Wat heb ik nou met Motormaniacs te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Fijne duurtest..... over een olieschraapveer?Op motormaniacs.nl staat ook een test
Ook een bril opzetten dusquote:
Jij weerquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
Rettuhkatet naar BETER bed, Rettuhkatet naar beter bed![]()
Om jou te stangen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Begin je weer? Volgens mij ben jij dus gewoon de veroorzaker van die rel tussen jou en Mercyquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er geen spatie tussen de zelfverzonnen titel van de topicstarter en de blokhaken van het Fok!MC nummertje?![]()
![]()
Ik ga morgen zomerhandschoenen + pimpviziertje halen
[..]
Jij weer![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus je post alleen de negatieve dingen....Alsof dat bij elk Rotax blok gebeurt.... kan net zo goed bij Honda of Suzuki gebeuren
Zegt mij totaal niks eigenlijk...
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Toch slordig van Rotax dus.![]()
Ik ga er van uit dat het niet standaard is voor ieder blok, maar zo een motor voor een test meegeven is op zijn minst lullig van Aprilia.![]()
Zeikerdje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
En dus..![]()
Ik laat wat foto's zien van een mooie motor... kom jij met onzinnige stukjes over productiefouten die voorkomen bij 1 op 10.000 modellen ofzoTotaal niet boeiend om te lezen
|
1 pot nat, en jij hebt het ook foutquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef PatrickM het volgende:
En oja, Rotax komt uit Oostenrijk
En ik ga nu slapen![]()
![]()
quote:1920 ROTAXŽ WERK AG is established in Dresden, Germany.
1943 Operations are located to Wels, Austria.
Of ze zijn tussendoor aan het Fok!en als de baas niet kijktquote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weekend > lunchtijd, we gaan straks wel verder met afbouwen van dit blok, laat maar lekker zo staan. Of ze frezen iets en blazen het niet schoon met montage.
Het is in het vroegere Pruisen opgerichtquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
1 pot nat, en jij hebt het ook fout
[..]
Zo heeft elk merk wel iets. FZR en YZF blokken van Yamaha verbruiken vaak olie. 1e versnellingen van R6's en Thundercats gaat weleens stuk. Spanningsregelaars van Honda's gaan vaak stuk, evenals nokkenaskettingspanners. Ducati weet iedereen, van Rotax weet ik geen specifieke zwakke punten c.q. euvels. Kawasaki rammelt maar is wel degelijk en van Suzuki weet ik ook geen bekende euvels...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeikerdje.![]()
Je schrijft dat je Ducs niet vertrouwd (en min of meer terecht) , maar ik weet ook van meerdere Rotax problemen, en had al snel een voorbeeld ook.
En wel toevallig de duurtest motor die ze zelf mochten ophalen in Italie.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik laat wat foto's zien van een mooie motor... kom jij met onzinnige stukjes over productiefouten die voorkomen bij 1 op 10.000 modellen ofzoTotaal niet boeiend om te lezen
|
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo heeft elk merk wel iets. FZR en YZF blokken van Yamaha verbruiken vaak olie. 1e versnellingen van R6's en Thundercats gaat weleens stuk. Spanningsregelaars van Honda's gaan vaak stuk, evenals nokkenaskettingspanners. Ducati weet iedereen, van Rotax weet ik geen specifieke zwakke punten c.q. euvels. Kawasaki rammelt maar is wel degelijk en van Suzuki weet ik ook geen bekende euvels...
Dus elk merk heeft wel iets, en bij Rotax is dat niet meer dan bij een ander merk... iit Ducati en Harley
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat helemaal niet in de OP
quote:# Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
Wel choppersquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet schelden svp
Idd geen choppers hier en we rijden vrij vlot.. maar racen niet
Ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik gok zo dat er ook mensen bij Aprilia werken... en mensen maken foutenIk vind dat je dan gelijk kun zeggen dat Aprilia of Rotax slecht is... zoiets kan net zo goed bij Honda of BMW gebeuren..
In het loooogooooooquote:
Ik heb ze nog nooit op een meet gezien anders. Net als jouquote:Op maandag 21 maart 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
Wel choppersAlleen komen hier die niet zo vaak
Je bent gewoon uitgeluldquote:Op maandag 21 maart 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Middelvinger smiley had ook gekunt trouwens.
*geen zin heeft*quote:
Die van Pepijn ook nietquote:
quote:Ik heb ze nog nooit op een meet gezien anders. Net als jou![]()
![]()
Denk dat ik wat meer van de inhoud van de club weet dan jij2,5 jaar tov 3 mnd?
De Ducati onder de auto's.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat het alleen Italiaanse motoren zijn, anders kon ik me met mijn Alfa Romeo ook aansluiten!
Ik had ook nog een aanvraag lopen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die mille van Gerako zag er anders gevaarlijk uit.
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/mille.jpg]afbeelding][/URL]
Zo heb je ook niet veel aan je kuipje meerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Dat ziet er toch niet uit?Madurodam motor.
Postuur RB geloof ik wel...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Is dat positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Postuur RB geloof ik wel...
Weet hij meteen wat hij niet moet kopen.
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon grootquote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
+20 generalisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:03 schreef hicham het volgende:
Meisjes steken haar docente in de fik
Klote Dordtenaren
Dus het is een motor voor mensen tot 1.85?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Die R1 is niet klein, die vent is gewoon groot
Die van mij ook niet.........quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat helemaal niet in de OP
Madurodam motor..quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
[afbeelding]
Pic?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:46 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij ook niet.........
Noteer ff een ZXR'tje erbij uit '96.
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef Faithz het volgende:
Madurodam motor..
Eerder een reus die erop zit
Mogge trouwens
quote:
Zolang je tussen de 1,70 en 1,80 zit werkt het allemaal perfectquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanvraag hoe lang hij is loopt inmiddels.
Ik blijf erbij dat in "de gewichtswedloop" de motoren onnodig veel te klein ontworpen worden.![]()
Wel fijn voor iedereen onder de 1.70, daarboven wordt het behelpen en vanaf 1.85 ziet het er niet meer uit.Dan moet je maar FJR1300 gaan rijden.
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogenquote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tsja, je kunt een motor wel verlagen maar niet verhogen![]()
Wellus!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
Egwel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook jaren gehadquote:
Ik herken het wel .. heb het brommer gevoel zelf ook als eerste wanneer ik de naam hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar Honda, Suzuki en Yamaha maken ook brommers![]()
![]()
Bezorgen ze in Dort op de fiets ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope op gare Foxjes
Dus ik zou nooooooit een Peugeot motor kopen![]()
Want die gasten van de pizza rijden zo waus op die Peugeot Foxjes
Auto of scooter?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou jij geasocieerd willen worden met een pizza bezorgende wegpiraat ?![]()
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat is persoonlijk, sommige mensen denken idd in hokjesBeetje kromme redenering vind ik eigenlijk..
De meeste wel denk ik ja.quote:
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Peugeot rijders zijn echt gevaarlijk
goeie vergelijking ja... onbetrouwbaar en duur?quote:
En.. ? Heb je het nou over jezelf ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt ook mensen met een hele kleine belevingswereld en een gebrek aan interpretatie.![]()
Die zag ik wel, maar ik het het over zijn echte motor, die Aprilia ZXR Hayabusa CR500quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt wel, staat toch bij de rij motoren op de Maasvlakte2e van links
Blinde kip
En die krantenfoxjes danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope op gare Foxjes
Dus ik zou nooooooit een Peugeot motor kopen![]()
Want die gasten van de pizza rijden zo waus op die Peugeot Foxjes
Je bent de dubbele punt vergeten, dat resulteert dan in -->quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O.
no probquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ey![]()
was gisteren vergeten te kijken of je online was![]()
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:24 schreef ondeugend het volgende:
Mocht iemand zich nog vervelen maandag 2e paasdag....
http://www.tt-assen.com/cms/XTTremeStunts&Assen50003-03-2005-2378.html
Ga je toch in de herkansing..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan niet![]()
en nu ga je ze verloten onder fok-mc ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan niet![]()
Helaas, een andere collega had wel tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nu ga je ze verloten onder fok-mc ?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Volgens mij moet die gast van die R1 ruilen met deze dame ():
[afbeelding]
Respectquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
En 1 van de dames rijdt nu deze.
[afbeelding]
Er staat net 300 kilometer op de teller.![]()
En het is ook een klein vrouwtje van 1.60 en 45 kilo.![]()
![]()
En zij bepalen dat je niet mag parkeren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Hij staat zo mooi daar veilig achter paaltjes op een doodlopende stoep. Dan staat ie voor een garage die daar weggegaan is en het bouwbedrijf zijn opslag heeft. Motor staat totaal niet in de weg, maar ze hebben het ook op een smart neergekalkt zo een blaadje
Die is ws gewoon tussen de paaltjes doorgereden
Nu moet ik dus even langs gaan, want een auto is toch niet net als een motor? Alleen kom ik die bouwchef telkens niet tegen en alleen bouwfuckervakkers met een IQ tussen... mjah raad maar
Even aan de overkant zetten dus, maar daar krijgen de dieven een oprit cadeau voor hun busje om mijn motor in te kunnen laden
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is uit het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
Als 1 iemand er parkeert volgen er automatisch meer, zo zal het een beetje zijn.quote:
En haar beide mannetjes hebben ook een Buell genomen.quote:
Als het geen eigen terrein is zou ik toch bezwaar maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Hij staat zo mooi daar veilig achter paaltjes op een doodlopende stoep. Dan staat ie voor een garage die daar weggegaan is en het bouwbedrijf zijn opslag heeft. Motor staat totaal niet in de weg, maar ze hebben het ook op een smart neergekalkt zo een blaadje
Die is ws gewoon tussen de paaltjes doorgereden
Nu moet ik dus even langs gaan, want een auto is toch niet net als een motor? Alleen kom ik die bouwchef telkens niet tegen en alleen bouwfuckervakkers met een IQ tussen... mjah raad maar
Even aan de overkant zetten dus, maar daar krijgen de dieven een oprit cadeau voor hun busje om mijn motor in te kunnen laden
geil ding hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
Er staat net 300 kilometer op de teller.![]()
En het is ook een klein vrouwtje van 1.60 en 45 kilo.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:3000 motorkilometers gereden in één dag
door Karim Mostafi
De motorrijder die je vertelt dat hij 3000 kilometer in één dag heeft gereden zul je waarschijnlijk op hoongelach trakteren, want dat is een onmogelijke taak, zou je denken. Niets is echter minder waar. Afgelopen weekend reed Daan van der Keur, hoofdredacteur van de motorsite Motormaniacs.nl, precies dat aantal kilometers in minder dan 24 uur.
Om 00.00 uur vertrekt hij met een BMW K1200S vanuit Leiden. Om halfvier zit hij al diep in Duitsland en om zes uur 's morgens is Zwitserland aan de beurt. Tegen twaalven heeft hij het grootste deel van Zuid-Frankrijk er al op zitten en passeert hij Montpellier. Uit het reisverslag van Van der Keur: "Ik zit dan op 1500 km in minder dan een halve dag. Ik ga erin geloven dat het me gaat lukken om de 2500 km te halen. Ik kan nu rustig af gaan bouwen denk ik bij mezelf. Toch blijft die 3000 km knagen. 3000 op één dag is zo bizar veel dat ik het maar direct weer uit mijn hoofd zet. Dat gaat me echt nooit lukken, denk ik na wat rekenwerk."
Om halftwee 's middags is Van der Keur bij Toulouse en besluit hij aan de terugweg te beginnen. Tegen half zeven arriveert hij op de ring van Parijs, waar hij geen files treft, maar wel moet hij behoorlijk door het Parijse verkeer heen slalommen met snelheden van rond de 150-160 km/uur. "Daarna gaat het met snelheden van bijna constant 200-250 km/uur richting België. Nog voor tien uur 's avonds rij ik Nederland binnen en omdat ik niet aan de 3000 kom als ik direct naar huis rij besluit ik om te rijden via Utrecht. Dit worden uiteindelijk de zwaarste kilometers. Ik heb er ineens geen zin meer in, raar maar waar. Nederland is gewoon niet leuk om te rijden, dat is me wel duidelijk geworden na deze rit. Om 23.23 uur arriveer ik thuis met exact 3.000 km op de teller."
"Achteraf gezien was het van alle lange ritten die ik heb gedaan eigenlijk de makkelijkste," vertelt hij naderhand. "Het rijden viel erg mee en ik had weinig files. Alles zat mee, ik had ontzettend veel mazzel!" Geen spierpijn na zo'n monsterrit? "Helemaal niet, nergens last van gehad. Dat spreekt ook voor die motor, het is gewoon een fantastisch ding."
Verschenen in SP!TS op dinsdag 22 maart 2005
feliquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Doe je zwemflippers aan !
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben soms na 500 KM al helemaal gebroken.![]()
is waarschijnlijk wel in een iets sportiever tempo maar toch![]()
get a lifequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel posts zijn nodig voor 1 pagina?
been there done thatquote:
Post je er ook even een omrekentabel bij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Weerinfo voor o.a. komend weekend.![]()
[afbeelding]
Bron.
Heb ik ook al gekeken maar als je de BPM erbij telt ben ik hier net zo duur uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
@Ralf, wilde het van het weekend al vragen:
Waarom koop je geen motor in Duitsland als je moedertaal Duits is en je daar als een vis in het water kan shoppen.Scheelt natuurlijk heel veel euro's.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef ondeugend het volgende:
Post je er ook even een omrekentabel bij ?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ska muziek is ziekmakend denk. Bij overdosis.
![]()
quote:
Dat stukje stoep ligt daar speciaal voor de garage die daar stond, het is afgesloten met paaltjes en daar stonden alle auto's die bij de garage in reparatie waren. Dus elke ochtend alles eruit, en elke avond alles weer naar binnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
En zij bepalen dat je niet mag parkeren?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Faithz het volgende:
Youssufferd, ze willen je bijna mod hebben bij NWS
[..]
Ik denk dat het eigen terrein is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als het geen eigen terrein is zou ik toch bezwaar maken als ik jou was![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Een neef van mij is een keer in 19 uur vanuit Brussel naar Marokko gereden. Heeft hem de nodige boetes opgeleverd in Spanje volgens mij, maar dat is wel meer dan 2000km. Ik was nog te klein om te weten wat voor exacte motor dat was, maar het was iig wel een donkergroene kawasakiquote:
Feli!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
De berijder is trouwens 1.93, en dit was "slechts" een proefrit van 1.5 uur.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
Pep zal wel aan hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Zonder Riet en Pep zou FokMC inderdaad geen hol meer waard zijn.
Met creditcard hier.... altijd binnen 2 dagen mn spullen in huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand al eens bij Louis.de besteld zonder credit card?Dat zal een stuk sneller gaan denk ik.
Amenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Daar staat m`n eftas nieuwe fietsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
En ja, motoport amsterdam is best wel dicht bij mij.
eventueel aanstaandequote:
Heb niet een bootquote:
Nee, maar Riet is toch mee gegaan met de blusbootquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef RB het volgende:
[..]
Heb niet een boot
Foto`s mag je wel maken, kun je ff kijken hoe hij er uit ziet![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben best blij dat ik jou ken Youssef
Als het niks is scheelt het mij weer een reisje A`damquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als ik voor een motorhoes en slot ga kijken maak ik wel wat picca's
Omdat ik twijvelde i.v.m. prijsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
@PatM
Hoezo vroeg je of ik wel zeker wist dat die Leo een E-keur heeft?
Dan kan je beter een compacte motor hebben zonder kuip en met normale zithoudingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De berijder is trouwens 1.93, en dit was "slechts" een proefrit van 1.5 uur.![]()
Ragonitequote:Op donderdag 12 februari 2004 17:06 schreef sgapie het volgende:
Dit jaar dus weer de MegaMeeting, waar veel lui naar toegaan. Maar ik ben benieuwd wie jij wilt zien in het echie...
Of misschien wil je die persoon wel even flink de waarheid zeggen
Iedereen wil Appie Smoke zien maar die kerel heeft naar mijn idee nog nooit vertoond, aangezien hij ook nog een keer moet racen tegen een MF-er.
En zo heb je er nog eentje, Ragonicht, zal nog steeds hier wel lezen maar in ieder geval niet meer posten.
Voor de personen die mij willen zien, ik ben gevleid maar ik ben er niet. Zit dan lekker in Italie :]
Deze post ga ik uitprinten en ophangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
quote:
Oeh!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick wil alleen hier ff melden dat ie vandaag een K1200S gekocht heeft,word geleverd over 2 weken.
bye-bye Vmax....![]()
Ik hou van Xtreme..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Nou weer door naar een extreme BMW..
Raymann is laat??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er weer.
En raad iedereen die eigenlijk wel naar Raymann wil gaan maar nog een beetje twijfelt toch te gaan.
En tante ES was er ook !
Ja vergelijkbaar.. alleen was het een one-man-show met muzikanten... dat dan weer wel.quote:
quote:
Een one man show, maar toch niet alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Ja vergelijkbaar.. alleen was het een one-man-show met muzikanten... dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:12 schreef Faithz het volgende:
Mogge![]()
![]()
Aan het spuiten Pep?
heb ik ff gemist
Piccie?
Zie post (topic MF) Youssef.quote:
Dat had ik wel gezien maar waarom je hem aan het overspuiten bent?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post van gisteravond 22:38.
Goedemorgen.![]()
![]()
Hij post geen link van een topic op MF... alleen een quotequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij post geen link van een topic op MF... alleen een quoteHoe moet ik dan weten wat jij schrijft in dat topic..
De kappen zijn al uit 1986 en niet helemaal egaal/glad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien maar waarom je hem aan het overspuiten bent?
Straks wel een piccie hequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Short reply.
[..]
Kan je soms op de usernaam en datum klikken.
![]()
[..]
De kappen zijn al uit 1986 en niet helemaal egaal/glad.
Dus glimmende (spuitbus)lak ziet er niet zo heel mooi uit.
En ik heb met 2.5 uur kickstarten op een dijkweggetje in the middle of nowhere het eerste weekend er flinke krassen op gemaakt.![]()
Nu heb ik de slag van het aantrappen te pakken en schiet mijn voet niet meer alle kanten op.
Een stok achter de deur van een meeting maakt mij nog wat gemotiveerder.
Al ben ik een beetje laat ...... vanavond geen tijd,morgen wordt het krap en vrijdag sowiezo niet.
Posttechnisch gezien bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Deze post ga ik uitprinten en ophangen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het iemand hier al opgevallen dat de post historie van voor dit jaar helemaal weg is ?
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef Romius het volgende:
Tis idd rustig ja, iedereen aan het werk ofzo?
2quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
Hmm, ben aan het twijfelen eigenlijk ...
Twee opties voor vandaag:
1) Ik maak m'n huiswerk en ga vervolgens de les volgen
2) Ga nu lekker toeren want het is heerlijk weer, die les is toch niet zo belangrijk
Grmbl...
Te laatquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook 2 opties![]()
Maar ik ga wel rijden ná het werken![]()
ik geef 't toe...ik durf gewoon niet op een meeting te komen, vandaar dat ik nog nooit ben geweestquote:
thxquote:Succes man
Niet nadat je gevlamd bent op de dijken door PatM en mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geef 't toe...ik durf gewoon niet op een meeting te komen, vandaar dat ik nog nooit ben geweest
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet nadat je gevlamd bent op de dijken door PatM en mij
vind ik best een heel goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef Youssef het volgende:
Waarom niet maandag meetenZondag kunnen we al die kerkgangers wekken
Zaterdag
![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo vaak naar de sportschool gaan
Of klik hier. Doei Youssefquote:Youssef, helemaal weg.
Ontkenning van de holocaust is nota bene strafbaar in Nederland.
Hoeft voorlopig absoluut niet te mailen.
Damn, dat lijkt me dus echt het ergste wat je kan overkomenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:09 schreef PatrickM het volgende:
En dan nog wat, soes, gaat veelste makkelijk in z'n 1 op het achterwiel (vanuit verschillende toerentallen)
Ben ik ook...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:..
Klinkt alsof je er heel trots en zuinig op bent...
Ja pappa...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
>knip<
Ja hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:03 schreef PatrickM het volgende:
Ding gaat echt gewoon op vermogen omhoog....
Moet ik er moeite voor doen? Nee...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hoor
Tis geen TL1000R ofzo hoor..
Maar goed, ik vind het alleen zonde van je motor.. meer niet
Voor ¤ 10.490,- is 'ie van jouquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:44 schreef stinkie het volgende:
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=6327ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
ja, om de een of andere reden kosten ze allemaal rond de 10K, ongeacht bouwjaar of kn-standquote:
zien Raus en ik jou daar dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb besloten...
Ik ga 8 mei naar Mega-Meet (vanaf PPP)...
Dat is toch weggeedit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:38 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te kijken wat Yousseff nu precies gepost heeft maar kan het niet vinden![]()
Op motor-meet.nl is ie nog steeds welkomquote:Hij presteert het wel elke keer heOp welk forum mag ie nog wel komen?
Wat voor werk heb je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:08 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog wel een accountje voor hem liggen dan.
Verder baal ik een beetje.
De ZX9R staat stil omdat die verkocht moet worden en ik er dus zo weinig mogelijk op wil rijden en de Z750 lekt olie alsof het een lieve lust is.
Vanochtend naar mijn werk gereden op de Z750 en er zaten gewoon druppels olie op mijn schoen.![]()
Lekt ie bij de voet. Dat wordt dus enorm sleutelen. Niewe voet en koppakking bijvoorbeeld en wat uurtjes sleutelwerk. (maar dat is dan wel weer leuk)
Is het nu dan weer tijdelijk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Gefeliciteerd, wat was nu dan de overweging om je wel in vaste dienst te nemen?quote:
Gaaf!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Doe dat maar een maandje, kom je snel van terugquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog 7 maanden 25kw![]()
Kan net zo goed gaan fietsen heb ik de laatste tijd het gevoel
Handhaving =quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
Mijn vriendin heeft 2 jaar lang handhanding gedaan op de Wet Milieubeheer.
Doet nu ook vooral vergunningverlening mileu en APV bij een gemeente. Geen bodem
Niet leuk? Lekker erop uit naar bedrijfjesquote:
Stomme dingen? Die "stomme dingen" kunnen je leven redden.. kijk maar naar Volendamquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef Faithz het volgende:
En dan van die stomme dingen controleren.. brandblusser bvb![]()
Ik zeg niet dat het niet nodig is maar dat het na 50 keer mijlenver je keel uit gaat hangen om het te doenquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stomme dingen? Die "stomme dingen" kunnen je leven redden.. kijk maar naar Volendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |