Wat heb ik nou met Motormaniacs te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Fijne duurtest..... over een olieschraapveer?Op motormaniacs.nl staat ook een test
Ook een bril opzetten dusquote:
Jij weerquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
Rettuhkatet naar BETER bed, Rettuhkatet naar beter bed![]()
Om jou te stangen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Begin je weer? Volgens mij ben jij dus gewoon de veroorzaker van die rel tussen jou en Mercyquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Ik ga morgen zomerhandschoenen + pimpviziertje halen
[..]
Jij weer![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus je post alleen de negatieve dingen....Alsof dat bij elk Rotax blok gebeurt.... kan net zo goed bij Honda of Suzuki gebeuren
Zegt mij totaal niks eigenlijk...
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Toch slordig van Rotax dus.![]()
Ik ga er van uit dat het niet standaard is voor ieder blok, maar zo een motor voor een test meegeven is op zijn minst lullig van Aprilia.![]()
Zeikerdje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
En dus..![]()
Ik laat wat foto's zien van een mooie motor... kom jij met onzinnige stukjes over productiefouten die voorkomen bij 1 op 10.000 modellen ofzoTotaal niet boeiend om te lezen
|
1 pot nat, en jij hebt het ook foutquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef PatrickM het volgende:
En oja, Rotax komt uit Oostenrijk
En ik ga nu slapen![]()
![]()
quote:1920 ROTAX® WERK AG is established in Dresden, Germany.
1943 Operations are located to Wels, Austria.
Of ze zijn tussendoor aan het Fok!en als de baas niet kijktquote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weekend > lunchtijd, we gaan straks wel verder met afbouwen van dit blok, laat maar lekker zo staan. Of ze frezen iets en blazen het niet schoon met montage.
Het is in het vroegere Pruisen opgerichtquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
1 pot nat, en jij hebt het ook fout
[..]
Zo heeft elk merk wel iets. FZR en YZF blokken van Yamaha verbruiken vaak olie. 1e versnellingen van R6's en Thundercats gaat weleens stuk. Spanningsregelaars van Honda's gaan vaak stuk, evenals nokkenaskettingspanners. Ducati weet iedereen, van Rotax weet ik geen specifieke zwakke punten c.q. euvels. Kawasaki rammelt maar is wel degelijk en van Suzuki weet ik ook geen bekende euvels...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeikerdje.![]()
Je schrijft dat je Ducs niet vertrouwd (en min of meer terecht) , maar ik weet ook van meerdere Rotax problemen, en had al snel een voorbeeld ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |