quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, als je naar Opties gaat hier op Fok!, en dan kies voor template: text only is Fok! EN veel sneller EN niet zo herkenbaar voor chefs![]()
Beter voor o.a. OPM
En dan die preek... geeft wat gas in bocht, en gaat daarmee wat naar de rechterkant van de linkerbaan, zegt die agent: "Jaha, dat is ech gevaarlijk hoor, voor het zelfde geld ga je uit je baan"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ''als een speer'' is ook overdreven voor die BladeAlstie echt vol had open getrokken waren ze hem echt wel kwijt geweest
Gelukkig niet nee... daar moet je het echt bont maken wil je een prent van meer als 50 euro krijgen met snelheid. Alleen andere regels zijn ze wel redelijk streng volgens mij (roodlicht, voetgangeroversteekplaatsen enzo). Maar gelukkig lijken ze daar op varkens te rijden aangezien het makkelijk kan dat je 1000 km rijdt en gewoon geen ene Polizei tegenkomtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja gelukkig geen last van Spee in Duitsland
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
Haha, bonustracks zijn uitgebreider (en ook leuker) dan het gewone materiaalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
Buiten de bebouwde kom stellen de bekeuringen idd niet zoveel voor maar o wee als je binnen de bbk te snel rijdt! Dan zijn ze wel streng! Maar dat doen we ook niet, vooral niet als we met het clubje mee rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef Didiot het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee... daar moet je het echt bont maken wil je een prent van meer als 50 euro krijgen met snelheid. Alleen andere regels zijn ze wel redelijk streng volgens mij (roodlicht, voetgangeroversteekplaatsen enzo). Maar gelukkig lijken ze daar op varkens te rijden aangezien het makkelijk kan dat je 1000 km rijdt en gewoon geen ene Polizei tegenkomt
Het posten is vooralsnog ook sneller bij mijquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep.. het browsen wel maar posts invoeren niet echt..
Vond ik ook al zo raarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:Bonustracks van Ghostrider III aan het bekijken .. staat al iets van 2 uur te spelen.
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet heIk vind Mach2&3 10x zo vet.... kope? Maak wel een kopietje
Daar ben ik achter, na de film had ik echt eenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:26 schreef Didiot het volgende:
[..]
Haha, bonustracks zijn uitgebreider (en ook leuker) dan het gewone materiaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |