Sommigen hebben een leven hoor !!!!quote:
Geen idee.quote:
Ik zag inderdaad een topic op MFquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, ze zijn op Duitsland wel streng op open dempers. Dus mocht je dat doen willen doen... doe het dan na meiSchijnt dat als je teveel dB's creeërt dat ze ter plekke je demper in beslag nemen en je niet meer verder mag rijden
Zwitserland NOG strenger... in Italie boeit het ze niks
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:36 schreef Didiot het volgende:
vanmiddag hebben m'n ouders wat foto' s opgehaald bij de Hema (digitale fotoservice) en dankzij wat aanpassingen (gammacorrectie, witbalans, kleurverzadiging e.d.) die ik heb gedaan zijn het echt schitterende foto's geworden
Voorbeeldje:
Orgineel:
[afbeelding]
Zoals besteld:
[afbeelding]
Die neem je toch mee als we met de SM gaan rijden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Over computers, wanneer kom je je 24x cd fikker nou halen
tnxquote:
Heb zo'n dergelijke spel van EAquote:Wat er ook héél goed uitziet is dit spel![]()
![]()
![]()
http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?Homepage
Download de demo eensZeker de moeite waard
ftp://ftp.tudelft.nl/d2/W(...)/demo/GTR_Demov2.zip
Ja euh, ik ben ook maar een leek op digitale fotobewerkings gebiedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet gek gedaan, volgens de normale werkwijzen moet het iets anders, maar als je er tevreden over bent helemaal top, en precies de reden dat ik honderden digitale foto's niet afgedrukt heb.
Aan iedere foto zie ik nog zoveel mogelijkheden om te verbeteren.![]()
Automatisch gaat het bijna nooit meer dan voor 75 % goed. En ik wil 100% resultaat.![]()
Is wel een gaaf spel idd! Heb op het werk twee weken zo'n promotie simulator voor dat spel gehad; combinatie van pc, groot tft beeldscherm, dolby digital surround set, momo kuipstoel en dit alles samen ingebouwd in een complete simulator. Dit spel wat je nu noemt draaide daaropquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ziet er goed uit
Wat er ook héél goed uitziet is dit spel![]()
![]()
![]()
http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?Homepage
Download de demo eensZeker de moeite waard
ftp://ftp.tudelft.nl/d2/W(...)/demo/GTR_Demov2.zip
't zijn 4 dagen en 3 nachten maar hoor... enne bovendien, tegen die tijd rij je waarschijnlijk nog steeds op je brommer rond gezien het tempo waarop jij een motor kooptquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef Youssef het volgende:
Mooie foto's van die zxr400tjes. Ziet er sportief uit![]()
![]()
Riet nog steeds bezig met jonge mensen recruteren?Lijkt me vetz, maar ja, ik ga niet zomaar vijf dagen weg
![]()
Wel een saai filmpje trouwens van die weg, had wel wat actie in gemogen. Maar ik begrijp de essentie derachter hoor.
Moet je voor de gein op Bittorrent (http://www.piratebay.org/) eens zoeken op "Fast bikes"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef Youssef het volgende:
Mooie foto's van die zxr400tjes. Ziet er sportief uit![]()
![]()
Riet nog steeds bezig met jonge mensen recruteren?Lijkt me vetz, maar ja, ik ga niet zomaar vijf dagen weg
![]()
Wel een saai filmpje trouwens van die weg, had wel wat actie in gemogen. Maar ik begrijp de essentie derachter hoor.
Als het zo blijft sneeuwen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:43 schreef Didiot het volgende:
[..]
't zijn 4 dagen en 3 nachten maar hoor... enne bovendien, tegen die tijd rij je waarschijnlijk nog steeds op je brommer rond gezien het tempo waarop jij een motor koopt![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:17 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik ben ook maar een leek op digitale fotobewerkings gebied
VETquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is wel een gaaf spel idd! Heb op het werk twee weken zo'n promotie simulator voor dat spel gehad; combinatie van pc, groot tft beeldscherm, dolby digital surround set, momo kuipstoel en dit alles samen ingebouwd in een complete simulator. Dit spel wat je nu noemt draaide daarop![]()
Was nog best moeilijk om op de baan te blijven
Hmm, bij mij werkt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Werkt lekker dat piratebay... alle trackers zijn downEn torrentspy heeft ze niet
Misschien Torrentsearch.com ...
Bai mai doetieut gwoon goet!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
De tracker is toch echt down hoor...
Mwa...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:€ 1.900,00 die had ik eerder moeten zien .........................................................
[afbeelding]
Ik vind deze mooier op de velgen na, maar hij vooral veel praktischer qua verbruik en dagelijks gebruik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |