quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
Zijn er gewoon al 3 topics doorgegaan..ZONDER MIJ
![]()
Tnx.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dan heb je die ban voor rode Kawa's gemist.
![]()
![]()
zouden we dat gedaan hebben dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Niks aan gemistAls het droog wordt dan trek ik mijn schatje ook weer naar buiten
![]()
Lekker rij ervaring opdoen zodat jullie niet op mij hoeven te wachten![]()
Wie is 'we'?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij de Fok!MC!
Overzichtje van de Fok!MC motoren:BMW R1100S '01 - (Patrick281) Kawasaki ZXR400 - (One_Punch_Mickey) Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus) Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham) Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder) Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot) Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Eerst was het vlak in het midden nog alleen blauw en toen vond Youssef het kaal, dus heb ik daar die pic neergezet waar jullie allemaal aan het doen zijn alsof jullie de weg wetenYoussef gaf dat aan overigens, dat die pic daar wel kon
Idd,quote:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrightquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Niet bewust omdat mijn Bandit erop staat hoor
Waaromquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
ik vind het een KUT OP.
Ja, ik dacht het wel tochquote:
Tekst kan niet gecentreerd worden toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Welkom bij de Fok!MC! moet je centreren
Mijn brede getrainde lichaam staat ook op die foto.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Dus een foto met veel motoren, een poserpic van OPM,
Waarom, omdat het TE universeel is. Ik vind het erg vreemd om te posten "de route word gereden door een Fok!MC-er" terwijl hetbijna in alle gevallen dezelfde persoon isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Ja, ik dacht het wel toch
Verander het werkwoord eens naar 'loop' ofzo, dan komt er toch ook t achter
[..]
Tekst kan niet gecentreerd worden toch?
Er word gereden.... de route (zelfstand naamword) wordt gereden....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
Ja, ik dacht het wel toch
Verander het werkwoord eens naar 'loop' ofzo, dan komt er toch ook t achter
Klopt maar probeer het toch maar!quote:
Het is dat er pekel achterstaatquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Goedzo, laat het maar regenen! Yeah, harder! Sterf pekel, sterfffffff
Laat het maar lekker regenen tot en met vrijdagavond. In het weekend ga ik dan de slag met de motorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Goedzo, laat het maar regenen! Yeah, harder! Sterf pekel, sterfffffff
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als het Zaterdag maar droog is,
ben van plan om Sabra een bezoekje te gaan brengen,
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:Eddy's bikerclub.
[afbeelding]
Enige plaatje uit 20 die volgens de policy mag.
En voordat de vrouwen in dit topic zich aangevallen voelen.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je wel een hele sterke motor hebben, met heeeeeel veeeeeel koppel
![]()
quote:
heb je wel een motor met dubbele airbags,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die hebben ze ook. Alleen trilt er nog wel eens iets aan los.
![]()
Kappen nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom, omdat het TE universeel is. Ik vind het erg vreemd om te posten "de route word gereden door een Fok!MC-er" terwijl hetbijna in alle gevallen dezelfde persoon isLekker duidelijk voor nieuwe leden...
MAar zoals gezegd bemoei ik me er niet meer mee en meets en routes mag ook iemand anders uitzoeken voortaan aangezien dit blijkbaar toch niet gewaardeerd wordt.
Probeer het dan te posten zonder dat het doorspekt is met subjectiviteit en emotie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Pure feedback, dat is het ! Net als Mercy
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je wel een motor met dubbele airbags,![]()
in je rug als ze achterop zou zitten
hoe zou dat voelen tijdens een aanrijding ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zacht stootprofieltje overal, dus je kan ook achterop eventueel.
![]()
![]()
Niet onprettig, maar ik zou opteren voor een relaxte tussenstop.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe zou dat voelen tijdens een aanrijding ?
gewoon een jpg van makenquote:
ze hebben nog wel meer voordelen,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet onprettig, maar ik zou opteren voor een relaxte tussenstop. [afbeelding]
Lopen we ook gelijk die aanrijding mis.
Volgens mij is er zelfs ruimte voor 2 fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze hebben nog wel meer voordelen,
je kan het voorwiel ergens tussen parkeren en dan je ketting smeren ( als je geen middenbok heb)
verkapte paddock stand
en als je goed propt en alle mogelijkheden gebruikt misschien zelfs wel 3quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs ruimte voor 2 fietsen![]()
Als je alle mogelijkheden gebruikt hoef je volgens mij niet eens te proppen als ik het zo bekijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en als je goed propt en alle mogelijkheden gebruikt misschien zelfs wel 3![]()
multifunctioneel allemaal zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |