Voor ¤ 10.490,- is 'ie van jouquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:44 schreef stinkie het volgende:
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=6327ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
ja, om de een of andere reden kosten ze allemaal rond de 10K, ongeacht bouwjaar of kn-standquote:
zien Raus en ik jou daar dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb besloten...
Ik ga 8 mei naar Mega-Meet (vanaf PPP)...
Dat is toch weggeedit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:38 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te kijken wat Yousseff nu precies gepost heeft maar kan het niet vinden![]()
Op motor-meet.nl is ie nog steeds welkomquote:Hij presteert het wel elke keer heOp welk forum mag ie nog wel komen?
Wat voor werk heb je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:08 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog wel een accountje voor hem liggen dan.
Verder baal ik een beetje.
De ZX9R staat stil omdat die verkocht moet worden en ik er dus zo weinig mogelijk op wil rijden en de Z750 lekt olie alsof het een lieve lust is.
Vanochtend naar mijn werk gereden op de Z750 en er zaten gewoon druppels olie op mijn schoen.![]()
Lekt ie bij de voet. Dat wordt dus enorm sleutelen. Niewe voet en koppakking bijvoorbeeld en wat uurtjes sleutelwerk. (maar dat is dan wel weer leuk)
Is het nu dan weer tijdelijk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Gefeliciteerd, wat was nu dan de overweging om je wel in vaste dienst te nemen?quote:
Gaaf!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben aangenomen bij mijn oude werkgever waar ik 2 jaar geleden weg moest omdat ze me geen vast contract durfden te bieden (had al 2 projectcontracten gehad).
Ik werk in de detacheringsbranche op het gebied van milieu.
voornamelijk op het gebied van bodem, handhaving en vergunningverlening.
Doe dat maar een maandje, kom je snel van terugquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog 7 maanden 25kw![]()
Kan net zo goed gaan fietsen heb ik de laatste tijd het gevoel
Handhaving =quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
Mijn vriendin heeft 2 jaar lang handhanding gedaan op de Wet Milieubeheer.
Doet nu ook vooral vergunningverlening mileu en APV bij een gemeente. Geen bodem
Niet leuk? Lekker erop uit naar bedrijfjesquote:
Stomme dingen? Die "stomme dingen" kunnen je leven redden.. kijk maar naar Volendamquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef Faithz het volgende:
En dan van die stomme dingen controleren.. brandblusser bvb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |