Ik zag nu net dat het topic dicht was, moest nog naar de volgende pagina gaan en dacht dat ik wel niet de laatste geweest zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat dt staat nog steeds verkeerd Youssef... pas het eens aan in je txt op groothoodfje![]()
![]()
Anders valt het effe met bakken uit de hemel![]()
![]()
Ja, het word echt lente hoor...
neeH.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:27 schreef Romius het volgende:
Smiddags![]()
[afbeelding]![]()
Is dit icoontje trouwens niks voor je Pepijn?![]()
Ik bedoelde Youssef.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
@Pepijn
Ik hogere schoolMBO... maar heb nooit Duits gehad hoor
Wel Frans..
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij had je het toch tegen mij
[afbeelding]
Hoi pappa van Jasperquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
De topics sluiten automatisch bij 300 posts,quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tvp!
Hoe lang gaat een deeltje van deze SC mee?
[ps]
Nog iemand met tips, meningen, aan- of afraders voor een begin-fiets met cardan? BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur), inmiddels genoemd zijn de Honda NTV650 en de Suzuki VX800
[/ps]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben eigenlijk best benieuwd waarom je perse een cardanfiets wil hebben,
Niet iedereen is zo'n reus als jij. Misschien heeft hij wel het postuur van lars.quote:en de VX800 hebben een aantal MC'ers hier uitgebreid bekeken toen we naar Groningen gingen,
en is best een leuk ding om te zien, maar we vonden hem in het echt toch meer tegen vallen als op foto's, hij is erg smal, iel, klein, laag, en er zitten hele dunne bandje onder,
Vrijdag, probeer zo vroeg mogelijk daar te zijn. 11:00 open toch?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
BMW heeft niet mijn voorkeur (2e hands relatief duur)
misschien dat Raus en ik Zaterdag gaan,quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Faithz het volgende:
Wie gaan er trouwens naar de motorbeurs en wanneer?
Ik heb het niet helemaal meegekregen
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."quote:
Deze moet je irl zien, voelen, ruiken, horen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:48 schreef Faithz het volgende:
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."
Over het algemeen genomen vind ik hem ook mooi trouwens.. erg apart. Niet mijn ding maar smaak verschilt gelukkig
WAararR Iisss ketttuuungg??? hhuuhuhh??quote:
lelijk dingquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie denk ik: "O, die is gaaf, voor een BMW.."
Over het algemeen genomen vind ik hem ook mooi trouwens.. erg apart. Niet mijn ding maar smaak verschilt gelukkig
Ik hoop het.. schaam me doodquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lelijk ding
dit is net als een liedje op de radio dat vaak gedraaid werd, als je hem te vaak hoort vind je er op den duur geen zak meer aan![]()
![]()
![]()
Aan de paddo's gezeten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
WAararR Iisss ketttuuungg??? hhuuhuhh??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt beemer trouwens van bij? Vanwege zijn Maya de Bijenkont?
quote:http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33308.htm?ret=http%3A//www.marktplaats.nl/plaats.php3
Zoals het er nu uitziet ga ik straks ook even aan een milieubelastend ritje doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heerlijk gereden trouwensWerd echt weer eens tijd
Wat een heerlijke bochtjes en dijkjes daar van Hoogvliet tot Zwijndrecht
Best leuk ding. Vraag me alleen af hoe ze al die functies willen gaan doen..quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)laats.nl/plaats.php3
Digitale benzine meterquote:- digitale toeren teller
- max toeren (ook kun je zien bij welke snelheid dat was)
- digitale km teller
- trip teller (km)
- max speed (ook te zien bij hoeveel toeren dat was
- Digitale benzine meter
- koelvloeistof temperatuur
- buiten temperatuur
- totale km stand
Ken je die dijkjes nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet ga ik straks ook even aan een milieubelastend ritje doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Best leuk ding. Vraag me alleen af hoe ze al die functies willen gaan doen..
[..]
Digitale benzine meterWaar halen ze het brandstofniveau vandaan?
Wil hier toch nog effe op terug komen, jij niet blijkbaarquote:eens even rekenen,:7
rondje ring a 15 euro per 20 minuten, dat voor het gemak even 12 keer = totaal 180 euro,
2dagen cursus in Frankrijk met 12 ronden van 20 minuten, met, instructies, professionele begeleiding, machine controle, kleding controle, banden service, en nog veel meer. maakt een totaal van 250 euro,
waar zou je dan beter mee af zijn ?
[sub]het is maar waar je voor wil gaan[/sub[
Het is idd maar waar je voor gaat, op de Ring heb je ook wel curussen trouwens.quote:Along its 3.1km
Je begon zelf terug te krabbelen "je hebt nog niet zoveel rijervaring etc."quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze moet je irl zien, voelen, ruiken, horen.Vooraf was niemand enthousiast hier.
Live 10 van 11, alleen die eigenwijze Hollander172/Lars niet.Maar dat was ook geen proefritmeet.
Hij had dus maar aan 2 van de 4 eisen voldaan.![]()
Analoog vlottertje, digitale weergave.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:54 schreef ploderus het volgende:
Digitale benzine meterWaar halen ze het brandstofniveau vandaan?
Zijn je bandjes al bijna op? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/57745/1quote:
Het was niet aan te raden volgens de vorige eigenaar (die toevallig vanavond mailde hoe het er mee ging!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
VetttMaar je hoeft dus niet meer gas te blijven geven enzo omdat ie nu wel stationair draait
Dat kon toch niet
En euhm, die motorcross aad in bleiswijk he... die kennen wij nog niet. Kan je daar meer over vertellen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |