Wat heb ik nou met Motormaniacs te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Fijne duurtest..... over een olieschraapveer?Op motormaniacs.nl staat ook een test
Ook een bril opzetten dusquote:
Jij weerquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
Rettuhkatet naar BETER bed, Rettuhkatet naar beter bed![]()
Om jou te stangen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Begin je weer? Volgens mij ben jij dus gewoon de veroorzaker van die rel tussen jou en Mercyquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Ik ga morgen zomerhandschoenen + pimpviziertje halen
[..]
Jij weer![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus je post alleen de negatieve dingen....Alsof dat bij elk Rotax blok gebeurt.... kan net zo goed bij Honda of Suzuki gebeuren
Zegt mij totaal niks eigenlijk...
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Toch slordig van Rotax dus.![]()
Ik ga er van uit dat het niet standaard is voor ieder blok, maar zo een motor voor een test meegeven is op zijn minst lullig van Aprilia.![]()
Zeikerdje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
En dus..![]()
Ik laat wat foto's zien van een mooie motor... kom jij met onzinnige stukjes over productiefouten die voorkomen bij 1 op 10.000 modellen ofzoTotaal niet boeiend om te lezen
|
1 pot nat, en jij hebt het ook foutquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef PatrickM het volgende:
En oja, Rotax komt uit Oostenrijk
En ik ga nu slapen![]()
![]()
quote:1920 ROTAX® WERK AG is established in Dresden, Germany.
1943 Operations are located to Wels, Austria.
Of ze zijn tussendoor aan het Fok!en als de baas niet kijktquote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weekend > lunchtijd, we gaan straks wel verder met afbouwen van dit blok, laat maar lekker zo staan. Of ze frezen iets en blazen het niet schoon met montage.
Het is in het vroegere Pruisen opgerichtquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
1 pot nat, en jij hebt het ook fout
[..]
Zo heeft elk merk wel iets. FZR en YZF blokken van Yamaha verbruiken vaak olie. 1e versnellingen van R6's en Thundercats gaat weleens stuk. Spanningsregelaars van Honda's gaan vaak stuk, evenals nokkenaskettingspanners. Ducati weet iedereen, van Rotax weet ik geen specifieke zwakke punten c.q. euvels. Kawasaki rammelt maar is wel degelijk en van Suzuki weet ik ook geen bekende euvels...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeikerdje.![]()
Je schrijft dat je Ducs niet vertrouwd (en min of meer terecht) , maar ik weet ook van meerdere Rotax problemen, en had al snel een voorbeeld ook.
En wel toevallig de duurtest motor die ze zelf mochten ophalen in Italie.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik laat wat foto's zien van een mooie motor... kom jij met onzinnige stukjes over productiefouten die voorkomen bij 1 op 10.000 modellen ofzoTotaal niet boeiend om te lezen
|
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo heeft elk merk wel iets. FZR en YZF blokken van Yamaha verbruiken vaak olie. 1e versnellingen van R6's en Thundercats gaat weleens stuk. Spanningsregelaars van Honda's gaan vaak stuk, evenals nokkenaskettingspanners. Ducati weet iedereen, van Rotax weet ik geen specifieke zwakke punten c.q. euvels. Kawasaki rammelt maar is wel degelijk en van Suzuki weet ik ook geen bekende euvels...
Dus elk merk heeft wel iets, en bij Rotax is dat niet meer dan bij een ander merk... iit Ducati en Harley
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat helemaal niet in de OP
quote:# Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
Wel choppersquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet schelden svp
Idd geen choppers hier en we rijden vrij vlot.. maar racen niet
Ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik gok zo dat er ook mensen bij Aprilia werken... en mensen maken foutenIk vind dat je dan gelijk kun zeggen dat Aprilia of Rotax slecht is... zoiets kan net zo goed bij Honda of BMW gebeuren..
In het loooogooooooquote:
Ik heb ze nog nooit op een meet gezien anders. Net als jouquote:Op maandag 21 maart 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
Wel choppersAlleen komen hier die niet zo vaak
Je bent gewoon uitgeluldquote:Op maandag 21 maart 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Middelvinger smiley had ook gekunt trouwens.
*geen zin heeft*quote:
Die van Pepijn ook nietquote:
quote:Ik heb ze nog nooit op een meet gezien anders. Net als jou![]()
![]()
Denk dat ik wat meer van de inhoud van de club weet dan jij2,5 jaar tov 3 mnd?
De Ducati onder de auto's.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat het alleen Italiaanse motoren zijn, anders kon ik me met mijn Alfa Romeo ook aansluiten!
Ik had ook nog een aanvraag lopen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die mille van Gerako zag er anders gevaarlijk uit.
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/mille.jpg]afbeelding][/URL]
Zo heb je ook niet veel aan je kuipje meerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Dat ziet er toch niet uit?Madurodam motor.
Postuur RB geloof ik wel...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Is dat positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Postuur RB geloof ik wel...
Weet hij meteen wat hij niet moet kopen.
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon grootquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
+20 generalisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:03 schreef hicham het volgende:
Meisjes steken haar docente in de fik
Klote Dordtenaren
Dus het is een motor voor mensen tot 1.85?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon groot
Die van mij ook niet.........quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat helemaal niet in de OP
Madurodam motor..quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Pic?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:46 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij ook niet.........
Noteer ff een ZXR'tje erbij uit '96.
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef Faithz het volgende:
Madurodam motor..
Eerder een reus die erop zit
Mogge trouwens
quote:
Zolang je tussen de 1,70 en 1,80 zit werkt het allemaal perfectquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.
Ik blijf erbij dat in "de gewichtswedloop" de motoren onnodig veel te klein ontworpen worden.![]()
Wel fijn voor iedereen onder de 1.70, daarboven wordt het behelpen en vanaf 1.85 ziet het er niet meer uit.Dan moet je maar FJR1300 gaan rijden.
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogenquote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogen![]()
Wellus!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
Egwel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook jaren gehadquote:
Ik herken het wel .. heb het brommer gevoel zelf ook als eerste wanneer ik de naam hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar Honda, Suzuki en Yamaha maken ook brommers![]()
![]()
Bezorgen ze in Dort op de fiets ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope op gare Foxjes
Dus ik zou nooooooit een Peugeot motor kopen![]()
Want die gasten van de pizza rijden zo waus op die Peugeot Foxjes
Auto of scooter?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?![]()
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
De meeste wel denk ik ja.quote:
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
goeie vergelijking ja... onbetrouwbaar en duur?quote:
En.. ? Heb je het nou over jezelf ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.![]()
Die zag ik wel, maar ik het het over zijn echte motor, die Aprilia ZXR Hayabusa CR500quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt wel, staat toch bij de rij motoren op de Maasvlakte2e van links
Blinde kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |