maart is.
Unieke hoeveelheden sneeu]w in het noorden van ons land. Op verschillende plaatsen vielen tientallen centimeters. De KNMI-waarnemer in Heeg mat op 2 maart om 9 uur (8 uur UT) 50 cm. (kaartjes met klimatologische gegevens voor Nederland)
Sneeuw veroorzaakte op 2 en 3 maart 2005 op Schiphol vertragingen (foto: P. de Vries, KNMI)
Ook de laatste nacht van de meteorologische winter leverde op verschillende plaatsen strenge vorst op: in Deelen werd -12,3 graden gemeten. Nog veel kouder was het in Duitsland en Oostenrijk waar zelfs nieuwe kouderecords zijn geboekt. Op de Zugspitze in Duitsland werd op 28 februari -29,4 graden gemeten, een nieuw record in de meetreeks van dit weerstation op 2650 meter hoogte. Ook in München zijn nieuwe records geboekt: sinds 28 februari zijn hier achtereenvolgens minima gemeten van -23,4, -24,5 en -22,1 graden. Het weerstation op de top van de Sonnblick (3105 meter) in Oostenrijk noteerde op 1 maart -30,0 graden, Seefeld -27,4 graden.
Ik ben net naar de sportschool geweest in Rozenburg, het was erg tricky op de weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom moet het nou weer gaan sneeuwen voor het vaderland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:25 schreef Youssef het volgende:
Weer gesneeuwdWel leuk, vandaag was het sneeuw niet al te glad en alleen plaatselijk centimeters dik. Dus nu kon ik gassen op verharde gedeeltes en me daarna tot aan mijn stepjes boren in de sneeuw
Ook anticiperend remmen en opzei gooien lukt me nu al aardig goed.
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |