Als het niks is scheelt het mij weer een reisje A`damquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als ik voor een motorhoes en slot ga kijken maak ik wel wat picca's
Omdat ik twijvelde i.v.m. prijsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
@PatM
Hoezo vroeg je of ik wel zeker wist dat die Leo een E-keur heeft?
Dan kan je beter een compacte motor hebben zonder kuip en met normale zithoudingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De berijder is trouwens 1.93, en dit was "slechts" een proefrit van 1.5 uur.![]()
Ragonitequote:Op donderdag 12 februari 2004 17:06 schreef sgapie het volgende:
Dit jaar dus weer de MegaMeeting, waar veel lui naar toegaan. Maar ik ben benieuwd wie jij wilt zien in het echie...
Of misschien wil je die persoon wel even flink de waarheid zeggen
Iedereen wil Appie Smoke zien maar die kerel heeft naar mijn idee nog nooit vertoond, aangezien hij ook nog een keer moet racen tegen een MF-er.
En zo heb je er nog eentje, Ragonicht, zal nog steeds hier wel lezen maar in ieder geval niet meer posten.
Voor de personen die mij willen zien, ik ben gevleid maar ik ben er niet. Zit dan lekker in Italie :]
Deze post ga ik uitprinten en ophangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Zonder Riet en Pep zou FokMC inderdaad geen hol meer waard zijn.
quote:
Oeh!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick wil alleen hier ff melden dat ie vandaag een K1200S gekocht heeft,word geleverd over 2 weken.
bye-bye Vmax....![]()
Ik hou van Xtreme..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Nou weer door naar een extreme BMW..
Raymann is laat??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er weer.
En raad iedereen die eigenlijk wel naar Raymann wil gaan maar nog een beetje twijfelt toch te gaan.
En tante ES was er ook !
Ja vergelijkbaar.. alleen was het een one-man-show met muzikanten... dat dan weer wel.quote:
quote:
Een one man show, maar toch niet alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Ja vergelijkbaar.. alleen was het een one-man-show met muzikanten... dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:12 schreef Faithz het volgende:
Mogge![]()
![]()
Aan het spuiten Pep?
heb ik ff gemist
Piccie?
Zie post (topic MF) Youssef.quote:
Dat had ik wel gezien maar waarom je hem aan het overspuiten bent?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post van gisteravond 22:38.
Goedemorgen.![]()
![]()
Hij post geen link van een topic op MF... alleen een quotequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij post geen link van een topic op MF... alleen een quoteHoe moet ik dan weten wat jij schrijft in dat topic..
De kappen zijn al uit 1986 en niet helemaal egaal/glad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien maar waarom je hem aan het overspuiten bent?
Straks wel een piccie hequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Short reply.
[..]
Kan je soms op de usernaam en datum klikken.
![]()
[..]
De kappen zijn al uit 1986 en niet helemaal egaal/glad.
Dus glimmende (spuitbus)lak ziet er niet zo heel mooi uit.
En ik heb met 2.5 uur kickstarten op een dijkweggetje in the middle of nowhere het eerste weekend er flinke krassen op gemaakt.![]()
Nu heb ik de slag van het aantrappen te pakken en schiet mijn voet niet meer alle kanten op.
Een stok achter de deur van een meeting maakt mij nog wat gemotiveerder.
Al ben ik een beetje laat ...... vanavond geen tijd,morgen wordt het krap en vrijdag sowiezo niet.
Posttechnisch gezien bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Deze post ga ik uitprinten en ophangen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het iemand hier al opgevallen dat de post historie van voor dit jaar helemaal weg is ?
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef Romius het volgende:
Tis idd rustig ja, iedereen aan het werk ofzo?
2quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
Hmm, ben aan het twijfelen eigenlijk ...
Twee opties voor vandaag:
1) Ik maak m'n huiswerk en ga vervolgens de les volgen
2) Ga nu lekker toeren want het is heerlijk weer, die les is toch niet zo belangrijk
Grmbl...
Te laatquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook 2 opties![]()
Maar ik ga wel rijden ná het werken![]()
ik geef 't toe...ik durf gewoon niet op een meeting te komen, vandaar dat ik nog nooit ben geweestquote:
thxquote:Succes man
Niet nadat je gevlamd bent op de dijken door PatM en mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geef 't toe...ik durf gewoon niet op een meeting te komen, vandaar dat ik nog nooit ben geweest
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet nadat je gevlamd bent op de dijken door PatM en mij
vind ik best een heel goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef Youssef het volgende:
Waarom niet maandag meetenZondag kunnen we al die kerkgangers wekken
Zaterdag
![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo vaak naar de sportschool gaan
Of klik hier. Doei Youssefquote:Youssef, helemaal weg.
Ontkenning van de holocaust is nota bene strafbaar in Nederland.
Hoeft voorlopig absoluut niet te mailen.
Damn, dat lijkt me dus echt het ergste wat je kan overkomenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:09 schreef PatrickM het volgende:
En dan nog wat, soes, gaat veelste makkelijk in z'n 1 op het achterwiel (vanuit verschillende toerentallen)
Ben ik ook...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:..
Klinkt alsof je er heel trots en zuinig op bent...
Ja pappa...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
>knip<
Ja hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:03 schreef PatrickM het volgende:
Ding gaat echt gewoon op vermogen omhoog....
Moet ik er moeite voor doen? Nee...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hoor
Tis geen TL1000R ofzo hoor..
Maar goed, ik vind het alleen zonde van je motor.. meer niet
Voor ¤ 10.490,- is 'ie van jouquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:44 schreef stinkie het volgende:
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=6327ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
ja, om de een of andere reden kosten ze allemaal rond de 10K, ongeacht bouwjaar of kn-standquote:
zien Raus en ik jou daar dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb besloten...
Ik ga 8 mei naar Mega-Meet (vanaf PPP)...
Dat is toch weggeedit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:38 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te kijken wat Yousseff nu precies gepost heeft maar kan het niet vinden![]()
Op motor-meet.nl is ie nog steeds welkomquote:Hij presteert het wel elke keer heOp welk forum mag ie nog wel komen?
Wat voor werk heb je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:08 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog wel een accountje voor hem liggen dan.
Verder baal ik een beetje.
De ZX9R staat stil omdat die verkocht moet worden en ik er dus zo weinig mogelijk op wil rijden en de Z750 lekt olie alsof het een lieve lust is.
Vanochtend naar mijn werk gereden op de Z750 en er zaten gewoon druppels olie op mijn schoen.![]()
Lekt ie bij de voet. Dat wordt dus enorm sleutelen. Niewe voet en koppakking bijvoorbeeld en wat uurtjes sleutelwerk. (maar dat is dan wel weer leuk)
Is het nu dan weer tijdelijk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Gefeliciteerd, wat was nu dan de overweging om je wel in vaste dienst te nemen?quote:
Gaaf!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Doe dat maar een maandje, kom je snel van terugquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog 7 maanden 25kw![]()
Kan net zo goed gaan fietsen heb ik de laatste tijd het gevoel
Handhaving =quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
Mijn vriendin heeft 2 jaar lang handhanding gedaan op de Wet Milieubeheer.
Doet nu ook vooral vergunningverlening mileu en APV bij een gemeente. Geen bodem
Niet leuk? Lekker erop uit naar bedrijfjesquote:
Stomme dingen? Die "stomme dingen" kunnen je leven redden.. kijk maar naar Volendamquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef Faithz het volgende:
En dan van die stomme dingen controleren.. brandblusser bvb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |