Whahaha, meestal wordt de snelheid niet eens grof overtreden. Ook niet als het plat in de bochten gaat... Hooguit gaat het eens grof hard als je een sprintje maakt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Sla jezelf maar op de borst, hoor.
[sarcastisch]De enige goede weggebruikers zijn motorrijders, alle andere weggebruikers zijn stumpers die niet goed in hun spiegels kijken en de situatie van een te snel naderende motor niet goed in kunnen schatten. Ze moesten van de weg af worden gehaald. [/sarcastisch]
Nee jullie moraal is lekker hoog, stelletje onverantwoordelijke losers. Een beetje andere mensen beschuldigen van wangedrag terwijl jullie gedrag t.o.v. snelheid gewoon walgelijk is. Er zijn niet voor niets regels met maximum snelheden, maar ja die gelden natuurlijk niet voor jullie, want jullie hebben zoveel PK tussen jullie benen. Jammer alleen dat het niet van jezelf is maar dat het van een verlengstuk moet komen.
allicht, als je zo hard aankomt rijden, net als TS , dan ben je altijd te laat om te stoppen, ook al trek je net op, en een motorrijder is dubbel kwetsbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.
En degene die op hoge snelheid rijden of hard bochten doorgaan en dan een ongeluk krijgen is een zeer klein percentage. Ook al in meerdere onderzoeken naar voren gekomen...
Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef The_Owl het volgende:
Topic verwordt tot een soort klaagbaak voor alle motormietjes
Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Dovenwereld het volgende:
ja. .Brave motorrijders moeten goed rijden anders je je rijbewijs hebt kwijtgeraakt.
zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Varr het volgende:
Weet je wat, ze zouden een uitzondering op de wet moeten maken, als motorrijders denken dat de weg vrij is, mogen ze zo hard als ze willen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemd
O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,
Ik denk dat ze beste omschrijving dan zal zijn "Enkeltje Saturnus"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoeven ze maar een millimetertje gas te geven om hetzelfde effect te boeken![]()
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...
Voor de dombo's die geen besef hebben wat een Honda CB500 is: dat is een lesmotor der lesmotoren... simpel ding, weinig vermogen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.
Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.
Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.
![]()
Pas nog een FTT cursus gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
Bla bla bla de bla bla blaaaaa bla bla blaaaat blaat laat
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd....Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.
Ik zie je probleem niet..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.
Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.
Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.
![]()
Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje. Man laat me niet lachen. Je bent een mens van de minuut, kwetsbaar en sterfelijk en als je dat niet wilt inzien ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas nog een FTT cursus gehadTraffic Training... alles over opvallen in t verkeer, anticiperen etc etc....
Dude, je kent mij verder niet, je weet niet hoe ik rijd.... dus hoe kan je in godsnaam een mening hebben over mijEn voor de 3e keer... ga je nog reageren op mijn posts? Dat zal wel niet....
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje.
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Typische verstokte automobilist reactie....
Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als werkgever zijnde had ik jou op een plek gezet waar je geen rijbewijs nodig hebt...
Koffie rondbrengen ofzo.
Volgens mij komen wij met prima tegenargumenten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.
Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM rijd iig wel auto en heeft dus ervaring met beide kanten.
- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.
Vind er ook geen reet aan, autorijden... misschien handig voor dingen mee te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motor
Want?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.
Op onze reacties waar duidelijk goede tegenargumenten in staan word voor het gemak niet gereageerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halen
- op regelmatige basis doen de meeste motorrijders VRO cursussen
- en de rest wat al genoemd is
Kortom
Omdat je te hard rijdt.... dat is toch een doodzonde manquote:
Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?quote:
Da's dan toch een verkeerd vermoeden. Maar we hebben het niet over het halen van een motor- of autorijbewijs. We hebben het over het gedrag dat sommige motorrijders vertonen nadat ze dat zo felbegeerde papiertje in bezit hebben, en dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens 3x zo zwaar om een motorrijbewijs te halen dan een autorijbewijs...
De meeste motorrijders volgen VRO cursussen op regelmatige basis etc. etc.
Mijn vermoeden begint toch te rijzen dat tbl1966 echt werkelijk geen flauw idee waar 'ie over lult.
kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeien
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?
Als ze het met een 5e hands parachute zouden doen niet nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?
Net zoals mensen die op wintersport gaan...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?
Ljikt me leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden ze ergens op een stil eilandje in de oceaan moeten dumpen. Je bent als je werkelijk zo denkt net zo'n grote gek als een gemiddelde fanatieke terrorist...
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken meer mensen die dood zijn gegaan aan een acute hartstilstand dan aan een motorongeluk.
Rot om te horen maar ze kon net goed op de fiets zitten als op de motor....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,
en een dood zusje, werd dodelijk aangereden toen ze van haar werk afkwam,
een man die haar niet had gezien, midden in een dorp,
ik kijk er misschien anders tegen aan, en ik hoop dat mijn zoons nooit op een motor kruipen.
met die sukkels ( en ja ik bedoel die ouderen, onze oma's en opa's die nog zooooooooo ! goed rijden ) die tegenwoordig op de weg zitten, en een dikke auto rijden , is t best wel een uitdaging om nog op een motor te kruipen.
Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.
Hetzelfde geldt voor rokers en verstokte alcoholisten.
Nee hoor, gewoon wat Afrikaantjes importerenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....
maar die motor rijden mogen blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.
Hetzelfde geldt voor rokers en verstokte alcoholisten.
Nee mensen die motor rijden moeten ook wegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
maar die motor rijden mogen blijven.grapjas, vooral die zuipers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |