Volgens Mercy kan je beter rijden als je nooit valtquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had ook kunnen antwoorden, ja ze heeft een hoop blessures gehad, niet te tellen gewoon .. blijft een vrouw heH.![]()
Ga maar zitten .. zo ja .. ik hou hem vast, wees niet bang.quote:
Ghe ghe, ik was daar ook, had ze gewaarschuwd voor een overvaller op een zwarte motor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zag nog een rode Fiero staan in Spijkenisse... aan de zijkant van de Texaco, aan de andere kant van de doorgaande weg, bij die vage winkelsZit ook een sanitairzaak geloof ik...
k Dacht dat jij me aan het stalken was![]()
Soms slaap ik wel 4 keer op een dagquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef Didiot het volgende:
(vrijdag, zie tijdstip van deze post![]()
)
quote:
Hoiquote:
Jij komt er nog wel eens achter dat een vervolgopleiding niet veel verschilt van de basisschoolquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat soort spreekbeurten deed ik in groep 8
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Men staat te popelen naar school/werk te gaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook niet altijd even aanwezig
Volgens mij benut je je tijd beter
Het is maar goed dat je op het platteland woont, dan hebben minder mensen er last van..quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
Met de CR500 naar het werk.
![]()
Ik voel me net ghostrider op dat ding.![]()
Iedereen, maar dan ook iedereen kijkt om.
Kinderen blijven op het zebrapad staan.![]()
Leuk, totdat je de politie tegen komt. Die zullen ook wel kijken.
Of zijn agenten geen mensen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ter compensatie (of voorkoming van een woensdagavond rel) een piccie van een vrouw die alles in het motorrijden beter weet, weet en uitvoert dan ik.![]()
[afbeelding]
Stuurt even weer-ga-loos een Beemer R1100S rond.
Gaarne een apart .txt bestand over de verbeteringen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:19 schreef Youssef het volgende:
FokMCOP.txt updated
Maken of krakenJe kan hem previewen door even de .txt te kopieren en in je reactie venster op Preview te drukken
![]()
Getsie, wat een lelijk edit berichtjeVV
quote:
Ok, dan mochten we in een jaar tijd noteren:quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef Didiot het volgende:
Zus en zwager waren op visite...
M'n zwager gaat z'n ZX9R waarschijnlijk verkopen, en als ik z'n leren pak pas (wat waarschijnlijk het geval is) heb ik voor goedkoop een leren pak erbij (maar dat duurt helaas minimaal tot aan de zomer ws.)
En morgen (vrijdag, zie tijdstip van deze post![]()
) een textiel pak uitzoeken
Geen dingen gaan verzinnen die andere gezegd zouden hebben, Riet,quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens Mercy kan je beter rijden als je nooit valtAls ik wellis vertel over bepaalde rijtechniek krijg ik van hem te horen dat het allemaal wel mij valt met mee omdat ik al eens onderuit gegaan ben
![]()
Dt fouten weggehaaldquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaarne een apart .txt bestand over de verbeteringen.![]()
quote:Wat is het laatste nieuws?
Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven
De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.
Laatste topics:
Fok Motorclub [SC deel 180]Lekker blanco!
Fok Motorclub [SC deel 181]De nachtbrakers
Fok Motorclub [SC deel 182]Stilstand is achteruitgang
Fok Motorclub [SC deel 183] De OP! _O_
Fok Motorclub [SC deel 184]Laten we de lentedans doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |