quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
Zijn er gewoon al 3 topics doorgegaan..ZONDER MIJ
![]()
Tnx.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dan heb je die ban voor rode Kawa's gemist.
![]()
![]()
zouden we dat gedaan hebben dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Niks aan gemistAls het droog wordt dan trek ik mijn schatje ook weer naar buiten
![]()
Lekker rij ervaring opdoen zodat jullie niet op mij hoeven te wachten![]()
Wie is 'we'?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij de Fok!MC!
Overzichtje van de Fok!MC motoren:BMW R1100S '01 - (Patrick281) Kawasaki ZXR400 - (One_Punch_Mickey) Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus) Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham) Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder) Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot) Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Eerst was het vlak in het midden nog alleen blauw en toen vond Youssef het kaal, dus heb ik daar die pic neergezet waar jullie allemaal aan het doen zijn alsof jullie de weg wetenYoussef gaf dat aan overigens, dat die pic daar wel kon
Idd,quote:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrightquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Niet bewust omdat mijn Bandit erop staat hoor
Waaromquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
ik vind het een KUT OP.
Ja, ik dacht het wel tochquote:
Tekst kan niet gecentreerd worden toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Welkom bij de Fok!MC! moet je centreren
Mijn brede getrainde lichaam staat ook op die foto.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Dus een foto met veel motoren, een poserpic van OPM,
Waarom, omdat het TE universeel is. Ik vind het erg vreemd om te posten "de route word gereden door een Fok!MC-er" terwijl hetbijna in alle gevallen dezelfde persoon isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Ja, ik dacht het wel toch
Verander het werkwoord eens naar 'loop' ofzo, dan komt er toch ook t achter
[..]
Tekst kan niet gecentreerd worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |