En die krantenfoxjes danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope op gare Foxjes
Dus ik zou nooooooit een Peugeot motor kopen![]()
Want die gasten van de pizza rijden zo waus op die Peugeot Foxjes
Je bent de dubbele punt vergeten, dat resulteert dan in -->quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O.
no probquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ey![]()
was gisteren vergeten te kijken of je online was![]()
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:24 schreef ondeugend het volgende:
Mocht iemand zich nog vervelen maandag 2e paasdag....
http://www.tt-assen.com/cms/XTTremeStunts&Assen50003-03-2005-2378.html
Ga je toch in de herkansing..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan niet![]()
en nu ga je ze verloten onder fok-mc ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kon net voor het hele weekend VIP kaarten krijgen, van mijn werk maar ik kan niet![]()
Helaas, een andere collega had wel tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nu ga je ze verloten onder fok-mc ?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Volgens mij moet die gast van die R1 ruilen met deze dame ():
[afbeelding]
Respectquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
En 1 van de dames rijdt nu deze.
[afbeelding]
Er staat net 300 kilometer op de teller.![]()
En het is ook een klein vrouwtje van 1.60 en 45 kilo.![]()
![]()
En zij bepalen dat je niet mag parkeren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Hij staat zo mooi daar veilig achter paaltjes op een doodlopende stoep. Dan staat ie voor een garage die daar weggegaan is en het bouwbedrijf zijn opslag heeft. Motor staat totaal niet in de weg, maar ze hebben het ook op een smart neergekalkt zo een blaadje
Die is ws gewoon tussen de paaltjes doorgereden
Nu moet ik dus even langs gaan, want een auto is toch niet net als een motor? Alleen kom ik die bouwchef telkens niet tegen en alleen bouwfuckervakkers met een IQ tussen... mjah raad maar
Even aan de overkant zetten dus, maar daar krijgen de dieven een oprit cadeau voor hun busje om mijn motor in te kunnen laden
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is uit het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
Als 1 iemand er parkeert volgen er automatisch meer, zo zal het een beetje zijn.quote:
En haar beide mannetjes hebben ook een Buell genomen.quote:
Als het geen eigen terrein is zou ik toch bezwaar maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Hij staat zo mooi daar veilig achter paaltjes op een doodlopende stoep. Dan staat ie voor een garage die daar weggegaan is en het bouwbedrijf zijn opslag heeft. Motor staat totaal niet in de weg, maar ze hebben het ook op een smart neergekalkt zo een blaadje
Die is ws gewoon tussen de paaltjes doorgereden
Nu moet ik dus even langs gaan, want een auto is toch niet net als een motor? Alleen kom ik die bouwchef telkens niet tegen en alleen bouwfuckervakkers met een IQ tussen... mjah raad maar
Even aan de overkant zetten dus, maar daar krijgen de dieven een oprit cadeau voor hun busje om mijn motor in te kunnen laden
geil ding hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
Er staat net 300 kilometer op de teller.![]()
En het is ook een klein vrouwtje van 1.60 en 45 kilo.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:3000 motorkilometers gereden in één dag
door Karim Mostafi
De motorrijder die je vertelt dat hij 3000 kilometer in één dag heeft gereden zul je waarschijnlijk op hoongelach trakteren, want dat is een onmogelijke taak, zou je denken. Niets is echter minder waar. Afgelopen weekend reed Daan van der Keur, hoofdredacteur van de motorsite Motormaniacs.nl, precies dat aantal kilometers in minder dan 24 uur.
Om 00.00 uur vertrekt hij met een BMW K1200S vanuit Leiden. Om halfvier zit hij al diep in Duitsland en om zes uur 's morgens is Zwitserland aan de beurt. Tegen twaalven heeft hij het grootste deel van Zuid-Frankrijk er al op zitten en passeert hij Montpellier. Uit het reisverslag van Van der Keur: "Ik zit dan op 1500 km in minder dan een halve dag. Ik ga erin geloven dat het me gaat lukken om de 2500 km te halen. Ik kan nu rustig af gaan bouwen denk ik bij mezelf. Toch blijft die 3000 km knagen. 3000 op één dag is zo bizar veel dat ik het maar direct weer uit mijn hoofd zet. Dat gaat me echt nooit lukken, denk ik na wat rekenwerk."
Om halftwee 's middags is Van der Keur bij Toulouse en besluit hij aan de terugweg te beginnen. Tegen half zeven arriveert hij op de ring van Parijs, waar hij geen files treft, maar wel moet hij behoorlijk door het Parijse verkeer heen slalommen met snelheden van rond de 150-160 km/uur. "Daarna gaat het met snelheden van bijna constant 200-250 km/uur richting België. Nog voor tien uur 's avonds rij ik Nederland binnen en omdat ik niet aan de 3000 kom als ik direct naar huis rij besluit ik om te rijden via Utrecht. Dit worden uiteindelijk de zwaarste kilometers. Ik heb er ineens geen zin meer in, raar maar waar. Nederland is gewoon niet leuk om te rijden, dat is me wel duidelijk geworden na deze rit. Om 23.23 uur arriveer ik thuis met exact 3.000 km op de teller."
"Achteraf gezien was het van alle lange ritten die ik heb gedaan eigenlijk de makkelijkste," vertelt hij naderhand. "Het rijden viel erg mee en ik had weinig files. Alles zat mee, ik had ontzettend veel mazzel!" Geen spierpijn na zo'n monsterrit? "Helemaal niet, nergens last van gehad. Dat spreekt ook voor die motor, het is gewoon een fantastisch ding."
Verschenen in SP!TS op dinsdag 22 maart 2005
feliquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Doe je zwemflippers aan !
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben soms na 500 KM al helemaal gebroken.![]()
is waarschijnlijk wel in een iets sportiever tempo maar toch![]()
get a lifequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel posts zijn nodig voor 1 pagina?
been there done thatquote:
Post je er ook even een omrekentabel bij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Weerinfo voor o.a. komend weekend.![]()
[afbeelding]
Bron.
Heb ik ook al gekeken maar als je de BPM erbij telt ben ik hier net zo duur uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
@Ralf, wilde het van het weekend al vragen:
Waarom koop je geen motor in Duitsland als je moedertaal Duits is en je daar als een vis in het water kan shoppen.Scheelt natuurlijk heel veel euro's.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef ondeugend het volgende:
Post je er ook even een omrekentabel bij ?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ska muziek is ziekmakend denk. Bij overdosis.
![]()
quote:
Dat stukje stoep ligt daar speciaal voor de garage die daar stond, het is afgesloten met paaltjes en daar stonden alle auto's die bij de garage in reparatie waren. Dus elke ochtend alles eruit, en elke avond alles weer naar binnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
En zij bepalen dat je niet mag parkeren?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Faithz het volgende:
Youssufferd, ze willen je bijna mod hebben bij NWS
[..]
Ik denk dat het eigen terrein is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als het geen eigen terrein is zou ik toch bezwaar maken als ik jou was![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
Een neef van mij is een keer in 19 uur vanuit Brussel naar Marokko gereden. Heeft hem de nodige boetes opgeleverd in Spanje volgens mij, maar dat is wel meer dan 2000km. Ik was nog te klein om te weten wat voor exacte motor dat was, maar het was iig wel een donkergroene kawasakiquote:
Feli!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef ZX9R het volgende:Ik heb weer een baan
(oh, en weer internet!)
Morgen beginnen!
De berijder is trouwens 1.93, en dit was "slechts" een proefrit van 1.5 uur.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Best klein zo'n R1.![]()
Dat ziet er toch niet uit?Madurodam motor.
Pep zal wel aan hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Zonder Riet en Pep zou FokMC inderdaad geen hol meer waard zijn.
Met creditcard hier.... altijd binnen 2 dagen mn spullen in huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand al eens bij Louis.de besteld zonder credit card?Dat zal een stuk sneller gaan denk ik.
Amenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Zonder Riet en Pep zou FokMC inderdaad geen hol meer waard zijn.
Daar staat m`n eftas nieuwe fietsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
En ja, motoport amsterdam is best wel dicht bij mij.
eventueel aanstaandequote:
Heb niet een bootquote:
Nee, maar Riet is toch mee gegaan met de blusbootquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef RB het volgende:
[..]
Heb niet een boot
Foto`s mag je wel maken, kun je ff kijken hoe hij er uit ziet![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben best blij dat ik jou ken Youssef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |