NWS zoekt een derde moderator.quote:
Het forum wordt drukker en drukker. Het NWS forum deelt mee in de drukte en we zijn dan nu ook wel echt toe aan een derde moderator. Heb jij affiniteit met het NWS forum en lijkt het jou leuk om je steentje bij te dragen aan FOK!? Schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou zouden moeten kiezen naar forum@fok.nl voor dinsdag 22 Maart 20.00 uur.
Wat verwachten we van een moderator? :
Erg veel tijd, onderschat de tijd die je kwijt bent aan het modden niet.
Actief meeposten, actief op zoek gaan naar nieuwsitems.
Het kunnen samenwerken in een teamverband met je medemoderators.
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew makenquote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek maar niet verder. Hier ben ik al.
Regel jij mn kleurtje NS?
NWS voordat het NWS isquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
We doen het ook meer omdat de jaarlijkse olieworstel-crewwedstrijden er weer aankomen. We willen dit jaar de beker voor NWS winnen. De SEX modjes zijn onverslaanbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
Pas op, of ik kom weer actief in V&A posten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew maken![]()
Ik òòk. hehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:
Ik stem voor Meki.
En nu opeens wel mee willen doen zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
Hoezo bij voorkeur een moslim en niet bijvoorbeeld een blanke, een homo, een neger of een boedhist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |