Ja dat is echtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen
Blehhhhh een weekje griep en ik moet al vroegtijdig afhaken op een feestje omdat ik totaal instorten deed.![]()
Griep zuigt ....
Heb geen ervaring met Road en Power combineren... zou dan gelijk Powers halen, gaan langer mee dan BT014 alhoewel de BT014 wel echte plakkers zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie:
of een setje nieuwe banden halen (BT014 of Pilot Power) of alleen een voorband halen (Pilot Power) en die Road oprijden
de komende week wil ik toch wel een afspraak gaan maken bij Sabra...
dat is altijd het probleemquote:Dus gelijk nieuwe set als je geld genoeg hebt
Als ik jou was zou ik een setje 014's stekenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is altijd het probleem
ik denk dat ik toch maar eerst die Power laat monteren voor idd, mocht die Road achter over een tijdje toch te weinig plakken/marge hebben oid dan kan er altijd nog een Power onder. mwajah, nog ff over nadenken
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:22 schreef Didiot het volgende:
Ergste was een mega lekkere bocht hier in de buurt, gaan ze er op slakkentempo er doorheen
Voorlopig is m'n SV het komende jaar nog volledig orgineelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, ze zijn op Duitsland wel streng op open dempers. Dus mocht je dat doen willen doen... doe het dan na meiSchijnt dat als je teveel dB's creeërt dat ze ter plekke je demper in beslag nemen en je niet meer verder mag rijden
Zwitserland NOG strenger... in Italie boeit het ze niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |