Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.quote:
Zolang je maar niet kansloos panisch gaat doen is het okquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nah, niet te veel en ik ben niet al te erg onder de indruk van het gemiddelde niveau daar.Het lijkt me alleen zo vervelend om op je plaat te gaan met alleen een spijkerbroek aan, míjn broeken trekken dat in ieder geval niet.
![]()
Turkiterquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Youssef het volgende:
Van welke planeet komt OPM trouwens?
1) In Drente knauwen ze toch zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef ondeugend het volgende:
Tis gruwelijk
Je vader had zich beter kunnen concetreren op jouw schrijfvaardigheid in plaats op die van allochtonen....
Die leren sneller dan jij.
![]()
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.![]()
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Tja ik kick er nou eenmaal ontzettend op als jij je aan me irriteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Door jou (weer) te bannen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat. [afbeelding]![]()
(wat stelt die smiley eigenlijk voor
?)
Jawel, is ook wel verstandig. Maar niet leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
Beter voor je gezondheid.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
Enneuh, blijkt maar weer Pepijn, waarom ze jouw practical joke eruit hebben geknipt. Kennelijk was het een echte dijenkletser![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde meet geweest was -ja die van echte motorrijders
dan had je geweten waarom ik dat net gepost heb.
![]()
![]()
Nu hang jij er maar een beetje bij.![]()
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
Komop met dat geluidsbestandquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.![]()
[afbeelding] En nu aan het werk jij.![]()
ps. op de radio waren ze wel onder de indruk van mijn verhaal, maar ze hadden gewoon haast..![]()
Heb de helft niet eens kunnen vertellen.![]()
![]()
Ja en Turken stinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
van lang zijn worden jullie Hollanders traaaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |