quote:Ik denk dat je punch kracht ook niet veel meer is dan die van de echte Mickey.
gheghequote:Idd, ukkie is hetIk kan hem hebben met 2 vingers in mn neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
van lang zijn worden jullie Hollanders traaaag
[ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 04-03-2005 14:23:41 ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
gheghejullie denken mij te kennen
Ik kan ook karate, taekwondo en nog 20 andere gevaarlijke woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lengte zegt niks, jochie![]()
![]()
![]()
jullie tempo is mij te hoogquote:dinsdag 31 juni t/m vrijdag 5 juni
En afgetrapte CR500's.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Enne ja, 't is idd triest dat er weinig leuke fietsen onder de 5000 euro te krijgen zijn. Maar goed, er zijn kennelijk mensen die CB500's, afgetrapte FZR600's etc etc als droomfietsen zien
Haha, zal je zien, wordt je dalijk vollop weggereden door een chopperquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie tempo is mij te hoogzo hard dat jullie terug in de tijd gaan
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:26 schreef Didiot het volgende:
@Patrick281: Ja euh, voor m'n KLX had ik er ook niets te zoeken... En ik zeg niet dat het het M-F ruk is, maar gewoon een hoop ruk tussen zit met een hoop ruklui...
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook een beetje een dwaze stelling van je.
Op Fok! zitten ook een hele hoop gestoorde lui, maar die kom je gewoon amper tegen als zo'n beetje louter in 1 topic bent.![]()
Halloquote:
Ik ook!quote:
Mijn voorgeschiedenis met gemotoriseerde tweewielers is nihil.quote:Wat kan ik zeggen als iemand voor de eerste keer gaat lessen, iedereen is anders.
Ik ken je historie verder even niet voor mij halen, wel niet (schakel)brommer, andere 2 wieler ervaring, sommigen hebben al op een cross motor gereden.
De eerste paar lessen moet je het gewoon over je heen laten komen, en als je dat vragen hebt kunnen wij een (zo) goed (mogelijk) antwoord proberen te geven.
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik ga samen met een vriend lessen in Zoetermeer bij Verkeers Cetrum Zoetermeer en het is net weer begonnen met sneeuwen.
quote:
Ik werk in Zoetermeer, vriend woont in Berkel. En die hut leek ons wel goed; 'KNMV gecertificeerde instructeurs' klonk stoer, goede ervaringen op motor-forum.nl gelezen en je kunt er een motorjas én -broek lenen. Dat je niet in je spijkerbroek rond rijdt ofzo, lijkt me niet relaxt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is in de buurt. En het sneeuwt behoorlijk ja .. zal wel niet doorgaan.
Al heb ik ook in de sneeuw gelest, samen met een instructeur die 2-3 keer onderuit ging.![]()
![]()
Rietvaerder is jouw vaste relnicht toch?quote:
Kijk maar uit, straks trapt ie je zijn topic uitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Rietvaerder is jouw vaste relnicht toch?
Tis gruwelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Gruwlijk touwharig gleufdiertje.
Je hebt teveel MF gelezen, zeker bang geworden van al die 'kleding topics'.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik werk in Zoetermeer, vriend woont in Berkel. En die hut leek ons wel goed; 'KNMV gecertificeerde instructeurs' klonk stoer, goede ervaringen op motor-forum.nl gelezen en je kunt er een motorjas én -broek lenen. Dat je niet in je spijkerbroek rond rijdt ofzo, lijkt me niet relaxt.
Nah, niet te veel en ik ben niet al te erg onder de indruk van het gemiddelde niveau daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt teveel MF gelezen, zeker bang geworden van al die 'kleding topics'.
Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.quote:
Zolang je maar niet kansloos panisch gaat doen is het okquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nah, niet te veel en ik ben niet al te erg onder de indruk van het gemiddelde niveau daar.Het lijkt me alleen zo vervelend om op je plaat te gaan met alleen een spijkerbroek aan, míjn broeken trekken dat in ieder geval niet.
![]()
Turkiterquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Youssef het volgende:
Van welke planeet komt OPM trouwens?
1) In Drente knauwen ze toch zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef ondeugend het volgende:
Tis gruwelijk
Je vader had zich beter kunnen concetreren op jouw schrijfvaardigheid in plaats op die van allochtonen....
Die leren sneller dan jij.
![]()
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk ook een sukkel.![]()
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Tja ik kick er nou eenmaal ontzettend op als jij je aan me irriteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het er net met Didiot over dat het tegenwoordig wel goed gaatGoede sfeer enzo... kom jij weer
![]()
![]()
Door jou (weer) te bannen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee hoe je die sfeer permanent goed laat. [afbeelding]![]()
(wat stelt die smiley eigenlijk voor
?)
Jawel, is ook wel verstandig. Maar niet leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
Beter voor je gezondheid.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
Enneuh, blijkt maar weer Pepijn, waarom ze jouw practical joke eruit hebben geknipt. Kennelijk was het een echte dijenkletser![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde meet geweest was -ja die van echte motorrijders
dan had je geweten waarom ik dat net gepost heb.
![]()
![]()
Nu hang jij er maar een beetje bij.![]()
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, ik ga werkenDus topic kan weer [afbeelding]
Komop met dat geluidsbestandquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heH die smiley zocht ik net al voor Ondeugend om mee te beginnen.![]()
[afbeelding] En nu aan het werk jij.![]()
ps. op de radio waren ze wel onder de indruk van mijn verhaal, maar ze hadden gewoon haast..![]()
Heb de helft niet eens kunnen vertellen.![]()
![]()
Ja en Turken stinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heH m'n opa.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:21 schreef Macchia_Nera het volgende:
[afbeelding]
Weer eens wat anders dan een supersport
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare... jij hebt wat uit te leggen denk ik?![]()
Ja, ik moest even flink slikken en was de hele tijd van slag af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zei toch jullie traaaag waren.............duurt meer dan 3 uur voordat ie es met een tegenantwoordje kan komen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, het betreft onderstaande folder.![]()
De "nieuwe" HD dealer heeft via een klantenbestand een zeer nutteloze mailing de deur uitgedaan.![]()
[afbeelding]
Ze hadden sinds een aantal jaren een aparte HD afdeling, en nu is dat de Harley store Rotterdam volgens de achterkant van de folder. Misschien wel goed om e.a. qua bedrijf te scheiden omdat Safe al eens failliet was.Maar wel database'je bij elkaar lenen.
![]()
![]()
De rest van de folder ziet er wel mooi uit qua fotografie.(blijft Harley dat wel
)
Wie ze wil zien moet even klikken. (al die HD foto's hier in ons topic![]()
)
Harley Sportster 883R.
Harley Sportster 883 LOW, XL1200 Custom, XL1200R.
Harley Street Rod, V-Rod.![]()
Harley Fat Boy, Softail Deluxe, Softail springer Classic.
Harley Dyna Super Glide Custom, Road King Custom.
Laatste pagina met wat info en stemmingmakerij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:38 schreef ondeugend het volgende:
Voor Youssef : ---> http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm
quote:Opnieuw trekt een sneeuwgebied over ons land dat geruime tijd voor sneeuw zorgt. Niet zulke hoeveelheden als de afgelopen dagen maar meest lichte sneeuw waardoor het sneeuwdek op veel plaatsen ongeveer 5 cm kan aangroeien. De nacht van donderdag op vrijdag was de koudste ooit in maart in ons land gemeten. Op veel plaatsen vroor het streng met minimumtemperaturen tussen -10 en -15 graden en op een aantal plaatsen zeer streng onder -15 graden. De laagste temperatuur is gemeten op het KNMI-weerstation van Marknesse waar het tot -20,7 graden is afgekoeld. Het was daarmee nog kouder dan op 7 maart 1971, toen in Wageningen met -18,7 graden het record van de 20e eeuw is gemeten.
Het komt zelden voor dat een zo groot deel van ons land zoveel sneeuw heeft als de afgelopen dagen is gevallen. Ook hartje winter is dat uitzonderlijk. Uit de archieven van de klimatologische dienst van het KNMI blijkt dat er op 11 januari 1959 voor het laatst op grote schaal meer dan 20 cm sneeuw viel, die niet door de wind opwoei, dus waarschijnlijk is de huidige sneeuwsituatie de ergste van de laatste 50 jaar.
Woensdagochtend meldde Heeg in het zuidwesten van Friesland een sneeuwdikte van 50 cm, de dikste sneeuwlaag in ons land sinds midden jaren tachtig. Ook op de Waddeneilanden viel in de winters van 1985 en 1987 plaatselijk een halve meter. In Friesland, Groningen en Drenthe roept de sneeuwsituatie herinneringen op aan de sneeuwstormen in de winter van 1979, toen de sneeuw het openbare leven ontwrichtte. Dat was echter een heel andere situatie dan nu omdat de problemen toen ontstonden door de combinatie van wind en sneeuw en de vorming van sneeuwduinen. Woensdag overdag en in de nacht heeft het nog licht doorgesneeuwd maar in het noorden werd het droog en is de sneeuwlaag al flink ingeklonken.Vrijdagmiddag gaat het opnieuw sneeuwen maar meer dan 2 tot 5 centimeter wordt niet verwacht. Daarna neemt de kou geleidelijk af maar het winterse weer is nog niet voorbij.
Een hoeveelheid van 20 cm of meer binnen 24 uur, die niet door de wind is opgewaaid, komt op een willekeurige plaats in het binnenland gemiddeld eens in de 10 jaar voor. Een hoeveelheid van 35 cm of meer komt gemiddeld eens in de halve eeuw voor. Aan de kust is dat nog zeldzamer. De huidige sneeuwsituatie is nog unieker omdat niet een enkele plaats maar een groot gebied te maken heeft met zulke grote hoeveelheden en natuurlijk ook omdat het al maart is.
Unieke hoeveelheden sneeu]w in het noorden van ons land. Op verschillende plaatsen vielen tientallen centimeters. De KNMI-waarnemer in Heeg mat op 2 maart om 9 uur (8 uur UT) 50 cm. (kaartjes met klimatologische gegevens voor Nederland)
Sneeuw veroorzaakte op 2 en 3 maart 2005 op Schiphol vertragingen (foto: P. de Vries, KNMI)
Ook de laatste nacht van de meteorologische winter leverde op verschillende plaatsen strenge vorst op: in Deelen werd -12,3 graden gemeten. Nog veel kouder was het in Duitsland en Oostenrijk waar zelfs nieuwe kouderecords zijn geboekt. Op de Zugspitze in Duitsland werd op 28 februari -29,4 graden gemeten, een nieuw record in de meetreeks van dit weerstation op 2650 meter hoogte. Ook in München zijn nieuwe records geboekt: sinds 28 februari zijn hier achtereenvolgens minima gemeten van -23,4, -24,5 en -22,1 graden. Het weerstation op de top van de Sonnblick (3105 meter) in Oostenrijk noteerde op 1 maart -30,0 graden, Seefeld -27,4 graden.
Ik ben net naar de sportschool geweest in Rozenburg, het was erg tricky op de weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom moet het nou weer gaan sneeuwen voor het vaderland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:25 schreef Youssef het volgende:
Weer gesneeuwdWel leuk, vandaag was het sneeuw niet al te glad en alleen plaatselijk centimeters dik. Dus nu kon ik gassen op verharde gedeeltes en me daarna tot aan mijn stepjes boren in de sneeuw
Ook anticiperend remmen en opzei gooien lukt me nu al aardig goed.
Mogguh
Wie is hier dan blond en/of belg?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lurkers die niet beter weten zullen ook denken wat een dwaas dat ie met dit weer zijn stepjes aan de grond rijdt
is dat as vrijdag al?? denk niet dat je dan al kuntquote:
duhh daar gaat het toch niet omquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:55 schreef Youssef het volgende:
Wie is hier dan blond en/of belg?Ook motorstepjes kan je met flinke sneeuw, rechtop in de sneeuw boren hoor.
* Youssef gaat weer aan het werk
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dat as vrijdag al?? denk niet dat je dan al kunt [afbeelding] met dat zout, zal wel met de auto gaan ws
10 cm maar? Hier kreeg ik niet eens de garagedeur openquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL er ligt hier nu gewoon 10cm sneeuw, ALLES witHet weer is compleet verneukt...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:55 schreef Youssef het volgende:
Wie is hier dan blond en/of belg?![]()
Ook motorstepjes kan je met flinke sneeuw, rechtop in de sneeuw boren hoor.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorig jaar rond deze tijd...
[afbeelding]
Supervier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
wie is dat ook alweer
In Zuid Holland was het ook aardig crisis, maar niet zover dat mensen inderdaad letterlijk ingesneeuwd zijn zoals in het noorden en oosten van Nederland. Scholen dicht, openbaar vervoer gestopt, er zijn zelfs bedrijven tijdelijk gesloten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:04 schreef Romius het volgende:
10 cm maar? Hier kreeg ik niet eens de garagedeur open
Hee smeerkees met je eiwitshake op je nachtkastjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Toen zei ik dat je wat later in moest sturen, en de bal van je voet op de stepjes moest zetten.
![]()
www.watbenjedan.nlquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Net op de nuchtere maag de uitlaat gemonteerd op de CR500.
Inplaats van met 1 boutje en moer zit hij nu met 1 rvs bout en 2 zelfborgende moeren met sluitringen vast.
Daarna het ding nog even gewassen en opgepoetst en toen wilde ik de zijkap en het zadel weer monteren..
Het past niet.
De pijp die uit de uitlaat komt zit iets uit het midden en moet dus 180 graden gedraaid worden.![]()
Dan komt hij wat meer onder de motor te hangen en dat scheelt weer 2 centimeter voor het zijpaneeltje.
Het zit nu dus nog verkeerd gemonteerd..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee smeerkees met je eiwitshake op je nachtkastje
Ach een Bandit gaat niet zo hardquote:Bal van je voetDan gaan mn dure laarzen er aan
Ik doe altijd mn tenen op t stepje zetten..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
www.watbenjedan.nl
Het heeft gepast dus het zou ook zo weer moeten passen?
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Toen zei ik dat je wat later in moest sturen, en de bal van je voet op de stepjes moest zetten.
![]()
Iets onder de tenen danquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe kan je in vredesnaam druk op je stepjes zetten met je tenen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idden kijk eens naar het verschil in de zithouding en het kijkgedrag met nu
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iets onder de tenen danHoe heet dat gedeelte... de andere 2 ballen van je voet
Ik heb een Deja Vu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog een leren pakje, 1 bil naast je motor, je hoofd zo ver mogelijk schuin na voren en knieeën maarDaar zit je echt niet ver vandaan...
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog een leren pakje, 1 bil naast je motor, je hoofd zo ver mogelijk schuin na voren en knieeën maarDaar zit je echt niet ver vandaan...
thxquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Deze ziet er
uit, en het was niet zo heel lang daarna toch.
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Ow?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En wel een duidelijk bewijs dat je Rietvaerder achter je laat op klaverblad's ..
Kom je daar aan als model: jaa dit moet je aan vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow?Ik zie mezelf niet op die foto... zie jij meer dan ik?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
, ben benieuwd of riet dat redt met zijn stepjes
Maar hoe zie jij dan op die foto dat OPM toen al sneller was dan ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
In een vorig (motor)leven toch.
![]()
Of is het Hicham.![]()
[..]
De nieuwe Bandit heeft een veel betere wegligging en grondspeling.
En zijn oude Bandit was ook al aangepast natuurlijk.![]()
jullie hebben het over 2 verschillende foto's...wist wel dat jullie traaag waren maar zo traagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
In een vorig (motor)leven toch.
![]()
Of is het Hicham.
quote:De nieuwe Bandit heeft een veel betere wegligging en grondspeling.
En zijn oude Bandit was ook al aangepast natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
De nieuwe Bandit is zeker veel beter, stijver frame, aangepaste voorveren, andere achterbrug en andere achterschokdemper![]()
Maar of de grondspeling beter is weet ik niet...
Deze tochquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen die voetjes nog...
Met de vorige Bandit met originele veren nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghehgetoen nog niet maar nu zou ik graag es meten
laatste keer dat ik op Apeldoorns KB reed ging ik met 100-110 km/h, ben benieuwd of riet dat redt met zijn stepjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie hebben het over 2 verschillende foto's...wist wel dat jullie traaag waren maar zo traag![]()
Hap.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe zie jij dan op die foto dat OPM toen al sneller was dan ikMet die Hyperpro heb ik nog nooit op het klaverblad kunnen rijden, daar heb ik 100km mee gereden ofzo toen verkocht ik de Bandit
quote:De nieuwe Bandit is zeker veel beter, stijver frame, aangepaste voorveren, andere achterbrug en andere achterschokdemper![]()
Maar of de grondspeling beter is weet ik niet...
Nee dus..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niemand zin om mee te gaan?
Klik!
Klik!
Klik!
Ja dat is echtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen
Blehhhhh een weekje griep en ik moet al vroegtijdig afhaken op een feestje omdat ik totaal instorten deed.![]()
Griep zuigt ....
Heb geen ervaring met Road en Power combineren... zou dan gelijk Powers halen, gaan langer mee dan BT014 alhoewel de BT014 wel echte plakkers zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie:
of een setje nieuwe banden halen (BT014 of Pilot Power) of alleen een voorband halen (Pilot Power) en die Road oprijden
de komende week wil ik toch wel een afspraak gaan maken bij Sabra...
dat is altijd het probleemquote:Dus gelijk nieuwe set als je geld genoeg hebt
Als ik jou was zou ik een setje 014's stekenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is altijd het probleem
ik denk dat ik toch maar eerst die Power laat monteren voor idd, mocht die Road achter over een tijdje toch te weinig plakken/marge hebben oid dan kan er altijd nog een Power onder. mwajah, nog ff over nadenken
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:22 schreef Didiot het volgende:
Ergste was een mega lekkere bocht hier in de buurt, gaan ze er op slakkentempo er doorheen
Voorlopig is m'n SV het komende jaar nog volledig orgineelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, ze zijn op Duitsland wel streng op open dempers. Dus mocht je dat doen willen doen... doe het dan na meiSchijnt dat als je teveel dB's creeërt dat ze ter plekke je demper in beslag nemen en je niet meer verder mag rijden
Zwitserland NOG strenger... in Italie boeit het ze niks
Voortuin en stoep en rond m'n KLX op de straat sneeuwvrij gemaaktquote:
Sommigen hebben een leven hoor !!!!quote:
Geen idee.quote:
Ik zag inderdaad een topic op MFquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, ze zijn op Duitsland wel streng op open dempers. Dus mocht je dat doen willen doen... doe het dan na meiSchijnt dat als je teveel dB's creeërt dat ze ter plekke je demper in beslag nemen en je niet meer verder mag rijden
Zwitserland NOG strenger... in Italie boeit het ze niks
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:36 schreef Didiot het volgende:
vanmiddag hebben m'n ouders wat foto' s opgehaald bij de Hema (digitale fotoservice) en dankzij wat aanpassingen (gammacorrectie, witbalans, kleurverzadiging e.d.) die ik heb gedaan zijn het echt schitterende foto's geworden
Voorbeeldje:
Orgineel:
[afbeelding]
Zoals besteld:
[afbeelding]
Die neem je toch mee als we met de SM gaan rijden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Over computers, wanneer kom je je 24x cd fikker nou halen
tnxquote:
Heb zo'n dergelijke spel van EAquote:Wat er ook héél goed uitziet is dit spel![]()
![]()
![]()
http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?Homepage
Download de demo eensZeker de moeite waard
ftp://ftp.tudelft.nl/d2/W(...)/demo/GTR_Demov2.zip
Ja euh, ik ben ook maar een leek op digitale fotobewerkings gebiedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet gek gedaan, volgens de normale werkwijzen moet het iets anders, maar als je er tevreden over bent helemaal top, en precies de reden dat ik honderden digitale foto's niet afgedrukt heb.
Aan iedere foto zie ik nog zoveel mogelijkheden om te verbeteren.![]()
Automatisch gaat het bijna nooit meer dan voor 75 % goed. En ik wil 100% resultaat.![]()
Is wel een gaaf spel idd! Heb op het werk twee weken zo'n promotie simulator voor dat spel gehad; combinatie van pc, groot tft beeldscherm, dolby digital surround set, momo kuipstoel en dit alles samen ingebouwd in een complete simulator. Dit spel wat je nu noemt draaide daaropquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ziet er goed uit
Wat er ook héél goed uitziet is dit spel![]()
![]()
![]()
http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?Homepage
Download de demo eensZeker de moeite waard
ftp://ftp.tudelft.nl/d2/W(...)/demo/GTR_Demov2.zip
't zijn 4 dagen en 3 nachten maar hoor... enne bovendien, tegen die tijd rij je waarschijnlijk nog steeds op je brommer rond gezien het tempo waarop jij een motor kooptquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef Youssef het volgende:
Mooie foto's van die zxr400tjes. Ziet er sportief uit![]()
![]()
Riet nog steeds bezig met jonge mensen recruteren?Lijkt me vetz, maar ja, ik ga niet zomaar vijf dagen weg
![]()
Wel een saai filmpje trouwens van die weg, had wel wat actie in gemogen. Maar ik begrijp de essentie derachter hoor.
Moet je voor de gein op Bittorrent (http://www.piratebay.org/) eens zoeken op "Fast bikes"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef Youssef het volgende:
Mooie foto's van die zxr400tjes. Ziet er sportief uit![]()
![]()
Riet nog steeds bezig met jonge mensen recruteren?Lijkt me vetz, maar ja, ik ga niet zomaar vijf dagen weg
![]()
Wel een saai filmpje trouwens van die weg, had wel wat actie in gemogen. Maar ik begrijp de essentie derachter hoor.
Als het zo blijft sneeuwen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:43 schreef Didiot het volgende:
[..]
't zijn 4 dagen en 3 nachten maar hoor... enne bovendien, tegen die tijd rij je waarschijnlijk nog steeds op je brommer rond gezien het tempo waarop jij een motor koopt![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:17 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik ben ook maar een leek op digitale fotobewerkings gebied
VETquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is wel een gaaf spel idd! Heb op het werk twee weken zo'n promotie simulator voor dat spel gehad; combinatie van pc, groot tft beeldscherm, dolby digital surround set, momo kuipstoel en dit alles samen ingebouwd in een complete simulator. Dit spel wat je nu noemt draaide daarop![]()
Was nog best moeilijk om op de baan te blijven
Hmm, bij mij werkt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Werkt lekker dat piratebay... alle trackers zijn downEn torrentspy heeft ze niet
Misschien Torrentsearch.com ...
Bai mai doetieut gwoon goet!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
De tracker is toch echt down hoor...
Mwa...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:€ 1.900,00 die had ik eerder moeten zien .........................................................
[afbeelding]
Ik vind deze mooier op de velgen na, maar hij vooral veel praktischer qua verbruik en dagelijks gebruik.quote:
Omdat dat dat zuigt hee...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ook niet.
JA goed joh, behalve dat ik op mijn lijer ben gegleden door die hoeren sneeuwquote:
Was het kompleet vergeten die beurs manquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope nog niet... ja, met mij rustig he... nog geen werkEn UWV nog steeds niet uitbetaald...
Ga je nog naar de beurs?
Moet even kijken of ik voor de vrijdag vrij kan sjeffen anders heb ik er ook zeker wel zin in, moet namelijk NOG steeds witte porno stappers aanschaffenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep vrijdag.. ik sta op de stand van de FJR ClubTheoretisch dan
OPM en Didiot gaan ook... ik ben er van half 10 tot half 3, tenminste, dan moet ik de stand bemannen, theoretisch
Daarna blijf ik nog wel ff.
Misschien kunnen jullie afspreken ofzo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
owja, heptie turk nu eindelijk al eens een kawa gekocht ?![]()
Heloef e garoef, whalla billa mendiek floesch.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd...
Eejquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eyhoe bevalt het in je huis? zal wel relaxed zijn zeker
beterquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:31 schreef Makster het volgende:
Eej![]()
Ja meer dan relaxed, ziet er aardig leuk uit en bevalt prima. Zit fietsend 5 minuten bij mijn werk vandaan en aan de rand van het centrum, vind het helemaal ok zo!
gaat wel goed, ben aardig ingeburgerdquote:Hoe is het met de Volvo's?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
Nou ff snel met de gsm wat piccies voor Pep geschoten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef Makster het volgende:
Best leuk zo een draadloos netwerk wat niet werkt![]()
Krijg het niet voor elkaar om de router en de kabelmodem met elkaar te laten communiceren. Ze zien elkaar wel maar comm. niet. Volgens mij is het zo dat die kut router het MAc adres van de kabelmodem moet clonen maar hij doet niet![]()
Dus ja dan maar een laptop met een utp er achterin![]()
DAt is inderdaad minder ja. Wij zijn met heel de vestiging verhuisd afgelopen maand. Zeer relaxed pand hebben we nu, hadden we eingelijk al maar nu nog iets beterquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterklinkt goed!
[..]
gaat wel goed, ben aardig ingeburgerdmaar sinds deze week een nieuwe werkplek waarbij iedereen
zicht heeft op mijn beeldscherm, incl de Financieel Directeur
dus fokken overdag is zga voorbij
"The thief on a rubbery plate"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Heloef e garoef, whalla billa mendiek floesch.....
Wat is dat voor ondertitel joh...?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vorige week nog bij iemand gedaan, en een maand gelden bij mijn buurman.
Beide zitten op Chello, en dan hoef je helemaal niets in te stellen.
Morgen ga ik zo'n draadloos setje bij iemand anders bezorgen, maar die heeft ADSL van Wanadoo.
Dus ik ben benieuwd.![]()
![]()
Uhhmmm jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
"The thief on a rubbery plate"Eigelijk moest er staan, Bandit op plakkend rubber
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
Binkie, fix het dan ook is bij mij godverruhdommuh
Snap er niks van, naja morgen maar weer een s verder kutten...
Zo Didiot is al gereserveerd dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelukkig hebben wij straks geen last van Spee in Duitsland Didiot
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, als je naar Opties gaat hier op Fok!, en dan kies voor template: text only is Fok! EN veel sneller EN niet zo herkenbaar voor chefs![]()
Beter voor o.a. OPM
En dan die preek... geeft wat gas in bocht, en gaat daarmee wat naar de rechterkant van de linkerbaan, zegt die agent: "Jaha, dat is ech gevaarlijk hoor, voor het zelfde geld ga je uit je baan"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ''als een speer'' is ook overdreven voor die BladeAlstie echt vol had open getrokken waren ze hem echt wel kwijt geweest
Gelukkig niet nee... daar moet je het echt bont maken wil je een prent van meer als 50 euro krijgen met snelheid. Alleen andere regels zijn ze wel redelijk streng volgens mij (roodlicht, voetgangeroversteekplaatsen enzo). Maar gelukkig lijken ze daar op varkens te rijden aangezien het makkelijk kan dat je 1000 km rijdt en gewoon geen ene Polizei tegenkomtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja gelukkig geen last van Spee in Duitsland
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
Haha, bonustracks zijn uitgebreider (en ook leuker) dan het gewone materiaalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
Buiten de bebouwde kom stellen de bekeuringen idd niet zoveel voor maar o wee als je binnen de bbk te snel rijdt! Dan zijn ze wel streng! Maar dat doen we ook niet, vooral niet als we met het clubje mee rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef Didiot het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee... daar moet je het echt bont maken wil je een prent van meer als 50 euro krijgen met snelheid. Alleen andere regels zijn ze wel redelijk streng volgens mij (roodlicht, voetgangeroversteekplaatsen enzo). Maar gelukkig lijken ze daar op varkens te rijden aangezien het makkelijk kan dat je 1000 km rijdt en gewoon geen ene Polizei tegenkomt
Het posten is vooralsnog ook sneller bij mijquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep.. het browsen wel maar posts invoeren niet echt..
Vond ik ook al zo raarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet heIk vind Mach2&3 10x zo vet.... kope? Maak wel een kopietje
Daar ben ik achter, na de film had ik echt eenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:26 schreef Didiot het volgende:
[..]
Haha, bonustracks zijn uitgebreider (en ook leuker) dan het gewone materiaal![]()
Ligt hier nog een DVD van jequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond ik ook al zo raar
Die nerds moesten gewoon de bonustracks in het begin zetten, en dan het begin als bonustracks erop zetten. Want de bonustracks zijn leuker + langer
Dat zeg ik, GR is SAAAAAAAAAAI, Mach2&3 daarentegenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een paar leuke stukken, maar echt een duidelijke lijn in die hoofdfilm.![]()
Die was voor de motorhoes tochquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt hier nog een DVD van jeO komt mooi uit, de 5 euro had je al over gemaakt zag ik
Omdat je dan 0wn3dquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
Waarom posten jullie opeens zo snel achter elkaar
Mach 2 isquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg ik, GR is SAAAAAAAAAAI, Mach2&3 daarentegen![]()
![]()
Vraag maar aan Didiot
Wat wel mooi is in 3 is dat ze in Deutschland aan het pieken zijn op 300 km p/h en dat ze opeens onverwacht een baustelle in rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja maar Mach3 is ook gaaf hoor... vooral in Zwitserland over de passenMet die ZX12R en die Busa weetjewel. En dan die eindeloze roll-on sprints op de snelwegen
quote:
JA goed idee, zaal afhuren s avondsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
De brandweer heeft er vast wel eentje voor voorlichtingsvideo's toch?
-edit
Posten ze er weer doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |