quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dat as vrijdag al?? denk niet dat je dan al kunt [afbeelding] met dat zout, zal wel met de auto gaan ws
10 cm maar? Hier kreeg ik niet eens de garagedeur openquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL er ligt hier nu gewoon 10cm sneeuw, ALLES witHet weer is compleet verneukt...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:55 schreef Youssef het volgende:
Wie is hier dan blond en/of belg?![]()
Ook motorstepjes kan je met flinke sneeuw, rechtop in de sneeuw boren hoor.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorig jaar rond deze tijd...
[afbeelding]
Supervier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
wie is dat ook alweer
In Zuid Holland was het ook aardig crisis, maar niet zover dat mensen inderdaad letterlijk ingesneeuwd zijn zoals in het noorden en oosten van Nederland. Scholen dicht, openbaar vervoer gestopt, er zijn zelfs bedrijven tijdelijk gesloten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:04 schreef Romius het volgende:
10 cm maar? Hier kreeg ik niet eens de garagedeur open
Hee smeerkees met je eiwitshake op je nachtkastjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Toen zei ik dat je wat later in moest sturen, en de bal van je voet op de stepjes moest zetten.
![]()
www.watbenjedan.nlquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Net op de nuchtere maag de uitlaat gemonteerd op de CR500.
Inplaats van met 1 boutje en moer zit hij nu met 1 rvs bout en 2 zelfborgende moeren met sluitringen vast.
Daarna het ding nog even gewassen en opgepoetst en toen wilde ik de zijkap en het zadel weer monteren..
Het past niet.
De pijp die uit de uitlaat komt zit iets uit het midden en moet dus 180 graden gedraaid worden.![]()
Dan komt hij wat meer onder de motor te hangen en dat scheelt weer 2 centimeter voor het zijpaneeltje.
Het zit nu dus nog verkeerd gemonteerd..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee smeerkees met je eiwitshake op je nachtkastje
Ach een Bandit gaat niet zo hardquote:Bal van je voetDan gaan mn dure laarzen er aan
Ik doe altijd mn tenen op t stepje zetten..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
www.watbenjedan.nl
Het heeft gepast dus het zou ook zo weer moeten passen?
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Toen zei ik dat je wat later in moest sturen, en de bal van je voet op de stepjes moest zetten.
![]()
Iets onder de tenen danquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe kan je in vredesnaam druk op je stepjes zetten met je tenen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idden kijk eens naar het verschil in de zithouding en het kijkgedrag met nu
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iets onder de tenen danHoe heet dat gedeelte... de andere 2 ballen van je voet
Ik heb een Deja Vu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog een leren pakje, 1 bil naast je motor, je hoofd zo ver mogelijk schuin na voren en knieeën maarDaar zit je echt niet ver vandaan...
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog een leren pakje, 1 bil naast je motor, je hoofd zo ver mogelijk schuin na voren en knieeën maarDaar zit je echt niet ver vandaan...
thxquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Deze ziet er
uit, en het was niet zo heel lang daarna toch.
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Ow?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En wel een duidelijk bewijs dat je Rietvaerder achter je laat op klaverblad's ..
Kom je daar aan als model: jaa dit moet je aan vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow?Ik zie mezelf niet op die foto... zie jij meer dan ik?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
, ben benieuwd of riet dat redt met zijn stepjes
Maar hoe zie jij dan op die foto dat OPM toen al sneller was dan ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
In een vorig (motor)leven toch.
![]()
Of is het Hicham.![]()
[..]
De nieuwe Bandit heeft een veel betere wegligging en grondspeling.
En zijn oude Bandit was ook al aangepast natuurlijk.![]()
jullie hebben het over 2 verschillende foto's...wist wel dat jullie traaag waren maar zo traagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
In een vorig (motor)leven toch.
![]()
Of is het Hicham.
quote:De nieuwe Bandit heeft een veel betere wegligging en grondspeling.
En zijn oude Bandit was ook al aangepast natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
De nieuwe Bandit is zeker veel beter, stijver frame, aangepaste voorveren, andere achterbrug en andere achterschokdemper![]()
Maar of de grondspeling beter is weet ik niet...
Deze tochquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen die voetjes nog...
Met de vorige Bandit met originele veren nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghehgetoen nog niet maar nu zou ik graag es meten
laatste keer dat ik op Apeldoorns KB reed ging ik met 100-110 km/h, ben benieuwd of riet dat redt met zijn stepjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie hebben het over 2 verschillende foto's...wist wel dat jullie traaag waren maar zo traag![]()
Hap.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe zie jij dan op die foto dat OPM toen al sneller was dan ikMet die Hyperpro heb ik nog nooit op het klaverblad kunnen rijden, daar heb ik 100km mee gereden ofzo toen verkocht ik de Bandit
quote:De nieuwe Bandit is zeker veel beter, stijver frame, aangepaste voorveren, andere achterbrug en andere achterschokdemper![]()
Maar of de grondspeling beter is weet ik niet...
Nee dus..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niemand zin om mee te gaan?
Klik!
Klik!
Klik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |