quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:51 schreef Patrick281 het volgende:
Morvgenj vg\a\anj swe nj\a\ar cde beursw, njiet om ietsw te kopenj, m\a\ar swfeer proevgenj.![]()
(al[ weet je njooit wat je evgenjtueel[ tegenj komt, dusw uitgavgenj njiet uitgeswl[otenj)
Enj cdit isw icdcd cde vgoecdkoopswte Bimot\a ooit, \al[ cdenjkenj cde eivgenj\a\arenj nju er njovg swteecdsw cde hoofcdprinjsw vgoor te krinjvgenj.![]()
SWorry, heb eenj irrit\anjt toetswenjborcd, enj vgeenj zinj om te ecdittenj.![]()
L{\atersw.
![]()
Nee onmogelijk.... morgen werken.. zaterdag bruiloft in Arnhem waar ik blijf slapen en zondag een bezoek aan een zieke vriend in Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja zoals eerder gezegd door OPM : het is maar waar je de belangen legt.![]()
En kan je niet einde van de middag of s'avonds.Geen idee of het een dag tot laat open is zoals vrijdag ..
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:57 schreef ondeugend het volgende:
En dat terwijl het WK Ijsspeedway in Assen plaatsvind.
Wat mij betreft ben je welkom in Assen zaterdagavond en zondagmiddag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg gaaf om een keer live te zien.
[afbeelding]
In Oktober ben je te laat hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:18 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx, misschien volgend jaar of met de Superbikes in oktober dat ik eens die kant op kom.
Nu weer Nick weekend vanaf morgenmiddag 17:00.![]()
Laters.![]()
Moest ff een andere compie opstarten omdat ik met het andere toetsenbord niet eens meer kon inloggen.
Niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
goedesmorgens,
* Mercy_symbol gaat ook niet naar de beurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |