Ik zag nu net dat het topic dicht was, moest nog naar de volgende pagina gaan en dacht dat ik wel niet de laatste geweest zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat dt staat nog steeds verkeerd Youssef... pas het eens aan in je txt op groothoodfje![]()
![]()
Anders valt het effe met bakken uit de hemel![]()
![]()
Ja, het word echt lente hoor...
neeH.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:27 schreef Romius het volgende:
Smiddags![]()
[afbeelding]![]()
Is dit icoontje trouwens niks voor je Pepijn?![]()
Ik bedoelde Youssef.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
@Pepijn
Ik hogere schoolMBO... maar heb nooit Duits gehad hoor
Wel Frans..
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij had je het toch tegen mij
[afbeelding]
Hoi pappa van Jasperquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
De topics sluiten automatisch bij 300 posts,quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben eigenlijk best benieuwd waarom je perse een cardanfiets wil hebben,
Niet iedereen is zo'n reus als jij. Misschien heeft hij wel het postuur van lars.quote:en de VX800 hebben een aantal MC'ers hier uitgebreid bekeken toen we naar Groningen gingen,
en is best een leuk ding om te zien, maar we vonden hem in het echt toch meer tegen vallen als op foto's, hij is erg smal, iel, klein, laag, en er zitten hele dunne bandje onder,
Vrijdag, probeer zo vroeg mogelijk daar te zijn. 11:00 open toch?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur)
misschien dat Raus en ik Zaterdag gaan,quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
Ik heb het niet helemaal meegekregen
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |