Die van Pepijn ook nietquote:
quote:Ik heb ze nog nooit op een meet gezien anders. Net als jou![]()
![]()
Denk dat ik wat meer van de inhoud van de club weet dan jij2,5 jaar tov 3 mnd?
De Ducati onder de auto's.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat het alleen Italiaanse motoren zijn, anders kon ik me met mijn Alfa Romeo ook aansluiten!
Ik had ook nog een aanvraag lopen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die mille van Gerako zag er anders gevaarlijk uit.
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/mille.jpg]afbeelding][/URL]
Zo heb je ook niet veel aan je kuipje meerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Dat ziet er toch niet uit?Madurodam motor.
Postuur RB geloof ik wel...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Is dat positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Postuur RB geloof ik wel...
Weet hij meteen wat hij niet moet kopen.
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon grootquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
+20 generalisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:03 schreef hicham het volgende:
Meisjes steken haar docente in de fik
Klote Dordtenaren
Dus het is een motor voor mensen tot 1.85?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon groot
Die van mij ook niet.........quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat helemaal niet in de OP
Madurodam motor..quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Pic?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:46 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij ook niet.........
Noteer ff een ZXR'tje erbij uit '96.
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef Faithz het volgende:
Madurodam motor..
Eerder een reus die erop zit
Mogge trouwens
quote:
Zolang je tussen de 1,70 en 1,80 zit werkt het allemaal perfectquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.
Ik blijf erbij dat in "de gewichtswedloop" de motoren onnodig veel te klein ontworpen worden.![]()
Wel fijn voor iedereen onder de 1.70, daarboven wordt het behelpen en vanaf 1.85 ziet het er niet meer uit.Dan moet je maar FJR1300 gaan rijden.
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogenquote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogen![]()
Wellus!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
Egwel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook jaren gehadquote:
Ik herken het wel .. heb het brommer gevoel zelf ook als eerste wanneer ik de naam hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar Honda, Suzuki en Yamaha maken ook brommers![]()
![]()
Bezorgen ze in Dort op de fiets ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope op gare Foxjes
Dus ik zou nooooooit een Peugeot motor kopen![]()
Want die gasten van de pizza rijden zo waus op die Peugeot Foxjes
Auto of scooter?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?![]()
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
De meeste wel denk ik ja.quote:
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
goeie vergelijking ja... onbetrouwbaar en duur?quote:
En.. ? Heb je het nou over jezelf ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.![]()
Die zag ik wel, maar ik het het over zijn echte motor, die Aprilia ZXR Hayabusa CR500quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt wel, staat toch bij de rij motoren op de Maasvlakte2e van links
Blinde kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |