Ik denk dat er heel veel eenzijdige ongelukken met motoren gebeuren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, PatrickM, jij bent toch zo goed met ongelukken en motoren tov autos?
Vertel eens,
1) Hoeveel ongelukken gebeuren er met motoren per persoon/kilometer?
2) Hoeveel daarvan hebben alleen materieele schade?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je hem kwijt bent
meer dan 200 km p/h, je bent gestoord
Wat BertV zegt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, PatrickM, jij bent toch zo goed met ongelukken en motoren tov autos?
Vertel eens,
1) Hoeveel ongelukken gebeuren er met motoren per persoon/kilometer?
2) Hoeveel daarvan hebben alleen materieele schade?
Dan had ik ff midden op de snelweg stil gaan staan en een ijsje bij 'm gekochtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Das 40 (!!!!!!!!)km/h te hard PatrickWat als de ijscoman plotseling overstak...
Oh dus je bent toch niet zo goed op de hoogte.quote:
Je moet het allemaal niet zo zwart-wit zien. 80 of 100 in de bebouwde kom vind ik OOK foute boel. Maar 250 op een lege weg waar weinig kan gebeuren vind ik gewoon kunnen, zeker als het maar voor een paar seconden is.... jezelf uitleven moet kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
190km/u te hard en 40km/u te hard is een groot verschil.
Mooi he die plaatjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen...
[afbeelding]![]()
Maar wat is het verschil van 190 km p/h te hard op een lege rechte snelweg en 40 km p/h op een drukke snelweg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
het niet uit of je daar heel of in stukjes begraven word...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus je bent toch niet zo goed op de hoogte.
Hehquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
het niet uit of je daar heel of in stukjes begraven word...
Hier de eerste wat genuanceerdere mening waar ik het echt eme eens ben.. Zowel de pro-motor mensen als de moraalridders mogen best een iets genuanceerdere mening opstellen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel eenzijdige ongelukken met motoren gebeuren.
Ook heb ik gehoord dat motorrijders 15x meer kans op een ongeluk hebben dan automobilisten.
Bijna alle ongelukken gebeuren trouwens met lagere snelheiden, onder de 80km/u.
En ja, op hogere snelheid is het game-over, maar dan meestal alleen voor de motorrijder zelf.
De energie die vrijkomt bij een botsende motor met 300 km/u is even groot als bij een auto met 50 km/u. Nogmaals, TS, als je dit je normale rijstijl is is het goed dat je van de weg gevist bent. Is het gewoon ff losgaan en toevallig gepakt worden. Dan is het heel jammer, maar natuurlijk wel eigen schuld. Niet motorrijders hebben totaal geen idee hoe het is om te zitten op een voertuig die binnen 10-11 seconden op de 200km/u zit. Reken maar dat als je dat met je auto kon dat je dat ook af en toe gedaan had. Had wel een puinhoop geworden en snelheidsbegrenzers waren waarschijnlijk dan nu standaard.
Grappig dat uitgerekend iemand met een penissubstituut dat zegt.quote:
Inderdaad. Maar deze reacties zijn gewoon zooooooooooooooooooooooo verschrikkelijk overdreven. Alsof je een kind verkracht hebt ofzo...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:44 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Hier de eerste wat genuanceerdere mening waar ik het echt eme eens ben.. Zowel de pro-motor mensen als de moraalridders mogen best een iets genuanceerdere mening opstellen..
Nee, 270 rijden mag niet, en als je zegt 'moet kunnen' doe je net alsof je een wetsweiziging wil waarin staat dat je op lege wegen 270 mag rijden
Maar als je het dan wel doet lijkt me wel dat je begaafd genoeg bent om het ook op een écht lege weg te doen, en als er dan perongeluk een eland de weg op komt rennen dat je accepteerd dat je eigen schuld is dat je dood bent.
Maw doe wat je wilt als je maar alleen je eigen leven in gevaar brengt (voor zover dat van toepassing is, je ligt niet zo snel plat op een rechte weg) en de eventuele boetes accepteerd..
Er had net zo goed kunnen staan:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je hem kwijt bent
meer dan 200 km p/h, je bent gestoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je 3 jaar cel krijgt
een kind van 6 misbruiken, je bent gestoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat uitgerekend iemand met een penissubstituut dat zegt.
Snuit je neus en hou op met janken.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snuit je neus en hou op met janken.
Precies, al alle argumenten zijn al gegeven die er zijn... maar goed, het zit er gewoon bij dat soort mensen ingebakken dat motorrijders per definitie fout zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn je tegenargumenten Patrick
Maar je hebt wel gelijk... het word een beetje zinloos om te discussieren met deze mensen...
Welke?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt. Op goede tegenargumenten van ons word voor het gemak niet gereageerd....
Can i joinquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:12 schreef PatrickM het volgende:
Ach ja, zometeen wederom mezelf voor de zoveelste keer volledig in gevaar brengen door op dat duivelse ding te stappen... dat mijn ziel moge branden in hel![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Zeg alleen maar dat ik weet waar ik mee bezig ben. Mijn vader is Beroeps Brandweer en hij heeft al de nodige lijken van motorrijders moeten opruimen... dus ik krijg daar echt wel iets van mee. Verder rijd hij nu 11 jaar motor en heeft verschillende rijopleidingen achter de rug, en volgens hem rijd ik gewoon goed.... dus ik denk dat jij een extremer beeld van mij hebt dan dat het werkelijk is.
Je blijft je maar blind staren op die o zo verschrikkelijke snelheidsovertredingenZo van, hij rijdt te hard DUS istie een gevaar op weg.... hoezo naief.
50km/h te hard..... BOEIE, als je maar weet WAAR het kan.... dus niet in de bebouwde kom.
oh jawel, laat ik nog maar eens een gefundamenteerd argumenten-duitje in het zakje doen:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Leg nou geen woorden in mn mond.... dat maakt JIJ er van dat ik denk dat ik onsterfelijk bent.... ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat absoluut niet denk.... maar goed, iets anders weet je niet te zeggen natuurlijk
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vindt niet iedereen zichzelf de beste bestuurder ter wereld??
Nee, ik niet.... daarom hou ik veilige marges aan zodat ik nog kan corrigeren...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vindt niet iedereen zichzelf de beste bestuurder ter wereld??
Ik heb vandaag niet zo snel gereden hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet te hopen dat we geflitst zijn vandaag130 waar je 60 mocht en 150 waar je 80 mocht
iig niet gelaserd
Nu niet gaan overdrijven, het was toch 70quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:33 schreef PatrickM het volgende:
Overigens is 80 km p/h op 1 wiel best leuk![]()
Nou ja, bij net over de 80, vlak voor de toerenbegrenzer er in hakt komt 'ie netjes weer neer. Maar in z'n twee gaat 'ie dan weer net zo vrolijk verder... op het achterwiel. Maar boven de 120 km p/h houd het toch wel op. Het is tenslotte geen 1000cc twin die bij 160 km p/h nog puur op vermogen op het achterwiel gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu niet gaan overdrijven, het was toch 70![]()
Als ie op Fok! zat had ie voor de rest van de week balzakken zonder inhoud denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:37 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Officier Spee moet 'enlighted' zijn om hoeveel trouwe volgelingen zich verzameld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |