Ligt hier nog een DVD van jequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond ik ook al zo raar
Die nerds moesten gewoon de bonustracks in het begin zetten, en dan het begin als bonustracks erop zetten. Want de bonustracks zijn leuker + langer
Dat zeg ik, GR is SAAAAAAAAAAI, Mach2&3 daarentegenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een paar leuke stukken, maar echt een duidelijke lijn in die hoofdfilm.![]()
Die was voor de motorhoes tochquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt hier nog een DVD van jeO komt mooi uit, de 5 euro had je al over gemaakt zag ik
Omdat je dan 0wn3dquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
Waarom posten jullie opeens zo snel achter elkaar
Mach 2 isquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg ik, GR is SAAAAAAAAAAI, Mach2&3 daarentegen![]()
![]()
Vraag maar aan Didiot
Wat wel mooi is in 3 is dat ze in Deutschland aan het pieken zijn op 300 km p/h en dat ze opeens onverwacht een baustelle in rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja maar Mach3 is ook gaaf hoor... vooral in Zwitserland over de passenMet die ZX12R en die Busa weetjewel. En dan die eindeloze roll-on sprints op de snelwegen
quote:
JA goed idee, zaal afhuren s avondsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
De brandweer heeft er vast wel eentje voor voorlichtingsvideo's toch?
-edit
Posten ze er weer doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |