NWS zoekt een derde moderator.quote:
Het forum wordt drukker en drukker. Het NWS forum deelt mee in de drukte en we zijn dan nu ook wel echt toe aan een derde moderator. Heb jij affiniteit met het NWS forum en lijkt het jou leuk om je steentje bij te dragen aan FOK!? Schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou zouden moeten kiezen naar forum@fok.nl voor dinsdag 22 Maart 20.00 uur.
Wat verwachten we van een moderator? :
Erg veel tijd, onderschat de tijd die je kwijt bent aan het modden niet.
Actief meeposten, actief op zoek gaan naar nieuwsitems.
Het kunnen samenwerken in een teamverband met je medemoderators.
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew makenquote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek maar niet verder. Hier ben ik al.
Regel jij mn kleurtje NS?
NWS voordat het NWS isquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
We doen het ook meer omdat de jaarlijkse olieworstel-crewwedstrijden er weer aankomen. We willen dit jaar de beker voor NWS winnen. De SEX modjes zijn onverslaanbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
Pas op, of ik kom weer actief in V&A posten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew maken![]()
Ik òòk. hehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:
Ik stem voor Meki.
En nu opeens wel mee willen doen zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
Hoezo bij voorkeur een moslim en niet bijvoorbeeld een blanke, een homo, een neger of een boedhist?quote:
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
Nee Darkster jij wordt het niet!
Ok dan voldoe ik primaquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:11 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....
Wel te links, maar niet extreem?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:11 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:
Ik stem voor Meki.
Jammer dat we die niet hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik stem voor een extremistische moslim en dan de volgende stap NWS eventueel mergen met maroc.nl.
Ahgossie.........quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
Ik wil wel moderator worden, dan zullen we dit verrechtse forum eens even stevig aanpakken!
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......
BSB
VijfdeColonne
Meki
Mutant01
Youssef
robh
om een paar te noemen.
Dat is net zo achterlijk als jou een nazi noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......
BSB
VijfdeColonne
Meki
Mutant01
Youssef
robh
om een paar te noemen.
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:54 schreef Pool het volgende:
Kan ik hier Tessje opvolgen?
SKquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.
Ja godverdomme dat is mijn afkorting!quote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek maar niet verder. Hier ben ik al.
Regel jij mn kleurtje NS?
In ONZ, in DIG, maar niet in de rest en al zeker niet in NWS.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja godverdomme dat is mijn afkorting!
NWS is voor paupers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In ONZ, in DIG, maar niet in de rest en al zeker niet in NWS.
Zegt een wannabe-junior tweaker.quote:
Bedankt voor het vertrouwen, maar ik zou een waardeloze mod zijn, met mijn beperkte aanwezigheid. Zeker op NWS moet je een goede mod hebben die vaak aanwezig is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.
De 2 belangrijkste voorwaarden voor een (NWS-)mod, imho:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan welke eisen moet een goede mod voldoen?
Oke eerste punt gaat bij mij niet echt op met dit subforum. Dan weet ik andere subforums waar ik meer affiniteit mee heb.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De 2 belangrijkste voorwaarden voor een (NWS-)mod, imho:
"Affiniteit met het subforum". Een mod zet niet alleen slotjes, maar probeert via het normaal meeposten een beetje sturing te geven in diverse discussies en eventueel zorgen voor een evenwichtig leuk aanbod van nieuws en maatschappelijke onderwerpen. En daar moet je ook tijd aan kunnen besteden, wat in de praktijk inhoudt dat je regelmatig, dagelijks, aanwezig bent.
"Sterk in de schoenen staan". Je krijgt als mod bij tijd en wijlen een hoop kritiek stront over je heen, en een dikke huid is dan wel handig. Maar je moet niet bang zijn om daadwerkelijke fouten toe te geven of beslissingen te herzien. Soms kunnen de tenenkrommende discussies je ook behoorlijk gefrustreerd maken, en toch moet je de wil en motivatie hebben om daar verbetering in te bregen (via de hierboven genoemde sturing of het editten/verwijderen etc) ondanks het gevoel van het vechten tegen de bierkaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |