quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
Zoals ik al aangaf, wordt er sowieso een heel ander gegeven onderzocht in dat onderzoek. Wij hadden het over of hardrijden de kans op een ongeluk vergroot terwijl het onderzoek gaat over wie er schuldig is aan ongelukken met motorrijders.quote:Nee hoor, dat is niet met elk onderzoek. Maar hier ontbreekt elke vorm van relevante cijfermatige informatie om dit onderzoek op zijn validiteit te kunnen controleren
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, wordt er sowieso een heel ander gegeven onderzocht in dat onderzoek. Wij hadden het over of hardrijden de kans op een ongeluk vergroot terwijl het onderzoek gaat over wie er schuldig is aan ongelukken met motorrijders.
Om je niet compleet te negeren:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
Geweldig, dan mag ie een cel delen met boris boef en zijn kussensloop proeven..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb even uitgezocht dat als we geluk hebben de TS ook nog 2 maandjes als bajes klant mag fungeren en naar een strafblad mag uitkijken
Het is ook een feit dat er veel meer automobilisten zijn dan motorrijders waardoor de kans dat een automobilist een ongeluk veroorzaakt ook weer groter is. Maar goed, je gaat toch niet werkelijk menen dat je bij een grotere snelheid een kleinere kans hebt om een ongeluk te krijgen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.
En degene die op hoge snelheid rijden of hard bochten doorgaan en dan een ongeluk krijgen is een zeer klein percentage. Ook al in meerdere onderzoeken naar voren gekomen...
Wat hebben autobezitters daar nu meet te maken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef PatrickM het volgende:
Hieronder trouwens nog even wat ik in het vorige topic had geplakt
[..]
Om je niet compleet te negeren:
Automobilsten kunnen er ook wel wat van...
En dan neemt deze kutkneus nog bijna een scooterrijder+opzittende mee
http://www.scootertrashst.com/video_clips/stupid_car_wreck.wmv
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat er veel meer automobilisten zijn dan motorrijders waardoor de kans dat een automobilist een ongeluk veroorzaakt ook weer groter is. Maar goed, je gaat toch niet werkelijk menen dat je bij een grotere snelheid een kleinere kans hebt om een ongeluk te krijgen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
Een topic was genoeg toch, conclusies:
TS is een sukkel
Fok zit vol moraalridders
TS is zijn brommer kwijt en moet dokken brommen
Hop...
Rellen met moraalriddertjes is leukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
Een topic was genoeg toch, conclusies:
en waaruit duidelijk wordt dat jij statistische relevantie niet snapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...
Niet om te zeggen dat er totaal geen ongelukken op hoge snelheid gebeuren
Ja Lamp, in de file gebeuren logischerwijs meer ongelukken. Maar waar denk je dat er meer letsel bij komt kijken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...
Daarom zou je eens het aantal rijuren moeten vergelijken dat er met lage snelheid wordt gereden en met grote snelheid. Maar goed er is een maximumsnelheid omdat je bij een grote snelheid een grotere kans hebt op een ongeluk en de gevolgen van een ongeluk groter zijn. Daarnaast is het er ook om milieuredenen maar daar kots ik zelfs op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rellen met onverantwoordelijke en extreem domme motorrijdertjes is leukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rellen met moraalriddertjes is leuk![]()
![]()
![]()
Daar kan geen topic genoeg of te veel van zijn![]()
Deletenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en waaruit duidelijk wordt dat jij statistische relevantie niet snapt.
Als werkgever zijnde had ik jou op een plek gezet waar je geen rijbewijs nodig hebt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Schwarzwalder het volgende:
zo dit topic loopt aardigik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Rellen met onverantwoordelijke en extreem domme motorrijdertjes is leuk
Waarom, Tek, waarom ?quote:
Wow, wat een tegenargumentquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom, Tek, waarom ?
Voel je je nu machtig, groot en hoger dan mij?
Wat ging er door je heen, op het moment van deleten?
iets voorzichtiger?? ik denk dat je gewoon een tijd helemaal niet moet gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Schwarzwalder het volgende:
zo dit topic loopt aardigik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
heb heel wat nagevraagd en de motor heb ik wel binnen een week terug, voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn
Een superieur gevoel van macht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom, Tek, waarom ?
Voel je je nu machtig, groot en hoger dan mij?
Wat ging er door je heen, op het moment van deleten?
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Vooral als ze uitgeluld zijn omdat ze weten dat ze zo onverantwoordelijk en dom zijn
Tja, de traditionele vrijdagmiddag rel van Fok!MC is niet geweest... dus je moet toch wat als vervangingquote:
Dat is wel te hopen voor jequote:ik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
Dat is wel beter voor je rijbewijs jaquote:heb heel wat nagevraagd en de motor heb ik wel binnen een week terug, voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn
En jullie motorrijdertjes niet cker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaanIk ben nog nooit gepakt hoor
![]()
Ben zeker niet uitgeluld... maar discussieren hier heeft zo weinig zin omdat de koekblikkers kostte wat t kost hun gelijk moeten hebben....
Als ik zo'n domme motormuis hoor of zie denk ik altijd meteen aan de persiflage van Rick uit gtst die Carlo Boszhard altijd deed in Pittige Tijden.quote:
Okquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik zo'n domme motormuis hoor of zie denk ik altijd meteen aan de persiflage van Rick uit gtst die Carlo Boszhard altijd deed in Pittige Tijden.
"Moooooooooooooooooootorrijee"
Wat verantwoordelijk van je man!quote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 22:05
Ik rij daarom zelf ook praktisch nooit harder dan 50 km p/h te hard...
Ik heb ze niet geschorenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jouw hielen likken was even leuk
En jij dan? Houd jij je altijd keurig aan de snelheid? Of mag je alleen nog maar op de fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat verantwoordelijk van je man!
goedzo jongen
Wat jij zegt... wat jij zegt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wow, wat een tegenargument.
.
Nietszeggende plaatjes posten is een teken van intellectuele zwakte...
Wat is er mis met de fiets? Niet snel genoeg? Niet stoer genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En jij dan? Houd jij je altijd keurig aan de snelheid? Of mag je alleen nog maar op de fiets
Ik kan het alleen nooit laten om een verkeersdrempel bij mij in de buurt met + 100 km p/h te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat verantwoordelijk van je man!
goedzo jongen
Waarom moet ie helemaal niet meer gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
iets voorzichtiger?? ik denk dat je gewoon een tijd helemaal niet moet gaan rijden
Zie je, je hebt dus totaal geen idee waar je hebt over hebt..... das dus net zoiets als dat ik met Einstein over wiskunde ga discussiërenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fiets? Niet snel genoeg? Niet stoer genoeg?
So hej kom je daar nu al achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
echt te kansloos jullie, alsof ie een doodzonde begaan heeft
Volgens moraalriddertjes dus wel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tering.... echt te kansloos jullie, alsof ie een doodzonde begaan heeft
Wat te denken door rood lopen of door rood fietsen?quote:Zeg je dat ook tegen iemand die dronken op de fiets stapt ?
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens moraalriddertjes dus wel...
Maar wat ik al in het vorige topic zei... een moeder die haar koters met haast bij een school uit de auto tieft en vervolgens met 60 km p/h langs diezelfde school rijdt is helaas wel geaccepteerd in deze maatschappij
Maar een motorrijder die met 270 op een lege rechte weg ff blaast is een doodszonde volgens diezelfde maatschappij...
De enige die TS in z'n graf mee kan nemen op een lege weg is zichzelf...
[..]
Wat te denken door rood lopen of door rood fietsen?
Wedden dat de meeste dat zelf doen en dat wel vinden kunnen...
Aangenomen dat de school binnen de bebouwde kom staat, is 50 km/h de maatschappelijk geaccepteerde snelheid. Daarnaast wordt van de bestuurder verwacht dat hij zijn snelheid aanpast naargelang de situatie. Naar beneden welteverstaan, nooit naarboven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens moraalriddertjes dus wel...
Maar wat ik al in het vorige topic zei... een moeder die haar koters met haast bij een school uit de auto tieft en vervolgens met 60 km p/h langs diezelfde school rijdt is helaas wel geaccepteerd in deze maatschappij
Of dat eendje dat net overstak waardoor ambulancebroeders de organen weer bij elkaar konden rapen. Hoe wil je anticiperen op een dier? Ik ken wielrenners die botbreuken opliepen nadat een vogel in hun spaken vlogen... Met snelheden van 260 km/h loop je risico's.quote:Maar een motorrijder die met 270 op een lege rechte weg ff blaast is een doodszonde volgens diezelfde maatschappij...
De enige die TS in z'n graf mee kan nemen op een lege weg is zichzelf...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.
Lasergun is er al 4x gezegd...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe hebben ze dat geklokt dan?
Die undercover citroens en opels rijden nog net 140
Maarja in zeeland kun je er op aan dat ze gewoon zitten te wachten op een figuur zoals jij.
Kom je trouwens nog op tv ofzo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.
Ik ken hier bar weinig scholen (geen om precies te zijn) waar er geen 30 km zone omheen isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aangenomen dat de school binnen de bebouwde kom staat, is 50 km/h de maatschappelijk geaccepteerde snelheid. Daarnaast wordt van de bestuurder verwacht dat hij zijn snelheid aanpast naargelang de situatie. Naar beneden welteverstaan, nooit naarboven.
quote:[..]
Of dat eendje dat net overstak waardoor ambulancebroeders de organen weer bij elkaar konden rapen. Hoe wil je anticiperen op een dier? Ik ken wielrenners die botbreuken opliepen nadat een vogel in hun spaken vlogen... Met snelheden van 260 km/h loop je risico's.
Hardrijden okee, maar ruim je ook zelf de rommel op?
Neuh, ben geen neger ofzo, maar ben toch ook weer niet zo klein geschapen dat ik het met een motor moet compenseren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Falco het volgende:
TVP. Moraalridders blablablabla. 268 moet kunnen blabla. Jeetje hebben die motorrijders last van kleine pikkies ofzo?
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die vinden dat iemand (ongeacht automobilist of motorrijder) die harder dan 120 km p/h op de snelweg rijden een doodzonde begaat en opgehangen dient te worden. Maar die vinden het vervolgens doodnormaal om door rood te lopen en te fietsen om dat daar wel rekening mee gehouden wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige reacties worden gewoon niet gelezen lijkt het wel.... alleen maar ikke ikke ikke, alleen mijn mening telt! Zo word hier gereageerd..... alleen maar je eigen mening doordrijven, hoe heet dat ook alweer.... een plaat voor je kop toch?
Beter een plaat voor je kop, dan je gezicht van 't asfalt te moeten schrapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige reacties worden gewoon niet gelezen lijkt het wel.... alleen maar ikke ikke ikke, alleen mijn mening telt! Zo word hier gereageerd..... alleen maar je eigen mening doordrijven, hoe heet dat ook alweer.... een plaat voor je kop toch?
Precies... tenslotte is zoiets een statussymbol bij uitstekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders hadden we wel een koekblik.... een Viper of Supra ofzo
Beter een plaat titanium op je wheelybar en een stand-up wheelie maken... dat is nog beterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Beter een plaat voor je kop, dan je gezicht van 't asfalt te moeten schrapen.
Ach, de motoren zijn wel mooi, alleen de karakters van de bestuurders deugen niet. Stelletje randdebielen. Als je zonodig hard moet rijden ga dan lekker op een circuit rijden. Maar nee, stoer op de openbare weg waar je andere mensen met je stupide gedrag in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Precies... tenslotte is zoiets een statussymbol bij uitstek![]()
En stiekum hebben ze toch wel een nekverreking als er weer zo'n mooie motor bij een terras staat... Maar ja, die zijn zo gek, ze zouden zich zo doodrijden op zo'n machine. Daarom halen ze maar hun motorrijbewijs niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Precies... tenslotte is zoiets een statussymbol bij uitstek![]()
En stiekum hebben ze toch wel een nekverreking als er weer zo'n mooie motor bij een terras staat... Maar ja, die zijn zo gek, ze zouden zich zo doodrijden op zo'n machine. Daarom halen ze maar hun motorrijbewijs niet
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de motorrijders zelf..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zitten namenlijk ook mensen bij die gewoon toegeven dat het gewoon bij het vak hoort en ''kicke'' is
Waarom zou mn gezicht van t asfalt geschraapt moeten worden? Waarom heb ik meer kans daartoe dan jij? Jij kan zometeen wel van de trap pleuren..... ik kan morgen wel met 80 op een boom klappen, kan ik tenminste zeggen dat ik een fijn leven gehad heb. Als ik dan moet sterven, wi ik het op motor....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Beter een plaat voor je kop, dan je gezicht van 't asfalt te moeten schrapen.
Is geen kwestie van niet durven, maar gewoon van gezond verstand en dat is bij jullie nogal ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Durven gewoon niet.... wist je nog bij dat benzinestation in Rockanje ofzo, toen we op de Maasvlakte waren, al die sjonnies op die parkeerplaats, toch allemaal nekkies draaien he...Ach ja, motorrijden is niet voor iedereen weggelegd
Ken ik al en ik ga het voor de 243e keer zeggen.... wat wil je nou zeggen met die pics? Snap werkelijk niet dat jullie de link te snel rijden naar de dood leggen. Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt.... jij kan morgen net zo goed met je auto om een boom zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef The_Owl het volgende:
TS (en andere speedfreaks), hoop dat je gaat nadenken en dat je NIET zo mag eindigen. Hoop dat je nooit iemand anders mee de dood in zult nemen.
http://members.lycos.nl/marco46/P1010030.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010031.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010032.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010033.jpg
(niet voor zwakkere magen)
Dus iemand met gezond verstand gaat ook geen auorijden want daar gebeuren ook genoeg ongelukken mee ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:22 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van niet durven, maar gewoon van gezond verstand en dat is bij jullie nogal ver te zoeken.
Eeeeeeeeeeeej, over een kam scherenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ach, de motoren zijn wel mooi, alleen de karakters van de bestuurders deugen niet. Stelletje randdebielen. Als je zonodig hard moet rijden ga dan lekker op een circuit rijden. Maar nee, stoer op de openbare weg waar je andere mensen met je stupide gedrag in gevaar brengt.
![]()
En als wij zeggen dat koekblikkers gewoon KUT zijn scheren we ze niet over 1 kam maar zeggen we gewoon de waarheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeej, over een kam scheren
Alle Moslims zijn terroristen
Alle priesters zijn pedofielen
Alle koekblikkers letten goed op in het verkeer etc. etc.
Lang leve het hokjes geest
Die foto's zijn al oud....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef The_Owl het volgende:
TS (en andere speedfreaks), hoop dat je gaat nadenken en dat je NIET zo mag eindigen. Hoop dat je nooit iemand anders mee de dood in zult nemen.
Omdat je vandaag of morgen met dit soort snelheden op je bek gaat en dan kun je inderdaad je gezicht van 't asfalt afschrapen. Je kunt nu wel zeggen dat je je motortje door en door kent en dat je alle gevaren goed inschat, maar er zijn altijd onverwachtse dingen die je van te voren niet ziet aankomen en dan lig je. Maar ja, wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom zou mn gezicht van t asfalt geschraapt moeten worden? Waarom heb ik meer kans daartoe dan jij? Jij kan zometeen wel van de trap pleuren..... ik kan morgen wel met 80 op een boom klappen, kan ik tenminste zeggen dat ik een fijn leven gehad heb. Als ik dan moet sterven, wi ik het op motor....
Ga dan vooral zo door, zou ik zeggen. Mijn zegen heb je, maar doe 't wel een beetje bij mij en mijn gezin vandaan.quote:Als ik dan moet sterven, wi ik het op motor....
Deze man reed ongeveer 80km/h heb ik gelezen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die foto's zijn al oud....
't is het gemiddelde effect van een vangrail of ijzeren hek... en daar hoef je dus niet te hard voor hebben gereden om er zo uit te gaan zien....
Nou, een enkeling houdt wel goed rekening met andere weggebruikers hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als wij zeggen dat koekblikkers gewoon KUT zijn scheren we ze niet over 1 kam maar zeggen we gewoon de waarheid
Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Omdat je vandaag of morgen met dit soort snelheden op je bek gaat en dan kun je inderdaad je gezicht van 't asfalt afschrapen. Je kunt nu wel zeggen dat je je motortje door en door kent en dat je alle gevaren goed inschat, maar er zijn altijd onverwachtse dingen die je van te voren niet ziet aankomen en dan lig je. Maar ja, wie niet horen wil moet maar voelen.
Ondanks dat ik geen motor rij kan ook ik zeggen dat ik een fijn leven heb gehad als ik sterf.
En wie zijn dat dan 9 vd 10 keer.... JUIST, motorrijdersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nou, een enkeling houdt wel goed rekening met andere weggebruikers hoor
Ik ga liever dood op m'n motor of door het motorrijden dan dat ik suf van een trapje af val of door een ziekte ofzo...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen motor rij kan ook ik zeggen dat ik een fijn leven heb gehad als ik sterf.
En niet vergeten de mensen die motorrijders in hun omgeving hebben...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan 9 vd 10 keer.... JUIST, motorrijders
Sla jezelf maar op de borst, hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan 9 vd 10 keer.... JUIST, motorrijders
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd....Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.
Ik zie je probleem niet..
De reactie van dat soort figuren is meestal: "NeE JoH gEk... iK ga NieT oP Zo eEn DiNg RiJe. DaN rIj IK me GeLIjK dOoD"...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:22 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van niet durven, maar gewoon van gezond verstand en dat is bij jullie nogal ver te zoeken.
Zijn bijna standaard opmerkingen..... zelfs op sollicitaties hoor je ze alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De reactie van dat soort figuren is meestal: "NeE JoH gEk... iK ga NieT oP Zo eEn DiNg RiJe. DaN rIj IK me GeLIjK dOoD"...
En dan als ze eens achterop een of andere slome chopper gaan zitten schijten ze hun broek al vol vanwege de accelaratie enzo...
Die heb ik laatst ook gehoord over m'n SV...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Offe... wat weegt zo'n ding nou? Kilotje of 600?
Whahaha, meestal wordt de snelheid niet eens grof overtreden. Ook niet als het plat in de bochten gaat... Hooguit gaat het eens grof hard als je een sprintje maakt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Sla jezelf maar op de borst, hoor.
[sarcastisch]De enige goede weggebruikers zijn motorrijders, alle andere weggebruikers zijn stumpers die niet goed in hun spiegels kijken en de situatie van een te snel naderende motor niet goed in kunnen schatten. Ze moesten van de weg af worden gehaald. [/sarcastisch]
Nee jullie moraal is lekker hoog, stelletje onverantwoordelijke losers. Een beetje andere mensen beschuldigen van wangedrag terwijl jullie gedrag t.o.v. snelheid gewoon walgelijk is. Er zijn niet voor niets regels met maximum snelheden, maar ja die gelden natuurlijk niet voor jullie, want jullie hebben zoveel PK tussen jullie benen. Jammer alleen dat het niet van jezelf is maar dat het van een verlengstuk moet komen.
allicht, als je zo hard aankomt rijden, net als TS , dan ben je altijd te laat om te stoppen, ook al trek je net op, en een motorrijder is dubbel kwetsbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.
En degene die op hoge snelheid rijden of hard bochten doorgaan en dan een ongeluk krijgen is een zeer klein percentage. Ook al in meerdere onderzoeken naar voren gekomen...
Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef The_Owl het volgende:
Topic verwordt tot een soort klaagbaak voor alle motormietjes
Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Dovenwereld het volgende:
ja. .Brave motorrijders moeten goed rijden anders je je rijbewijs hebt kwijtgeraakt.
zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Varr het volgende:
Weet je wat, ze zouden een uitzondering op de wet moeten maken, als motorrijders denken dat de weg vrij is, mogen ze zo hard als ze willen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemd
O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,
Ik denk dat ze beste omschrijving dan zal zijn "Enkeltje Saturnus"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoeven ze maar een millimetertje gas te geven om hetzelfde effect te boeken![]()
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...
Voor de dombo's die geen besef hebben wat een Honda CB500 is: dat is een lesmotor der lesmotoren... simpel ding, weinig vermogen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.
Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.
Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.
![]()
Pas nog een FTT cursus gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
Bla bla bla de bla bla blaaaaa bla bla blaaaat blaat laat
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd....Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.
Ik zie je probleem niet..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.
Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.
Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.
![]()
Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje. Man laat me niet lachen. Je bent een mens van de minuut, kwetsbaar en sterfelijk en als je dat niet wilt inzien ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas nog een FTT cursus gehadTraffic Training... alles over opvallen in t verkeer, anticiperen etc etc....
Dude, je kent mij verder niet, je weet niet hoe ik rijd.... dus hoe kan je in godsnaam een mening hebben over mijEn voor de 3e keer... ga je nog reageren op mijn posts? Dat zal wel niet....
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje.
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Typische verstokte automobilist reactie....
Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als werkgever zijnde had ik jou op een plek gezet waar je geen rijbewijs nodig hebt...
Koffie rondbrengen ofzo.
Volgens mij komen wij met prima tegenargumenten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.
Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM rijd iig wel auto en heeft dus ervaring met beide kanten.
- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.
Vind er ook geen reet aan, autorijden... misschien handig voor dingen mee te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motor
Want?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.
Op onze reacties waar duidelijk goede tegenargumenten in staan word voor het gemak niet gereageerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halen
- op regelmatige basis doen de meeste motorrijders VRO cursussen
- en de rest wat al genoemd is
Kortom
Omdat je te hard rijdt.... dat is toch een doodzonde manquote:
Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?quote:
Da's dan toch een verkeerd vermoeden. Maar we hebben het niet over het halen van een motor- of autorijbewijs. We hebben het over het gedrag dat sommige motorrijders vertonen nadat ze dat zo felbegeerde papiertje in bezit hebben, en dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens 3x zo zwaar om een motorrijbewijs te halen dan een autorijbewijs...
De meeste motorrijders volgen VRO cursussen op regelmatige basis etc. etc.
Mijn vermoeden begint toch te rijzen dat tbl1966 echt werkelijk geen flauw idee waar 'ie over lult.
kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeien
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?
Als ze het met een 5e hands parachute zouden doen niet nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?
Net zoals mensen die op wintersport gaan...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?
Ljikt me leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden ze ergens op een stil eilandje in de oceaan moeten dumpen. Je bent als je werkelijk zo denkt net zo'n grote gek als een gemiddelde fanatieke terrorist...
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken meer mensen die dood zijn gegaan aan een acute hartstilstand dan aan een motorongeluk.
Rot om te horen maar ze kon net goed op de fiets zitten als op de motor....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,
en een dood zusje, werd dodelijk aangereden toen ze van haar werk afkwam,
een man die haar niet had gezien, midden in een dorp,
ik kijk er misschien anders tegen aan, en ik hoop dat mijn zoons nooit op een motor kruipen.
met die sukkels ( en ja ik bedoel die ouderen, onze oma's en opa's die nog zooooooooo ! goed rijden ) die tegenwoordig op de weg zitten, en een dikke auto rijden , is t best wel een uitdaging om nog op een motor te kruipen.
Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.
Hetzelfde geldt voor rokers en verstokte alcoholisten.
Nee hoor, gewoon wat Afrikaantjes importerenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....
maar die motor rijden mogen blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.
Hetzelfde geldt voor rokers en verstokte alcoholisten.
Nee mensen die motor rijden moeten ook wegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
maar die motor rijden mogen blijven.grapjas, vooral die zuipers.
Op een enkeling na begrijpen de motorrijders dat volledig...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Da's dan toch een verkeerd vermoeden. Maar we hebben het niet over het halen van een motor- of autorijbewijs. We hebben het over het gedrag dat sommige motorrijders vertonen nadat ze dat zo felbegeerde papiertje in bezit hebben, en dat is heel wat anders.
Wanneer zien jullie nou eens in dat je een stuk kwetsbaarder bent op die motor en dat als je zo hard rijdt als de OP deed en er gaat iets verkeerd dat het contact met het asfalt gewoon fataal kan zijn (hoeft natuurlijk niet, je kunt er ook levend vanaf komen, maar met blijvend letsel). Buiten dat jullie dat schijnbaar niet willen inzien, kunnen/willen jullie ookn niet inzien dat je met dit soort gedrag ook andere-/medeweggebruikers in gevaar kan brengen.
Dat is wat mensen jullie hier proberen wijs te maken, maar jullie beginnen meteen met moraalriddertjes dit en moraalriddertjes dat.
Wanneer begint het eens tot je botte hersenen door te dringen dat 270 km p/h op een lege rechte snelweg anders is dan met 60 km door een 30 km zone (tenminste als het een terechte 30 km zone is. Ken er hier genoeg die niet terecht zijn en waar werkelijk niemand zich er aan houdt). Met 60 km p/h door een woonwijk of een plek waar veel kinderen spelen is inderdaad idioot...quote:Er rijden hier bij ons in de wijk (30 km zone) 1 automobilist en 1 motorrijder rond die zich van de regels niets aantrekken, deze zijn door een paar bezorgde vaders, wiens kinderen op straat speelden, staande gehouden met het verzoek om rustiger te rijden aangezien het levensgevaarlijk is wat zij deden. Kregen ze een grote mond: "ze wisten wat ze deden, ze anticipeerden op de kinderen en er zou niks gebeuren". 2 weken later rijdt zo'n geinponum (de motorrijder) toch een kind aan met 60 km. per uur. De bestuurder had weinig, maar het kind een gebroken arm en been en een zware hersenschudding. Oh ja, hij was wel erg geschrokken en zijn motor had erg veel schade, daar was 'ie eigenlijk nog het kwaadst om.![]()
Onderzoek wees uit dat hij 60 had gereden.
Ik bedoel met dit verhaal gewoon dat iedereen die te hard rijdt fout is, en dat je dingen verkeerd kan inschatten en er niet prat op moet gaan dat je door een cursus te volgen beter kan rijden. Want als je teveel daarop gaat vertrouwen kan het ook mis gaan.
misschien heb je gelijk,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rot om te horen maar ze kon net goed op de fiets zitten als op de motor....
Ik ken niemand in m'n omgeving die een motorongeluk heeft gehad, en ik ken er zat die ongelukken hebben gehad met auto's...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ken drie mensen in mijn directe omgeving die door een motorongeluk om het leven zijn gekomen.
Ik ken nul mensen in mijn directe omgeving die door een auto-ongeluk om het leven zijn gekomen.
Zet dit af tegen het motor/auto gebruik en you'll see my point.
als jij met 40 en je motor pal op een boom inknalt ben je dood of iets in die richting; ik stap dan nog gewoon uit m'n auto; blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knulquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ken ik al en ik ga het voor de 243e keer zeggen.... wat wil je nou zeggen met die pics? Snap werkelijk niet dat jullie de link te snel rijden naar de dood leggen. Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt.... jij kan morgen net zo goed met je auto om een boom zitten
ZUCHT ..... je wilt het gewoon niet begrijpen. Aju ik ga naar bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op een enkeling na begrijpen de motorrijders dat volledig...
Vandaar dat de meeste ook o.a. op regelmatige basis VRO cursussen volgen. Ooit een koekblikker gehoord dat 'ie een gevorderde rijcursus is gaan volgen, 't bestaat volgens mij niet eens voor een koekblik. Behalve slipcursussen en dat soort bijverschijnselen...
[..]
Wanneer begint het eens tot je botte hersenen door te dringen dat 270 km p/h op een lege rechte snelweg anders is dan met 60 km door een 30 km zone (tenminste als het een terechte 30 km zone is. Ken er hier genoeg die niet terecht zijn en waar werkelijk niemand zich er aan houdt). Met 60 km p/h door een woonwijk of een plek waar veel kinderen spelen is inderdaad idioot...
En volgens mij heb jij geen flauw idee wat een VRO cursus inhoudt... Maar goed in heel je schrijven en beargumentatie komt naar voren dat je er eigenlijk geen zak van snapt en maar wat loopt te blaten...
wat de neuk zit jij nou weer te zeveren manquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Dovenwereld het volgende:
ja. .Brave motorrijders moeten goed rijden anders je je rijbewijs hebt kwijtgeraakt.
ja gek he, de helft van alle mensen gaat daaraan doodquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken meer mensen die dood zijn gegaan aan een acute hartstilstand dan aan een motorongeluk.
Vandaag blijkt maar eens te meer hoe onveilig het OV is: Achttien gewonden bij botsing bussen Arnhemquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee mensen die motor rijden moeten ook weg.
Kun je beter iemand aannemen die met het OV gaat.
Die lopen significant minder kans arbeidsongeschikt te worden...
geweldig plaatjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben pitten....... en voor alle negatieve koekblikkers:
[afbeelding]
Dan is het niet te hopen dat je dat doet met een ouwe Fiat Panda o.i.d.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als jij met 40 en je motor pal op een boom inknalt ben je dood of iets in die richting; ik stap dan nog gewoon uit m'n auto; blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
er waren in Nederland toch iets van 200.000 motorrijders versus zo'n 5 miljoen auto's ofzo? goh?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ken niemand in m'n omgeving die een motorongeluk heeft gehad, en ik ken er zat die ongelukken hebben gehad met auto's...
q.e.d.quote:Dus een beetje onzin wat je schrijft...
Autoongelukken zijn net zo structureel als motorongelukken...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:22 schreef teknomist het volgende:
Dat is een incident.
Dat is NIET structureel...
Gefundeerd! Gelukkig heb je als automobilist ook een zelfde kans om te verongelukken als een motorrijder.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Autoongelukken zijn net zo structureel als motorongelukken...
mondeo stationwagon met een batterij airbags, ja daar wandel ik zo uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen dat je dat doet met een ouwe Fiat Panda o.i.d.
Ben benieuwd of je er dan nog uitstapt... Maar goed, koekblikkers rijden er nou eenmaal naar dat ze volledig veilig zijn in hun gouden kooitje
Idd onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ken niemand in m'n omgeving die een motorongeluk heeft gehad, en ik ken er zat die ongelukken hebben gehad met auto's...
Dus een beetje onzin wat je schrijft...
idd; groter nog als ik PatrickM en Rietvaerder moet geloven; er gebeuren immers véél meer auto- dan motorongelukken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gefundeerd! Gelukkig heb je als automobilist ook een zelfde kans om te verongelukken als een motorrijder.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
er waren in Nederland toch iets van 200.000 motorrijders versus zo'n 5 miljoen auto's ofzo? goh?
quote:Ondanks de fors toegenomen verkeersdrukte is Nederland deze nog lang niet moe. Dat blijkt maandag uit een publicatie van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in Voorburg. De afgelopen tien jaar nam het aantal autovoertuigen in Nederland met een kwart toe, terwijl de bevolkingstoename slechts 5 procent bedroeg. Het aantal motorfietsen groeide sinds 1990 zelfs explosief, van ruim 143.000 naar 516.567 vorig jaar, bijna 4 maal zoveel dus.
De toename valt in belangrijke mate te verklaren door de groei van het aantal tweede en derde voertuigen. In 1994 had 14 procent van de huishoudens de beschikking over twee of meer vervoermiddelen. Tien jaar later ligt dat percentage boven de 21 procent. Het autobezit onder vrouwen nam toe met liefst 45 procent. Bij mannen lag deze stijging op 12 procent.
De toename van het aantal vervoersmiddelen heeft vanzelfsprekend geleid tot extra verkeersdrukte op het Nederlandse wegennet. De verkeersdrukte steeg in tien jaar tijd met bijna 28 procent. Op de snelwegen werd het nog drukker, hier zelfs een stijging van 32 procent. Het totale aantal motorvoertuigen (inclusief vrachtwagens, bestelauto's, tractoren etc) in Nederland bedraagt op het moment ruim 9,3 miljoen. In 1990 lag dit aantal nog ruim onder de zes miljoen.
bron
quote:Van alle wegen in de wereld zijn die in Nederland het veiligst. Dat meldt De Telegraaf, die zich baseert op cijfers van de Australische overheid. In Nederland ligt het aantal doden op dit moment op 0,8 per honderd miljoen gereden kilometers, waarmee Nederland dus koploper is. In 1980 lag dit nog op 2,7 doden.
De Australische cijfers betreffen alleen geïndustrialiseerde landen. Als meest onveilige land komt Tsjechië uit de bus met 3,3 doden per honderd miljoen kilometer. In Nederland rijden automobilisten jaarlijks zo'n 131 miljard kilometer bij elkaar.
bron
Rij al 5 jaar lang boetevrij...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:25 schreef martax het volgende:
* martax vindt PatrickM en rietvaerder wel über stoer
alleen jammer dat dat ze gaan huilen als ze kritiek (of een boete) krijgen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat gaat over het algemene verkeersbeeld, wat voor 90% uit auto's bestaat.quote:Van alle wegen in de wereld zijn die in Nederland het veiligst. Dat meldt De Telegraaf, die zich baseert op cijfers van de Australische overheid. In Nederland ligt het aantal doden op dit moment op 0,8 per honderd miljoen gereden kilometers, waarmee Nederland dus koploper is. In 1980 lag dit nog op 2,7 doden.
Omdat ik een priester ken die pedofiel is zijn alle priesters pedofiel...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd onzinwat Qyroz schrijft. Die 3 mensen zijn idd niet om het leven gekomen bij een motor-ongeluk
.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze hebben je dus al 5 jaar niet kunnen pakken bedoel je?
You tell me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden meisjes het nou stoer? Die verhalen over enorm hard rijden enzo?
Ik word er nou niet bepaald opgewonden van.quote:
Geen flauw idee... Ik vertel ze over het algemeen bijzonder weinig over motorrijden omdat de interesse meestal niet verder gaat dan het soort motor en de kleur... Daarbuiten rij ik eigenlijk nooit echt veel te hard omdat mijn beide motoren nou eenmaal niet echt hard kunnen... (de een 150 km p/h en de ander 200 km p/h, niet echt spannend dus). Bovendien is hard rechtuit uberhaupt niet boeiend... bochten zijn veel leukerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden meisjes het nou stoer? Die verhalen over enorm hard rijden enzo?
Mja, doe je dat niet omdat je motor niet harder kan ? M.a.w., zou je dit ook met een CBR1100 doen, of zou je die toch verder open draaien. Ik kan je vertellen dat die geen wind mee hoeft te hebben om boven de 170 uit te komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is rot...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Rietvaerder en Patrick:
Mijn zus reed altijd zorgvuldig en toch is ze verongelukt.
quote:Ik vind het zwaar ongevoelig hoe jullie erover praten. Ik hoop dat jullie geen familie hebben, want het is TE egoistisch hoe jullie erover denken. En dan heb ik het niet eens over degenen die jullie dood kunnen rijden.
Ik heb heel veel vrienden die rijden. Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen. Ga lekker op het circuit wat bewijzen en rijdt je desnoods daar dood.
Hypocriet; nou nee?! Lijkt me eerder dat ik iets heb wat jij niet hebt; de intelligentie om te bepalen wat wel en wat niet verantwoord is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]OMFG...
Wat zeg ik... hypocrisie ten top...
Zou die gast het overleefd hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef The_Owl het volgende:
Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.quote:
Afsluitdijk is best lekker om ff te blazenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:02 schreef BertV het volgende:
Ik ken de TS niet. Ook ken ik de weg niet waar dit is gebeurd.
Als dit bij z'n vaste rijstijl hoort is het goed dat ie gepakt is. Veel (sportfiets berijdende) motorrijders zoeken idd heel af en toe een lange rustige weg om even vol gas te blazen. Als je slim bent doe je dit in Duitsland, ik toevalig gisteren nog op de afsluitdijk. Zo slim ben ik dan ook niet
Wat te denken van overstekende en spelende kinderen op de Afsluitdijk...quote:Anders dan bij een auto hoef je de afsluitdijk niet driemaal te nemen voordat je op topsnelheid zit.
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
Volgens mij zijn (waren) het 2 mensen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.
Vraag me af of het echt is, zo ja, heb jij je gordel altijd om?
120km/u tegen een dikke gelaagde glasplaat ziet er ook niet uit.
toch raar dat ie 1 motorlaars aan heeft en 1 sportschoen. Das vragen om dit soort ongelukken.
Leg nou geen woorden in mn mond.... dat maakt JIJ er van dat ik denk dat ik onsterfelijk bent.... ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat absoluut niet denk.... maar goed, iets anders weet je niet te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:
blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
En wij welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen.
"Ons"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wij welSjonge, word steeds mooier hier... er worden gewoon dingen voor ons bepaald hier
Toch knap dat je precies weet hoe iemand rijd terwijl je alleen maar een beetje tekst die van persoon leest via je schermpje
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb respect voor motorrijders zolang ze zich normaal gedragen op de weg.
Als de weg leeg is maakt het me geen barst uit dat ze dat gas opentrekken tot 280.
Maar zodra ze iedereen rechts inhalen, of gewoon tussen 2 auto's door scheuren dan zou ik op dat moment het liefst net doen alsof ik ze niet zie.
Ik denk dat er heel veel eenzijdige ongelukken met motoren gebeuren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, PatrickM, jij bent toch zo goed met ongelukken en motoren tov autos?
Vertel eens,
1) Hoeveel ongelukken gebeuren er met motoren per persoon/kilometer?
2) Hoeveel daarvan hebben alleen materieele schade?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je hem kwijt bent
meer dan 200 km p/h, je bent gestoord
Wat BertV zegt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, PatrickM, jij bent toch zo goed met ongelukken en motoren tov autos?
Vertel eens,
1) Hoeveel ongelukken gebeuren er met motoren per persoon/kilometer?
2) Hoeveel daarvan hebben alleen materieele schade?
Dan had ik ff midden op de snelweg stil gaan staan en een ijsje bij 'm gekochtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Das 40 (!!!!!!!!)km/h te hard PatrickWat als de ijscoman plotseling overstak...
Oh dus je bent toch niet zo goed op de hoogte.quote:
Je moet het allemaal niet zo zwart-wit zien. 80 of 100 in de bebouwde kom vind ik OOK foute boel. Maar 250 op een lege weg waar weinig kan gebeuren vind ik gewoon kunnen, zeker als het maar voor een paar seconden is.... jezelf uitleven moet kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
190km/u te hard en 40km/u te hard is een groot verschil.
Mooi he die plaatjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen...
[afbeelding]![]()
Maar wat is het verschil van 190 km p/h te hard op een lege rechte snelweg en 40 km p/h op een drukke snelweg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
het niet uit of je daar heel of in stukjes begraven word...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Varr het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus je bent toch niet zo goed op de hoogte.
Hehquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
het niet uit of je daar heel of in stukjes begraven word...
Hier de eerste wat genuanceerdere mening waar ik het echt eme eens ben.. Zowel de pro-motor mensen als de moraalridders mogen best een iets genuanceerdere mening opstellen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel eenzijdige ongelukken met motoren gebeuren.
Ook heb ik gehoord dat motorrijders 15x meer kans op een ongeluk hebben dan automobilisten.
Bijna alle ongelukken gebeuren trouwens met lagere snelheiden, onder de 80km/u.
En ja, op hogere snelheid is het game-over, maar dan meestal alleen voor de motorrijder zelf.
De energie die vrijkomt bij een botsende motor met 300 km/u is even groot als bij een auto met 50 km/u. Nogmaals, TS, als je dit je normale rijstijl is is het goed dat je van de weg gevist bent. Is het gewoon ff losgaan en toevallig gepakt worden. Dan is het heel jammer, maar natuurlijk wel eigen schuld. Niet motorrijders hebben totaal geen idee hoe het is om te zitten op een voertuig die binnen 10-11 seconden op de 200km/u zit. Reken maar dat als je dat met je auto kon dat je dat ook af en toe gedaan had. Had wel een puinhoop geworden en snelheidsbegrenzers waren waarschijnlijk dan nu standaard.
Grappig dat uitgerekend iemand met een penissubstituut dat zegt.quote:
Inderdaad. Maar deze reacties zijn gewoon zooooooooooooooooooooooo verschrikkelijk overdreven. Alsof je een kind verkracht hebt ofzo...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:44 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Hier de eerste wat genuanceerdere mening waar ik het echt eme eens ben.. Zowel de pro-motor mensen als de moraalridders mogen best een iets genuanceerdere mening opstellen..
Nee, 270 rijden mag niet, en als je zegt 'moet kunnen' doe je net alsof je een wetsweiziging wil waarin staat dat je op lege wegen 270 mag rijden
Maar als je het dan wel doet lijkt me wel dat je begaafd genoeg bent om het ook op een écht lege weg te doen, en als er dan perongeluk een eland de weg op komt rennen dat je accepteerd dat je eigen schuld is dat je dood bent.
Maw doe wat je wilt als je maar alleen je eigen leven in gevaar brengt (voor zover dat van toepassing is, je ligt niet zo snel plat op een rechte weg) en de eventuele boetes accepteerd..
Er had net zo goed kunnen staan:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je hem kwijt bent
meer dan 200 km p/h, je bent gestoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Qwea het volgende:
kneusnet goed dat je 3 jaar cel krijgt
een kind van 6 misbruiken, je bent gestoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat uitgerekend iemand met een penissubstituut dat zegt.
Snuit je neus en hou op met janken.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snuit je neus en hou op met janken.
Precies, al alle argumenten zijn al gegeven die er zijn... maar goed, het zit er gewoon bij dat soort mensen ingebakken dat motorrijders per definitie fout zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn je tegenargumenten Patrick
Maar je hebt wel gelijk... het word een beetje zinloos om te discussieren met deze mensen...
Welke?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt. Op goede tegenargumenten van ons word voor het gemak niet gereageerd....
Can i joinquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:12 schreef PatrickM het volgende:
Ach ja, zometeen wederom mezelf voor de zoveelste keer volledig in gevaar brengen door op dat duivelse ding te stappen... dat mijn ziel moge branden in hel![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Zeg alleen maar dat ik weet waar ik mee bezig ben. Mijn vader is Beroeps Brandweer en hij heeft al de nodige lijken van motorrijders moeten opruimen... dus ik krijg daar echt wel iets van mee. Verder rijd hij nu 11 jaar motor en heeft verschillende rijopleidingen achter de rug, en volgens hem rijd ik gewoon goed.... dus ik denk dat jij een extremer beeld van mij hebt dan dat het werkelijk is.
Je blijft je maar blind staren op die o zo verschrikkelijke snelheidsovertredingenZo van, hij rijdt te hard DUS istie een gevaar op weg.... hoezo naief.
50km/h te hard..... BOEIE, als je maar weet WAAR het kan.... dus niet in de bebouwde kom.
oh jawel, laat ik nog maar eens een gefundamenteerd argumenten-duitje in het zakje doen:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Leg nou geen woorden in mn mond.... dat maakt JIJ er van dat ik denk dat ik onsterfelijk bent.... ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat absoluut niet denk.... maar goed, iets anders weet je niet te zeggen natuurlijk
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vindt niet iedereen zichzelf de beste bestuurder ter wereld??
Nee, ik niet.... daarom hou ik veilige marges aan zodat ik nog kan corrigeren...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vindt niet iedereen zichzelf de beste bestuurder ter wereld??
Ik heb vandaag niet zo snel gereden hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet te hopen dat we geflitst zijn vandaag130 waar je 60 mocht en 150 waar je 80 mocht
iig niet gelaserd
Nu niet gaan overdrijven, het was toch 70quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:33 schreef PatrickM het volgende:
Overigens is 80 km p/h op 1 wiel best leuk![]()
Nou ja, bij net over de 80, vlak voor de toerenbegrenzer er in hakt komt 'ie netjes weer neer. Maar in z'n twee gaat 'ie dan weer net zo vrolijk verder... op het achterwiel. Maar boven de 120 km p/h houd het toch wel op. Het is tenslotte geen 1000cc twin die bij 160 km p/h nog puur op vermogen op het achterwiel gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu niet gaan overdrijven, het was toch 70![]()
Als ie op Fok! zat had ie voor de rest van de week balzakken zonder inhoud denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:37 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Officier Spee moet 'enlighted' zijn om hoeveel trouwe volgelingen zich verzameld hebben.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als ie op Fok! zat had ie voor de rest van de week balzakken zonder inhoud denk ik
Heb je wel eens een ongeluk meegemaakt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee, ik niet.... daarom hou ik veilige marges aan zodat ik nog kan corrigeren...
Goh, ga jij het aan mn oma van 90 vertellen die net weer een verlenging van dr rijbewijs heeft gekregen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee.
En als iemand niet goed kan auto- of motorrijden moet ie niet gaan auto- of motorrijdenHopelijk zijn mensen zo slim... anders ben je idd een moordwapen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ongeluk meegemaakt?
Die gebeuren namelijk vaak door iets wat je niet verwacht of waar je niets aan kunt doen. Een rare aktie van een medeweggebruiker ofzo.
Valt weinig aan te corrigeren hoor.
Kijk maar naar vandaag..... paar keer vol in de remmen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als motorrijder ben je alleen maar bezig met rare akties van medeweggebruikers...
Dan is het idd weer chips en cola tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja toch, niet dan
Straks om 20:55 istie er weer
Volgens mij is Spee gewoon undercover hier op Fok! onder de naam Pietverdrietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is het idd weer chips en cola tijd
Dan is er namelijk weer moraalridder-tv op SBS6
Overigens zwaar gesponsord door het bureau van verkeershandhaving, zegt toch wel wat over de onafhankelijkheid van het programma... vd Toorn moet het wel eens zijn met Spee, anders heeft 'ie geen baan meer
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij is Spee gewoon undercover hier op Fok! onder de naam Pietverdriet
Komen we toch nog eens op tvquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien komen we vanavond wel in Wegmisbruikers
Wat is je adres danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
kan dat gezever niet op icq of msn ofzo![]()
http://www.donorregister.nl/quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk maar naar vandaag..... paar keer vol in de remmen..
Valt me gewoon echt op dat wij vele malen beter anticiperen dan de rest..
Stelletje parasieten..
Wie zegt dat wij uberhaupt een motor hebben.... misschien zitten we wel enorm te bluffenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe zou die rechter reageren als ie deze topics leest...
Heb jij jezelf ook ingeschreven dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
http://www.donorregister.nl/
Stel nou dat je een keer te laat anticipeert. Dan maak je toch nog iemand blij.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij jezelf ook ingeschreven dan?
Eenvoudig beslag leggen op ip verkeer van verdachte, die worden tegenwoordig bewaard, weet je wel.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij uberhaupt een motor hebben.... misschien zitten we wel enorm te bluffen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eenvoudig beslag leggen op ip verkeer van verdachte, die worden tegenwoordig bewaard, weet je wel.....
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eenvoudig beslag leggen op ip verkeer van verdachte, die worden tegenwoordig bewaard, weet je wel.....
Dus als jij de komende tijd nog eens gepakt wordt met te hard rijden, dan kan justitie zonder problemen bewijzen dat je dat structureel doet,. en dat je er trots op bent.
k Lach de billen uit mn stringquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah![]()
Vriendquote:Op zondag 27 maart 2005 16:54 schreef yup het volgende:
Stelletje motorrijdende malloten gaan ze 268 km/u rijden op een lege weg.
kon je niet harder ofzo![]()
Jaja daar heb je de autorijdende idioot die denkt dat ie kan rijden weer![]()
Een beetje van die reclame van Holland Casinoquote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef yup het volgende:
[..]
Ik blaasch jullie allemeel deruit met me opel kroket gsi
Dat is gewoon een schande voor die motorquote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh die ene ZwartwouderMet een ZX10R..... gelaserd op 268km/h geloof ik
Eigenlijk istie alleen maar voor de ervaren coureus en zelfs die hebben dr handen vol aan m....quote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef yup het volgende:
Nieuwe ZX-10R?
Had ook tests ervan gelezen is meer een hardcore motor hebben ze gezegd... Niet iedereen kan ermee omgaan... Ook eng snel in rechte lijn.
Erg indrukwekkende motor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |